Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Luz φυσικά και δεν είναι κορόιδα . Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποκτούν οι κινήσεις της αιγαίου . Οδεύει σιγά σιγά σε μοντέλο low cost.
 
Μα πόσο stretching θα πέσει πια στα ancillary (τίποτα δε τους βγαίνει πια οικονομικά); Θα βάλουν και ζυγαριές στα gate δηλαδή ή θα τις κόβουν με το μάτι; Θα γελάσουμε πολύ όπως και να χει.

p.s. Να αναμένουμε σύντομα και χρεώσεις θέσεων για πλήρη εναρμόνιση με τη RYR? Α, ξέχασα η Α3 δίνει σαραγλάκια στο σέρβις.
 
Ε καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η Aegean ειναι Star alliance member και κάθε χρόνο πέρνει και απο 1,2 βραβεία. Επίσης το φαγητό που προσφέρει είναι αρκετά καλό σε σύγκριση με αλλες ( πχ BA,Lufthansa).
 
Με τα 40Ε (ή 60) που χρεώνουν βέβαια (απαράδεκτο για μένα το έξτρα γδύσιμο το καλοκαίρι, σε εισιτήρια των 400Ε) πάνε όλοι με χειραποσκευές και έτσι δεν χωράνε στα overhead με τους τερκενλήδες των duty free και μετά παρακαλάνε να τα δώσεις για check-in στα gates. Δίνουν άραγε 80Ε στους πελάτες τους που τους παίρνουν την βαλίτσα χωρίς να το θέλουν; :evil: :twisted: :twisted:

Τους αξίζει να τους παίρνει πελάτες η Air Serbia και η Ukraina.
 
Δεν είναι μόνο το πρόβλημα ότι χάνονται τα έσοδα από τις βαλίτσες, αφού ο κόσμος παίρνει όλο και περισσότερες/μεγαλύτερες βαλίτσες σαν «χειραποσκευές» στο αεροπλάνο (και όπως έγραψε και ο Luz αισθάνεται κοροϊδεμένος ο επιβάτης που πλήρωσε).

Αλλά είναι κυρίως το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις που δημιουργούνται εάν στη πύλη αντί να αρχίζουν με την επιβίβαση ασχολούνται με τον έλεγχο/το labeling βαλιτσών, μετά δεν προχωράει η επιβίβαση γιατί οι επιβάτες μπλοκάρουν τη διάδρομο ψάχνοντας χώρο για τις βαλίτσες, και στο τέλος πρέπει να εκφορτώσουν και κάποιες γιατί δεν χωράνε πουθενά…

Γενικά ήμουνα (και είμαι) κατά τέτοιων πρακτικών των LCC, να εισπράττουν πρόστιμα για τα πάντα. Αλλά εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα με τις χειραποσκευές (όχι μόνο στην Α3, LH Group το ίδιο είναι, κι εκεί σε όλο και περισσότερα αεροδρόμια αρχίζουν με ελέγχους) ειλικρινά δεν βλέπω πια άλλη δυνατότητα. Καλά, εάν αυτά τα 8 κιλά κάνουν νόημα άλλο θέμα είναι, εάν όμως δεν αρχίζουν με ελέγχους και πρόστιμα για παράδοση στο gate, θα έχουμε όλο και περισσότερες καθυστερήσεις, χαμένες ανταποκρίσεις κλπ.

Αν και συμφωνώ ότι είναι παράλογο αυτή η αύξηση τιμής για τη βαλίτσα στο καλοκαίρι, όταν ο πελάτης ούτως ή αλλιώς πληρώνει σχετικά ακριβά το εισιτήριο...
 
Θεωρώ, ότι το NOBAG, ως αντανακλαστικό των αεροπορικών εταιρειών, προκειμένου να προσφέρουν αρχικά χαμηλότερους ναύλους και να φαίνονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, δημιούργησε πολύ περισσότερα προβλήματα, από εκείνα τα οποία -θεωρητικά- έλυσε

α) ασφυκτικά γεμάτες καμπίνες
β) καθυστερήσεις κατά την επιβίβαση
γ) κίνδυνος να χαθεί το slot σε ένα κορεσμένο αεροδρόμιο με κίνδυνο να χαθούν ανταποκρίσεις μετεπιβιβαζομένων
δ) εκνευρισμός επιβατών
ε) αίσθημα αδικίας από εκείνους που ήταν εντός των προβλεπομένων ορίων και που βλέπουν τους συνεπιβάτες τους να φορτώνουν δωρεάν βαλίτσες για τις οποίες οι πρώτοι είχαν πληρώσει
στ) έκθεση της αεροπορικής σε αρνητική δημοσιότητα, όταν φαίνεται πως αδυνατεί να εφαρμόσει την πολιτική της

Αν σε όλα αυτά, προσθέσουμε και τη φύση των ετερόκλιτων ιδιοσυγκρασιών του επιβατικού κοινού, φοβάμαι πως θα δούμε θλιβερές εικόνες στις πύλες. Θέλω να πιστεύω, ότι η Α3, εκτός από το να εισπράττει, έχει σχέδιο και είναι αποφασισμένη να προστατέψει το προσωπικό (το δικό της και των handlers) από τους κακούς επιβάτες, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Είναι πολύ θλιβερό να βλέπεις να επιβιβάζονται, σα να μη συμβαίνει τίποτα, επιβάτες που εξαπολύουν ύβρεις, απειλές ή καταφεύγουν στη χρήση βίας, επειδή δεν τους άρεσε, που τους είπαν, ότι θα πρέπει να πληρώσουν για το μπαούλο που θέλουν να πάρουν μαζί τους στην καμπίνα.
 
Από τότε που η Α3 θέσπισε τον go light ναύλο και την έξτρα χρέωση στις βαλίτσες,πραγματικά αισθάνομαι κορόιδο να αγοράζω δικαίωμα μεταφοράς της βαλίτσας και να πηγαίνω στην πύλη και να ακούω "μπορείτε να δώσετε δωρεάν τη βαλίτσα".Κάποιοι έχουν οφθαλμοφανέστατα υπερμεγέθεις αποσκευές.Και δεν είναι μόνο η Α3,το είδα και σε άλλο μέλος της Star Alliance την Air China.Στη σελίδα τους γράφουν χειραποσκευή μέχρι 5 κιλά.Η δική μου είναι 7 κιλά (φωτογραφική τσάντα και περιεχόμενο).Από το Μόναχο αναγκάστηκα να τη βάλω μέσα στη βαλίτσα,και τα φωτογραφικά μου (σώμα και 2 φακούς) στις τσέπες.Πάω στο α/δ και βλέπω ότι ούτε μέτρησαν ούτε ζύγισαν καμία χειραποσκευή....Αν δεν είναι διατεθειμένοι να εφαρμόσουν τους κανονισμούς που οι ίδιοι θέτουν να τους ακυρώσουν.Προχθές στη Θεσσαλονίκη τα ίδια,έψαχναν εθελοντές να δώσουν τις βαλιτσες...

Στη σελίδα της η Α3 λέει "Διαστάσεων έως και 56cm x 45cm x 25cm" η τσάντα μου είναι 33x26.5x45.5 λογικά περνάει,έτσι δεν είναι;
 
Λογικά αφού είναι πιο μικρή .


Όλα τα επιπλέον αντικείμενα όπως π.χ. πανωφόρι, ομπρέλα, φωτογραφική μηχανή ή αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόσθετο αντικείμενο, θα θεωρηθεί επιπλέον αποσκευή και θα χρεωθείτε ανάλογα.
Τότε από ότι βλέπω θα σταματήσουμε να κάνουμε αγορές από τα Duty Free .
https://el.aegeanair.com/taksidepste/pl ... aposkeves/

Κάτι αλλαγές σαν αυτή δεν την καταλαβαίνω.Κρίμα γιατί από ότι βλέπω θα γίνει σαν την ryanair.

Και ο ναύλος Flex δεν είναι όπως ο παλιός. Τώρα για να ακυρώσεις ένα εισιτήριο εξωτερικού σου κρατάνε 60 € για ένα σκέλος, συν 60 € για το σκέλος της επιστροφής και από 20 € για κάθε επιβάτη μέσω τηλεφωνικού κέντρου.Ωραία τακτική να σε χρεώνουν 140 € .
*Επιστροφή αξίας εισιτηρίου σε περίπτωση ακύρωσης
Κοντινές Πτήσεις €50
Μακρινές Πτήσεις €60
 
Δηλαδή θα μας υποχρεώσουν το μπουφάν μας να μπει στη χειραποσκευή;Τι λένε αυτοί;
 
Luz":1ei4vch3 said:
πραγματικά αισθάνομαι κορόιδο να αγοράζω δικαίωμα μεταφοράς της βαλίτσας και να πηγαίνω στην πύλη και να ακούω "μπορείτε να δώσετε δωρεάν τη βαλίτσα"

Όλες οι αεροπορικές που έχουν βγάλει τους NOBAG ναύλους, είχαν σαν αρχικό στόχο την μείωση βάρους του cargo για εξοικόνομηση καυσίμου. Όποτε αντί να έχουν 180 (pax) x 23kg = 4140kg cargo έχουν πλέον 180x8KG=1440kg. Τώρα που θα ταξινομηθούν αυτά τα 8κιλα (είτε στην καμπίνα, είτε στο αμπάρι) δεν επηρεάζει τον αρχικό τους στόχο, οπότε για αυτό στην πύλη αναζητούν χειραποσκευές για φόρτωση δωρεάν. Η αδικία ως προς τους υπόλοιπους που έχουν αγοράσει λοιπόν τις 23κιλες αποσκευές, θα ήταν να ελέγαν λίγο πριν το κλείσιμο της πτήσης "Ελάτε δώστε οτι θέλετε δωρεάν" και όχι το περιστάτικο που αναφέρεις εσύ.
 
Top