Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εκτός από το γεγονός ότι ο βασικός ναύλος για MJT-LHR μάλλον είναι υψηλότερος από αυτόν για ATH-LHR (μεταξύ άλλων για τους λόγους που ανέφερε ο Sunnysky, λόγω μεγαλύτερου ανταγωνισμού στο Λονδίνο – Αθήνα κλπ.), έχω την εντύπωση ότι η διαθεσιμότητα ενός συγκεκριμένου ναύλου ρυθμίζεται πλέον ανεξάρτητα για κάθε τελικό προορισμό.

Το διαπιστώνω συχνά και στο BRU-ATH-SKG/SKG –ATH-BRU. Μπορεί στο BRU-ATH ο φθηνότερος διαθέσιμος ναύλος να είναι π.χ. S, ενώ στο BRU-ATH-SKG να υπάρχει ακόμα Τ, ή μόνο υψηλότερος ναύλος.

Και δεν είναι σπάνιο ότι με τα δύο ξεχωριστά εισιτήρια το ταξίδι να βγαίνει πιο φθηνό. Ιδιαίτερα εάν κλείσεις το διεθνές σκέλος σε περίοδο των 20-40% promotions (που αφορούν μόνο τις απευθείας διεθνείς πτήσεις). Και αφού αυτή τη στιγμή η Α3 έχει τέτοια προσφορά, μάλλον είναι ένας λόγος για την μεγάλη διαφορά στην περίπτωση του MJT-LHR
 
Έβγαλα για φίλη πριν ενα μήνα την ίδια διαδρομή με ενιαίο εισιτήριο να ταξιδέψει αρχές Απρίλη με τιμή 169€ με επιστροφή, Το σκέλος Mjt-Ath-Lhr 60 ή 64€ δεν θυμάμαι ακριβώς, σε περίπτωση που έβγαζες το σκέλος MJT-Ath-Mjt ξεχωριστά το συνολικό εισιτήριο έβγαινε ακριβότερο, τώρα συμβαίνει το αντίθετο, το αυτό ίσχυε κ για εισιτήριο που έβγαλα για Fco από Mjt για ταξίδι τελος Οκτώβρη κ για άλλο ενα τέλη Δεκέμβρη. Έχω την αίσθηση ότι κάτι έχουν αλλάξει.
 
Godhatesusall":1jbzlhoz said:
Καλησπέρα,

Αυτό που συνήθως γίνεται είναι να μην υπάρχει διαθεσιμότητα στο φτηνότερο fare bucket για κάποια από τις 2 πτήσεις.

Αν πχ MJT-ATH-MJT έχει διαθεσιμότητα μόνο πχ L-class , αλλά το ATH-LHR-ATH έχει διαθέσιμο και φτηνότερο bucket πχ P ή T, τότε η πτήση MJT-ATH-LHR-ATH-MJT θα κλειστεί όλη στο L bucket και θα πληρώσεις παραπάνω. Από την άλλη, πολλές φορές αν έχεις connection εμφανίζονται fare buckets που δεν εμφανίζονται αν ψάξεις την απευθείας πτήση. Εγώ που πχ κάνω LHR-ATH-SKG ψιλοτακτικά βρίσκω P-class αρκετά συχνά, ενώ αν ψάξω μόνο για LHR-ATH στις ίδιες ακριβώς πτήσεις τότε βρίσκω S ή και ψηλότερο.

Γενικά αγνωσται αι βουλαί του gds , είναι ανάλογα με τα κέφια του ticketing system και του revenue management της Α3.


Αυτό γίνεται ανεξάρτητα από τη διαθεσιμότητα.
Το ίδιο συνέβει και σε εμένα

Προσπάθησα 6/3/2016 να αγοράσω εισιτήριο μέσω της ιστοσελίδας για τη διαδρομή ΑΛΕΞΑΝΔΡ.- ΑΘΗΝΑ-ΝΙΚΑΙΑ για 17/5 και επιστροφή στις 19/5.
Ενώ αν τα εισιτήρια κοπούν χωριστά στη διαδρομή AXD-ATH-AXD και χωριστά στη διαδρομή ATH-NCE-ATH το κόστος αθροιστικά είναι
139.26+107= 246,26 Euro,
αν επιλεγεί ενιαίο εισιτήριο AXD-ATH-NCE-ATH-AXD για τη διαδρομή ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΕΩΝ το κόστος είναι:
362.26 Euro.
(Επισυνάπτονται αρχεία με τα αναφερόμενα όπου φαίνεται ότι οι πτήσεις είναι την ίδια ώρα !!!!)
Έστειλα εννοείται και μνμ στην Aegean.
Να δούμε πότε θα με ενημερώσουν...)
 

Attachments

  • ath-nce-ath.png
    ath-nce-ath.png
    164,2 KB · Προβολές: 2.951
  • axd-ath-axd.png
    axd-ath-axd.png
    218,7 KB · Προβολές: 2.951
  • axd-nce-axd.png
    axd-nce-axd.png
    186,7 KB · Προβολές: 2.951
Εδώ και κάποιους μήνες, η Aegean εφαρμόζει μία νέα πολιτική, βάσει της οποίας, στα δρομολόγια με μετεπιβίβαση εφαρμόζεται ενιαίος ναύλος. Έτσι, η τιμολόγηση είναι ανεξάρτητη από τη δρομολόγηση και ρόλο παίζει μόνο η αφετηρία και ο προορισμός. Σε αυτά τα πλαίσια, το σύστημα παίρνει από το inventory τους χαμηλότερους ναύλους από το ίδιο RBD (booking class) που είναι διαθέσιμοι σε όλα τα σκέλη του pricing unit και όχι τον χαμηλότερο στο κάθε σκέλος ξεχωριστά.

Με άλλα λόγια, δεν παίζει ρόλο ποιο είναι το χαμηλότερο booking class σε κάθε πτήση ξεχωριστά, αλλά ποιο είναι το χαμηλότερο booking class, που είναι κοινό σε όλες τις πτήσεις του δρομολογίου. Και αυτό, τις περισσότερες φορές οδηγεί σε ακριβότερα ενιαία δρομολόγια, μια και αποκλείει τους χαμηλότερους ναύλους των πτήσεων, που δεν είναι διαθέσιμοι και στις άλλες πτήσεις του δρομολογίου.
 
@aakunz:

Είσαι σίγουρος γι'αυτό?
Ίσως κάτι διαφορετικό παίζει γιατί ναι μεν βλέπω για το σύνηθες SKG-ATH-LHR πολύ υψηλότερους ναύλους, αλλά μόλις τώρα έκανα ένα πείραμα LHR-ATH vs LHR-ATH-SKG και σε συγκεκριμένη πτήση (πχ 17 μαϊου) η πτήση 12.15 για ΑΤΗ έχει διαθέσιμο U-class μόνο ενώ η LHR-ATH-SKG έχει διαθέσιμο P-class για την ίδια αναχώρηση από LHR .

Το ίδιο ισχύει και για 2-3 ακόμα ημέρες που είδα εκεί κοντά στον μάϊο...
Όμως στα σίγουρα υπήρξε μια αλλαγή στο σύστημα κρατήσεων γιατί πριν μερικές μέρες προσπαθούσα να κλείσω εισητήρια και οι ναύλοι ήταν στον θεό!


Εντελώς off topic, για κάτοικους UK, πλέον μπορούμε να κλείσουμε εισητήρια σε aegean stock(390) από το amex travel office. Και αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να πληρώσουμε ούτε 2.6% fee για χρήση amex, ούτε να πληρώσουμε προμήθεια στην πιστωτική κάρτα αν αγοράζουμε εισητήρια με νόμισμα πώλησης το ευρώ
 
@Godhateusall
Το ίδιο εδώ και καιρό διαπιστώνω και στο SKG-ATH-BRU. Φαίνεται - τουλάχιστον σε κάποια δρομολόγια μέσω ATH - οι διαθεσιμότητες να είναι πλέον ανεξάρτητες από αυτές των δύο τμημάτων ξεχωριστά. Μπορεί στην ανταπόκριση να υπάρχουν ακόμα φθηνοί ναύλοι, που σε μία ή/και στις δύο πτήσεις δεν υπάρχουν πια. Ή το αντίθετο...
 
Έχω την εντύπωση, ότι η Α3 σταμάτησε να χρεώνει τη χρήση κάρτας πληρωμής για ταξίδια στο Εσωτερικού ή Εξωτερικού με αφετηρία Ελλάδα.
 
Πράγματι.
Εντελώς συμπτωματικά:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/ ... %CF%82.pdf
Ο νόμος 4370 που αναφέρει ο Συνήγορος του Καταναλωτή δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 7/3/2016.
Για να δούμε πότε θα συμμορφωθούν και οι υπόλοιπες...
 
aakunz":iu2i6kv4 said:
Εδώ και κάποιους μήνες, η Aegean εφαρμόζει μία νέα πολιτική, βάσει της οποίας, στα δρομολόγια με μετεπιβίβαση εφαρμόζεται ενιαίος ναύλος. Έτσι, η τιμολόγηση είναι ανεξάρτητη από τη δρομολόγηση και ρόλο παίζει μόνο η αφετηρία και ο προορισμός. Σε αυτά τα πλαίσια, το σύστημα παίρνει από το inventory τους χαμηλότερους ναύλους από το ίδιο RBD (booking class) που είναι διαθέσιμοι σε όλα τα σκέλη του pricing unit και όχι τον χαμηλότερο στο κάθε σκέλος ξεχωριστά.

Με άλλα λόγια, δεν παίζει ρόλο ποιο είναι το χαμηλότερο booking class σε κάθε πτήση ξεχωριστά, αλλά ποιο είναι το χαμηλότερο booking class, που είναι κοινό σε όλες τις πτήσεις του δρομολογίου. Και αυτό, τις περισσότερες φορές οδηγεί σε ακριβότερα ενιαία δρομολόγια, μια και αποκλείει τους χαμηλότερους ναύλους των πτήσεων, που δεν είναι διαθέσιμοι και στις άλλες πτήσεις του δρομολογίου.


Όπως ακριβώς τα λες.
Με πήραν και τηλέφωνο (με καμια 20αρία μέρες καθυστέρηση βέβαια...)
Το πρόβλημα βέβαια είναι αν δεν κοπεί ενιαίο το AXD-ATH-NCE, τρέχεις για τη βαλίτσα να την πάρεις και να την ξαναδώσεις (Τουλάχιστον για το εξωτερικό είναι σίγουρο ότι δεν την τσεκάρουν αν δεν είναι ενιαίο το εισιτ- το χω δοκιμάσει...).
Οπότε ο κόπος μου στο Ελ. Βενιζέλος κοστολογείται 80 ευρω...
 
Προσπάθησα προ ολίγου να κλείσω ένα εισιτήριο και συνέβη το εξής: Ενώ επέλεξα κανονικά τις πτήσεις μου, προχώρησα στην πληρωμή. Όταν πάτησα επόμενο για να καταχωρήσω τον αριθμό της κάρτας μου, η ιστοσελίδα δεν φόρτωνε και έτσι αναγκάστηκα να το πάρω από την αρχή. Στη δεύτερη μου προσπάθεια μετά από 30 δευτερόλεπτα, οι ίδιες ακριβώς πτήσεις ήταν 200 ευρώ πιο ακριβές ! Να σημειώσω πως στην πτήση της επιστροφής υπήρχε μόνο μια θέση στο συγκεκριμένο fare.
Και ερωτώ: υπάρχει περίπτωση μέσα σε αυτά τα 30 δευτερόλεπτα να μπήκε κάποιος άλλος και να αγόρασε το fare αυτό; Ή το σύστημα απλά έχει μπλοκάρει το fare, επειδή προσπάθησα να το αγοράσω; :wall:
 
Top