Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Συνηθως απο Ηρακλειο - Αθηνα, η Ολυμπιακη βγαινει φθηνοτερη κατα 30 Ε αλε - ρετουρ εφοσον κλεισει κανεις τελευταια στιγμη...
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας φταίνε οι τιμές της Aegean.
Τόσο (νομίζει ότι) αξίζει το προϊόν της, τόσο το κοστολογεί. Αν δε μας κάνει επιλέγουμε άλλη εταιρεία.
Πρόσφατα ταξίδεψα ATH-SKG-ATH C class. Διάλεξα την ΟΑ γιατί έβγαινε 120 ευρώ περίπου φθηνότερα.
Έχει τύχει άλλες φορές (πχ ATH-MUC-ATH) να μου βγαίνει (πολύ) φθηνότερα με την Aegean.
Ευτυχώς, ακόμα έχουμε δύο εταιρείες (και ελπίζω αυτό να μην αλλάξει, απλά να γίνει υγιές) και μπορούμε να επιλέγουμε την πιο φθηνή (εννοείται ότι και οι δύο είναι αξιόπιστες με αξιόπλοα αεροσκάφη)
 
AXD-ATH oneway πριν μία εβδομάδα για σημερινή πτήση ΟΑ: €77 και Α3: €97. Γενικότερα την τελευταία στιγμή (7-10 μέρες πριν ταξιδέψω) βρίσκω -σχεδόν πάντα- την ΟΑ φθηνότερη, μιλάω για πτήσεις εσωτερικού. Αν όμως ξέρω ότι θα μπορώ να ταξιδέψω 1-1,5 μήνα πριν, τότε συνήθως κλείνω Α3.


fotis":2a4a7elk said:
Πρόσφατα ταξίδεψα ATH-SKG-ATH C class. Διάλεξα την ΟΑ γιατί έβγαινε 120 ευρώ περίπου φθηνότερα.
Έχει τύχει άλλες φορές (πχ ATH-MUC-ATH) να μου βγαίνει (πολύ) φθηνότερα με την Aegean.

Πόοοοσα; :shock: :shock:
 
Περίπου 120 ευρώ φθηνότερη ήταν η ΟΑ. Πού είναι το παράξενο?
Συγκεκριμένα ATH-SKG-ATH 15-19/10/07:
ΟΑ: 267,39 (ή περίπου τόσο)
Aegean: περίπου 390+
 
Απλά μου φάνηκε μεγάλη η διαφορά για πτήση return εσωτερικού. That's all!
 
Παιδια να καταθεσω και εγω τη δικη μου αποψη: Ειμαι απο Αθηνα και σπουδαζω τα τελευταια 4,5 χρονια στην Κρητη. Εχοντας μεγαλο κολλημα με τ' αεροπλανα παντα κοιταζα οσο νωριτερα να κλεισω το εισητηριο για να το πληρωσω όσο το δυνατον λιγοτερο. Η Aegean μεχρι το 2005 δεν ειχε σχεδον ποτε προσφορες και μονιμως με θυμαμαι να κλεινω με Ολυμπιακη, οπου ενα εισητηριο ATH-CHQ H ATH-CHQ κοστιζε 83 ευρω και 71 η επιστροφη. η ΟΑ εκανε σε νεκρες περιοδους προσφορες που εφτανε και 45 ευρω το εισητ. ΟW. Τα τελευταια δυο χρονια πεταω μονο με AEGEAN γιατι επειδη παντα ξερω τις περιοδους που φευγω (χριστ-πασχ-καλοκ) παντα μπορω να προγραμματιστω. Το 2005 πληρωνα στην AEGEAN (παντα το φθηνοτερο που ειχε) για το CHQ-ATH 56 EUR. Το 2006 πηγε 44, και αρχες 2007 πηγε 34!! Απο το φετινο καλοκαιρι πληρωνω 25 ευρω σταθερα. (10 ναυλος+15 φοροι). Βεβαια, για να πουμε και την αληθεια, το εισητηριο μου για το Πασχα του 2007 το εκοψα ανημερα των φωτων (το θυμαμαι γιατι με δουλευαν ολοι). Και φετος 15αυγουστο εκλεισα των Χριστουγεννων που θα ερθουν. Το θεμα με αυτα τα εισιτηρια είναι οτι δε σε νοιαζει αν δε καταφερεις να πας γιατι χανεις 10 ευρω μονο (οι φοροι επιστρεφονται). Αρα μπορεις να βρεις και σε περιοδους μεγαλης ζητησης τη φθηνοτερη τιμη με την AEGEAN απλα πρεπει να είναι ΠΟΛΥ νωρις. Απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου υποθετω οτι καθε πτηση πρεπει να εχει 5-6 θεσεις στην φθηνοτερη τιμη και γεγονος είναι οτι οποιος παει να κλεισει σημερα 13 νοε για χριστουγεννα έχει αργήσει!! Δε καταλαβαινω με ποια λογική το βρωμοπλοιο που φευγει απο Ρεθυμνο για Πειραια και κανει πανω απο 10 ωρες κοστολογεί ενα κρεβατι σε 2κλινη εσωτ. καμπινα 71 ευρω, ενω η εκαστοτε αεροπορικη εταιρια δε θα πρεπει να σου πουλησει 80, 90 και 100 ευρω ενα εισιτηριο της τελευταιας στιγμης...
 
Συμφωνώ σχεδόν με όλους σας.
Γεγονός είναι ότι είναι ακριβά τα εισιτήρια εσωτερικού αν σκεφτούμε τις αποστάσεις (δηλαδή πετρέλαιο). Και των 2 εταιριών.
Το δεύτερο δεδομένο είναι ότι σα λαός, δε φημιζόμαστε για την οργάνωσή μας. Οπότε το μοντέλο της Α3 που το εφαρμόζουν χρόνια πολλές εταιρίες του εξωτερικού ίσως να μη πηγαίνει και τόσο στον έλληνα! Μη κοιτάτε τους πωρωμένους όπως είμαστε και μείς, που γενικότερα ψαχνόμαστε...
Δείτε το μέσο όρο, ο μέσος όρος είναι αυτός που ανακοινώνει στα οικονομικά στοιχεία η εταιρία,
 
flightnumber":2eyt86ue said:
Συμφωνώ σχεδόν με όλους σας.
Γεγονός είναι ότι είναι ακριβά τα εισιτήρια εσωτερικού αν σκεφτούμε τις αποστάσεις (δηλαδή πετρέλαιο).

(Μάλλον εννοείς κηροζίνη...)

δεν είναι όμως μόνο τα καύσιμα που έχουν κόστος.
Μια απογείωση ενός Α320 της Αegean από LGAV προς Χανιά κοστίζει (νομίζω) το ίδιο με μια απογείωση ενός Α320 της Lufthansa από LGAV προς Μόναχο, όσο αφορά το κόστος χρήσης του διαδρόμου απογείωσης (ή όπως αλλιώς ονομάζουν αυτό το κόστος τέλος πάντων).
Επίσης τα λειτουργικά έξοδα μιας εταιρείας (μισθοί ιπτάμενου και διοικητικού προσωπικού, λογαριασμοί τηλεφώνων, ρεύματος, κόστος αναλώσιμων κλπ κλπ) παίζουν και αυτά πολύ μεγάλο ρόλο στο λειτουργικό κόστος μιας εταιρείας.
Άρα δεν είναι μόνο το κόστος καυσίμου του αεροσκάφους.
Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι τα εισητήρια εσωτερικού δεν είναι πανάκριβα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού. Όντως (συγκριτικά) τα πληρώνουμε σαν χαβιάρι.
 
Τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι τα εισιτήρια εσωτερικού δεν είναι πανάκριβα σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του εξωτερικού

Να υποθέσω ότι η Iberia, Air France, Alitalia, Lufthansa, Swiss, Finnair, British Airways στα εσωτερικά τους δρομολόγια είναι πιο φτηνές;

Εκτός αν συγκρίνουμε low cost με full fare (που είναι δυο διαφορετικά μοντέλα επιχειρήσεων). Εγώ δεν νομίζω οτι τα εισιτήρια (προσοχή εδώ: το καθαρό έσοδο προς την εταιρεία) είναι ακριβά. Αυτά που είναι όντως ακριβά είναι οι επίναυλοι και οι φόροι...
 
Μα εγώ είπα σε σύγκριση με τα δρομολόγια εξωτερικού. Δεν είπα συγκριτικά με τις άλλες εταιρείες.


Καινούρια απορία:
Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο για τον οποίο η πτήση προς MUC από ΑΤΗ έχει φθηνότερο εισητήριο με 28 ευρώ (+φόρους και λοιπές επιβαρύνσεις φυσικά), ενώ από SKG ξεκινά από 56 ευρώ (+φόρους και λοιπές επιβαρύνσεις).
Αντίστοιχα είναι οι τιμές και στην επιστροφή.
Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό αφού και οι δύο πτήσεις είναι (σχεδόν) πάντα γεμάτες, ενώ από SKG η απόσταση είναι μικρότερη (άρα και τα καύσιμα λιγότερα)?

(Τα παραπάνω παραδείγματα αφορούν αναχωρήσεις στις 10/01/08 και επιστροφή στις 20/01/08 και είναι ότι φθηνότερο "παίζει" στην Aegean)
 
Top