Το τέλος της Cyprus Airways

Σύμφωνα με τον Υπουργό Οικονομικών, το μοναδικό ιδιόκτητο αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών πουλήθηκε έναντι 2,5 εκ. ευρώ.

http://cynews.tv/%CE%A0%CE%BF%CF%85%CE% ... %89%CE%BD/
 
Λευκωσία: Σύμφωνα με τον Υπουργό Οικονομικών, το μοναδικό ιδιόκτητο αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών πουλήθηκε έναντι 2,5 εκ. ευρώ.
http://www.philenews.com/el-gr/oikonomi ... erogrammon
 
Οι Κύπριοι απέδειξαν ότι εργάζονται με επαγγελματικό τρόπο. Εκεί ο εκκαθαριστής εκποίησε άμεσα το α/φος τους και εισέπραξε προφανώς μια λογική τιμή (δεν γνωρίζω τον τύπο του α/φους και τις ώρες λειτουργίας του). Στην Ολυμπιακή εργάζονται 6,5 χρόνια και ακόμη ούτε για σίδερα δεν μπορούν να δώσουν τα δύο Α340. Επιπρόσθετα οι απολυμένοι εργαζόμενοι εισέπραξαν και τις αποζημιώσεις απόλυσης ενώ στην ΟΑ το 1/3 κορνιζάρισε τα Ομόλογα. Βγαίνουν και από το Μνημόνιο. Μπράβο τους και Ντροπή μας !!!!!!
 
CHRISTOS55":3ev8rq1h said:
...Στην Ολυμπιακή εργάζονται 6,5 χρόνια και ακόμη ούτε για σίδερα δεν μπορούν να δώσουν τα δύο Α340. Επιπρόσθετα οι απολυμένοι εργαζόμενοι εισέπραξαν και τις αποζημιώσεις απόλυσης ενώ στην ΟΑ το 1/3 κορνιζάρισε τα Ομόλογα. Βγαίνουν και από το Μνημόνιο. Μπράβο τους και Ντροπή μας !!!!!!

Μη λέμε τα ίδια και τα ίδια: τα Α340 δεν ήταν ποτέ ιδιοκτησία των ΟΑ, ανήκουν στο ΥΠΟΙΚ και αυτό είναι το μόνο υπεύθυνο για το ότι δεν πουλήθηκαν όταν έπρεπε.

Όσο για τα μνημόνια τους και τις ντροπές μας, αυτά είναι πολιτικές εκτιμήσεις και θα πρότεινα να τα αφήσουμε εκτός θέματος, διότι βρωμάνε!
 
Ενδιαφέρον φαίνεται ότι προσέλκυσε η παραχώρηση λογότυπων και εμπορικών σημάτων της συγχωρεμένης. Ονόματα ακόμη δεν δημοσιεύτηκαν...
Εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για την πρώτη φάση του διαγωνισμού για την αδειοδότηση ή παραχώρηση δικαιώματος χρήσης ή εκμετάλλευσης των λογότυπων και εμπορικών σημάτων των Κυπριακών Αερογραμμών για λειτουργία προγραμματισμένων πτήσεων από την Κυπριακή Δημοκρατία, δέχθηκε, εντός του χρονικού πλαισίου που προκαθορίστηκε, η Μονάδα Αποκρατικοποιήσεων της Δημοκρατίας...
:arrow: http://www.philenews.com/el-gr/oiko...tos-gia-ta-logotypa-ton-kypriakon-aerogrammon
 
Έλα, να ανάψουν λιγάκι τα αίματα μες στη θερινή ραστώνη...

Έγινε ο διαγωνισμός για τα λογότυπα και τα εμπορικά σήματα, την μεγαλύτερη προσφορά την έκανε η Aegean ΑΛΛΑ θα προτιμηθεί ο 2ος πλειοδότης, η S7 Κύπρου aka Charlie Airlines προς το παρόν, γιατί λέει η πρότασή της (Αegean), κυρίως σε σχέση με το προσφερόμενο ποσό, δεν ήταν δεσμευτική σε βαθμό που να κρίνεται αμετάκλητη.
:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeropo...akon-aerogrammon-prosfora-kai-apo-aegean.html

Για να δούμε την αντίδραση της Α3 στην πόρτα που ΄φαγε....
 
Θεωρώ πως η πρόταση της Α3 απορρίφθηκε (σε πρώτο στάδιο) για σκοπούς ευθιξίας απέναντι στην κοινή γνώμη. Πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να κατηγορήσουν την Κυβέρνηση, πως από το κλείσιμο των ΚΑ (θα) επωφελείτω η Α3 και πως το λουκέτο μπήκε για να συμφέροντα "τρίτων". Αλλωστε ας μην ξεχνάμε πως ο Υπ. Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης, που επί της δικής του θητείας μπήκε το λουκέτο, υπήρξε μέλος του ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία είναι μέτοχος της Α3. Μια πώληση των δικαιωμάτων χρήσης του εμπορικού ονόματος και λογότυπου στην Α3, θα σημαίνει αμέσως "στημένο παιχνίδϊ", έστω και αν η Α3 κατέθεσε υψηλότερη προσφορά από την S7 και γνωρίζει την κυπριακή αγορά ίσως λίγο περισσοτερο από την S7. Αυτή η "κατευθείαν" πώληση στην Α3 θα έφερνε αναστάτωση στην κοινή γνώμη και θα υπήρχαν τριγμοί στην Κυβέρνηση, η οποία διαφυλάσσει την εσωτερική της πολιτική σαν κορη οφθαλμού. Αλλωστε στο άρθρο αναφέρεται πως θα κληθεί η διαπραγματευτική ομάδα της S7 για συζήτηση, και αν καταλήξουν σε αδιέξοδο, τότε θα επανεξετάσουν την πρόταση της Α3. Επίσης αξίζει να αναφερθεί πως η αίτηση για άδεια εμπορικής λειτουργίας της Charlie υποβλήθηκε από τον πρώην CEO των ΚΑ Γιώργο Μαυροκώστα. Οσοι γνωρίζουν λίγο την ιστορία των ΚΑ, θα μπορούν να εξάγουν τα δικά τους συμπεράσματα.
Αυτά όλα σημαίνουν ένα πράγμα. Η Α3 δεν έχει βγει ακόμα από το παιχνίδι. Ισως (μπορεί και να κάνω λάθος) τελικά να υπάρξει αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την S7 και τελικά η πρόταςη της Α3 να θεωρηθεί "δεσμευτική σε βαθμό που να κρίνεται αμετάκλητη".
 
Εάν ισχύει η θεωρία σου, μιλάμε για κλαυσίγελο των κυπριακών αρχών. Φτηνές σκέψεις για προβατοψηφοφόρους, όχι βέβαια ότι είμαστε συνηθισμένοι σε κάτι διαφορετικό. Η Αegean και η Ryanair χάρη έκαναν, το ίδιο ισχύει και με την κρατική ΟΑ. Για να δούμε τη συνέχεια...
 
Νομίζω όλοι γνωρίζουμε πού θα καταλήξει το σύμβολο και σε ποιους... :deadthread: :great:
 
Top