Σύστημα για αλλαγή εισιτηρίου online/χρεώσεις
Καλησπέρα παίδες. Τις προάλλες χρειάστηκε να αλλάξω ένα εισιτήριο με agean, LHR-ATH. Το ζήτημα είναι πως προσπάθησα να το κάνω online (θεώρησα δεδομένο και λογικό ότι θα υπάρχει extra χρέωση για το τηλεφωνικό κέντρο), μου έβγαλε ημερομηνίες και τιμές (30€, καθώς είχα semi και δεν είχε αλλαγή η τιμή), αλλά κάθε φορά που πάταγα confirm στις ημερομηνίες με πέταγε έξω, ΧΩΡΙΣ μήνυμα λάθους, απλώς με μια κόκκινη γραμμή κάπου δεξιά στην αρχική σελίδα. Λέω οκ, κάτι θα είναι down, επέμεινα on and off καμιά βδομάδα οπότε τελικά αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο. Μετά από 10 λεπτά προσπάθειας συνενόησης με την κοπέλα εκεί (η οποία για κάποιο λόγο επέμενε ότι για να με πετάει έξω ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπήρχε επιστροφή φόρου την οποία ΠΡΟΦΑΝΩΣ το σύστημα δε μπορεί να κάνει αυτόματα το οποίο ΠΡΟΦΑΝΩΣ έπρεπε να γνωρίζω - στα πρώτα δύο φυσικά είχε δίκιο, το προφανές όμως του πράγματος δεν κατάλαβα) συνειδητοποίησα πως το σύστημα όντως ήθελε να μου επιστρέψει περίπου μισό ευρώ σε φόρους και γι αυτό το λόγο έπρεπε να καλέσω στο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο όμως επιφέρει έξτρα χρέωση 20ευρώ.
Γενικώς θεωρώ απολύτως λογικό και σωστό να χρεώνεται η πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο και μάλιστα όχι φτηνά, εφόσον υποχρεώνεις την εταιρία να απασχολεί υπαλλήλους. Παρ'όλα αυτά, θεωρώ κακή ποιότητα υπηρεσιών εν έτει 2012 πρώτον να μη μπορώ να κάνω αλλαγή online και ακόμη περισσότερο να χρεώνομαι για χρήση του τηλεφωνικού κέντρου όταν δεν έχω επιλογή για χρήση της online πλατφόρμας. Τέλος πάντων, πολύ σημαντικότερο για μένα είναι το γεγονός πως προσπάθησα από Mac, PC και 2 tablets και με 3 διαφορετικούς browsers (μέχρι και με τον καταραμένο IE
), και πουθενά δε μου βγήκε οποιοδήποτε error message στο site, το οποίο απλώς με πέταγε έξω.
Βασικά ποστάρω όχι για κράξιμο, αλλά περισσότερο για να ρωτήσω όσα παιδιά δουλεύουν Aegean αν όντως τα πράγματα έχουν όπως μου τα εξήγησε η κοπέλα ή αν κατάλαβα λάθος τον λόγο της χρέωσης, αλλά και για να ρωτήσω αν είναι σύνηθες να έχουν οι εταιρίες αυτό τον περιορισμό στις online αλλαγές τους (δε μου έχει ξανατύχει), και αν σε τέτοια περίπτωση θεωρείται γενικώς σωστό να χρεώνεται η χρήση του τηλεφωνικού κέντρου. Τέλος, αν κάποιος ασχολείται με το online μέρος, καλό θα είναι να ρίξει μια ματία στον κώδικα γιατί όπως είπα το render δεν είναι σωστό.
Καλησπέρα παίδες. Τις προάλλες χρειάστηκε να αλλάξω ένα εισιτήριο με agean, LHR-ATH. Το ζήτημα είναι πως προσπάθησα να το κάνω online (θεώρησα δεδομένο και λογικό ότι θα υπάρχει extra χρέωση για το τηλεφωνικό κέντρο), μου έβγαλε ημερομηνίες και τιμές (30€, καθώς είχα semi και δεν είχε αλλαγή η τιμή), αλλά κάθε φορά που πάταγα confirm στις ημερομηνίες με πέταγε έξω, ΧΩΡΙΣ μήνυμα λάθους, απλώς με μια κόκκινη γραμμή κάπου δεξιά στην αρχική σελίδα. Λέω οκ, κάτι θα είναι down, επέμεινα on and off καμιά βδομάδα οπότε τελικά αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο. Μετά από 10 λεπτά προσπάθειας συνενόησης με την κοπέλα εκεί (η οποία για κάποιο λόγο επέμενε ότι για να με πετάει έξω ΠΡΟΦΑΝΩΣ υπήρχε επιστροφή φόρου την οποία ΠΡΟΦΑΝΩΣ το σύστημα δε μπορεί να κάνει αυτόματα το οποίο ΠΡΟΦΑΝΩΣ έπρεπε να γνωρίζω - στα πρώτα δύο φυσικά είχε δίκιο, το προφανές όμως του πράγματος δεν κατάλαβα) συνειδητοποίησα πως το σύστημα όντως ήθελε να μου επιστρέψει περίπου μισό ευρώ σε φόρους και γι αυτό το λόγο έπρεπε να καλέσω στο τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο όμως επιφέρει έξτρα χρέωση 20ευρώ.
Γενικώς θεωρώ απολύτως λογικό και σωστό να χρεώνεται η πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο και μάλιστα όχι φτηνά, εφόσον υποχρεώνεις την εταιρία να απασχολεί υπαλλήλους. Παρ'όλα αυτά, θεωρώ κακή ποιότητα υπηρεσιών εν έτει 2012 πρώτον να μη μπορώ να κάνω αλλαγή online και ακόμη περισσότερο να χρεώνομαι για χρήση του τηλεφωνικού κέντρου όταν δεν έχω επιλογή για χρήση της online πλατφόρμας. Τέλος πάντων, πολύ σημαντικότερο για μένα είναι το γεγονός πως προσπάθησα από Mac, PC και 2 tablets και με 3 διαφορετικούς browsers (μέχρι και με τον καταραμένο IE

Βασικά ποστάρω όχι για κράξιμο, αλλά περισσότερο για να ρωτήσω όσα παιδιά δουλεύουν Aegean αν όντως τα πράγματα έχουν όπως μου τα εξήγησε η κοπέλα ή αν κατάλαβα λάθος τον λόγο της χρέωσης, αλλά και για να ρωτήσω αν είναι σύνηθες να έχουν οι εταιρίες αυτό τον περιορισμό στις online αλλαγές τους (δε μου έχει ξανατύχει), και αν σε τέτοια περίπτωση θεωρείται γενικώς σωστό να χρεώνεται η χρήση του τηλεφωνικού κέντρου. Τέλος, αν κάποιος ασχολείται με το online μέρος, καλό θα είναι να ρίξει μια ματία στον κώδικα γιατί όπως είπα το render δεν είναι σωστό.
