Διαβαζοντας τα πιο πανω θα ηθελα να τονισω οτι ειναι αδικο να κρινεται ενα τηλεφωνικο κεντρο, το οποιο στο κατω κατω ειναι νεοσυστατο, σε μια νεοσυστατη εταιρεια που δουλευει αναγκαστικα για την ωρα με "φλου" παραμετρους. Ολα μα ολα τα τηλεφωνικα κεντρα δουλευουν με τις πληροφοριες που θα παρουν απο αλλου. Αν αυτες αλλαζουν συχνα, δεν φταει το τηλ. κεντρο. Η κοπελα, ο,τι βλεπει στον υπολογιστη, αυτο λεει. Την μια μερα στις 1000 φαινεται, το βραδυ της ιδιας στις 1900 δεν υπαρχει η απαντηση στην ιδια ερωτηση. Δεν ειναι υποχρεωμενη να την θυμαται. Αλλωστε επιτρεπεται να δινει μονο ο,τι βλεπει. Ακομα και μετα την επισημη εναρξη εργασιων της εταιρειας, που καποια πραγματα θα ειναι πιο στανταρ, στις αρχες δεν πρεπει να περιμενει κανεις ουτε θαυματα, ουτε παντογνωσιες.
Επειδη εχω δουλεψει σε τηλεφωνικο κεντρο στο παρελθον, να πω ενα πραγμα μονο. Τεχνικες αστοχιες ειναι και αυτες στο προγραμμα. Μου ειχε τυχει, με το που πατησα το "Enter" και επεσε ολο το συστημα - tilt! Τι να ελεγα του πελατη, οτι η εταιρεια στην οποια ακουμπησε 6000€ για εναν υπολογιστη δεν μπορει να απαντησει στην ερωτηση του γιατι δεν λειτουργει το συστημα; Του ειπα οτι αυτη τη στιγμη δεν ηξερα να του απαντησω γιατι μερη της βασης δεδομενων περνανε απο updating σταδιακα με αποτελεσμα να βγαινουν τμηματικα απο το δικτυο. Και οτι ετυχε να ειναι τωρα "κατω" αυτο που ζητουσε ο ιδιος. Τον παρακαλεσα να παρει πιο μετα, με ευχαριστησε ευγενικα και το θεμα ηταν ληξαν. Βεβαιως να πω οτι αυτα γινονται στη Γερμανια.
Στην Ελλαδα ομως, ολα τα θεωρουμε δεδομενα.
Η υπαλληλος αν ελεγε οτι εχει το συστημα προβλημα, δεν δειχνει κατι, η οτι μια προηγουμενη πληροφορια εχει ανακληθει, θα γινει πανικος. "Σας πληρωναμε τοσα χρονια και δεν κανατε τιποτα! Τωρα να δειτε απο εδω και μετα τι θα παθετε!" Και κατι αλλα τετοια ευτραπελα. Οποτε λεει: "Δεν γνωριζω" που ειναι μια εν δυναμει ειλικρινης απαντηση! Αν εχει αλλχθει η πληροφορια που ζητηται για επιβεβαιωση, και εχει αφαιρεθει - η κοπελα δεν το ξερει. Αν το συστημα εχει πεσει, η κοπελα δεν ξερει τι να απαντησει. Και κανεις δεν μπορει να την υποχρεωσει σε μια απαντηση. Εαν δεν γινεται, δεν γινεται.
Καντε λιγο υπομονη, τωρα ειναι πολυ νωρις για συμπερασματα και εξορκισμους. Μην ξεχνατε οτι αρκετα απο τα ατομα αυτα τωρα ξεκινανε και δεν ειναι υποχρεωτικα "εκπαιδευμενοι" αλλα "εκπαιδευομενοι". Ας περασει καποιο χρονικο διαστημα, απο ενα σημειο και μετα η διαφορα - εφοσον υπαρχει θα ειναι φανερη. Τοτε, και μονο τοτε (ας πουμε υποθετικα μεχρι το καλοκαιρι 2010) μπορει κανεις να βγει και να πει οτι ειναι ανικανοι, δεν ξερουν τι τους γινεται κλπ κλπ κλπ γαλλικα. Δεν θα χρειαστει βεβαια να περιμενετε να ερθει το καλοκαιρι για να παρετε μια ορθη απαντηση. Η αποδοση του τηλ. κεντρου θα αρχισει να ανεβαινει με το που θα αποκτουν τα ατομα πειρα, τα συστηματα (που τωρα ειναι πολλα σε beta run) θα εχουν σταθεροποιηθει και προπαντων, οταν ο κοσμος δεν θα παιρνει με καχυποψια τηλεφωνο και δεν θα προσπαθει να βρει τα στραβα του ΤΚ για να βγει στα μπλογκ η τα φορουμ για να κατακρινει και να θαψει.
Σορι αν σας εκλεψα πολυ απο τον χρονο σας, αλλα το θεμα το θεωρω ευαισθητο.