aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.249
- Likes
- 2.568
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Ένα ταξίδι στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κορέας δεν είναι εύκολη υπόθεση, πόσο μάλλον όταν είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας πέντε ταξιδιωτικών γραφείων, πέντε διαφορετικών αεροπορικών εταιρειών, συμπεριλαμβάνει: επτά πτήσεις, διαμονή σε τέσσερα διαφορετικά ξενοδοχεία, άπειρα χιλιόμετρα με κινέζικα και βορειοκορεάτικα αυτοκίνητα (αλλά και με τα πόδια μέχρι τελικής πτώσης), καμιά τριανταριά άτομα-μέλη πληρωμάτων καμπίνας, τρεις βορειοκορεάτες συνοδούς, εκατό χιλιάδες άτομα στη μεγαλύτερη παράσταση στον πλανήτη και πολλούς νέους φίλους ....
Αν σε όλα αυτά προσθέσει κανείς το γεγονός ότι δύο από αυτές τις πτήσεις έγιναν με ένα από τα σπανιότερα αεροπλάνα στον κόσμο και το ότι τα διαβατήριά μας κοσμεί πλέον μία εξ ίσου σπάνια βιζα, τότε το αποτέλεσμα ακούγεται ενδιαφέρον... και ήταν όντως ενδιαφέρον, δεδομένου ότι επετεύχθη ο αρχικός σκοπός: να γίνει της Κορέας!
Ακολουθήστε μας λοιπόν σε ένα ταξίδι για γερά νεύρα, ένα ταξίδι γεμάτο συγκινήσεις, γέλια μέχρι δακρύων, υπερθεάματα, παρανοϊκές καταστάσεις, σουρρεαλιστικά σκηνικά, απρόσμενες ανατροπές και καταπληκτικό φαγητό, στο προ-ολυμπιακό Πεκίνο, την επαναστατική Βόρειο Κορέα, τo kinky Άμστερνταμ και το πολυσυλλεκτικό Βερολίνο (και για όσους ενδιαφέρονται, η Λόλα εξακολουθεί να τρέχει στην Unter den Linden).
Οι ετοιμασίες είχαν ξεκινήσει εδώ και περίπου ένα χρόνο. Είχαν γίνει διάφορες κρατήσεις, με διάφορες εταιρείες: Finnair, Scandinavian, Emirates, Qatar Airways, Turkish Airlines, Aerosvit, KLM, Lufthansa, Hainan αλλά επειδή εμείς είμαστε οπαδοί των νέων εμπειριών και των επαναστατικών ταξιδιών, αποφασίσαμε να πάμε με τα αουτσάιντερς του δρομολογίου και να κάνουμε την υπέρβαση, πιστεύοντας ότι κάνοντας μία πρωτότυπη ταξιδιωτική επιλογή θα μπορούσαμε να εξαγάγουμε τα δικά μας νέα συμπεράσματα για κάποιες λιγότερο δημοφιλείς εταιρείες, εκεί όπου οι περισσότεροι επιλέγουν τα αεροπορικά μεγαθήρια της Άπω Ανατολής...
Έτσι, με τα πολλά, κάπου στα τέλη Ιουλίου, καταλήξαμε στο παρακάτω πλάνο πτήσεων:
1. SU 0296 20SEP ATHSVO 1425 1855 TH 321
2. SU 0571 20SEP SVOPEK 2225 #0950 TH 763
3. JS 0152 22SEP PEKFNJ 1155 1455 SA IL6 (no alternative)
4. JS 0151 25SEP FNJPEK 0855 0955 TU IL6 (no alternative)
5. CZ 0345 27SEP PEKAMS 1440 1835 TH 772
6. CZ 7655 28SEP AMSTXL 1815 1930 FR 733
7. U2 4613 30SEP SXFATH 1715 2025 SU 319
Ο αγώνας δρόμου είχε ήδη ξεκινήσει λίγο νωρίτερα: φαξ, e-mail, κούριερ, εμβάσματα, τηλεφωνήματα για προώθηση λιστών αναμονής, συσκέψεις επί συσκέψεων με μέλη του airliners.gr, ατελείωτες ώρες μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή με το Galileo Focalpoint και το MSN messenger να παίρνουν φωτιά... Όλα για το απόλυτο ταξιδιωτικό crash test και την τέχνη του να ταξιδεύεις! Όλα για να γίνει της Κορέας...
Αν σε όλα αυτά προσθέσει κανείς το γεγονός ότι δύο από αυτές τις πτήσεις έγιναν με ένα από τα σπανιότερα αεροπλάνα στον κόσμο και το ότι τα διαβατήριά μας κοσμεί πλέον μία εξ ίσου σπάνια βιζα, τότε το αποτέλεσμα ακούγεται ενδιαφέρον... και ήταν όντως ενδιαφέρον, δεδομένου ότι επετεύχθη ο αρχικός σκοπός: να γίνει της Κορέας!
Ακολουθήστε μας λοιπόν σε ένα ταξίδι για γερά νεύρα, ένα ταξίδι γεμάτο συγκινήσεις, γέλια μέχρι δακρύων, υπερθεάματα, παρανοϊκές καταστάσεις, σουρρεαλιστικά σκηνικά, απρόσμενες ανατροπές και καταπληκτικό φαγητό, στο προ-ολυμπιακό Πεκίνο, την επαναστατική Βόρειο Κορέα, τo kinky Άμστερνταμ και το πολυσυλλεκτικό Βερολίνο (και για όσους ενδιαφέρονται, η Λόλα εξακολουθεί να τρέχει στην Unter den Linden).
Οι ετοιμασίες είχαν ξεκινήσει εδώ και περίπου ένα χρόνο. Είχαν γίνει διάφορες κρατήσεις, με διάφορες εταιρείες: Finnair, Scandinavian, Emirates, Qatar Airways, Turkish Airlines, Aerosvit, KLM, Lufthansa, Hainan αλλά επειδή εμείς είμαστε οπαδοί των νέων εμπειριών και των επαναστατικών ταξιδιών, αποφασίσαμε να πάμε με τα αουτσάιντερς του δρομολογίου και να κάνουμε την υπέρβαση, πιστεύοντας ότι κάνοντας μία πρωτότυπη ταξιδιωτική επιλογή θα μπορούσαμε να εξαγάγουμε τα δικά μας νέα συμπεράσματα για κάποιες λιγότερο δημοφιλείς εταιρείες, εκεί όπου οι περισσότεροι επιλέγουν τα αεροπορικά μεγαθήρια της Άπω Ανατολής...
Έτσι, με τα πολλά, κάπου στα τέλη Ιουλίου, καταλήξαμε στο παρακάτω πλάνο πτήσεων:
1. SU 0296 20SEP ATHSVO 1425 1855 TH 321
2. SU 0571 20SEP SVOPEK 2225 #0950 TH 763
3. JS 0152 22SEP PEKFNJ 1155 1455 SA IL6 (no alternative)
4. JS 0151 25SEP FNJPEK 0855 0955 TU IL6 (no alternative)
5. CZ 0345 27SEP PEKAMS 1440 1835 TH 772
6. CZ 7655 28SEP AMSTXL 1815 1930 FR 733
7. U2 4613 30SEP SXFATH 1715 2025 SU 319
Ο αγώνας δρόμου είχε ήδη ξεκινήσει λίγο νωρίτερα: φαξ, e-mail, κούριερ, εμβάσματα, τηλεφωνήματα για προώθηση λιστών αναμονής, συσκέψεις επί συσκέψεων με μέλη του airliners.gr, ατελείωτες ώρες μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή με το Galileo Focalpoint και το MSN messenger να παίρνουν φωτιά... Όλα για το απόλυτο ταξιδιωτικό crash test και την τέχνη του να ταξιδεύεις! Όλα για να γίνει της Κορέας...