Τρύπα σε Α321 (SX-BHS) της Hermes

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όντως το υποθετικό σενάριο με την φιάλη κρίνεται σχεδόν απίθανο, διότι όπως και αναφέρθηκε πιο πάνω, η θέση της φιάλης σε αυτόν τον τύπο αεροσκάφους δεν είναι αυτη.

Τώρα, διαβάσαμε ότι η έκρηξη έλαβε μέρος, περίπου πέντε λεπτά μετά το rotate, μετά από αυτόν τον χρόνο, θα είχε κάνει climb μέχρι τα 10.000 με 15.000 πόδια. Σίγουρα, ένα υποθετικό εσωτερικό explosion, θα είχε μικρότερη έκταση από ότι στα 38. 000 πόδια. Αυτό το γράφω σε σχέση με αυτό που αναφέρθηκε, ότι δεν θα έφευγε μόνο το συγκεκριμένο παράθυρο. Σε αυτό το ύφος ίσως να έφευγε μόνο αυτό.

Αν αυτό ήταν αποτέλεσμα κάποιον, οι οποίοι θα έπρεπε να το είχαν προλάβει, τότε βλέπω την εταιρεία να φτάνει εις το τέλος της.
 
Μια φωτογραφία από μέσα.

Τόσο σε αυτήν όσο και στην εξωτερική φώτο πιο πάνω, υπάρχουν κάποια κόκκινα ίχνη.
Ελπίζω από κάποιο υγρό του αεροσκάφους... :?

http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/7428 ... 97777e11bb
 
Το γεγονός να πρόκειται για εκρηκτικό μηχανισμό ο οποίος να εξερράγη εκεί που δεν έπρεπε,το αποκλείεται,έτσι;Εγώ πάλι,όχι.
 
Εμείς δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τίποτε! Μόνον οι επίσημοι διερευνητές του συμβάντος μπορούν.
Εμείς απλώς τις απόψεις μας εκφράζουμε, όπως σε κάθε καφενείο.
 
Νομίζω ότι μπορούμε με ασφάλεια να αποκλείσουμε τις άλλες εκδοχές.Επρόκειτο κατά 99,9% για εκρηκτικό μηχανισμό.
 
Βρέθηκε το πτώμα του αγνοούμενου επιβάτη περίπου 30 χλμ. βορειοανατολικά της Mogadishu :?
 
Κάτι γνωρίζει ο κ. alex96 , χαμός στη περιοχή και πληροφορίες ότι το πτώμα βρέθηκε ογδόντα μίλια μακριά, ευτυχώς που ήταν σε χαμηλό ύψος, βιάστηκε ή για κάποιο λόγο έσκασε στα χέρια του ο εκρηκτικός μηχανισμός, Κ1 Σέρβος + Κ2 Ιταλος
 
Το ενδεχόμενο για αστοχια της ατρακτου λογω συμπιεσης ειναι απιθανο σ αυτο το υψος. Η διαφορικη πιεση στα 12000 ποδια ειναι πολυ μικρη. Το φαινομενο της κοπωσης οντως μπορει να δημιουργησει προβλημα αλλα επειδη συμβαινει πολυ αργα σε βαθος δεκαδων χιλιαδων κυκλων, ειναι αδυνατο το Α/Φ να πετουσε την προηγουμενη πτηση στα 35000 ποδια και να αντεξε και την αμεσως επομενη πτηση να αστοχησε μολις στα 12000 ποδια. Συνηθως η υποβαθμιση της αντοχης συμβαινει πολυ αργα με τη δημιουργια μιας ανωμαλιας στη δομη που επεκτεινεται σιγα σιγα και το υλικο θα αστοχησει κοντα στις μεγιστες λειτουργικες καταπονησεις σε αρκετα μεγαλο υψος
 
Και η μορφή της διάρρηξης δε θα ήταν αυτή που βλέπουμε στο S.
ΥΓ: Το ταλαίπωρο αυτό αφος είναι το ίδιο που είχε,εκτός από το συμβάν στη Λυόν και το συμβάν με την απώλεια υδραυλικών από το Ηράκλειο προς το Τελ-Αβίβ.
 
Nεότερα απ΄το μέτωπο, ακόμη ανεπίσημα όμως...
A bomb attack that ripped a hole in an airliner as it flew over Somalia was smuggled on board by a wheelchair-bound passenger who was not properly screened, officials suspect.

Investigators probing Wednesday's blast on the flight from Mogadishu believe it was the work of a suicide bomber who posed as a disabled passenger to dodge rigorous security checks.

It is not yet confirmed that that passenger - who eyewitnesses say was engulfed in flames - was the suspected bomber. However, police in the town of Balad, 20 miles outside of Mogadishu, later recovered a body that local residents said appeared to have fallen from the plane.

The revelation comes amid mounting evidence that the blast was a terror attack, with a Western diplomat saying that investigators had swabbed the area of the explosion and found the residue of explosives.
....
Mohammed Ibrahim Yassin, the chief executive of the airline that was targeted in the bomb, Daallo Airlines, confirmed last night that investigators had found "residues" of explosives, but said they were not yet "100 per cent that it's a bomb".

He described security at Mogadishu airport as "good" and multilayered, and "much better than it used to be."
:arrow: http://www.telegraph.co.uk/news/wor...responsible-for-attack-on-Somali-airline.html

Στο α.νετ διάβασα πώς το αεροπλάνο αναχώρησε με μισάωρη καθυστέρηση και γι αυτό σώθηκε...
 
Top