το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

  • Thread starter Thread starter decryal
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ήταν πάντα δύσκολη εποχή για νέους χειριστές η Ελληνική Αεροπορική Αγορά και πριν 20 – 25 χρόνια επίσης, αλλά η αλήθεια είναι πώς αυτή τη στιγμή τα πράγματα είναι χειρότερα. Παλαιότερα υπήρχε και τέως κρατική Ολυμπιακή, η οποία παρά τις τεράστιες δυσκολίες του να μπεις ….. εκεί όλοι μας την είχαμε την ….. ελπίδα!!
Τώρα για να κάνεις πραγματική καριέρα και να παίρνεις μισθό αξιοπρεπή πρέπει να είσαι έτοιμος να γίνεις …. Παγκόσμιος Πιλότος! (Με ότι αυτό συνεπάγετε από από πλευράς θυσιών).
Θάρρος λοιπόν και αγάπη για το επάγγελμα !!!!!
 
Παίδες και το παγκόσμιος πιλότος πού λέτε είναι πολύ δύσκολο στην εποχή μας. Πείτε μου εσείς καμία δουλειά έξω και φεύγω όχι σήμερα χτες που λέει ο λόγος :D .
 
Αδέρφια, τα είπαμε χίλιες φορές:
Η ΕΧΠΑ κατέβασε τα ρολά των προσλήψεων στην Ολυμπιακή από το 1977 μέχρι το 1984. Μάλιστα κύριοι, δεν ξανάγινε στην παγκόσμια αεροπορική αγορά και ιστορία, το συνδικάτο των χειριστών να απαγορεύει στον εθνικό αερομεταφορέα επί 7 έτη να κάνει προσλήψεις. Μόλις έλεγε ο γενικός διευθυντής "Ρε παιδιά, θέλουμε χειριστές, νοικιάζουμε Β727 από την JAT με τα πληρώματα γιατί δεν έχουμε δικά μας, ντροπή..." ανέβαινε η ΕΧΠΑ στη Συγγρού και πέταγε τα καπέλα και τις επωμίδες στη γραμματέα του γενικού κι έφευγε για μπάνια...
Σήμερα, μόλις κουνήθηκαν ο Παπαντωνίου,ο ΜεΪμαράκης κι ο Βενιζέλος (όχι ο Σπηλιωτόπουλος, γιατί αυτός ήταν σαρξ εκ της σαρκός τους - άλλωστε κάθε κυβέρνηση έχει τον απόστρατό της βλ. Κουρή, Σταθόπουλο, Χηνοφώτη)να ψελίσουν κάτι για προσλήψεις νέων ανέργων χειριστών στην 359 ΜΑΕΔΥ, στα πυροσβεστικά, στα Agusta του ΕΚΑΒ κλπ άρχισαν να πέφτουν τα δίκωχα στο γραφείο του ΥΕΘΑ και να χτυπάνε τα τέλια:Παιδιά ground τα F 16 να σφίξουν λίγο οι κώλοι στο Πεντάγωνο, το χάνουμε το παντεσπάνι!..
Καληνύχτα σας.
 
Αυτός ο "παγκόσμιος πιλότος" που λέτε,τί είναι;κάποιος που π.χ. σήμερα θά κάνη ATH-SKG μέ τό A321 τής A3 και αύριο θά πάη στην Doha να κάνη πτήση στην Τζέντα μέ το επίσης A321 τής Qatar;Κάτι σάν την Λεγεώνα τών Ξένων δηλαδή,επί το αεροπορικώτερον;

Οσο γιά τό single pilot operation,μού φαίνεται αδύνατον να εφαρμοστή σέ μεγάλα αεροπλάνα.Οταν ακόμα και με δύο άτομα στο κόκπιτ είναι πιθανό να πέση το αεροπλάνο λόγω ταυτόχρονης incapacitation αμφοτέρων-όρα και Helios-πόσο πιθανό είναι να δεχτή το επιβατικό κοινό να ταξιδεύη με αεροπλάνα που θα έχουν ΕΝΑΝ μόνο πιλότο;Ναί,υπάρχουν ούκ ολίγες εταιρείες και εταιρειούλες που κάνουν air-taxi και charterάκια με μικρά αεροπλάνα τού ενός πιλότου,αλλά αεροπλάνο μεγέθους π.χ.B777 και single pilot,λίγο απίθανο μού φαίνεται..
 
Παρακολουθησα με μεγαλη προσοχη το βιντεο «το μέλλον του επαγγέλματος» της aviation career day.
Ωραια τα μακρο-οικονομικα στοιχεια για την παγκοσμια αεροπορια αλλα η μεγαλη απορια παραμενει:

Απο τα Χ ατομα που πηραν το CPL στην Ελλαδα τον τελαυταιο χρονο, ποσοι εργαζονται σημερα ως πιλοτοι και ποσοι ειναι ανεργοι;
 
Hastaroth said:
Αυτός ο "παγκόσμιος πιλότος" που λέτε,τί είναι;


Είναι αυτός που είναι διατιθέμενος ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από οικογενειακές υποχρεώσεις να πάρει την βαλίτσα του και να πάει να δουλέψει όπου υπάρχει δουλειά στον κόσμο. (όπου γης και πατρίς)
Με αυτό το σκεπτικό δανείστηκα τον όρο από τον ΑΟΑ.
 
Aπό αυτούς δηλ τους νέους που πήραν πτυχίο τον τελευταίο χρόνο σοβαρή δουλειά χειριστού (οχι office boy+ εκπαιδευτής+φέρε το χωνί να φουλάρουμε το Σεσσνάκι+πετάξου στο level και φέρε 3 φραπέ+βάλε χαρτί στην τουαλέτα κλπ) δεν ξέρουμε κανέναν!
Από τους 130 αποστράτους χειριστές από όλα τα Οπλα, δουλεύουν ως χειριστές οι 120 στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Οι 10 μπήκαν σε εταιρίες εμπορίας όπλων ως προσωπικό εδάφους αφού ήταν έμμισθοι υπάλληλοι των εταιριών αυτών πριν αποστρατευτούν.
 
Τελικα ολα τα προβληματα τα δημιουργουν οι στρατιωτικοι.Τι κομπλεξ κουβαλας φιλε μου.
 
didis":2wlchpoh said:
Hastaroth":2wlchpoh said:
Αυτός ο "παγκόσμιος πιλότος" που λέτε,τί είναι;


Είναι αυτός που είναι διατιθέμενος ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από οικογενειακές υποχρεώσεις να πάρει την βαλίτσα του και να πάει να δουλέψει όπου υπάρχει δουλειά στον κόσμο. (όπου γης και πατρίς)
Με αυτό το σκεπτικό δανείστηκα τον όρο από τον ΑΟΑ.

Μά αυτό είπα κι'εγώ προηγουμένως.Οτι την μιά μέρα δουλεύει π.χ. γιά την A3,την άλλη γιά την Qatar κοκ.Δηλαδή "νοικιάζει" το σαρκίον του όπως κάποτε νοικιαζόντουσαν τά χολάδικα 737 μιά στην πΟΑ και μιά στην Buraq....
 
dim, γνωριζόμαστε απ το στρατό ή παίζαμε μαζί βώλους και μου απευθύνεσαι?
Ποιος σου είπε οτι έχω ανοίξει ποτέ διάλογο με κανέναν στο φόρουμ?
Αντε μπράβο. Εξισωθήκαμε αναιδείς και κύριοι εδώ μέσα...
Θα με πεις κομπλεξικό εσύ το μειράκιον το προερχόμενο από σπίτι χωρίς καθρέφτες αυτοκριτικής!
Είπα εγώ οτι οι στρατιωτικοί δημιουργούν προβλήματα? Τι με νοιάζει εμένα ο Μήτσος απ την Καρδιτσομαγούλα αν πετάει στην Πολεμική Αεροπορία το Gulfstream και με την άδειά του πάει στο Dubai και κάνει τον εκπαιδευτή στα CAE simulators και παντελονιάζει κι άλλα 10 χιλιάρικα κάθε τρίμηνο! Εχω εγώ πρόβλημα με το φίλο μου τον Φούφουτο που πετάει 5 μέρες Αgusta στο ΕΚΑΒ και στο ρεπό του σε ιδιωτικό? Χειριστής άνεργος είμαι για να τραβάω ζόρι? Οποιος είναι χειριστής και ζορίζεται, σωματεία υπάρχουν, εκλογικό βιβλιάριο έχει, η πλατεία συντάγματος (με μικρό σ) ελεύθερος χώρος για διαδήλωση είναι και μπορεί να φωνάξει για το δίκιο του, ιδού στάδιον δόξης λαμπρόν...
Το ερώτημα ήταν πόσοι χειριστές έπιασαν δουλειά τον τελευταίο χρόνο.
Απάντησα: Οι στρατιωτικοί, όλοι!Και καλά κάνουν, εγώ το χαίρομαι. Πού να πάει ένας 40άρης με υποχρεώσεις απόστρατος με 2000 ευρώ το μήνα σύνταξη? Ο πιτσιρικάς άνεργος χειριστής μπορεί να κάνει και το γκαρσόνι με ένα στόμα, το δικό του, που έχει να ταΪσει. Προσλαμβάνεται λοιπόν ο απόστρατος στη ΜΑΕΔΥ και παίρνει μια 65άρα το χρόνο! Δεν είναι και ΤΑ λεφτά αλλά τουλάχιστον δεν θα κατέβει κανένας απόστρατος αύριο στη Σταδίου να φωνάζει "Τιμημένα γηρατειά". Δια μίαν υπόληψιν ζώμεν άλλωστε. Τον πιτσιρικά θα προσλάβωμεν?
Εχεις πρόβλημα με την πραγματικότητα? Το κράτος τους κάνει χειριστές, στο κράτος δουλεύουν, τους μηχανισμούς του και τα ερείσματά του υπηρετούν βγάζοντας τα τανκς στους δρόμους όποτε γουστάρουν (55 κινήματα στη νεοελληνική ιστορία εκ των οποίων τα 8 επιτυχή), το κράτος τους αποστρατεύει, το κράτος τους ανοίγει τις πόρτες για τη μεταστρατιωτική καρριέρα.
 
Top