Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Χμμμ..

ΟΚ! Έχεις δίκιο...

Βιάστηκα. Sorry
 
fotis":11mb2i43 said:
Μα εγώ είπα σε σύγκριση με τα δρομολόγια εξωτερικού. Δεν είπα συγκριτικά με τις άλλες εταιρείες.


Καινούρια απορία:
Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο για τον οποίο η πτήση προς MUC από ΑΤΗ έχει φθηνότερο εισητήριο με 28 ευρώ (+φόρους και λοιπές επιβαρύνσεις φυσικά), ενώ από SKG ξεκινά από 56 ευρώ (+φόρους και λοιπές επιβαρύνσεις).
Αντίστοιχα είναι οι τιμές και στην επιστροφή.
Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό αφού και οι δύο πτήσεις είναι (σχεδόν) πάντα γεμάτες, ενώ από SKG η απόσταση είναι μικρότερη (άρα και τα καύσιμα λιγότερα)?

(Τα παραπάνω παραδείγματα αφορούν αναχωρήσεις στις 10/01/08 και επιστροφή στις 20/01/08 και είναι ότι φθηνότερο "παίζει" στην Aegean)

Ο λόγος είναι πολυ απλος: ΑΤΗ-MUC μεγαλύτερος ανταγωνισμός. Η απόσταση δεν παιζει κανενα ρόλο στα εισητηρια προσφορών, σημασια έχει πόσους ανταγωνιστές έχεις να χτυπησεις. Το δρομολογιο ATH-MUC το κάνει και η Air Berlin που είναι Low-cost & η Lufthansa που δε πεταει SKG (To code share της LH με την A3 δεν πιανεται ως πτηση της LH). . Δεν είναι λογικό λοιπον? 2 ανταγωνιστες παραπανω...

YΓ: Για τις ημερομηνιες που είπες τη φθηνοτερη τιμη απο Αθηνα την εχει η Lufthansa 87.67 EUR

Επιλογή 2 - Συνολική τιμή 87.67 EUR
Περιλαμβάνει 66.67 EUR Φόρους

Αναχώρηση

Lufthansa
LH3389 Athens
(ATH) 10.01.2008
12:35 Munich
(MUC) 14:10

Επιστροφή

Lufthansa
LH3392 Munich
(MUC) 20.01.2008
14:50 Athens
(ATH) 18:20

Είναι λίγο οξύμωρο το γεγονος οτι το φθηνοτερο της Α3 είναι 108,76 ευρώ και 108 ευρώ για την AIR Berlin (που είναι και LOCO) κατα τ'αλλα.
 
Ναι αλλά μέχρι πρόσφατα η Aegean είχε και το SKG-MUC ως προσφορά.
Δεν ζητάω βέβαια εξηγήσεις από κάποιον, ούτε είναι κανείς υποχρεωμένος να απολογείται για τα τιμολόγια μιας ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας, απλά μου έκανε εντύπωση.

Υ.Γ.
Με τη Lufthansa έχω ήδη κλείσει ATH-MUC-ΑΤΗ
https://www.airliners.gr/community/viewt ... 5160#65160
 
fotis":15rc9wrp said:
Ναι αλλά μέχρι πρόσφατα η Aegean είχε και το SKG-MUC ως προσφορά.

Ξερεις τι γινεται, υπαρχουν μερικες φορες τετοια ανεξηγητα, προσφορες δηλαδη που δεν μπορεις να καταλαβεις για ποιο λογο γινονται (η προσφορα δεν εχει λογο υπαρξης οταν δεν υπαρχουν ανταγωνιστες). Οπως η British Airways που οσες φορες εχω ψαξει απο SKG για LGW είναι φθηνοτερη απο το ATH-LHR ενω πεταει μονη της απο SKG. Και η A3 ακομη, εδω και 2 χρονια που κανει προσφορες στους ναυλους εσωτερικου ποτε δεν είχε βαλει προσφορα για την απευθειας πτηση της SKG-HER μεχρι φετος το φθινοπωρο. Πουλαγε το φθηνοτερο SKG-ATH 25 EUR, & το φθηνοτερο SKG-HER 105 EUR. Απ τον Οκτωβρη (χωρις να χει αλλαξει κατι στις προσφορες της ΟΑ), εχει ξεκινησει η Α3 στο SKG-HER 36 EUR με ελαχιστες θεσεις αλλα τουλαχιστον μπορεις να τις βρεις.
------------------
Εν τω μεταξυ, για τα 56 ευρω (χωρις φορους) που βρισκεις απο SKG-MUC και αντιστροφα, δεν ξερεις αν εχουν κλεισει αλλοι πριν απο σενα, και εχει παει τοσο (εκτος αν τα χεις κλεισει απο το καλοκαιρι -οπως εγω- οποτε παω πασο). Το πιο πιθανο παντως είναι η ιδια η εταιρια να θεωρει οτι τοσο θα πρεπει να ειναι τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη απο ΘΕΣ/ΝΙΚΗ για ΜΟΝΑΧΟ...
Αν ψαξεις για αλλες ημερομηνιες πχ 6/2 SKG-MUC & 13/2 MUC-SKG θα δεις ότι έχει 28 ευρω και στο πηγαινε και στο γυρνα.
 
Κάνεις λάθος, δε σε ειρωνεύτηκα και θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω μερικούς λιγότερο προφανείς λόγους από αυτούς που εσύ ανέφερες (τέλη προσγείωσης, τηλεφωνικούς λογαριασμούς, μισθούς και άλλα τέτοια).

Και για να επιστρέψουμε στο τόπικ: H A3 και η κάθε Α3, δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Το τμήμα εμπορικής διεύθυνσης της κάθε αεροπορικής εταιρίας έχει ως κύριο στόχο η κάθε πτήση να του αποφέρει το μέγιστο δυνατό κέρδος. Όταν λοιπόν δημοσιεύεται ένας ναύλος, η αεροπορική εταιρεία προκαθορίζει το ποσοστό/αριθμό θέσεων που θα διαθέσει σε κάθε πτήση, προκείμένου να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να βγει η πτήση παθητική, είτε λόγω χαμηλών εσόδων, είτε λόγω χαμηλού δείκτη πληρότητας (αν πουλήσουν 10 U class στην πτήση για Χανιά και καμία άλλη θέση, κάηκαν!). Έτσι, είθισται να διατίθενται περισσότερες θέσεις στις λεγόμενες "γαλατάδικες" πτήσεις προκειμένου να ενθαρρύνεται το επιβατικό κοινό να πετάξει σε μία πτήση που έτσι κι αλλιώς θα είχε χαμηλή πληρότητα. Το ίδιο ισχύει και για τις πτήσεις που εκτελούνται στις εργάσιμες μέρες της εβδομάδας ("μεσοβδόμαδα" όπως λέμε...)

Επισήμως ή ανεπισήμως, υπάρχουν τα seasonalities και τα black-out dates στα οποία δεν είναι δυνατή η πώληση εισιτηρίων με μειωμένες τιμές ή για award εισιτήρια. Η AF, SU και ΤΚ είναι από τις εταιρείες που έχουν επιλέξει να δημοσιεύουν τα τα black out dates, και όχι απλά να κλείνουν τα booking classes και να μένεις με την απορία αν όντως υπήρχε η διαθεσιμότητα και κλείστηκε από κάποιους που προγραμματισαν νωρίτερα απο σένα.

Ένας από τους στόχους της Α3 και της κάθε εταιρίας, είναι να ξεκαθαρίζει το συντομότερο την πληρότητα, άρα και το κέρδος μιας πτήσης. Για το λόγο αυτό, εφαρμόζει προηγμένα συστήματα που ελέγχουν το inventory κάθε πτήσης και κάνουν assignment του time limit ούτως ώστε να βγεί το συντομότερο δυνατόν. Παράλληλα, καταγράφουν τη ζήτηση, ελέγχουν τις unticketed κρατήσεις, τα non shows, υπολογίζουν τα overbookings και αυξομειώνουν αναλόγως τις διαθέσιμες θέσεις για κάθε ναύλο. Ναύλοι με advance ticketing, όπως το ΧΟW στο εσωτερικό και τα P, T, U, V του website αποτελούν εγγυημένο έσοδο για την εταιρεία μια και είναι άμεσα εκδοτέοι και non refundable. Αυτό σημαίνει ότι αν ο επιβάτης αποφασίσει μονομερώς να μην ταξιδέψει, η εταιρία δεν έχει καμία οικονομική υποχρέωση να επιστρέψει το ναύλο ή να αλλάξει την κράτηση. Επιπλέον, το πρόστιμο για να αλλάξεις το XOW, ίσως να προϋποθέτει και upgrade σε Κ, M, Y, C + €15,00 για την αλλαγή. Όλοι αυτοί οι ναύλοι έχουν βαθμιαίο availability close out, πράγμα που σημαίνει ότι από κάποια ημερομηνία και μετά δεν μπορουν να πωληθούν και άρα ο επιβάτης θα πρέπει να πάρει υψηλότερο ναύλο. Σημειωτέον βέβαια ότι τέτοια συστήματα κοστίζουν αρκετά εκατομμύρια ευρώ, άρα αντιλαμβάνεται κανείς πόσα περισσότερα εκατομμύρια ευρώ μπορούν να αποφέρουν στην εταιρεία με τη σωστή χρήση τους.

Η ιστοσελίδα είναι ο καλύτερος τρόπος να πουλήσει η εταιρεία τα εισιτήρια της για τους εξής λόγους:

α) δεν είναι αναγκασμένη να πληρώνει τα υψηλά GDS fees για ένα ναύλο των €19, €29, €39, €59, €509 κ.ο.κ.
β) δεν έχει (προς το παρόν) service fee
γ) δεν επιτρέπει waitlisting
δ) δεν επιτρέπει provisional bookings (ήτοι σε έχει στο χέρι της)
ε) δεν χρειάζεται να αποδοθεί προμήθεια στα ταξιδιωτικά γραφεία

Να σημειώσω βέβαια και το γεγονός ότι οι χαμηλότεροι ναύλοι δεν είναι διαθέσιμοι από τα GDS' λόγω των υψηλών χρεώσεων των δευτέρων. Για το λόγο αυτό η εταιρία δημιούργησε το agent website για να μπορούν τα ταξιδιωτικά γραφεία να πωλούν εισιτήρια και σε αυτούς τους ναύλους. Επειδή όμως η ιστοσελίδα είναι αφάνταστα δύσχρηστη, αργή και χρονοβόρα σε σχέση με το GDS (κοινώς διαφέρουν όσο η μέρα με τη νύχτα), η εταιρία ενθαρρύνει τους πράκτορες να τη χρησιμοποιούν καταβάλλοντας μία πενιχρή υπερπρομήθεια (κοινώς: έκαναν την τύχη τους οι άνθρωποι).

Άλλη μία πτυχή είναι το φοβερό και intriguing code sharing, όπου ο operating carrier πουλάει ένα ποσοστό των θέσεων σε bulk τιμή στον marketing carrier. H αμοιβαία διάθεση μίας πτήσης με αυτό το σύστημα (υπό διπλό/τριπλό/τετραπλό κωδικό) αφ' ενός δίνει τη δυνατότητα στον "ανίσχυρο" να εδραιώσει την παρουσία του σε μία τρίτη αγορα όπου δραστηριοποιείται ο ισχυρότερος, αφ' ετέρου διευκολύνει τις συνεργασίες για βολικότερες ανταποκρίσεις προς όφελος των επιβατών. Όταν λοιπόν η A3 λειτουργεί ως marketing carrier της LH, ειναι αυτονόητο πως δεν μπορεί να πουλήσει χαμηλότερα απ' όσο της πουλάει τη θέση η LH. Ισχύει και το αντίθετο: η LH δεν μπορεί να πουλήσει τους διαδικτυακούς ναύλους της Α3 στην ίδια τιμή. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν βλέπετε τις πτήσεις της LH στην ιστοσελίδα κρατήσεων της Α3. Σαν πιο μικρή, η Α3 κοιτάει πως να γεμίσει τα ΔΙΚΑ ΤΗΣ αεροπλάνα πρώτα. Παράλληλα με αυτήν την συμφωνία, η LH έχει δικαίωμα να πουλάει μέσω της ιστοσελίδας της τις πτήσεις της Α3 βάζοντας κωδικό LH εφαρμόζοντας τη δική της τιμολογιακή πολιτική, που είναι σαφώς πιο αυστηρή από αυτή της μικρής Α3.

Έχουμε βέβαια και το interlining όπου η Α3 μπορεί να δεχτεί να μεταφέρει έναν επιβάτη μίας τρίτης εταιρίας σε κάποιο από το δρομολόγια της. Για παράδειγμα, η Α3 να δεχτεί να μεταφέρει από την Φρανκφούρτη στην Αθηνα έναν επιβάτη, ο οποίος έχει έρθει από Σανγκαη με την CA και κρατάει εισιτήριο που έχει εκδόσει η CA.

Αυτά τα ολίγα προς το παρόν.

Φώτη, με το χέρι στην καρδιά, συνεχίζω να υποστηρίζω πως ό,τι είπα, δεν το είπα με ειρωνική διάθεση (εξ άλλου, ως εργαζόμενος στο χώρο έχω πρόσβαση σε εξ ίσου χαμηλές τιμες και όχι μόνο σε Α3 και LH και αποφεύγω να το διατυμπανισω 3-4 φορές στα 315 posts) σε ευχαριστώ που με την καίρια παρέμβασή σου και με αφορμή τον εξευτελιστικά χαμηλό ναύλο που εξασφάλισες για έναν legacy carrier, μου έδωσες την ευκαιρία να γράψω το ανωτέρω κείμενο.
 
flight052":3ddnqhph said:
Και η A3 ακομη, εδω και 2 χρονια που κανει προσφορες στους ναυλους εσωτερικου ποτε δεν είχε βαλει προσφορα για την απευθειας πτηση της SKG-HER μεχρι φετος το φθινοπωρο. Πουλαγε το φθηνοτερο SKG-ATH 25 EUR, & το φθηνοτερο SKG-HER 105 EUR. Απ τον Οκτωβρη (χωρις να χει αλλαξει κατι στις προσφορες της ΟΑ), εχει ξεκινησει η Α3 στο SKG-HER 36 EUR με ελαχιστες θεσεις αλλα τουλαχιστον μπορεις να τις βρεις.


Απο τη Θεσσαλονικη ομως δεν εχει να ανταγωνιστει γρηγορα πλοια για Κρητη και το αντιστοιχο δρομολογιο SKG-HER της ΟΑ ξεκιναει απο 250 ευρω. Αρα δεν εχει αναγκη να κανει τρελες προσφορες.

Αυτο που εγινε τον Οκτωβρη μου ειχε προκαλεσει μεγαλη εντυπωση γιατι τους ειχα στειλει ενα e-mail γυρω στα μεσα Σεπτεμβρη και εξεθετα το προβλημα και μετα απο 1 μηνα εγινε το κουφο να βγουν οι προσφορες. Και ειχα σκεφτει "καλα η Αιγαιου εχει τρελο τμημα εξυπηρετησης πελατων"... :)


Επισης να προσθεσω οτι το ATH-SKG ξεκιναει απο 10+φορους = 38ευρω και το SKG-ATH απο 21 + φορους = 36 ευρω ενω παλιοτερα και τα δυο σκελη πουλιοντουσαν απο 10 + φορους. Φανταζομαι εχει να κανει με την διαφορα στους φορους των 2 αεροδρομιων.
 
morpheus78":hnre1aot said:
Απο τη Θεσσαλονικη ομως δεν εχει να ανταγωνιστει γρηγορα πλοια για Κρητη και το αντιστοιχο δρομολογιο SKG-HER της ΟΑ ξεκιναει απο 250 ευρω. Αρα δεν εχει αναγκη να κανει τρελες προσφορες.

.

Αυτο ακριβως λέω, οτι είναι ανεξηγητο που κανει προσφορες η Α3 απο ΘΕΣ/ΝΙΚΗ για ΗΡΑΚΛΕΙΟ αφου δεν εχει αναγκη γιατι θα τα σκασει αυτος που θελει να ταξιδεψει. Οσον αφορα την Ολυμπιακη, 250 είναι μετ'επιστροφης. Απλη μεταβαση κοστιζει καπου στα μισα, σταθερά.
 
Ισχύει η φήμη ότι αν κάνεις κράτηση εισητηρίου πριν από 9 μήνες υπάρχει μεγάλη έκπτωση?Kai αν ισχύει κάτι τέτοιο που οφείλεται?Α)στον επίναυλο καυσίμων ή στους χαμηλούς φόρους του αεροδρομίου?
 
Ισχύει η φήμη ότι αν κάνεις κράτηση εισητηρίου πριν από 9 μήνες υπάρχει μεγάλη έκπτωση

Θες να μας βοηθήσεις ανασυντάσσοντας την παραπάνω πρόταση;
 
Aristoteles":2ek10n1g said:
Ισχύει η φήμη ότι αν κάνεις κράτηση εισητηρίου πριν από 9 μήνες υπάρχει μεγάλη έκπτωση?Kai αν ισχύει κάτι τέτοιο που οφείλεται?Α)στον επίναυλο καυσίμων ή στους χαμηλούς φόρους του αεροδρομίου?

Φίλε Αριστοτέλη,

Να το ξεκαθαρίσουμε, για να αποφεύγουμε τις όποιες παρεξηγήσεις:
Κανείς δεν πρόκειται να σου κάνει έκπτωση επειδή έκλεισες το εισιτήριο νωρίτερα, ιδίως δε στους ΦΟΡΟΥΣ. Αυτό που συμβαίνει είναι το ότι -ενδεχομένως- να προλάβεις να κλείσεις θέσεις σε τιμή προσφοράς, η οποία:

α)Προσφέρεται για περιορισμένο αριθμό θέσεων, και άρα όσο πιο νωρίς το προγραμματίσεις, τόσο πιο πιθανό να την πετύχεις, πρίν σε προλάβουν οι άλλοι,

β)Υπόκειται σε περιορισμούς ως προς τις προϋποθέσεις προαγοράς, που σημαίνει ότι ενδεχομένως η ίδια τιμή να μην είναι διαθέσιμη 1-2 εβδομάδες/μέρες/ώρες πριν την πτήση.

γ)Πρόλαβες και έκλεισες εισιτήριο πριν από ενδεχόμενη αύξηση των φόρων/ναύλων. Στην τελευταία περίπτωση, μπορούν να σου ζητήσουν και τη διαφορά στους φόρους.

Παρ' όλα αυτά, τυχαίνει να υπάρξουν προσφορές χαμηλότερες από την τιμή με την οποία αγόρασες ένα εισιτήριο, ακόμα και λίγο πριν την πτήση. Άρα: δεν ισχύει κανόνας

Ως γνωστόν: Ό,τι ανεβαίνει, κατεβαίνει.... και είμαστε και όφφ-τόπικ, μια και αυτό το θέμα συζητείται στην "Τιμολογιακή Πολιτική Α3"

edit by Akis: Γι΄ αυτό το μετέφερα στο σωστό τόπικ ;)
 
Top