Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δηλώσεις του Kotil για την ασταθή χρονιά και τις ζημίες που αποδίδονται στην προσθήκη πολλών προορισμών/θέσεων
Kotil said the number of aircraft seats has now reached 32,000, including 10,000 seats on widebodies, which “causes a marketing problem.” Load factor has dropped on long-haul routes. “Right now we have control. Transfer traffic [is] increasing month by month,” said Kotil, who noted that “2012 will be the year of repair [for] the company.”
:arrow: http://atwonline.com/news/turkish-a...dy-expansion-created-network-instability-1024
 
Ενώ εμείς οι αχαΐρευτοι δεν μπορούμε ούτε μια πτήση την εβδομάδα να έχουμε για Νέα Υόρκη από Αθήνα, οι γείτονες μας από χθες ξεκίνησαν 2 πτήσεις την ημέρα από IST-JFK
TK001 – 11:00-14:45
TK011 – 17:15-20:00
Καλή τους επιτυχία.
 
Σύμφωνα με το airporthaber.com , οι Τουρκικές Αερογραμμές ανακοίνωσαν πως προτίθενται να προσθέσουν πέντε νέους προορισμούς στο δίκτυό τους. Μέσα στο 2012, σκοπεύουν να ξεκινήσουν πτήσεις προς: Κάνο, Αμπούτζα (Νιγηρία), Μπιλμπάο, Λα Κορούνια (Ισπανία) και Ουλάν Μπατόρ (Μογγολία).

Με το άνοιγμα των νέων προορισμών, ο συνολικός αριθμός σημείων, προς τα οποία πετά η εταιρεία, θα φτάσουν τα 193, έναντι των 198 της Lufthansa.

http://www.airporthaber.com/iste-thy-ni ... 6372h.html
 
Η Turkish Airlines πολύ σύντομα θα είναι υπερδύναμη στις αερομεταφορές...........

Η εξελιξή της πέρα απο το πτητικό της έργο αλλά και σε επίπεδο υπηρεσιών είναι ραγδαία

Μπράβο της... :great:
 
Μα καλά, Κορούνια και Μπιλμπάο??? Τι κίνηση μπορούν να τραβήξουν απο τοπικό α/δ του 1.000.000 κ περιφερειακό των 4.000.000 επιβατών/χρόνο αντιστοίχως? Υπάρχει τούρκικη παροικία εκεί? Είμαι περίεργος ποιό είναι το target group...
 
Δεν θα το υποτιμούσα, η Γαλικία έχει ένα πληθυσμό στα 3 εκ. και άλλα 2 η Βασκονία (+ τα ενδιάμεσα που δεν είναι λίγα): η τελευταία δε έχει και ίσως το υψηλότερο ΚΚ εισοδήμα στην Ισπανία και είναι αναπτυσσόμενο οικονομικό κέντρο. Πιστεύω υπάρχει κάποια αγορά, ειδικά αν λάβουμε υπ'οψιν ότι η Iberia δεν πετά στην Ασία. Άσχετο ότι κάθε φορά που κοίταξα συνδέσεις για Β. Ισπάνια βγαίνουν κάτι 500ρικα με την Spanair και την Iberia που είναι απαγορευτικά...
 
Και επισης μη ξεχναμε οτι η Νοτια Γαλλια (χειμερινος προορισμος) ειναι διπλα.

Επισης το Bilbao ειναι αρκετα τουριστικο. Μονο και μονο το μουσειο του Guggenheim http://en.wikipedia.org/wiki/Bilbao_Guggenheim_Museum δεχεται 1 εκ. τουριστες/χρονο (απο εκει προηλθε και το Guggenheim Effect που διδασκεται καθε αρχιτεκτονας σημερα).
 
Επίσης, στη Μογγολία, οι τούρκοι έχουν κάνει αρκετές επενδύσεις. Οι μογγόλοι βλέπουν την Τουρκία σαν το εγγύτερο προς αυτούς, κομμάτι της Δύσης και αυτή τη στιγμή τα τουρκικά σχολεία θεωρούνται από τα καλύτερα στη χώρα. Επιπλέον, δεν απαιτείται βίζα για την είσοδο των κατόχων μογγολικών διαβατηρίων στην Τουρκία.

Αν αναλογιστεί κανείς ότι οι μόνοι τρόποι για να φτάσει κανείς στη Μογγολία από την Ευρώπη είναι μόνο η Korean Air, η Air China, η Aeroflot και η MIAT, νομίζω πως, αν οι Τουρκικές Αερογραμμές μπουν στο δρομολόγιο με λογικές τιμές, ίσως καταφέρουν να κερδίσουν επιβάτες από όλη την Ευρώπη. Εύχομαι να το πετύχουν.
 
Άλλη μια μικρή επεκτασούλα IST – Gatwick καθημερινά από Δεκέμβριο. Ο ανταγωνιστής είναι η easyJet αλλά πετά στο Sabiha Gokcen που είανι 35 χλμ και στη Ασιατική πλευρά της πόλης. (άρα καμία σχέση)

THY = 194 προορισμοί;

http://www.turkishairlines.com/en-INT/n ... s-lgw.aspx

*********Edit**********
Μοσούλη από 3/11/11

Άρα THY=195 προορισμοί
 
OA701":206o52re said:
Μα καλά, Κορούνια και Μπιλμπάο??? Τι κίνηση μπορούν να τραβήξουν απο τοπικό α/δ του 1.000.000 κ περιφερειακό των 4.000.000 επιβατών/χρόνο αντιστοίχως? Υπάρχει τούρκικη παροικία εκεί? Είμαι περίεργος ποιό είναι το target group...

To target group, φίλε ΟΑ701 είναι η τουρκική σημαία. Η ΤΗΥ, πετάει μεταξύ άλλων για να επιδεικνύει και την τουρκική σημαία σε όλο τον κόσμο ( κάτι σαν πρέσβης ), με ότι αυτό συνεπάγεται.

Εκεί βλέπεις, στην γείτονα, υπάρχει και μια σοβαρότερη επιχειρηματική κουλτούρα, με αποτέλεσμα η ΤΗΥ από αεροπορικό ανέκδοτο πριν από 20 χρόνια, τώρα να κοιτάζει στα ίσα την Emirates σε ανάπτυξη.

Εν τω μεταξύ εμείς έχουμε μια Α3 και μια ΟΑ που ενώ έχουνε και οι δύο ένα καλό όνομα στην αγορά, η μια αυτοπεριορίζεται σε δρομολόγια 4 ωρών και η ΟΑ σε δρομολόγια των 2 ωρών ( με το εξής long haul: Amsterdam !! :wall: ).
 
Top