Το 2009 και στη Θεσσαλονίκη εκτός από την Α3 είχαμε LX, AZ, BA, CSA, Malev κλπ., με τακτικές πτήσεις, ολόκληρο το χρόνο, με καλές ανταποκρίσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ενώ σήμερα μας έμειναν κάποια LowCost (που οι τιμές τους δεν είναι και πάντα τόσο LowCost), που με τα 1-2 weekly, συχνά σε περιφερειακά αεροδρόμια και χωρίς δίκτυο ανταποκρίσεων σπανίως σε βοηθάνε εάν ψάχνεις για συγκεκριμένη μέρα και ώρα και σε κεντρικό αεροδρόμιο. Να μην μιλάω για τις τιμές στις λίγες καθημερινές ανταποκρίσεις που μας έμειναν, τις άβολες ώρες κλπ. Έτσι δυστυχώς έχουν τα πράγματα.
Και συμφωνώ, τα μονοπώλια γενικά δεν είναι καλά. Αλλά δεν φταίει η Α3 (και το μονοπώλιό της σε κάποια δρομολόγια) για όλα τα προβλήματα… Στη Θεσσαλονίκη, δεν ήτανε η Α3 που έδιωξε τις άλλες εταιρίες, αλλά η κρίση, οι γενικές εξελίξεις στην αγορά των αερομεταφορών και δεν ξέρω τί άλλο. Επίσης δεν φταίει η Α3 που σε Καβάλα κλπ. δεν έρχεται Ryanair. Η Ryanair πηγαίνει όπου περιμένει ανάλογο κέρδος. Εάν το έβλεπε στη Καβάλα, θα ήτανε και εκεί.