Ναι, ΟΚ, αν έχουμε και άποψη τώρα για το τι πρέπει να κόψει μαχαίρι ο δίπλα για να ικανοποιήσει εμάς (για κάποιον μυστήριο λόγο), η μόνη απάντηση είναι mind your own business, δεν μας πέφτει λόγος πώς ξοδεύει τα λεφτά του ο καθένας.
Όσο για το προηγούμενο μήνυμα, εξαιρετική περιγραφή που συνοψίζει κατανοητά το νόημα της τιμολόγησης και την κύρια (όχι τη μόνη) αιτία της ανόδου των τιμών.
Το βασικό takeaway είναι ότι οι αεροπορικές δεν τιμολογούν με βάση το κόστος, αλλά με βάση το πόσα είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο επιβάτης. Και όσο υπάρχει αρκετή ζήτηση για κάθε εύρος τιμών, οι τιμές δεν θα πέσουν.
Επίσης ξέρουμε ότι ο αλγόριθμος τιμολόγησης «χτίζει» πάνω σε προσδοκίες και διαμορφώνει ψυχολογία «αγόρασε τώρα, γιατί αύριο θα είναι ακριβότερα» και «κοίτα deal, μην το χάσεις!» Η αίσθηση του «κερδισμένου» επιβάτη είναι μέρος της διαδικασίας και, κατά έναν παράξενα ειρωνικό τρόπο, δημιουργεί δύο «κερδισμένους».
Όσο για το προηγούμενο μήνυμα, εξαιρετική περιγραφή που συνοψίζει κατανοητά το νόημα της τιμολόγησης και την κύρια (όχι τη μόνη) αιτία της ανόδου των τιμών.
Το βασικό takeaway είναι ότι οι αεροπορικές δεν τιμολογούν με βάση το κόστος, αλλά με βάση το πόσα είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο επιβάτης. Και όσο υπάρχει αρκετή ζήτηση για κάθε εύρος τιμών, οι τιμές δεν θα πέσουν.
Επίσης ξέρουμε ότι ο αλγόριθμος τιμολόγησης «χτίζει» πάνω σε προσδοκίες και διαμορφώνει ψυχολογία «αγόρασε τώρα, γιατί αύριο θα είναι ακριβότερα» και «κοίτα deal, μην το χάσεις!» Η αίσθηση του «κερδισμένου» επιβάτη είναι μέρος της διαδικασίας και, κατά έναν παράξενα ειρωνικό τρόπο, δημιουργεί δύο «κερδισμένους».