Luz
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 02/12/2007
- Μηνύματα
- 1.188
- Likes
- 69
- Περιοχή
- Περιστέρι
- Website
- www.luz.gr
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
- elspoterdeavion
Εσύ προφανώς μπορείς να βολευτείς με μια χειραποσκευή των 8-10 κιλών.Εγώ δεν μπορώ να βολευτώ.8 κιλά ζυγίζουν η φωτογραφική μου μηχανή,οι φακοί,και ο Η/Υ μου σε μια φωτογραφική τσάντα.Άρα δεν μπορώ να πάρω άλλη.Άλλωστε και η βαλίτσα μου μια φορά ξεπέρασε τα 11 κιλά σε βάρος,όταν αγόρασα ένα κομπρεσεράκι μοντελισμού.Άρα εγώ δεν μπορώ να βολευτώ με τη χειραποσκευή μόνο.Επίσης κουβαλάω και τρίποδο,που στην καμπίνα δε θα με άφηναν να το βάλω.
Ότι πάω για περισσότερες από 2-3 ημέρες κάπου δε σημαίνει ότι είμαι πλούσιος.Θέλω να πληρώνω αγαθά και υπηρεσίες όσο αξίζουν και όχι περισσότερο.Αν μείνω π.χ σε ένα ξενοδοχείο 3* θέλω η τιμή να είναι σωστή για τις υπηρεσίες που μου προσφέρει και όχι να πληρώνω σαν σε 5*.Όταν παίρνω αεροπορικό εισιτήριο θέλω να πληρώνω για τις υπηρεσίες που μου προσφέρει και όχι περισσότερο.Κι εάν στο θέμα ξενοδοχείου έχω πολλές επιλογές,στο θέμα αεροπορική εταιρεία έχω ελάχιστες...
[
Δεν καταλαβαίνεις τι θέλω,διότι μάλλον σαν υπάλληλος της Αιγαίου σκέφτεσαι παρά σαν επιβάτης.
Δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για κάποιους προορισμούς.
Ούτε ανταγωνισμός υπάρχει.Ο ανταγωνισμός προϋποθέτει αγορά στην οποία όλοι οι συμμετέχοντες "παίζουν" με τους ίδιους όρους.Όταν σε πολλούς προορισμούς οι απευθείας πτήσεις είναι από μία εταιρεία ή από δύο που ανήκουν στον ίδιο όμιλο δεν είναι ανταγωνισμός.
Εγώ δεν είπα ότι είναι για τους φτωχούς οι χαμηλού κόστους.Ούτε εγώ είμαι πλούσιος,απλώς δε μου αρέσει η επιλογή αυτών των εταιρειών για τα ταξίδια μου.Διότι αν πληρώσω για τις υπηρεσίες που θέλω,το εισιτήριο καθίσταται ίδιο με τις "συμβατικές" εταιρείες (βαλίτσα,θέση στο παράθυρο συγκεκριμένη κλπ).Σε λίγο θα χρεώνουν και το οξυγόνο που διοχετεύεται στην καμπίνα,και την παροχή ζώνης ασφαλείας...Ότι τις χρησιμοποιούν κι επιχειρηματίες δε λέει τίποτα.Κι εγώ αν πήγαινα στο Λονδίνο αυθημερόν για δουλειά μπορεί να έπαιρνα το πρωί την Ryanair ή την EasyJet και να επέστρεφα με την Α3 ή την BA ανάλογα τα δρομολόγια.Άλλωστε μόνο με το χαρτοφύλακά τους πετάνε οι περισσότεροι.Θυμάμαι το 2009 που πήγαινα στη Φρανκφούρτη με την κρατική Ο.Α κι ένα νοικιασμένο MD 80 της Sky Wings,δίπλα μου πετούσε ένα κύριος που πήγαινε για δουλειά στη Στουτγκάρδη.Κρατούσε μόνο το πορτοφόλι του.Το βράδυ θα επέστρεφε με την Α3.
Εν κατακλείδι,εμένα αυτός ο golight ναύλος μου τη δίνει στα νεύρα.Κι εννοείται ότι προσωπικά όταν θα έχω δυνατότητα επιλογής άλλης εταιρείας στο ίδιο επίπεδο τιμής θα προτιμήσω την άλλη,και ας είναι και αλλοδαπή.Προτιμώ τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Ελληνικών εταιρειών,αλλά όταν με σέβονται.Όταν θεωρώ ότι δε με σέβονται γυρίζω την πλάτη.
Ότι πάω για περισσότερες από 2-3 ημέρες κάπου δε σημαίνει ότι είμαι πλούσιος.Θέλω να πληρώνω αγαθά και υπηρεσίες όσο αξίζουν και όχι περισσότερο.Αν μείνω π.χ σε ένα ξενοδοχείο 3* θέλω η τιμή να είναι σωστή για τις υπηρεσίες που μου προσφέρει και όχι να πληρώνω σαν σε 5*.Όταν παίρνω αεροπορικό εισιτήριο θέλω να πληρώνω για τις υπηρεσίες που μου προσφέρει και όχι περισσότερο.Κι εάν στο θέμα ξενοδοχείου έχω πολλές επιλογές,στο θέμα αεροπορική εταιρεία έχω ελάχιστες...
[
Ulrike":3jkxllwh said:Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω τί θέλεις. Εάν λες ότι πέρσι πλήρωσες λιγότερο, ίσως είχες και πιο φθηνό ναύλο. Καλά, δεν σου αρέσει η Α3 και το σύστημα τιμών τους με τις έξτρα αποσκευές, αλλά δεν σκέφτεσαι εναλλακτικές. Δεν σκέφτεσαι σαν ανταγωνισμό εταιρίες που θα έπρεπε να αλλάξεις αεροπλάνο λόγω του πολλών ωρών που χάνεις (που σε μια καλή ανταπόκριση είναι 1 ώρα ή και λιγότερο…), Easyjet, Ryanair κλπ. θεωρείς για τους φτωχούς (που επίσης είναι λάθος, θα δεις ακόμα και επιχειρηματίες, αφού όλο και περισσότερες εταιρίες συμπεριλαμβάνων τα LowCost στην travel policy τους ούτε τρέπονται οι «πλούσιοι» να τους επιλέξουν εάν τους βολεύει ένα δρομολόγιο).
Δεν καταλαβαίνεις τι θέλω,διότι μάλλον σαν υπάλληλος της Αιγαίου σκέφτεσαι παρά σαν επιβάτης.
Δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για κάποιους προορισμούς.
Ούτε ανταγωνισμός υπάρχει.Ο ανταγωνισμός προϋποθέτει αγορά στην οποία όλοι οι συμμετέχοντες "παίζουν" με τους ίδιους όρους.Όταν σε πολλούς προορισμούς οι απευθείας πτήσεις είναι από μία εταιρεία ή από δύο που ανήκουν στον ίδιο όμιλο δεν είναι ανταγωνισμός.
Εγώ δεν είπα ότι είναι για τους φτωχούς οι χαμηλού κόστους.Ούτε εγώ είμαι πλούσιος,απλώς δε μου αρέσει η επιλογή αυτών των εταιρειών για τα ταξίδια μου.Διότι αν πληρώσω για τις υπηρεσίες που θέλω,το εισιτήριο καθίσταται ίδιο με τις "συμβατικές" εταιρείες (βαλίτσα,θέση στο παράθυρο συγκεκριμένη κλπ).Σε λίγο θα χρεώνουν και το οξυγόνο που διοχετεύεται στην καμπίνα,και την παροχή ζώνης ασφαλείας...Ότι τις χρησιμοποιούν κι επιχειρηματίες δε λέει τίποτα.Κι εγώ αν πήγαινα στο Λονδίνο αυθημερόν για δουλειά μπορεί να έπαιρνα το πρωί την Ryanair ή την EasyJet και να επέστρεφα με την Α3 ή την BA ανάλογα τα δρομολόγια.Άλλωστε μόνο με το χαρτοφύλακά τους πετάνε οι περισσότεροι.Θυμάμαι το 2009 που πήγαινα στη Φρανκφούρτη με την κρατική Ο.Α κι ένα νοικιασμένο MD 80 της Sky Wings,δίπλα μου πετούσε ένα κύριος που πήγαινε για δουλειά στη Στουτγκάρδη.Κρατούσε μόνο το πορτοφόλι του.Το βράδυ θα επέστρεφε με την Α3.
Εν κατακλείδι,εμένα αυτός ο golight ναύλος μου τη δίνει στα νεύρα.Κι εννοείται ότι προσωπικά όταν θα έχω δυνατότητα επιλογής άλλης εταιρείας στο ίδιο επίπεδο τιμής θα προτιμήσω την άλλη,και ας είναι και αλλοδαπή.Προτιμώ τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Ελληνικών εταιρειών,αλλά όταν με σέβονται.Όταν θεωρώ ότι δε με σέβονται γυρίζω την πλάτη.