Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητά μέλη, όπως πολύ εύστοχα σχολίασε ο 6circles, αυτό που βλέπουμε είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού. Όχι της ΤΗΥ σαν εταιρείας (ούτε για ενέκδοτο η σκέψη) αλλά στρατηγικός στόχος μίας κυβέρνησης μιας χώρας που εύστοχα αποφάσισε να επενδύσει πολλλλλά λεφτά σε εθνικό μάρκετινγκ. Καλώς ή κακώς, ούτε η ΟΑ ούτε η Α3 μπορούν να το κάνουν αυτό, σε αυτή τη χώρα, χωρίς Κυβερνήσεις, που να τις στηρίζουν κιόλας έμπρακτα και χωρίς λεφτά. Άλλωστε και οι μεγάλοι ευεργέτες του έθνους μας επέλεξαν πατριωτικά την Ελλάδα για να ναυπηγήσουν 1 από τα 540 καράβια που κατασκευάζουν σήμερα. Οι αεροπορικοί δε ευεργέτες μάλλον έχουν χάσει τη.. μπάλα. Σημεία των καιρών. Έτσι λοιπόν, το Λονδίνο & το Άμστερνταμ θα παραμένουν το μεγαλύτερο ταξίδι τους με την ευχή να μην πέσει καμμιά μέρα στα επίπεδα των Τιράννων. Άντε μετά να βγάλει άσμα κι η Απόλυτη σε στίχους Καρβέλλα που να εξυμνούν παγκοσμίως την Αθήνα ως επιτυχημένο μοντέλο του "Bilbao effect"... :roll:

δικός σας
 
Δεν διαφωνώ με κανέναν, ίσα ίσα που και την τουρκική σημαία κουβαλάει, και την Ν-ΝΔ Γαλλία εξυπηρετεί, και τουρίστες στο Μπιλμπάο μπορεί να φέρει αλλά ακόμη δεν έχω πειστεί ότι υπάρχει αγορά (βλέπε Κορούνια) ή ότι η αγορά είναι αρκετά μεγάλη (βλ. Μπιλμπάο που ήδη εξυπηρετείται κι απ' τον εταίρο της ΤΗΥ την LH). Και τα 2 μέρη, προεξεχόντως του Μπιλμπάο, έχουν κίνηση τοπική ή/και περιφερειακή βάσει των προορισμών τους με αρκετά δυνατές p2p συνδέσεις προς βόρεια κ κεντρική Ευρώπη που δείχνουν να είναι οι κύριες αγορές. Στο BIΟ μάλιστα συναντάμε Easy, Vueling, Air Nostrum κ.α. οπότε σε τι είδους κίνηση βασίζεται η ΤΗΥ???

Anyway, θα δείξει...
 
@OA701

Ίσως να βρεις μόνος σου την απάντηση, αν μου απαντήσεις στην ερώτηση: Θεσσαλονίκη - Κωνσταντινούπολη η ΤΚ γιατί πετάει; Και μιλάμε για δυο ίδιες σε μέγεθος πόλεις. Και το Μπιλμπάο και η Θεσσαλονίκη βρίσκονται κοντά στα σύνορα με γείτονες χώρες, είναι και οι δύο παραλιακές με εμπορικά λιμάνια, δε φημίζονται και ιδιαίτερα ως μεγάλα τουριστικά κέντρα, είναι και οι δύο οι κύριοι βιομηχανικοί πόλοι των βόρειων τμημάτων της Ισπανίας και της Ελλάδας αντίστοιχα, με τη διαφορά όμως πως η SKG είναι δίπλα στην IST (μια χερσαία απόσταση κάπου 600χμ.). Γιατί λοιπόν να συνδέει την Θεσσαλονίκη με την Τουρκία και όχι το Μπιλμπάο; :?:
 
Νομίζω ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ Μπιλμπά και Θεσ/νίκης.
Αρχικά η Θεσσαλονίκη δεν έχει δίκτυο προς Ανατολάς και ήταν ευκαιρία η ΤΚ να το καλύψει. (και όχι μόνο, υπάρχουν πολλοί που πετούν και προς Δυσμάς)
Επίσης διεκόπει και η σιδιροδρομική σύνδεση μεταξύ θεσ/νίκης και της Πόλης.
Υπάρχει μετά και ένα ένδιαφέρον των γειτόνων για τη Θεσ/νίκη λόγω καταγωγής του Κεμάλ.

Απο την το Μπιλμπάο δεν έχει να ζηλέψει και τίποτα...έχει καλή σύνδεση με την Ευρώπη, αρκετές low cost εταιρείες και καλή σύνδεση μέσω Βαρκελώνης και Μαδρίτης καθώς και Ευρώπης προς Ανατολή.

Θεωρώ, οτι οι ΤΚ με το μέγεθος που έχουν, και ένα κράτος που δείνει λεφτά προς την εταιρεία καθώς και τα φθηνά εργατικά χέρια μπορούν να ανοίγουν εύκολα σταθμούς όπου θέλουν. Επίσης να υπενθυμίσουμε οτι άλλο Τουρκία κι άλλο Ελλάδα, άλλος πληθυσμός απλά...

Γενικά οι Τκ δεν φοβούνται να ρίξουν χρήμα για οτιδήποτε.... ψάχνουν να μπουν σε χορηγίες για διαφήμιση. Το κράτος δίνει χρήμα. Ξέρουμε άλλωστε πως η Τουρκία θέλει να φαίνετε στον κόσμο.
 
Τάσο, σε καμμία περίπτωση δεν ήθελα να μειώσω την Θεσσαλονίκη. Ίσα, ίσα.
Πιστεύω όμως πως την ΤΗΥ την ενδιαφέρουν άλλα πράγματα από το μέγεθος μιας πόλης και απο το κατα πόσο είναι δελεαστικός προορισμός για τον μέσο Τούρκο επισκέπτη. Όχι πως δεν υπάρχει πλέον και μεγάλο τουριστικό ρέυμα απο Τουρκία, αλλά δεν είναι αυτό το target group νομίζω.
Οι επεκτατικές κινήσεις της ΤΗΥ δείχνουν περισσότερο μια διάθεση να αναπτύξουν την Κωνσταντινούπολη σε ένα HUB αντίστοιχο του Ντουμπαϊ, σε ένα διακομιστικό κέντρο για όλη την Ευρώπη προς Ασία, Μέση Ανατολή, Πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες, Αραβικό Κόσμο και Αφρική. Όλο αυτό το μοντέλο ισχύει και με αντίθετη φορά προς Ευρώπας.
Με την οικονομική κάλυψη του τουρκικού κράτους και την ανοχή των κατα τ΄άλλα χαμηλά αμοιβομένων υπαλλήλων της, καταφέρνει να είναι άκρως οικονομική και κατ΄επέκταση ανταγωνιστική!
Με το κατάλληλο μάρκετινγκ, τις διεθνείς χορηγίες, τις συνεχείς διαφημιστικές καμπάνιες, έχει καταφέρει να είναι όχι μόνο φθηνή, αλλά και αρκετά γνωστή.
Μπορεί λοιπόν να μαζέψει κόσμο απο παντού, όχι μόνο Τούρκους και μέσω IST να του μεταφέρει πάλι σχεδόν παντού! Γι΄αυτο και πιστέυω πως προορισμοί σαν και το Μπιλμπάο είναι περισσότερο "feeder".
Λες πως το Μπιλμπάο έχει σύνδεση προς Ανατολάς μέσω Μαδρίτης και Βαρκελώνης. Δεν ξέρω ακριβή νούμερα, γνώμη μου είναι όμως πως το δίκτυο της ΤΚ από Κωνσταντινούπολη για την Ασία και την ανατολική Ευρώπη δεν το έχουν.
Τέλος πάντων...
Άλλωστε κάτι παραπάνω απο μας θα ξέρουν οι υπέυθυνοι της, για να προχωράνε σε τέτοια εγχείρήματα. Στο κάτω κάτω, με την δύναμη που έχει αποκτίσει η ΤΚ το ρίσκο να μην αποδόσει και ένα δρομολόγιο είναι πολύ μικρό.
 
Προς Θεου σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι μείωσες τη Θεσσαλονίκη :D

Σε ότι είπες, συμφωνώ γιατί κάτι παρόμοιο είπα κι εγώ.
Άλλωστε έχουμε μάθει να λέμε τους προορισμούς που ανοίγει η ΤΚ και όχι ποιους σταματάει.
Τεσπα...αφου μπορούν και το κάνουν μπράβο τους.
Επίσης να πούμε ότι καμία άλλη Τουρκική εταιρεία δεν είναι έτσι όπως την ΤΚ. Οπότε αυτό σημαίνει απο κάπου τα αρπάζει. Αν ήταν στην ΕΕ η Τουρκία σίγουρα δε θα ήταν έτσι.
 
Alkyon":1ywz5sn7 said:
............, έχει καταφέρει να είναι όχι μόνο φθηνή, αλλά και αρκετά γνωστή........

Προσωπικά θα διαφωνήσω γιατί θεωρώ την ΤΚ ακριβή εταιρεία. Όποτε έχω επιχειρήσει να βρω τιμή για δρομολόγια προς Ουκρανία (Οδησσό-Συμφερόπολ) Καζακστάν (Αλμάτι - Αστανά) καθώς και για Τασκένδη ΠΑΝΤΑ ήταν ακριβότερη από άλλες εταιρείες.
Ούτε και ανταποκρίσεις τους είναι και οι καλύτερες.
Πως τα καταφέρνουν και επιβιώνουν τα δρομολόγια τους ΜΠΡΑΒΟ τους.
 
Πάντως η Θεσ/νίκη μέσω της Ένωσης Ξενοδόχων της φαίνεται να αρπάζει την ευκαιρία της παρουσίας της Turkish και υπέγραψε συμφωνία προώθησης-διαφήμισης της πόλης μέσω του αερομεταφορέα σε μεγάλες αγορές που δραστηριοποιείται με πρώτη βέβαια την ίδια την Τουρκία.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13901&subid=2&pubid=112693595
 
Νομίζω ότι υπάρχει διαφορά του IST-SKG με το IST-BIO. Το ένα αφορά ωριαία πτήση σε προορισμό κ p2p κ hub+spoke προς όλες τις κατευθύνσεις ενώ το άλλο αφορά 3-4ωρη πτήση με το p2p του ΒΙΟ να είναι καλυμμένο στους κύριους εμπορικούς και τουριστικούς τροφοδότες του (Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, UK) και το hub+spoke πρακτικά να καθίσταται ελκυστικό μόνο για πτήσεις γύρω γύρω και ανατολικότερα της IST. Το θέμα είναι αν επαρκούν για να γεμίζουν έστω 319άρια και έστω χ1-2/εβδομάδα.

Θα δείξει...
 
Top