to pio ''asheto'' aeroplano pou taksidepsate pote?

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ANTONOV MIPOS ?

AUTO MIA MERA IRTHE SALONIKI ( ALLA POS KATAFERE NA PROSGEIOTHEI DEN KSERO ) BASIKA NOMIZO OTI HTAN AUTO KAI NOMIZO OTI ENA ELIKOPTERO GIA CARGO . TESPA OTAN IRTHE EKANE TOSO THORIBO POU PALI KALA DEN ESPASAN TA TZAMIA TON SPITION .
 
Ligo arga i apandisi, alla mou'xoun symvi ta eksis:

LHR-ATH (Elliniko) me 747 stis proigoumenes ekloges ke

LHR-ZRH me A330-200, C Class. Olokliro krevati apo derma diko mou gia oute 2 ores ptisi!!!
 
Auti i ptisi apo Zirihi gia LHR nomizo oti itan scheduled mehri perisi to kalokairi....etsi leei sto timetable....kai sta connecitons apo SKG oi peivates apo LHR epivivazontan sto 330
OA277
 
Poly pithano na ine afto pou les OA277. To A330 to petychena mexri persi os tin proti proini anaxorisi apo LHR-ZRH. You know, gia na fao oli tin imera eki prin paro tin vradini ZRH-SKG. Edo ke 1 xrono i stamatisan afti tin prisi i poulisan to slot stin BA, pantos tetois aircraft den nomizo oti vazoun. Se kati paliotera schedules afti tin ptisi tin ekane MD11!!!
 
Tora i 1h ptisi ZRH-LHR ginetai me A321. Paliaotera eixan MD11 h A330 giati eixan pollous transfer epibates apo ptisis apo/pros USA/Asia pou sinexizan gia LHR. Meta tin katareusi tis Swissair autoi oi epibates protimoun alles eteries! H Swissair eixe mia fimi se plousious kai diasimous, tora!!!
Ego prin dio xronia petaksa BA ATH-LGW-ATH me B777, eitan to kalokairi pou dio fores tin ebdomada ekanan to dromologio me 777, ego eixa kleisi kai tin epistrofi tin mera pou eixe prisi me 777. Sto 1o leg (ATH-LGW) eixa tin tyxi, logo pollon epibaton, na taksidepso Cub World (Business) me ta cradle seats kai oxi ta krebatia, alla eitan super 1,50m apostasi metaksi ton kathismaton, atomiki othoni sto mpratso tou kathismatos me 18 kanalia video, 12 kanalia audio, kai 6 games. To pos perase h ora oute pou katalaba, aste pou epidi eixame kathisterisi (30'), o captain to patise to 777 kai h ora ptisis eitan mono 3h 5'! Stin epistofi eimaoun stin Economy, me othoni stin plati tou mprostinou kathismatos kai 12 kanalia video, alla leitourgousan mono ta 3 epidi eitan short-haul ptisi mas eipan! To 777 einai katapliktiko aeroplano.
 
Epitelous, epsaxna toso kairo na thymitho ton typo a/c apo tis fotografies mou.

Loipon, prin apo 2 xronia piga apo MLE sto resort me DeHavilland Twin Otter sea plane. 40 lepta ptisi, 18pax, me otoaspides ke sosivia...trela.

I was the happiest man on earth :D
 
...poly kali erwtisi!

Aygoustos ´95,epistrofi stin A8ina apo Rodo me to 727-200 SX-CBI "Megas Alexandros" (to mono synwnomato mou aeroplano!),pou ypoti8etai oti kapote itan VIP giakyvernitikes ptiseis

Aygoustos2003, ptisi OA332,LCLK-LGAV,me megali mou xara eida to SX-DFD na mas perimenei sto gate!

C-130 tis HAF,LGEL-LCLK,2 wres kai 5 lepta (exei kai ta kala tou o stratos),taksidi gia to opoio 8a dimosieysw syntoma trip report

cheers :-)
 
Χμμ. Θα έλεγα μάλλον την πρώτη φορά που πέταξα με 737 coast to coast - δηλ. από την μια ακτή των ΗΠΑ στην άλλη - τότε που ήταν ακόμα σχετικά καινούργια αυτή η συνήθεια (τώρα βέβαια είναι πολύ συνηθισμένο με τα νεώτερα 737). Απόσταση περίπου 2.500 μίλια, ή όσο Αθήνα-Καράτσι ή Αθήνα-Λάγκος ή Αθήνα-Ρέυγκιαβικ.
Ένα άλλο που θυμάμαι είναι το υψηλότερο fligth level με ελικοφόρο: πτήση Washington-Boston με DHC-8 στα 25,000 πόδια.
Το θέμα αυτό μου θύμισε ένα άλλο σχετικό που είχαμε πριν από δύο μήνες: Me pia Aeroplana kai pies etairies petaksate mexri tora...?.
 
ATH-VIE me Thai Boeing 747-300 prin polla xronia tote pou h Thai ekane thn kobina kai eperne epibates apo ATH gia VIE proerxomeni apo BKK se mia ptisi stis 6 to proi an thymamai kala.Bebaia argotera to ekopse ayto ka8os diamartyrh8hkan alles etareies oti den htan apolyta nomimo.Those were times!
 
SKG-ATH FOKKER 50 S.E.E.A. για τα charters του τελικου ποδοσφαιρου 1994.
 
Top