Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Χάζεψε κανείς τους νέους ναύλους της Α3 από 1/11; Γιατί μου φάνηκε στα πεταχτά που είδα το ATH-RHO ότι ακριβαίνουν γενικώς οι τιμές ενώ καθόλου δεν μ' αρέσει ότι κάποιες μέρες ακόμη κ σε 2 βδομάδες δεν υπάρχει θέση στο πρωινό RHO-ATH κ το μεσημεριανό ATH-RHO, μιλάμε για δρομολόγια που εξυπηρετούν τις αυθημερόν μεταβάσεις.
 
Φαντάζομαι πως όλα θα κριθούν από τα ποσοστά διάθεσης κάθε ναύλων, ειδικά στη domestic αγορά.

Τα no-bag-fares των 9 και 19 ευρώ (PNOBAG,UNOBAG) που βγάζουν ένα εισιτήριο < 80 ευρώ (r/t από ATH πάντα) συμφέρουν αλλά ήδη σε πολλές δημοφιλείς πτήσεις και ώρες έχουν εξαφανιστεί (φαντάζεστε τι έχει να γίνει στις περιόδους υψηλής ζήτησης).

Οπότε πάμε αναγκαστικά σε ναύλο > 100 ευρώ (και χωρίς αποσκευή), το οποίο βλέπω και ως κυρίαρχη κατάσταση των (νέων) προσφορών... Τι χες Γιάννη, τι χα πάντα δηλαδή.

Να σημειώσουμε πως ο φτηνότερος ναύλος με αποσκευή (P/BAG) είναι στα 44 ευρώ, άρα μας βγάζει ένα r/t (από ATH) μας βγάζει γύρω στα 130-140 ευρώ.

Έρχονται δύσκολες μέρες...
 
Για το Ρόδο-Αθήνα που κοίταξα υπάρχουν όντως ναύλοι 9+19 ευρώ αντίστοιχα που μας κάνουν 80 σύνολο χωρίς βαλίτσα μόνο που εκτός απο δυσεύρετοι είναι και συνήθως σε άβολες ώρες για εμάς αν και ευνοούν τo αυθημερόν Αθήνα-Ρόδο. Στους αμέσως επόμενους "πάενε ελαφρύς" ναύλους το σύνολο εκτοξεύεται στα 100 ευρώ ενώ στο flex αν και εφόσον χρειάζεται αποσκευή τότε μιλάμε για μίνιμουμ 150 ευρά το r/t. Η διαφορά με τον saver που καταργείται είναι αρκετή καθώς με 100-120 ευρώ βρίσκαμε r/t με βαλίτσα. Θα ήταν ποσώς καλύτερο να κόψουν τα μαρκετινίστικα 9άρια κ 19άρια και να βγάλουν μια μέση τιμή που θα ικανοποιεί τους επιβατές κ τους ίδιους και όχι να πληρώνει η μιση καμπινα 150 και πάνω (χωρίς χοιρινή στα κάρβουνα) για να επιδοτεί τα ανεπαρκή φτηνά...
 
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα... άραγε τα γράφουμε απλώς μεταξύ μας ή τα βλέπουν και κανείς από την aegean;
 
OA701":crgv3wzi said:
Θα ήταν ποσώς καλύτερο να κόψουν τα μαρκετινίστικα 9άρια κ 19άρια και να βγάλουν μια μέση τιμή που θα ικανοποιεί τους επιβατές κ τους ίδιους και όχι να πληρώνει η μιση καμπινα 150 και πάνω (χωρίς χοιρινή στα κάρβουνα) για να επιδοτεί τα ανεπαρκή φτηνά...

Μα αυτό ακριβώς λανσάρεται (όχι μόνο από την Α3, αλλά από όλες σχεδόν τις εταιρείες). Υπάρχουν λίγοι και δισεύρετοι φθηνοί ναύλοι που κάνουν τη "βρώμικη" δουλειά (διαδίδεται πως "η Α3 έχει φθηνά εισιτήρια"), και κατά τα άλλα τα 150άρια δίνουν και παίρνουν.

Και σίγουρα το σύστημα αυτό με το no-bag είναι προς όφελος της εταιρείας, αφού εγώ όπως βλέπω την κατάσταση "ο μέσος ναύλος ανά πτήση" οδηγείται σε αύξηση, τώρα πως θα καταφέρουν πάλι μαρκετινίστικα να παρουσιάσουν πως τον έχουν μειώσει για 5η συνεχή χρονιά...
 
Πόσο χρεώνουν τις βαλίτσες;Υπάρχει στάνταρ τιμή ή ανάλογα με το δρομολόγιο;Δυστυχώς σε 2 πρακτορεία που κοίταξα πρέπει να συμπληρώσεις όλα τα στοιχεία για να φτάσεις σε ένα άλλο βήμα και να δεις κόστος αποσκευών.
 
Αν πατήσεις στις πληροφορίες ναύλων βλέπεις:

Τι ισχύει για τις επιπλέον αποσκευές από/προς Θεσσαλονίκη για πτήσεις έως τις 31/10/2013:
α) Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδος, Μυτιλήνη, Σαντορίνη, Μύκονος, Κως: €12 προαγορά - €20 αγορά στο αεροδρόμιο
β) Λάρνακα, Μιλάνο: €15 προαγορά - €30 αγορά στο αεροδρόμιο

Τι ισχύει για τις επιπλέον αποσκευές για πτήσεις από 1/11/2013 έως 14/1/2014:
α) Πτήσεις εσωτερικού: €15 προαγορά - €25 αγορά στο αεροδρόμιο
β) Πτήσεις μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου: €20 προαγορά - €35 αγορά στο αεροδρόμιο

Τι ισχύει για τις επιπλέον αποσκευές για πτήσεις από 15/1/2014:
α) Πτήσεις εσωτερικού: €15 προαγορά - €25 αγορά στο αεροδρόμιο
β) Ελλάδα -Κύπρος, Ιταλία, Αυστρία, Γερμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Τουρκία, Ισραήλ, Πολωνία, Ελβετία: €20 προαγορά - €35 αγορά στο αεροδρόμιο
γ)Ελλάδα- Γαλλία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία: €30 προαγορά, €45 αγορά στο αεροδρόμιο

Η προαγορά αποσκευής είναι εφικτή έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση.
 
jerry":2wi2d9kn said:
Μα αυτό ακριβώς λανσάρεται (όχι μόνο από την Α3, αλλά από όλες σχεδόν τις εταιρείες). Υπάρχουν λίγοι και δισεύρετοι φθηνοί ναύλοι που κάνουν τη "βρώμικη" δουλειά (διαδίδεται πως "η Α3 έχει φθηνά εισιτήρια"), και κατά τα άλλα τα 150άρια δίνουν και παίρνουν.
Σωστό αυτό, μην τα ρίχνω κι όλα στην Α3, μιλάμε για στάνταρντ πλέον πρακτική. Ωστόσο, μιάς και πλέον έμειναν επισήμως μόνοι τους, μιάς και κάθε χρόνο ρίχνουν τα κόστη τους, μιάς και η χώρα δεν διάγει τις καλύτερες στιγμές της, ας φροντίσουν λίγο και τα δρομολόγια εσωτερικού. Ας τα φέρνουν ίσα βάρκα ίσα νερά, ας μπούν και λίγο μέσα τον χειμώνα (λέμε τώρα :mrgreen: ), και ας κυνηγήσουν τα κέρδη και την κεδροφορία τη θερινή σεζόν στα εξωτερικού. Το σπόρ το έμαθαν πλέον...
 
καλημέρα παιδιά, διαπιστώνω πως το εισιτήριο της αιγαίου για μαδρίτη είναι πάρα πολύ ακριβό σε σχέση με αλλουσ προορισμους της. συγκεκριμένα για ταξίδι απο τώρα για το μάιο μου βγάζει μια τιμή 282 ευρώ σε λαιτ θέση χωρίς αποσκευή και δήθεν επίσης βγάζει πως είναι η τελευταία θέση σε αυτή την τιμή. τι παίζει ρε παιδια η μαδρίτη?
ισχύει πως το βράδυ τα δίνουν πιο φθηνά? το κακό είνια πως δε βρίσκω αλλη εταιρεία για αυτόν τον προορισμό
 
Top