astronautofemotion
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/03/2015
- Μηνύματα
- 479
- Likes
- 131
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Όντως το υποθετικό σενάριο με την φιάλη κρίνεται σχεδόν απίθανο, διότι όπως και αναφέρθηκε πιο πάνω, η θέση της φιάλης σε αυτόν τον τύπο αεροσκάφους δεν είναι αυτη.
Τώρα, διαβάσαμε ότι η έκρηξη έλαβε μέρος, περίπου πέντε λεπτά μετά το rotate, μετά από αυτόν τον χρόνο, θα είχε κάνει climb μέχρι τα 10.000 με 15.000 πόδια. Σίγουρα, ένα υποθετικό εσωτερικό explosion, θα είχε μικρότερη έκταση από ότι στα 38. 000 πόδια. Αυτό το γράφω σε σχέση με αυτό που αναφέρθηκε, ότι δεν θα έφευγε μόνο το συγκεκριμένο παράθυρο. Σε αυτό το ύφος ίσως να έφευγε μόνο αυτό.
Αν αυτό ήταν αποτέλεσμα κάποιον, οι οποίοι θα έπρεπε να το είχαν προλάβει, τότε βλέπω την εταιρεία να φτάνει εις το τέλος της.
Τώρα, διαβάσαμε ότι η έκρηξη έλαβε μέρος, περίπου πέντε λεπτά μετά το rotate, μετά από αυτόν τον χρόνο, θα είχε κάνει climb μέχρι τα 10.000 με 15.000 πόδια. Σίγουρα, ένα υποθετικό εσωτερικό explosion, θα είχε μικρότερη έκταση από ότι στα 38. 000 πόδια. Αυτό το γράφω σε σχέση με αυτό που αναφέρθηκε, ότι δεν θα έφευγε μόνο το συγκεκριμένο παράθυρο. Σε αυτό το ύφος ίσως να έφευγε μόνο αυτό.
Αν αυτό ήταν αποτέλεσμα κάποιον, οι οποίοι θα έπρεπε να το είχαν προλάβει, τότε βλέπω την εταιρεία να φτάνει εις το τέλος της.