Turkish Airlines

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ έχει μείνει ακόμα στην SKG :mrgreen:

Σοβαρά τώρα, είδα μια εικόνα προχτές με την δική της νομίζω σημασία:
 

Attachments

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    33 KB · Προβολές: 1.505
http://www.youtube.com/watch?v=Qg4zkHtD ... re=g-all-u

Ενα ωραιο βιντεο με ολα τα καμαρια της χανουμ-μπουρεκ να απογειωνονται...παρατηρησα οτι μερικα εχουν τιτλους turkish airlines στα δεξια, ενω αλλα μονο turkish.... :banana:
 
Κάποια έχουν υιοθετήσει το νέο livery και κάποια όχι. Το νέο livery γράφει όλο το Turkish Airlines ενώ το προηγούμενο έλεγε μόνο Turkish με μπλε και από κάτω το Airlines με γκρι χρώμα.
Στο νέο livery το logo στο πίσω μέρος είναι πιο μεγάλο (κομμένο) λευκό με κόκκινο background ενώ πριν ήταν ανάποδα.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Διπλασιασμό του πτητικού έργου μέχρι το 2020 (από 1.000 σε 2.000 πτήσεις/ημέρα) και του στόλου (από 200 σε 400 αεροσκάφη).
+17 καινούριοι προορισμού εξωτερικού (ελπίζοντας και σε μερικούς "εξωτικούς") για το 2013.
Ευτυχώς που οι Τούρκοι χτίζουν υποδομές στο άψε σβήσε και θα έχουν έτοιμο σε λίγα χρόνια το νέο αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη, διαφορετική η κατάσταση στο Ατατούρκ θα είναι ανυπόφορη...

:arrow: http://atwonline.com/airline-finance-da ... -2020-1017
 
Αν και οι επιλογές μου μέχρι τώρα ήταν μόνο ό,τι είχε σχέση με Ολυμπιακή,πρέπει να ομολογήσω ότι η πρόοδος τών Τουρκικών Αερογραμμών μού έχει κάνει εντύπωση.Διότι τό 1972-1973 πού αρχίζω να έχω αεροπορικές αναμνήσεις,η Τούρκ Χαβά Γιολαρί-έτσι τή λέγαμε τότε-ήτανε τί ήτανε,μιά παξιμαδοκλέφτρα
και τώρα έχει γίνει εταιρειάρα.Είδατε τι μπορεί να γίνει όταν το κράτος προστατεύει την αεροπορική του εταιρεία και τα συμφέροντά της;Μπορούν να γίνουν θαύματα.Όχι όπως έγινε στην Ελλάδα,όπου το κράτος υπονόμευε την Ολυμπιακή συστηματικά.Διότι όταν η εταιρεία δεν μπορεί να βγάλει κέρδη ποιός φταίει;Οι υπάλληλοι;Το τί φταίει θα φανεί σιγά-σιγά.Αργά και βασανιστικά.Γιά να δούμε πρώτα τί τύχη θά έχουν οι επίγονοι τής Ολυμπιακής....
ΥΓ.Βρήκα μόλις στη βιβλιοθήκη μου ένα Flight International τού 1979 με την ετήσια απογραφή τών στόλων των αεροπορικών εταιρειών:Turk Hava Yollari(THY Turkish Airlines).Fleet:three Boeing 707-320B, two DC-10-10,five 727-200,nine DC-9-30,three Fokker F.28 (σύνολο 22)
ΥΓ2.Και η Ολυμπιακή;Για σύγκριση:Olympic Airways Fleet:two Boeing 747-200B,two 707-320B,four 707-320C,seven 720B,six 727-200,two Airbus A300B4,four 737-200,six YS-11A (σύνολο 33).Τhose were the days!ΥΓ3.Όταν λες "χανούμ-μπουρέκ" εννοείς το σήμα στην ουρά πού μοιάζει με κρουασάν; Croissant θα πεί ημισέληνος και ήταν Βυζαντινό σύμβολο.Είδα και ωραία βιντεάκια της στο μπανιστίρ-ντουλάπ!
 
Ξεχνάς οτι η Τουρκία δεν ανήκει στην Ε.Ε. ωπου υπάρχουν όρια και νομοθεσίες οσο αφορά τις οικονομικές 'βοήθειες' προς τις ευρωπαικές αεροπορικές εταιρίες.Η Τουρκία επίσης έχει τον υπερδιπλάσιο πληθησμό της Ελλάδας και οικονομικά οι 2 χώρες καταγράφουν αντίθετες πορείες.Σιγουρα χρειάστηκαν και τους κατάληλους άνθρωπους για να την ανεβάσουν επίπεδα και σίγουρα υπάρχει σκληρή δουλειά.Η ίδια χώρα επειδή δεν ανήκει στην Ε.Ε. εχει περιορισμό στις πτήσεις ξένων εταιριών κατι που βοηθάει ακόμη περισσότερο σε θέμα ανταγωνισμού.Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.

Η Τουρκία ξέρει πως με μια ισχηρή αεροπορική εταιρία παγκοσμίων διαστάσεων μόνο ωφέλη θα έχει γι αυτό και την στηρίζει.
 
Θα αποδειχθεί πιό Ευρωπαϊκή από τις Ευρωπαϊκές.Άμα έχουν οι άνθρωποι όραμα και τούς πιάσει η δημιουργικότητα τί μπορούν να κάνουν!Αλλιώς αφήνονται σε μία ρηχή νοοτροπία ξεπουλώντας τα πάντα
και περιμένουν να έρθει κάποιος να τους σώσει από τον ίδιο τους τον εαυτό.Πέρσι πού ήρθε η θεία μου από τη Νέα Υόρκη ταξίδεψε μέσω Κωνσταντινούπολης! Είδες η Τούρκ Χαβά; Πρόσφερε καλύτερη τιμή.Σιγά μην έρθει με τη Delta.Με το δικινητήριο τών Δελτονικών Αερογραμμών.Δε λέω,καλό αεροπλάνο,είναι πασπαρτού από αεροπορικής απόψεως αλλά υπάρχουν και καλύτερα.Η Κωνσταντινούπολη εξελίσσεται,θαρρώ,εις βάρος τής Αθήνας σαν αεροπορικός κόμβος.Πώς τα καταφέρνουμε έτσι να είμαστε πάντοτε οι χαμένοι,να χάνουμε έδαφος προς όφελος τών άλλων;Η Thai και η Singapore δεν θα διακινούν τώρα τούς επιβάτες τους μέσω Κωνσταντινούπολης; Τέτοιο άγονο αεροδρόμιο πού έχουμε,είναι σκέτη καταστροφή.Τώρα μπορώ να μιλήσω ελεύθερα.Φανταστείτε τις εταιρείες εκείνες πού όλα τους τα δρομολόγια φεύγουν και επιστρέφουν σε αυτό τι θα λένε...και έχουν και άλλα να αντιμετωπίσουν.
Μού έφερε λοιπόν η θεία μου ένα άσπρο τσαντάκι καλοραμμένο από χοντρό αδιάβροχο ύφασμα πού τούς έδωσαν στο αεροπλάνο κι άς ήταν οικονομική θέση.Μέσα είχε μινιατούρα οδοντόβουρτσα,crest και listerine strips.Είχε και ένα μικρό οδηγό φράσεων για εκείνους πού επιθυμούν να παρακολουθούν πιό άνετα τα Τούρκικα σήριαλ πού είναι τής μόδας(τζάξε με Γιάννη,τζάξε με,πού έλεγε η γιαγιά μου).Να ένα
μικρό δείγμα:
Ελικόπτερο:σαματά-κουνούπ
Τάνκ:τσαμπουκά-τρακτέρ
Στηθόδεσμος(γιά τροφαντό στήθος):μεμέ-ζεμπίλ
Γραφείο συνοδών εδάφους(για ασυνόδευτα):τσογλάν-μαντρί
Χειροβομβίδα(dangerous good):μπαρούτ-κεφτέ
Τραίνο Οριάν εξπρές:μακρυνάρ-τσουτσού.
Μέχρι και τον κάδο ανακύκλωσης γράφει:τουρλού-ολυμπίκ.See you on board!
 
Άμα έχουν οι άνθρωποι όραμα και τούς πιάσει η δημιουργικότητα τί μπορούν να κάνουν!
οι αυτοι εχουν οραμα η καποιοι αλλοι τους βοηθανε να εχουν αυτο το οραμα.
Νομιζω ποιο σωστο ειναι το δευτερο. :wink:

Λεμε και εμεις οτι εχουμε ελληνικες εταιρειες ,Α3 η Olympic .Τωρα ποσο ελληνικες ειναι αυτοι το ξερουν .
 
Κάποιος τους έχει τσούξει στον εθνικιστικό αδένα η επιτυχία των Τούρκων. :banana:
 
Top