Το υπ. Μεταφορών αναζητεί πλέον νέο, εναλλακτικό σχέδιο...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Καλές οι "ιδέες",αλλά μέ την προϋπόθεση νά τίς πληρώνουμε μόνο όταν τίς χρησιμοποιούμε.

Γιατί όπως έλεγαν και οι αναρχικοί παλιότερα,"και ο Αρκουδέας δέν είναι άνθρωπος,είναι μιά ιδέα"...

ΥΓ.Γιά όσους δέν το γνωρίζουν,ο Νίκων Αρκουδέας ήταν αρχηγός τής Ελληνικής Αστυνομίας περί τά έτη 1984-86,συνέπεσε δέ η θητεία του μέ σημαντικές κινητοποιήσεις τής ΕΧΠΑ,που είχαν ώς αποτέλεσμα την πολιτική επιστράτευση τών πιλότων τής ΟΑ (τότε δέν υπήρχαν ακόμα ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες) τους οποίους η αστυνομία πήγαινε "σηκωτούς" στο LGAT διά να εκτελέσουν τά δρομολόγια....
 
Αναφέρω κάτι που πραγματικά δεν ξέρω αν είναι εφικτό,
Αναρωτιέμαι πολλές φορές Γιατί δεν προσλαμβάνει η ολυμπιακή κάποιον φορέα ίσος από το από το managment μίας μεγάλης και αποδεδειγμένα επιτυχημένης εταιρίας, τέτοιο ώστε να είναι (αποδεδειγμένα πάντα) σε θέση να την οργανώσει κατάλληλα κάνοντας την ανταγωνιστική στο χώρο όπως πρέπει?

Θεωρώ ότι η ΟΑ είναι σε αρκετά πλεονεκτική θέση με όλη αυτή την ακίνητη περιούσια που διαθέτει (και γεωγραφικά ως προς την επόμενη σκέψη μου) όποτε το μόνο που μας λείπει (όπως αναφέρετε και εσείς συχνά) είναι ένα καλό και έμπειρο management γιατί λοιπόν δεν μπορούμε να το βρούμε? θα υπήρχε άραγε κάποια μεγάλη αεροπορική που θα αναλάμψανε κάτι τέτοιο? και ποιο το κόστος για την ολυμπιακή? Είχα διαβάσει (όπως πάντα στο airliners.gr!!) ότι κάτι παρόμοιο έκανε η lufthansa για την αιγαίου. (σχετικά με τα δρομολόγια αν θυμάμαι καλά)

Ακόμα γιατί τείνουν να σμικρύνουν το πτητικό της έργο και δεν προβλέπουν σε περαιτέρω διεύρυνση του κύκλου εργασιών πράγμα που της φέρει στην εταιρία σεβαστούς τζίρους άρα και κέρδη?? Είναι μήπως δεδομένο ότι οι κοντινές πτήσεις έχουν περισσότερο κέρδος?? (έστω και χωρίς επιπλέον στόλο αλλά με καλύτερη αναδιοργάνωση και αποδοτικότερη χρήση τον αεροσκαφών που ήδη έχει!)

Στα παιδία του ίδιου συλλογισμού αναρωτιέμαι για η ΟΑ δεν επιχειρεί με κέντρο την Αθηνά να διευρύνει τις δραστηριότητες της πραγματικά σε περισσότερες τον 2 ηπείρων? Έχει την καλή φήμη, και ένα ένδοξο παρελθόν άρα εκτός από $$ τι τις λείπει? για παράδειγμα γιατί δεν θα μπορούσε να ενώσει την Ευρώπη ολόκληρη με τους μεγάλους προορισμούς της ανατολής?? Αφού γίνονται που γίνονται οι ενδοευρωπαικες πτήσεις γιατί δεν θα μπορούσε να προωθεί με αυτές όλους τους επιβάτες από ανατολή (χωρίς επιπλέον κόστος) στους προορισμούς τους? ποιοι παράγοντες είναι εκείνοι που αγνοώ και δεν της επιτρέπουν μια καλή σύνδεση Αφρικής /Ασίας με Ευρώπη? Δεν αντέχει τον ανταγωνισμό? Δεν ύπαρχοι μερίδιο στην πίτα? Δεν έχει τα μέσα?

Και πείτε μου αν είναι εντελώς άτοπος και ουτοπικός ο συλλογισμός για μια ολυμπιακή με πρωινή άφιξη στο Βενιζέλος από Dubai, Delhi, Singapore, Hong kong, Tokyo, Begiing, Bankok και άμεση προώθηση μέχρι το απόγεμα σε όλη την Ευρώπη! Τα ίδια αεροπλάνα τις υπόλοιπες ώρες του 24ωρου θα σερβίρουν το εσωτερικό της Ελλάδας! Ξανά αναφέρω προς αποφυγήν παρεξηγήσεων ότι δεν έχω άμεση σχέση με την αεροπορία και συμμετέχω στη συζήτηση ως φίλος αυτής! Φιλικά από Perugia! Ευχαριστώ.
 
MIKE512":22ias2hi said:
Αναφέρω κάτι που πραγματικά δεν ξέρω αν είναι εφικτό,
Αναρωτιέμαι πολλές φορές Γιατί δεν προσλαμβάνει η ολυμπιακή κάποιον φορέα ίσος από το από το managment μίας μεγάλης και αποδεδειγμένα επιτυχημένης εταιρίας, τέτοιο ώστε να είναι (αποδεδειγμένα πάντα) σε θέση να την οργανώσει κατάλληλα κάνοντας την ανταγωνιστική στο χώρο όπως πρέπει?.

Φιλε MIKE512, να σε ενημερώσω ότι και αυτό ακριβώς δοκιμάστηκε. Ήταν η Speedwind. Η διοίκησή της ήταν η μόνη που -κατά τη γνώμη μου τουλάχιστο- δοκίμασε να φέρει τα πράγματα σε μια τάξη. Τα αποτελέσματα? Γνωστά. Δεν μπορείς να 'φτιάξεις' μια εταιρεία όταν η νοοτροπία είναι εκεί. Και η νοοτροπία είναι εκεί όσο είναι κρατική. Χωρίς τέτοια 'επαγγελματική' διοίκηση η Αegean έχει πετύχει πολύ περισσότερα. Γιατί; Ας αναρωτηθούμε.
Σε συντομία: εδώ και 30 χρόνια, δοκιμάστηκαν τα πάντα, εκτός από την ιδιωτικοπίηση. Και αυτό σήμερα το 'παλεύουν' μέχρις εσχάτων τα ίδια ακριβώς συμφέροντα τα οποία είναι υπεύθυνα για την τεράστια 'ιδέα' που λέγεται ΟΑ. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξει αυτό.
 
Με εξώδικο απαντά η Ολυμπιακή σε χτεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας `Press Time`
Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2005



Με εξώδικο απάντησε η Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες Α.Ε. στο χτεσινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας `Press Time` με τίτλο `Κίνδυνος για την Ασφάλεια των Πτήσεων της Ολυμπιακής`, το οποίο η Ολυμπιακή χαρακτηρίζει "κακόβουλο, ατεκμηρίωτο και συκοφαντικό για την Εταιρία και το προσωπικό της".

Όπως συμπληρώνει σε ανακοίνωση της η Ολυμπιακή "το δημοσίευμα της εφημερίδας έχει ως μοναδικό στόχο τη δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για τις παρεχόμενες από την Εταιρία υπηρεσίες ασφάλειας στις πτήσεις προς τις αεροπορικές εταιρίες πελάτες της, προκαλώντας συγχρόνως αναστάτωση στο επιβατικό κοινό ενόψη των Εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς".

Στο εν λόγω δημοσίευμα της εφημερίδας, που βασίζεται σε πολυσέλιδη αναφορά του διευθυντή συντήρησης αεροσκαφών, κ. Γιώργου Μαρτάκη προς τον Γενικό Διευθυντή Τεχνικών Υπηρεσιών της εταιρίας, κ. Αθανάσιο `Αρη στις 19 Μαΐου του 2005, αναφέρονται ενδεικτικά και μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

"Καμπανάκι κινδύνου εκπέμπουν οι μηχανικοί εδάφους του εθνικού μας αερομεταφορέα, της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Ορισμένα αεροπλάνα `κανιβαλίζονται` και έχουν φτάσει στο κόκκινο, καθώς έχουν ξεπεράσει... τα όρια των κατασκευαστών. Την ίδια ώρα, πιλότοι και τεχνικοί της εταιρίας παραδέχονται το χάος που υπάρχει στον προγραμματισμό και τη συντήρηση και δηλώνουν ότι `από καθαρή τύχη δεν έχουμε θρηνήσει θύματα`".

link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Symfwnw! Den mporei kaneis na kanei etsi dhlwseis kai na kykloforei 'eidhseis' oti taxa mou o jadelfos tou toy eipe oti o mpatzanakis tou eide enan kollhto toy poy toy eipe oti enas koymparos tou poy doyleuei stin OA pisteyei oti i asfaleia einai ypo kindyno....

TAYTOXRONA omws tha prepei na laboun to IDIO ejwdiko OLOI oi k.k. kommatarxes kai syndikalistes kai eidimones poy (ax, to akousa ayto apo bouleuti) lene oti epeidi oi misthoi stin A3 einai mikroteroi apo tin OA tote auto ginetai se baros tis ...asfaleias tvn ptisewn... MALISTA, auta ta anegkefala akousa kai anarwtithika gia to poion tvn antiproswpvn tou ethnous sti Bouli...

G.A.
 
Παπαγεωργίου: Η Ολυμπιακή με την παρούσα μορφή της θα συνεχίσει να πετά έως ότου παραδώσει τη σκυτάλη στη νέα εταιρία
Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2005



Βέβαιος ότι η Ολυμπιακή με την παρούσα μορφή της θα συνεχίσει να πετά, έως ότου έλθει η στιγμή που θα παραδώσει τη σκυτάλη στη νέα εταιρία εμφανίστηκε χτες, Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2005, σε δηλώσεις του ο πρόεδρος των Ολυμπιακών Αερογραμμών, κ. Πέτρος Παπαγεωργίου.

Σχετικά με την νέα εταιρία, ο κ. Παπαγεωργίου, δήλωσε αισιόδοξος για την μελλοντική πορεία της, καθώς όπως εξήγησε "θα είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε από μηδενική βάση και δεν κουβαλά μαζί της τα αμαρτήματα του παρελθόντος".

Αναφορικά με τους στόχους, τις δραστηριότητες και το ενεργητικό της νέας εταιρίας, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, η κυβέρνηση έχει αναθέσει στην εταιρία Sambre την εκπόνηση ορισμένων επιχειρηματικών σχεδίων, τα οποία στη συνέχεια θα κατατεθούν στη Κυβέρνηση για ενημέρωση, προκειμένου να παρθούν οι αναγκαίες οριστικές αποφάσεις για την πολιτική της εταιρίας.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
kai bebaia o k. Papagewrgiou edwse ...safestates plhrofories gia to poioi tha baloyn xrhmata (dika tous, e!) sth nea OA. H mipws kanw lathos kai to ...pareleipse?

Apo aisiodojes problepseis pame kala. Apo ousiastikh proodo, den to blepw. O kathenas tha leei to euxologio tou, alla thn pragmatikothta kaneis.

G.
 
george_a":j40ur544 said:
kai bebaia o k. Papagewrgiou edwse ...safestates plhrofories gia to poioi tha baloyn xrhmata (dika tous, e!) sth nea OA. H mipws kanw lathos kai to ...pareleipse?


G.

Μά τί λές νέε μου;Μπορεί σέ μιά συνέντευξη ο κ.Παπαγεωργίου να αναφέρη...10.000.000 ονόματα;
 
Βάλε 9,999,999 γιατί εγώ δεν θα είμαι μέσα....
 
Στη φάση της ίδρυσης
Ορίσθηκε το προσωρινό ΔΣ της εταιρείας που θα διαδεχθεί τις Ολυμπιακές Αερογραμμές

12/01/06 17:27 http://www.in.gr/news/print.asp?lngEnti ... gDtrID=251

Αθήνα
Στη φάση της ίδρυση βρίσκεται η νέα αεροπορική εταιρεία που θα διαδεχθεί τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, στην οποία, εκτός από το ελληνικό Δημόσιο, θα συμμετέχουν και ιδιώτες επενδυτές, η αναζήτηση των οποίων συνεχίζεται από το σύμβουλο ιδιωτικοποίησης.

Από το υπουργείο Μεταφορών ανακοινώθηκε την Πέμπτη η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της υπό ίδρυση νέας εταιρείας.

Συγκεκριμένα, χρέη προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου θα εκτελεί ο οικονομολόγος Σπυρίδων Μαρτσέκης, ενώ μέλη ορίστηκαν η δικηγόρος Ευαγγελία Κωνσταντάκη, ο μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος Γιώργος Γιαννόπουλος και οι οικονομολόγοι Γιάννης Οικονόμου και Δημήτρης Παπαδόπουλος.

Διευκρινίζεται ότι η σύνθεση αυτή είναι προσωρινή και τυπική, καθώς, σύμφωνα με το νόμο περί ανωνύμων εταιρειών, για να συσταθεί μια εταιρεία απαιτείται Διοικητικό Συμβούλιο.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών αναφέρει πως το Διοικητικό Συμβούλιο θα αναμορφωθεί μετά τη συμμετοχή των ιδιωτών επενδυτών στο νέο σχήμα.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top