Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνο που τέτοιες μέρες και ο ανταγωνισμός δεν βοηθάει και πάρα πολύ, τις εκμεταλλεύονται όλες οι εταιρίες. Ακόμα και η Ryanair τις ίδιες υψηλές τιμές ζητάει, ή ακόμα πιο υψηλό. Τελευταία στιγμή έχω δει Ryanair Αθήνα – Θεσσαλονίκη πάνω από 250 Ευρώ για το απλό εισιτήριο χωρίς τίποτα, που η Α3 ούτε στους πιο ακριβούς ναύλους δεν το θέλει…
 
Ulrike":gzkhgtwo said:
Μόνο που τέτοιες μέρες και ο ανταγωνισμός δεν βοηθάει και πάρα πολύ, τις εκμεταλλεύονται όλες οι εταιρίες. Ακόμα και η Ryanair τις ίδιες υψηλές τιμές ζητάει, ή ακόμα πιο υψηλό. Τελευταία στιγμή έχω δει Ryanair Αθήνα – Θεσσαλονίκη πάνω από 250 Ευρώ για το απλό εισιτήριο χωρίς τίποτα, που η Α3 ούτε στους πιο ακριβούς ναύλους δεν το θέλει…

Δε διαφωνώ μαζί σου, και καλά κάνουν οι εταιρίες, σκοπός είναι το κέρδος, ωστόσο όπου υπάρχει και δεύτερη εταιρία σε δρομολόγιο εσωτερικού οι τιμές είναι πολύ χαμηλότερες,( κατα βάση).... τελευταία στιγμή παντού είναι ακριβότερα!
 
Φίλτατε georgeli, η τιμολόγηση δεν είναι cost-based οπότε αυτό που λες δεν έχει ουσιαστική βάση. Τις συγκεκριμένες μέρες υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πετάξει κάποιος ακόμα και με αυτή την τιμή οπότε ακόμα και αν προσπαθούσες να κλείσεις αρκετά νωρίτερα η τιμή ενδεχομένως να ήταν η ίδια. Αν δεν μπορεί να γεμίσει ένα αεροπλάνο με τρεις νομούς γύρο γύρο ίσως δεν έχει να κάνει μόνο με την υψηλή τιμή εισιτηρίων αλλά και με το ότι οι κάτοικοι δεν είναι αρκετά κινητικοί, με το ότι ίσως δεν συντρέχει λόγος μετάβασης στην Αθήνα, στο ότι προτιμούν άλλα μέσα κλπ κλπ.
Νομίζω ότι ακόμα και ότι αν υπάρχει διαθέσιμο εισόδημα αυτό δεν καταναλώνεται λόγο της αβεβαιότητας οπότε… Αυτό δεν σημαίνει ότι ο ναύλος που αναφέρεις είναι αρκετά προσιτός στο δυνητικό επιβατικό κοινό. Ο λόγος που αναφέρεις είναι ένα από τα βασικά επιχειρήματα των όσων επιθυμούν έναν βιώσιμο κρατικό αερομεταφορέα που δεν θα κερδοσκοπεί. Μεν την καλή έννοια.
 
To 2009 υπήρχαν 5 δρομολόγια, 2 Ολυμπιακής 2 Aegean ( με τα Avro) και 1 Athens Airaways και όλα είχαν άψογες πληρότητες μιας και τυχαίνει να έχω άμεση επαφή με το τι γίνεται στο αεροδρόμιο εδώ λόγω δουλειάς. Αυτό που χρειάζεται είναι να μπει και άλλος παίχτης στην αγορά (κατά τη γνώμη μου), νομίζω φάνηκε το αποτέλεσμα στους προορισμούς της Θεσ/νίκης, των Χανίων και της Ρόδου, σύντομα και στη Σαντορίνη!!! Και έτσι για την ιστορία δεν έχω πετάξει ποτέ με Ryanair και ούτε σκοπεύω μιας και δε μου αρέσει το προϊόν τους. Προτιμώ την Aegean και θα τους προτιμώ ψάχνοντας ναύλους πολύ νωρίτερα, ωστόσο πρέπει να υπάρχει και ένα μέτρο στην "εκμετάλλευση".
 
Το 2009 ήταν εποχή Λεφτά Υπάρχουν,
ο προϋπολογισμός του κράτους είχε 30 τόσα δις έλλειμμα
και οι τράπεζες σε παίρνουν δυο φορές τη μέρα τηλέφωνο για να σου δώσουν αυτά:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 36f2155ab2
 
Η Ολυμπιακή με τι πετούσε εκεί; Η FR είναι από τις πρώτες διδάξασες οπότε δεν περιμένω τίποτα. Αν είναι έτσι όπως τα λες είναι αρκετά σοβαρό το πρόβλημα αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο η Α3 υπεύθυνη για αυτό. Ποιος έχει ασχοληθεί σοβαρά με την αεροπορία; Τι να πρωτοθυμηθούμε την axon, την Athens, την Hellas jet ή την νΟΑ και το πάρτι που θα τέλειωνε. Το πάρτι όχι απλά δεν τελείωσε αλλά είναι σε πλήρη εξέλιξη. Και τώρα χώστε το χέρι βαθιά στην τσέπη και ότι πιάσετε.
Καραμήτρε κλαίω με το post σου. Που το βρήκες;
 
Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις!
 
nick15801":r64sw3jm said:
Η Ολυμπιακή με τι πετούσε εκεί; Η FR είναι από τις πρώτες διδάξασες οπότε δεν περιμένω τίποτα. Αν είναι έτσι όπως τα λες είναι αρκετά σοβαρό το πρόβλημα αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο η Α3 υπεύθυνη για αυτό. Ποιος έχει ασχοληθεί σοβαρά με την αεροπορία; Τι να πρωτοθυμηθούμε την axon, την Athens, την Hellas jet ή την νΟΑ και το πάρτι που θα τέλειωνε. Το πάρτι όχι απλά δεν τελείωσε αλλά είναι σε πλήρη εξέλιξη. Και τώρα χώστε το χέρι βαθιά στην τσέπη και ότι πιάσετε.
Καραμήτρε κλαίω με το post σου. Που το βρήκες;

Η ΟΑ ερχόταν με 737 και ATR. Κόσμος υπάρχει να ταξιδέψει, τα ναύλα είναι απαγορευτικά. Όσο και να έχει μειωθεί η αγοραστική δύναμη η μείωση των προσφερόμενων θέσεων είναι μεγάλη. Τόσο ο νομός της Καβάλας όσο και της Δράμας και της Ξάνθης που εξυπηρετούνται από το αεροδρόμιο δεν είναι τόσο μικροί, και υπάρχουν και ΤΕΙ, Πανεπιστήμια, στρατός και να επισημάνω και το νησί της Θάσου που το επισκέπτεται αρκετός κόσμος το καλοκαίρι..(επί τη ευκαιρία το καλοκαίρι Τρίτη και Κυριακή είχε μόνο μία πτήση με Dash...ας μην αναφερθώ σε τιμές ακόμη και αν έψαχνες μήνες πριν). Το πρόβλημα είναι καθαρά μονοπωλιακό και απραξίας των αρμοδίων.
 
Το 2009 και στη Θεσσαλονίκη εκτός από την Α3 είχαμε LX, AZ, BA, CSA, Malev κλπ., με τακτικές πτήσεις, ολόκληρο το χρόνο, με καλές ανταποκρίσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ενώ σήμερα μας έμειναν κάποια LowCost (που οι τιμές τους δεν είναι και πάντα τόσο LowCost), που με τα 1-2 weekly, συχνά σε περιφερειακά αεροδρόμια και χωρίς δίκτυο ανταποκρίσεων σπανίως σε βοηθάνε εάν ψάχνεις για συγκεκριμένη μέρα και ώρα και σε κεντρικό αεροδρόμιο. Να μην μιλάω για τις τιμές στις λίγες καθημερινές ανταποκρίσεις που μας έμειναν, τις άβολες ώρες κλπ. Έτσι δυστυχώς έχουν τα πράγματα.

Και συμφωνώ, τα μονοπώλια γενικά δεν είναι καλά. Αλλά δεν φταίει η Α3 (και το μονοπώλιό της σε κάποια δρομολόγια) για όλα τα προβλήματα… Στη Θεσσαλονίκη, δεν ήτανε η Α3 που έδιωξε τις άλλες εταιρίες, αλλά η κρίση, οι γενικές εξελίξεις στην αγορά των αερομεταφορών και δεν ξέρω τί άλλο. Επίσης δεν φταίει η Α3 που σε Καβάλα κλπ. δεν έρχεται Ryanair. Η Ryanair πηγαίνει όπου περιμένει ανάλογο κέρδος. Εάν το έβλεπε στη Καβάλα, θα ήτανε και εκεί.
 
Η Ryanair πηγαίνει όπου περιμένει ανάλογο κέρδος.
Με τετοια φορα που πηρε την βλεπω θα φτασει και εκει.
Παρολο που δεν μου αρεσει ομως αφου ειναι για το καλο μας ας φτασει και εκει. :)
Ιδικα το καλοκαιρι σιγουρα η Καβαλα θα εχει κοσμο.
 
Top