Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εγώ στη συγκεκριμένη περίπτωση αναφερόμουν για εισιτήριο οικονομικής μετ'επιστρπφής στη μέση της εβδομάδας για τον Απρίλιο, ούτε καν μέσα στο Πάσχα.
Καλό Βράδυ!
 
Προφανώς λοιπόν σημαίνει ότι τα φτηνά έχουν φύγει ήδη. Αν λοιπόν βρεις με άλλη εταιρία φθηνότερα, παίρνεις την άλλη. Μήπως έπεσες στο Πάσχα των Καθολικών;
Τα νορμάλ economy εισιτήρια της Α3 δεν είναι αυτά που λες. Έχει πχ για το ίδιο δρομολόγιο στα μέσα Φεβρουαρίου με 197 ευρώ. Αν τώρα θες συγκεκριμένες ημερομηνίες με αυξημένη ζήτηση, συγκρίνεις τιμές και πας ανάλογα με ότι βαστάει η τσέπη σου.
 
Για κοιτάξτε όμως και λίγο τα εσωτερικά εισιτήρια. Π.χ. η Κεφαλλονιά ήταν πάντα ακριβώς προορισμός. Αλλά τώρα, με την απορρόφηση της ΟΑ από την Α3, σου βγάζει τιμές για το Φλεβάρη μεταξύ 90 - 140 Ευρώ!!! Σε μια απολύτως νεκρή περίοδο. Τι είμαστε; Όλοι εκατομμυριούχοι;
 
GP707":3kovqhij said:
Προφανώς λοιπόν σημαίνει ότι τα φτηνά έχουν φύγει ήδη. Αν λοιπόν βρεις με άλλη εταιρία φθηνότερα, παίρνεις την άλλη. Μήπως έπεσες στο Πάσχα των Καθολικών;
Τα νορμάλ economy εισιτήρια της Α3 δεν είναι αυτά που λες. Έχει πχ για το ίδιο δρομολόγιο στα μέσα Φεβρουαρίου με 197 ευρώ. Αν τώρα θες συγκεκριμένες ημερομηνίες με αυξημένη ζήτηση, συγκρίνεις τιμές και πας ανάλογα με ότι βαστάει η τσέπη σου.

Μπορεί και αυτός να είναι ο λόγος. Αλλά γενικά όπως μας υποδεικνύει και ο EFL03 γενικά έχουν ξεφύγει. Διότι υπάρχουν π.χ. εισιτήρια με Air Serbia & Ukrainian Airlines με 250 και 180 αντιστοίχως μετ'επιστροφής. Η δεύτερη από Κίεβο δεν έχει τρελές ώρες αναμονής και είναι από Gatwick που για τον φοιτητή τώρα τι τον νοιάζει.
 
Ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής Καβάλα-Αθήνα-Καβάλα με βαλίτσα προς το τέλος του μήνα ξεπερνάει τα 200 ευρώ!!! Σε πιο κόσμο ζούνε? Ή μήπως μπέρδεψαν το Λονδίνο με τη Καβάλα?
 
Γιατί, μήπως θα ήταν λογική αυτή η τιμή για Λονδίνο off-season;
 
Ναι θα ήταν...Μάλλον έχετε χάσει το μέτρο λιγο..Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα οι εταιρείες να έχουν μονιμως σκοτωμένες τιμές,αλλιως θα μπουν μεσα οικονομικώς και θα κλείσουν..Καποιες θεσεις θα βγαινουν σε προσφορά και οι υπόλοιπες όσο ανεβαίνει η ζήτηση το ίδιο και οι τιμές,ετσι ειναι η αγορά..Αν δεν μπορείτε μην πετάτε ή πετάξτε όταν θαχει πολυ χαμηλή τιμή.. :wall:
 
Είναι και αυτό μια άποψη...αλλά ένα Dash να μη γεμίζει από Καβάλα και να εξυπηρετεί τρεις νομούς κάτι σημαίνει...καθημερινά πετάνε κατά μέσο ορο 45 άτομα, εκτός από Παρασκευές και Κυριακές που είναι σχεδόν γεμάτα, επομένως δε βλέπω να υπάρχει και τρελή ζήτηση που να δικαιολογεί αυτή την αύξηση των τιμών τους, απλώς είναι μονοπώλιο.
 
spotterakis":1uoe5dy5 said:
Ναι θα ήταν...Μάλλον έχετε χάσει το μέτρο λιγο..Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα οι εταιρείες να έχουν μονιμως σκοτωμένες τιμές,αλλιως θα μπουν μεσα οικονομικώς και θα κλείσουν..Καποιες θεσεις θα βγαινουν σε προσφορά και οι υπόλοιπες όσο ανεβαίνει η ζήτηση το ίδιο και οι τιμές,ετσι ειναι η αγορά..Αν δεν μπορείτε μην πετάτε ή πετάξτε όταν θαχει πολυ χαμηλή τιμή.. :wall:

Spotterakis, με όλο το σεβασμό ήρεμα λίγο. Πιστεύω πως γνωρίζουμε όλοι εδώ τις βασικές αρχές τις αγοράς και γνωρίζουμε κάλιστα πως δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Αλλά όταν υπάρχει το ίδιο εισιτήριο αλλού με 180 και αυτοί ζητάνε 400, και δεν είναι γεμάτο το αεροπλάνο? Επίσης για εσωτερικές πτήσεις όπως προανέφεραν πριν που ζητάνε 200 για 45 λεπτά? Άσε που πληρώνουν και μισθούς πείνας, καταγεγραμμένο γεγονός. Λοιπόν, ξέρουμε ότι έχουν και φόρους και καύσιμα κ.ο.κ. Οι τιμές, είναι εντελώς απαράδεκτες, και αδικαιολόγητες από προσωπική άποψη (κι ας είχαμε όλοι τα χρήματα) αλλά κυρίως από οικονομικής απόψεως.
 
θα συμφωνήσω και εγώ ότι η τιμολογιακή πολιτική της Α3 είναι επιεικώς απαράδεκτη. Φυσικά και δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα οι εταιρίες και πρέπει να έχουν κερδοφορία αλλά υπάρχει διάφορα του profit από super natural profit. Ο οποίος είναι και ο λόγος που η FR κατηφόρισε στο ελευθέριος Βενιζέλος. Έχω σταματήσει να πεταώ μαζί τους γιατί με έχουν γδάρει ουκ ολίγες φόρες από ATH to LHR. Έχω φτάσει να πληρώνω περισσότερα χρήματα για να πετάξω οικονομική με Α3 από ότι κοστίζει η Business Class της British Airways. Σε μια πρόχειρη αναζήτηση, ένα εισιτήριο μετ επιστροφής προς Κωνσταντινούπολη κοστίζει διπλάσια με Α3-ΟΑ από ότι με Turkish η Pegasus, δεν νομίζω ότι θα λάβω καμία υπηρεσία που να αξίζει αυτή την διαφορά.
Το ίδιο αποτέλεσμα μπορεί να επιτευχτεί με διάφορους τρόπους. Είναι επιλογή της Α3 να δίνει προτεραιότητα στο high yield αντί για υψηλό load factor αλλά κάποια στιγμή θα ξεμείνει από επιβάτες. Αν κοιτάξει κάποιος τους ισολογισμούς των εταιριών που έχουν χαμηλά yields και υψηλό load factor, θα δει ότι είναι οι ποιο κερδοφόρες. Ένα έχω να πω στην Α3: what goes around comes around, σε άπταιστα ελληνικά. 
 
Top