Θεωρώ, ότι το NOBAG, ως αντανακλαστικό των αεροπορικών εταιρειών, προκειμένου να προσφέρουν αρχικά χαμηλότερους ναύλους και να φαίνονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, δημιούργησε πολύ περισσότερα προβλήματα, από εκείνα τα οποία -θεωρητικά- έλυσε
α) ασφυκτικά γεμάτες καμπίνες
β) καθυστερήσεις κατά την επιβίβαση
γ) κίνδυνος να χαθεί το slot σε ένα κορεσμένο αεροδρόμιο με κίνδυνο να χαθούν ανταποκρίσεις μετεπιβιβαζομένων
δ) εκνευρισμός επιβατών
ε) αίσθημα αδικίας από εκείνους που ήταν εντός των προβλεπομένων ορίων και που βλέπουν τους συνεπιβάτες τους να φορτώνουν δωρεάν βαλίτσες για τις οποίες οι πρώτοι είχαν πληρώσει
στ) έκθεση της αεροπορικής σε αρνητική δημοσιότητα, όταν φαίνεται πως αδυνατεί να εφαρμόσει την πολιτική της
Αν σε όλα αυτά, προσθέσουμε και τη φύση των ετερόκλιτων ιδιοσυγκρασιών του επιβατικού κοινού, φοβάμαι πως θα δούμε θλιβερές εικόνες στις πύλες. Θέλω να πιστεύω, ότι η Α3, εκτός από το να εισπράττει, έχει σχέδιο και είναι αποφασισμένη να προστατέψει το προσωπικό (το δικό της και των handlers) από τους κακούς επιβάτες, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Είναι πολύ θλιβερό να βλέπεις να επιβιβάζονται, σα να μη συμβαίνει τίποτα, επιβάτες που εξαπολύουν ύβρεις, απειλές ή καταφεύγουν στη χρήση βίας, επειδή δεν τους άρεσε, που τους είπαν, ότι θα πρέπει να πληρώσουν για το μπαούλο που θέλουν να πάρουν μαζί τους στην καμπίνα.