Ας τα πάρουμε λίγο τα πράγματα με τη σειρά, γιατί διαβάζω παραλογισμούς.
1. Το τηλεφωνικό κέντρο είναι για κρατήσεις. Για ότι παράπονο, στείλτε ε-μειλ.
2. σκεφτείτε ο κάθε ένας που θέλει να πει το παράπονό του, πόση ώρα θα μιλάει με έναν υπάλληλο της εταιρείας.
3. Λόγω της κατάστασης, είναι λογικό να γίνετε ο τρελός χαμός στο τηλ. κεντρο. Όπως είπε κάποιος , πολύ νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.
4. Κάποιος έγραψε για καταγγελία, ας σοβαρευτούμε κα λίγο. Να διαβάζουμε και λίγο την ανακοίνωση και αν πιστεύουμε ότι υπάρχει λάθος, επικοινωνούμε με την εταιρεία. Οι αμέσως καταγγελίες είναι λίγο για γέλια .
5. Δεν είναι εύκολο να γίνει ονλαιν η αλλαγή εισιτηρίου σύμφωνα με την ανακοίνωση. Θα πρέπει να αλλαξουν τα rules στην atpco, επειδή υπάρχουν πολλά restrictions and exemptions, δεν αρκεί μόνο ένα footnote στα sales/ticketing restrictions. Με λιγα λόγια υπαρχουν πολλά ναι μεν αλλα, αν όχι έτσι τότε αλλιώς. Κατά τη γνώμη μου καλά έκαναν και το πήγαν μέσω τηλ κεντρου για involuntary/voluntary re-issue.
Σε γενικές γραμμές παιδιά, ΄λίγο ηρεμία και υπομονή. Αυτό το θέμα θα μας πάει μέχρι Ιούνιο και θα πρέπει να δείξουμε την υπομονή μας. Καμιά φορά λυπάμαι να διαβάζω παραλογισμούς στο φόρουμ από άτομα που αγαπάνε την αεροπορία.