Το ότι η Turkish Airlines έχει το μεγαλύτερο μέρος του στόλου της με την μέθοδο του leasing παίζει σημαντικό ρόλο στην κερδοφορία της. Γιατί από ότι ξέρω μόνο το 7% του στόλου της είναι ιδιόκτητο και το υπόλοιπο με leasing. Αυτό που δεν ξέρω στα σίγουρα είναι κάτω από ποια μέθοδο leasing operates. Αν είναι πάντως operating lease και όχι capital lease η κερδοφορία της είναι ψιλό-πλασματική, γιατί το operating lease είναι off-balance sheet activity οπότε δεν έχει interest expence και depreciation πράγμα που βραχυπρόθεσμα της αυξάνει τα καθαρά κέρδη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνονται εδώ, 70 α/φ είναι financial lease και 50 operational lease... Μπορείς να βρείς και άλλα ενδιαφέροντα για τον στόλο και την διαχείριση του...
Η επίμαχη διαφήμηση με το 737, που έχει πάρει την κατιούσα, είχε τοποθετηθεί σε εμπορικό κέντρο της πρωτεύουσας του Ομάν, τη Μουσκάτ. Κανονικά έπρεπε να είχαν τοποθετήσει το συγκεκριμένο αυτοκόλλητο στην άλλη πλευρά της κυλιόμενης σκάλας, ούτως ώστε να φαίνεται πως ανεβαίνει... Στη σημερινή διαδικτυακή έκδοση της Milliyet, υπάρχει ο ισχυρισμός ότι η επίμαχη διαφήμιση διορθώθηκε και παραθέτουν και σχετική φωτογραφία με τη μόνη διαφορά ότι φωτογράφησαν την άλλη πλευρά της σκάλας και όχι την επίμαχη... Ερασιτέχνες και στα ψέμματα!
Αν δεις, είναι τελείως διαφορετική σκάλα! Η πρώτη που το αεροπλάνο πέφτει, δεν έχει από κάτω τοίχο και καφέ, ενώ η δεύτερη έχει τοίχο με μία κούπα καφέ και από κάτω έναν πάγκο πώλησης καφέ!
Σειρά έχει η Atletico Madrid, την οποία θα μεταφέρει η THY στις 24 Φεβρουαρίου στην Κωνσταντινούπολη για τον επαναληπτικό του χθεσινοβραδυνού αγώνα με τη Galatasaray ...