Το τέλος της Cyprus Airways

Re: Cyprus Airways News

Έτσι ακριβώς, αναμένεται στη σειρά να μπουν και άλλες εταιρείες που παίρνουν κρατική επιδότηση ακόμα και εκτός αεροπορικού χώρου, βλέπε π.χ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη στιγμή που η Deutsche Bahn παίρνει τις κρατικές ενισχύσεις της κανονικότατα. Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.
 
Αυτό με τους σιδηροδρόμους δεν είναι ακριβές. Οι κυβερνήσεις δεν επιδοτούν τα ελλείμματα ΤραινΟΣΕ, DB κλπ, αλλά συγκεκριμένες επιβατικές γραμμές που θεωρούνται αναγκαίες αλλά δεν είναι κερδοφόρες (περίπου όπως και στις αερομεταφορές).

Τις περασμένες χρονιές είχε προβλεφθεί με πρόταση της κυβέρνησης και έγκριση της ΕΕ νόμιμη επιδότηση για ορισμένες ελλειματικές γραμμές που εκμεταλλεύεται η ΤραινΟΣΕ (βασικά για τον Προαστειακό). Αν η κυβέρνηση δεν μπόρεσε ή δεν ήθελε να τα καταβάλει στο τέλος, δεν φταίνε η ΕΕ και οι DB.

Τώρα αν οι DB είναι πιο νοικοκυρεμένοι και οι επιδοτήσεις των άγονων γραμμών πιάνουν τόπο και στηρίζουν την επιχείρηση, ενώ η ΤραινΟΣΕ είναι πηγάδι δίχως πάτο, πάλι δεν φταει η ΕΕ.

Αν δεν μας αρέσει αυτό το μοντέλο, μπορούμε να φύγουμε από την ΕΕ οπότε θα είμαστε ελεύθεροι να επιδοτούμε από τον κρατικό προϋπολογισμό όποιο ελλειματικό κρατικό μαγαζί μας αρέσει, όπως π.χ. η Λευκορωσία, οι ΗΠΑ, η Ινδία κλπ. Φυσικά κάπου θα πρέπει να βρούμε και τα χρήματα, γιατί τα δανεικά μας τελείωσαν. Μπορούμε βέβαια να επιδοτούμε τους μισθούς τυπώνοντας πληθωρικό χρήμα σε εθνικό νόμισμα και ανεβάζοντας τον πληθωρισμό στο 23%, όμως πάλι πρέπει να αγοράζουμε εισαγόμενα μηχανήματα, ανταλλακτικά και καύσιμα.
 
Re: Cyprus Airways News

valentinovissi":fp1j3g89 said:
Tρέχουν να πάρουν ότι προλαβαίνουν οι πιλότοι.... με αγωγές χιλιάδων ευρώ.


Ανέφερε επίσης ότι οι πιλότοι θέλουν να εντοπιστούν οι ένοχοι για το κλείσιμο της εταιρίας, γι' αυτό και έχουν υποβάλει σχετικές καταγγελίες προς τον γενικό ελεγκτή και στην αστυνομία.

http://www.ant1iwo.com/news/cyprus/arti ... o-ton-ka-/
δεν ξερω ομως απο οτι φενεται καποιοι πολυ προσπαθησαν και στο τελος τα καταφεραν.Και μετα λεμε να πεταμε με την ryanair η με την Α3.

Ο κ. Λιλλήκας είπε πως η κυπριακή Κυβέρνηση οφείλει να πει στον κυπριακό λαό πόσες δεκάδες εκατομμύρια θα πληρώνει στις επιδοτήσεις της Ryan Air μετά το κλείσιμο των Κυπριακών Αερογραμμών.

Εάν επιδοτούσε με 25 ευρώ τον κάθε επιβάτη των Κυπριακών Αερογραμμών όπως κάνει με την Ryan Air, οι Κυπριακές Αερογραμμές θα είχαν μερικές δεκάδες εκατομμύρια κέρδη, κατέληξε.
και εδω νομιζω καπου εχει δικιο.
Δεν πειραζει θα δουμε στο τελος ποιος θα μεινει.
 
sv1xv":1gqxcq3j said:
Αν δεν μας αρέσει αυτό το μοντέλο, μπορούμε να φύγουμε από την ΕΕ οπότε θα είμαστε ελεύθεροι να επιδοτούμε από τον κρατικό προϋπολογισμό όποιο ελλειματικό κρατικό μαγαζί μας αρέσει, όπως π.χ. η Λευκορωσία, οι ΗΠΑ, η Ινδία κλπ. Φυσικά κάπου θα πρέπει να βρούμε και τα χρήματα, γιατί τα δανεικά μας τελείωσαν. Μπορούμε βέβαια να επιδοτούμε τους μισθούς τυπώνοντας πληθωρικό χρήμα σε εθνικό νόμισμα και ανεβάζοντας τον πληθωρισμό στο 23%, όμως πάλι πρέπει να αγοράζουμε εισαγόμενα μηχανήματα, ανταλλακτικά και καύσιμα.

Γκουχ, γκουχ, δεν είπα αυτό. :hello?:

Αυτό είπα:
d|m|tr|s":1gqxcq3j said:
Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.
 
Καταλαβαίνω πολύ κσλά τι έγραψες και σου εξήγησα ότι δεν είναι η ΕυρωπαΙκή Επιτροπή μεροληπτική. Απλώς εσύ απαιτείς παράλογα πράγματα.
 
Ευτυχώς που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις περιπτώσεις και της Ολυμπιακής Αεροπορίας και των Κυπριακών Αερογραμμών μερολήπτησε υπέρ των φορολογούμενων Ελλαδιτών και Κυπρίων και σταματήσαμε να ρίχνουμε λεφτά σε βαρέλια δίχως πάτο.
 
Ακριβώς. Τα μαγαζιά αυτά (Ολυμπιακή και Κυπριακές) σωστά έκλεισαν.

Αν και ο νέος πρωθυπουργός μας υποσχέθηκε απόψε ότι θα ιδρύσει νέα ελληνική κρατική αεροπορική εταιρεία.
 
Re: Cyprus Airways News

romanosdelios":1dc0poyp said:
Αν και γενικά διαφωνώ καθέτως με κρατική ενίσχυση πρέπει να σημανθεί η πλήρης υποκρισία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τη στιγμή που εταιρείες τύπου Adria, Air Baltic, LOT λαμβάνουν μπόλικες ενισχύσεις.
Αυτό έχει ειπωθεί και στο αντίστοιχο thread στο airliners.net. Θεωρήθηκε για τις εν λόγω εταιρείες ότι καλώς πήραν τις επιδοτήσεις γιατί ενδέχεται με βάση αυτές να γίνουν κερδοφόρες. Δυο μέτρα και δυο σταθμά μου κάνουν εμένα. Τόσο μπορώ, τόσο καταλαβαίνω. :with:

sv1xv":1dc0poyp said:
Απλώς εσύ απαιτείς παράλογα πράγματα.

d|m|tr|s":1dc0poyp said:
Έτσι ακριβώς, αναμένεται στη σειρά να μπουν και άλλες εταιρείες που παίρνουν κρατική επιδότηση ακόμα και εκτός αεροπορικού χώρου, βλέπε π.χ. ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τη στιγμή που η Deutsche Bahn παίρνει τις κρατικές ενισχύσεις της κανονικότατα. Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.

d|m|tr|s":1dc0poyp said:
Γκουχ, γκουχ, δεν είπα αυτό. :hello?:

Αυτό είπα:
d|m|tr|s":1dc0poyp said:
Ευρωπαϊκή Επιτροπή μεροληπτική και για γέλια.
Επειδή δε στροφάρω και πολύ, τι παράλογο έχω απαιτήσει; Ή μάλλον τι ακριβώς έχω απαιτήσει; :with: once again
 
Μα είναι σαφές τι ζητάς: Μια κατ'ονομα "επιχείρηση" (στην πραγματικότητα παραμάγαζο του κράτους με όσα αυτό συνεπάγεται) που θα είναι συνεχώς ελλειματική και θα χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό. Ο οποίος φυσικά στηρίζεται στον εξωτερικό δανεισμό, είτε αυτός είναι το μνημόνιο είτε η ελεύθερη αγορά με 10% επιτόκιο.

Αυτό ήταν η παλιά Ολυμπιακή, το ίδιο ήταν και οι Κυπριακές. Ευτυχώς όσο είμαστε στην ΕΕ είναι πρακτικά αδύνατον να νεκραναστηθούν αυτά τα μαγαζιά, γιατί ο πειρασμός είναι μεγάλος.
 
Στις 6 γραμμές που έγραψα;
Ω, ναι.
Σίγουρα.

:deadthread:
 
Top