payneful_tales
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/05/2008
- Μηνύματα
- 757
- Likes
- 27
Αγαπητά μέλη, όπως πολύ εύστοχα σχολίασε ο 6circles, αυτό που βλέπουμε είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού. Όχι της ΤΗΥ σαν εταιρείας (ούτε για ενέκδοτο η σκέψη) αλλά στρατηγικός στόχος μίας κυβέρνησης μιας χώρας που εύστοχα αποφάσισε να επενδύσει πολλλλλά λεφτά σε εθνικό μάρκετινγκ. Καλώς ή κακώς, ούτε η ΟΑ ούτε η Α3 μπορούν να το κάνουν αυτό, σε αυτή τη χώρα, χωρίς Κυβερνήσεις, που να τις στηρίζουν κιόλας έμπρακτα και χωρίς λεφτά. Άλλωστε και οι μεγάλοι ευεργέτες του έθνους μας επέλεξαν πατριωτικά την Ελλάδα για να ναυπηγήσουν 1 από τα 540 καράβια που κατασκευάζουν σήμερα. Οι αεροπορικοί δε ευεργέτες μάλλον έχουν χάσει τη.. μπάλα. Σημεία των καιρών. Έτσι λοιπόν, το Λονδίνο & το Άμστερνταμ θα παραμένουν το μεγαλύτερο ταξίδι τους με την ευχή να μην πέσει καμμιά μέρα στα επίπεδα των Τιράννων. Άντε μετά να βγάλει άσμα κι η Απόλυτη σε στίχους Καρβέλλα που να εξυμνούν παγκοσμίως την Αθήνα ως επιτυχημένο μοντέλο του "Bilbao effect"...
δικός σας

δικός σας