Τηλεφωνικό κέντρο Olympic Air

  • Thread starter Thread starter gmmour
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα σε σένα και προφανώς έχεις (κάποιο) δίκαιο, είπα γενικά ότι η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη γιατί πρόκειται για μια (νέα) εταιρεία που χρησιμοποιεί και (κάποιο) προσωπικό, δομές κλπ μιας που πάει για εκκαθάριση και προφανώς θα δημιουργηθούν προβλήματα...
Από εκεί και πέρα, για το Τελ Αβίβ που λες, προφανώς και έχεις δίκαιο, για τις άγονες το ζήτημα πρέπει να ξεκαθαρίσει πρώτα από το Υπουργείο Μεταφορών και ΥΠΑ, όσο για τα μίλια, θα μπορούσε η εταιρεία να απαντήσει και "ποια μίλια;" -ανακοίνωσαν μεν ότι θα υπολογίσουν τα μέλη του Icarus, αλλά ακόμη θα δείξει πως ακριβώς...
 
Mόλις μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο!! Μου απάντησαν στο λεπτό!! Πολύ εξυπηρετικοί!!! :great:
 
gmmour":5leg3ewq said:
Τρία παιδιά βολιώτικα θα έπρεπε να είναι το άσμα του νέου κέντρου...
Δεν ξέρουν ούτε μπορούν να κρατήσουν θέσεις για μέσα Ολτωβρίου για Τελ Αβίβ, για άγονα, δεν ξέρουν αν στο site τους θα υπάρχει δυνατότητα κρατήσεων με πιστωτική, δεν ξέρουν τι θα γίνει με το travelair και τα μίλια, δεν ξέρουν τι τους γίνεται! Αμηχανία, χαζογελάκια και αναμονή να ρωτήσουν ακόμα και για το αν η εταιρεία θα πετάει στις 8/10...
Η ατάκα που το εκπαιδευμένο προσωπικό ξέρει να λέει: «καλέστε ξανά από βδομάδα που θα έχουν διευκρινιστεί όλες οι λεπτομέρειες»! Ποιες λεπτομέρειες που τίποτα δεν ξέρουν... Ένας φίλος παραπάνω πώς έκλεισε για Νάξο; Σήμαρα δεν ξέρανε τίποτα...

Ακούστηκε ότι επιδοτούμενα και διακρατικά ίσως παραμείνουν στην πΟΑ μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα στο ποιός θα τα πάρει μετά τις εκλογές.
Ίσως γι αυτό δε ξέρουν τι τους γίνεται,γιατί μόνο σενάρια βγαίνουν στο φως προς το παρόν.

Ξέρει κανείς τίποτα πιο σίγουρο?
 
gmmour said
Εγώ φίλε, και Τελ Αβίβ θέλω να πάω μέσα Οκτωβρίου και γνωστό μου πρόσωπο θέλει να πάει σε νησί της άγονης να ψηφίσει... και θέλω να δω τι θα γίνει με τα μίλια μου. Και συγγνώμη κιόλας που τους πιέζουμε!

Είμαστε μία βδομάδα πριν την έναρξη των πτήσεων, σε μιάμιση με δύο βδομάδες ΘΕΛΩ να πετάξω για προορισμούς που δεν τους εξυπηρετεί άλλη εταιρεία (Tel Aviv μπορώ να πάω με την πανάκριβη Ελ-Αλ ή με στάση στην Κύπρο), είναι παράλογο;;;

Ιδιωτική εταιρεία είναι. Δεν είναι υποχρεωμένη να εξυπηρετεί τους προορισμούς που θέλει ο καθένας. Γιατί δεν κάνεις παράπονα που η Aegean ή κάποια άλλη εταιρεία δεν πετάει στο Τελ Αβίβ;
Όσο για τις άγονες, δεν φταίει η Ολυμπιακή για το μπάχαλο που γίνεται...οι εκλογές, η ΥΠΑ και δεν ξέρω κι εγώ ποιος άλλος. Όταν η Ολυμπιακή ήταν δημόσια και εξυπηρετούσε τις άγονες θέλαμε να κλείσει...Τουλάχιστον ο γνωστός σου έχει την εναλλακτική της ακτοπλοϊκής σύνδεσης!
 
Αν δεν κατάλαβες τι έγραψα, μάλλον έχεις κάποιο πρόβλημα.
Είπα ότι πήρα το τηλεφωνικό κέντρο και ρώτησα για όλα αυτά και δεν ξέρανε να μου πούνε, μετά ο φίλος είπε ότι πήρα και ρώτησα για πλάκα και του απάντησα ότι πράγματι θέλω να πάω σε αυτά τα μέρη.

Η κριτική λοιπόν εστιάζεται στο τηλεφωνικό κέντρο, όπου η κοπέλα που με εξυπηρέτησε πραγματικά ήταν πελαγωμένη και δεν μπορούσε να αρθρώσει σωστά μία απάντηση...

Τις υπόλοιπες εξυπνάδες αλλού!
 
Διαβαζοντας τα πιο πανω θα ηθελα να τονισω οτι ειναι αδικο να κρινεται ενα τηλεφωνικο κεντρο, το οποιο στο κατω κατω ειναι νεοσυστατο, σε μια νεοσυστατη εταιρεια που δουλευει αναγκαστικα για την ωρα με "φλου" παραμετρους. Ολα μα ολα τα τηλεφωνικα κεντρα δουλευουν με τις πληροφοριες που θα παρουν απο αλλου. Αν αυτες αλλαζουν συχνα, δεν φταει το τηλ. κεντρο. Η κοπελα, ο,τι βλεπει στον υπολογιστη, αυτο λεει. Την μια μερα στις 1000 φαινεται, το βραδυ της ιδιας στις 1900 δεν υπαρχει η απαντηση στην ιδια ερωτηση. Δεν ειναι υποχρεωμενη να την θυμαται. Αλλωστε επιτρεπεται να δινει μονο ο,τι βλεπει. Ακομα και μετα την επισημη εναρξη εργασιων της εταιρειας, που καποια πραγματα θα ειναι πιο στανταρ, στις αρχες δεν πρεπει να περιμενει κανεις ουτε θαυματα, ουτε παντογνωσιες.

Επειδη εχω δουλεψει σε τηλεφωνικο κεντρο στο παρελθον, να πω ενα πραγμα μονο. Τεχνικες αστοχιες ειναι και αυτες στο προγραμμα. Μου ειχε τυχει, με το που πατησα το "Enter" και επεσε ολο το συστημα - tilt! Τι να ελεγα του πελατη, οτι η εταιρεια στην οποια ακουμπησε 6000€ για εναν υπολογιστη δεν μπορει να απαντησει στην ερωτηση του γιατι δεν λειτουργει το συστημα; Του ειπα οτι αυτη τη στιγμη δεν ηξερα να του απαντησω γιατι μερη της βασης δεδομενων περνανε απο updating σταδιακα με αποτελεσμα να βγαινουν τμηματικα απο το δικτυο. Και οτι ετυχε να ειναι τωρα "κατω" αυτο που ζητουσε ο ιδιος. Τον παρακαλεσα να παρει πιο μετα, με ευχαριστησε ευγενικα και το θεμα ηταν ληξαν. Βεβαιως να πω οτι αυτα γινονται στη Γερμανια.

Στην Ελλαδα ομως, ολα τα θεωρουμε δεδομενα.
Η υπαλληλος αν ελεγε οτι εχει το συστημα προβλημα, δεν δειχνει κατι, η οτι μια προηγουμενη πληροφορια εχει ανακληθει, θα γινει πανικος. "Σας πληρωναμε τοσα χρονια και δεν κανατε τιποτα! Τωρα να δειτε απο εδω και μετα τι θα παθετε!" Και κατι αλλα τετοια ευτραπελα. Οποτε λεει: "Δεν γνωριζω" που ειναι μια εν δυναμει ειλικρινης απαντηση! Αν εχει αλλχθει η πληροφορια που ζητηται για επιβεβαιωση, και εχει αφαιρεθει - η κοπελα δεν το ξερει. Αν το συστημα εχει πεσει, η κοπελα δεν ξερει τι να απαντησει. Και κανεις δεν μπορει να την υποχρεωσει σε μια απαντηση. Εαν δεν γινεται, δεν γινεται.

Καντε λιγο υπομονη, τωρα ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα και εξορκισμους. Μην ξεχνατε οτι αρκετα απο τα ατομα αυτα τωρα ξεκινανε και δεν ειναι υποχρεωτικα "εκπαιδευμενοι" αλλα "εκπαιδευομενοι". Ας περασει καποιο χρονικο διαστημα, απο ενα σημειο και μετα η διαφορα - εφοσον υπαρχει θα ειναι φανερη. Τοτε, και μονο τοτε (ας πουμε υποθετικα μεχρι το καλοκαιρι 2010) μπορει κανεις να βγει και να πει οτι ειναι ανικανοι, δεν ξερουν τι τους γινεται κλπ κλπ κλπ γαλλικα. Δεν θα χρειαστει βεβαια να περιμενετε να ερθει το καλοκαιρι για να παρετε μια ορθη απαντηση. Η αποδοση του τηλ. κεντρου θα αρχισει να ανεβαινει με το που θα αποκτουν τα ατομα πειρα, τα συστηματα (που τωρα ειναι πολλα σε beta run) θα εχουν σταθεροποιηθει και προπαντων, οταν ο κοσμος δεν θα παιρνει με καχυποψια τηλεφωνο και δεν θα προσπαθει να βρει τα στραβα του ΤΚ για να βγει στα μπλογκ η τα φορουμ για να κατακρινει και να θαψει.


Σορι αν σας εκλεψα πολυ απο τον χρονο σας, αλλα το θεμα το θεωρω ευαισθητο.
 
olympic air

Επιτέλους !!!!!!!
Άρρχισε σήμερα το πρωί να λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο της "OLYMPIC AIR "

όσοι ενδιαφέρονται για κρατησεις θέσων μπορουν να τηλεφωνούν από σταθερό στα τηλεφωνα

801 801 01 01
210 35 50 500
:banana:
 
Απο χτες λειτουργουσε...
Krinagoras":1b8ckbrr said:
Τουλάχιστον ο γνωστός σου έχει την εναλλακτική της ακτοπλοϊκής σύνδεσης!
Τωρα που εκλεισε η GA Ferries πολλα νησια της γυρω περιοχης ΔΕΝ εχουν ακτοπλοϊκη συνδεση.Αυτα βεβαια να τα βλεπουμε και για τον δικο μας κλαδο, γιατι το να παρει καθε μια εταιρια μια γραμμη ετσι απλα να βγαινει δε μου λεει κατι.Εκει θα οδηγηθουμε στο μελλον.
 
Καλημερα,δεν εχω λυσει ακομα το προβλημα μου για το πως θα πεταξω για Ναξο 16 Oct,αφου μου λενε οτι δεν μπορω να αγορασω εισητηρια με Mastercard διοτι δεν υπαρχει προβλεψη για αυτες της καρτες............................. :great: τα σχολια δικα σας.... :thx:
 
Δεν δέχονται Mastercard στις κρατήσεις της Olympic Air; :?
 
Top