Τηλεοπτικές διαφημίσεις Aegean

  • Thread starter Thread starter SuperTrunksZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Τηλεποτικές διαφημίσεις Aegean

Ξέρετε πόσους τέτοιους οδηγούς έχω συναντήσει, κυρίως σαν πεζός αλλά και σαν οδηγός ΙΧ; Και ναι, μια φορά ένας απείλησε ότι θα με πατήσει, αλλά μόλις του είπα θα φέρω την αστυνομία => "δεν το εννοούσα εντάξει ρε φιλαράκι (λες και με ήξερε και από χθες), μην αρπάζεσαι..." :evil:

ΔΥΣΤΥΧΩΣ, είναι χαρακτηριστικό μας, και μάλλον των περισσοτέρων (δεν βγάζω τον εαυτό μου απ' έξω καθώς δεν έχω σταματήσει σε όλες τις διαβάσεις πεζών, αλλά τουλάχιστο δεν έχω βρίσει κανένα) και η διαφήμιση το δείχνει με αρκετά γλαφυρό τρόπο!
 
Re: Τηλεποτικές διαφημίσεις Aegean

Συμφωνώ απόλυτα με τον aakunz. Απλά καλώς ή κακώς δεν είναι δουλειά της Aegean να μας βελτιώσει σαν λαό. Το marketing λειτουργεί όπως πρέπει δηλαδή σφιγμομετρεί την αγορά και τι το θέλει/κάνει/φέρεται ο Έλληνας και το συνδιάζει με το προϊόν που προσφέρει. Κατα τ'άλλα έτσι είμαστε και στο εξωτερικό όταν είμαστε (διαφήμιση με ταξί) και πριν στο αεροπλάνο με τη μεγαλομανία μας (διαφήμιση επιβάτη για Ελβετία) και πιο πριν όταν πάμε στο ΕλΒεν με το χύμα λεωφορείο (επιβάτες σαν ζόμπι καμιά επικοινωνία).
 
Re: Τηλεποτικές διαφημίσεις Aegean

Πιστεύω ότι σκοπός της διαφήμισης δεν είναι να δείξει τι και πως είμαστε. Αυτό το γνωρίζουμε όλοι μας. Σκοπός της διαφήμισης είναι να περάσει το μήνυμα, ότι η εταιρία τώρα σε πάει και στο Λονδίνο. Θέλει ο κόσμος να μιλάει για την διαφήμιση γιατί έτσι μόνο θα μπει στο μυαλό μας ότι υπάρχει το δρομολόγιο. Και την επόμενη φορά που κάποιος θα θέλει να πάει Λονδίνο θα θυμηθεί «εκείνη την αστεία διαφήμιση με τον τύπο στο Mini» και θα τσεκάρει το aegeanair.com και ... ίσως θα πετάξει με την εταιρία.

Εγώ την θεωρώ πολύ πετυχημένη. Πιστεύω ότι πρέπει να την δούμε σαν διαφήμιση και μόνο.
 
ο Ελληνας θα πεταξει ΑΝ βρει ανταγωνιστικες τιμες με την Aegean (γιατι το Λονδινο δεν ειναι ουτε γερμανια ουτε Θεσσαλονικη) αλλα οταν μετα δει ποσο χρονο και ταλαιπωρια θελει απο το Stansted για να παει στο κεντρο και ποσα αλλα μειον εχει αυτη η επιλογη αεροδρομιου, θα το ξανασκεφτει.
η διαφημηση παντως ειναι πολυ καλη και χτυπαει εκει που ποναμε σα λαος οτι και καλα γουσταρουμε ολα μας τα ελλατωματα γιατι μας κανουν μοναδικους! και μονο ποσο εχει κυκλοφορησει στο ιντερνετ και το τι γελιο εχει πεσει ειναι ενδεικτικο της επιτυχιας της.
απο διαφημηση καλα παει η Αιγαιου...
 
Eγώ θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Άκη. Πετυχημένη δεν είναι η όμορφη διαφήμιση αλλά η διαφήμιση που σου μένει και αυτή της Α3 σου σίγουρα σου μένει...


bari":2j2tua3l said:
ο Ελληνας θα πεταξει ΑΝ βρει ανταγωνιστικες τιμες με την Aegean (γιατι το Λονδινο δεν ειναι ουτε γερμανια ουτε Θεσσαλονικη) αλλα οταν μετα δει ποσο χρονο και ταλαιπωρια θελει απο το Stansted για να παει στο κεντρο και ποσα αλλα μειον εχει αυτη η επιλογη αεροδρομιου, θα το ξανασκεφτει.

όσο χρόνο και ταλαιπωρία θέλει για να πάει από το Luton στο κέντρο... ή για να αντιμετωπίσει τις διαβόητες καθυστερήσεις του LHR... Bari πίστεψέ με τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο φαίνονται. Υπάρχει άριστη σιδηροδρομική σύνδεση με το ανατολικό Λονδίνο και επίσης άριστη οδική σύνδεση με την Victoria. Ok ίσως είναι λίγο μακρυά από το κέντρο αλλά και το Luton της Easy κοντά είναι;; Και το δρομολόγιο του Luton σίγουρα είναι πετυχημένο...
 
Πλάκα έχει η διαφήμιση! Και μάλλον έχει κάνει επιτυχία ήδη ως διαφήμιση. 3 διαφορετικά άτομα μου έστειλαν link από το youtube με αυτήν σε 2 μέρες (αυτά τα φρικά bulk mail). Πάντως τον "πολιτισμό" τον βγάλανε από τις διαφημίσεις τους ή μου φαίνεται; Έμεινε το "θέλω να πετάξω τώρα" μόνο.
 
Αγαπητοί συνομιλητές,επειδή μάλλον διαγράφηκε ένα σύντομο σχόλιό μου (Aegean,Πολιτισμός) σχετικά με τη νέα διαφήμιση της εταιρείας θα επιχειρήσω να γίνω πιο αναλυτικός.Κάθε αεροπορική (και όχι μόνο) εταιρεία προσπαθεί να σχηματίσει τη λεγόμενη εταιρική εικόνα της.Η Aegean ξεκίνησε τις δραστηριότητές της με τη φράση "Α3,Πολιτισμός" προκειμένου προφανώς να θελήσει να συγκρίνει τις υπηρεσίες που θα προσέφερε με την ΟΑ.Υπάρχει αντίρρηση περί αυτού;
Σχεδόν όλες οι διαφημίσεις τις στη συνέχεια είχαν ως βασική αντίληψη τη σύγκριση αυτή.Το γεγονός οτι τελικά φαντάροι,επιβάτες λεωφορείων,φαντασμένοι νεόπλουτοι που ταξιδεύουν με 19Ευρώ κλπ θα αποτελούσαν το επιβατικό κοινό που θα της προσέφερε έσοδα,κέρδη,ανάπτυξη μάλλον έκανε τα στελέχη της εταιρείας να αναθεωρήσουν την αντίληψη περί "πολιτισμού" (ας μας έλεγε κάποιος ειδικός και τον ορισμό του πολιτισμού) και να ασχοληθούν με τα "κατώτερα" στρώματα.Το προφιλ βέβαια των επιβατών στη διαφήμιση του Λονδίνου είναι λίγο πιο "επίσημο".Να προσθέσω επίσης οτι η διαφημιστική (και όχι μόνο)δεοντολογία υπαγορεύει οτι "διαφημιζόμαστε λέγοντας αυτό που κάνουμε εμείς.Όχι αυτό που δε κάνουν οι άλλοι".Συμπεραίνοντας,θεωρώ οτι οι διαφημίσεις αυτές απευθύνοντα στα "χαμηλά" ενστικτα των ανθρώπων και δεν είναι αντάξια μιας υπερήφανης αεροπορικής εταιρείας.
Ενδιαφέρον θα είχε να δούμε τι κάνουν οι ξένες αεροπορικές εταιρείες.
 
[Το γεγονός οτι τελικά φαντάροι,επιβάτες λεωφορείων,φαντασμένοι νεόπλουτοι που ταξιδεύουν με 19Ευρώ κλπ θα αποτελούσαν το επιβατικό κοινό που θα της προσέφερε έσοδα,κέρδη,ανάπτυξη μάλλον έκανε τα στελέχη της εταιρείας να αναθεωρήσουν την αντίληψη περί "πολιτισμού" (ας μας έλεγε κάποιος ειδικός και τον ορισμό του πολιτισμού) και να ασχοληθούν με τα "κατώτερα" στρώματα]


Αγαπητέ alex96 οι φαντάροι,επιβάτες λεωφορείων,φαντασμένοι νεόπλουτοι που ταξιδεύουν με 19Ευρώ, τα "κατώτερα" στρώματα όπως τους αποκαλείς, δεν έχουν δικαίωμα στον πολιτισμό; :?:
 
H xρήση των εισαγωγικών στον όρο "κατώτερα" σημαίνει ακριβώς οτι κάθε άλλο παρά κατώτερα θεωρώ αυτά τα στρώματα.Το νόημα της φράσης μου είναι οτι η χρήση της έννοιας "Πολιτισμός" είναι σε αντίφαση με τις μετέπειτα διαφημίσεις και σίγουρα αντιδεοντολογική σε σχέση με τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρείες (για να μη πω ρατσιστική).Η Α3 πρόσφερε "πολιτισμό" και οι άλλοι ήταν στις σπηλιές;Είναι σαφής νομίζω η μεταστροφή της λογικής της εταιρείας .κατά τη γνώμη μου το σκεπτικό των διαφημίσεων αυτών δε ταιριάζει σε "ώριμη" αεροπορική εταιρεία.Ελπίζω να έγινα σαφέστερος.
 
Υπάρχει μια μικρή σύγχιση...

Το "Aegean, Πολιτισμός" ήταν ένα tag line (όπως είναι το πασίγνωστο "Amstel, γιατί έτσι σας αρέσει" ή "Έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες") που χρησιμοποιούσε η εταιρεία μέχρι το Μάρτιο του 2004 και όταν ήταν ακόμα με την διαφημιστική εταιρεία Magnet.

Όταν τότε άλλαξε διαφημιστική εταιρεία και πήγε στην Upset! το tag άλλαξε και έγινε "Θέλω να πετάξω τώρα". Άρα λοιπόν δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης μιας και το "Πολιτισμός" έχει πάψει να υπάρχει εδώ και τέσσερα χρόνια. Το αν η επανατοποθέτηση διαφημιστικά της εταιρείας είναι επιτυχημένη η όχι (αν έχει καταγραφεί δηλαδή στο μυαλό του καταναλωτή το "θέλω να πετάξω τώρα" και αν όταν το ακούει κάποιος του λέει κάτι) είναι μια άλλη ιστορία για την οποία κάποια έρευνα θα έχει γίνει από την εταιρεία - στην οποία δεν έχουμε πρόσβαση. Το σίγουρο είναι όμως ότι για να δαπανά περί τα 2+ εκ. ευρώ το χρόνο (σύμφωνα με στοιχεία Media Services για το 2007) για διαφήμιση με αυτό το tag, τότε μάλλον πετυχημένο το θεωρούν.

Τέλος: Όταν μια διαφήμιση 5 μέρες μετά το airing έχει ανέβει τουλάχιστον από 10 διαφορετικούς χρήστες στο YouTube, έχει 7500+ views τότε ένα και μόνο πράγμα σημαίνει: ότι ο καταναλωτής γουστάρει - του αρέσει. Και όταν θα πάει να κλείσει ένα εισιτήριο, θα την ψάξει την εταιρεία.
 
Top