billos_340
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 07/01/2010
- Μηνύματα
- 272
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Μαρκόπουλο Αττικής
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: THY news
Τα νέα καμάρια της TURKISH!!!!http://www.airliners.net/photo/Turkish-Airlines/Boeing-777-3F2ER/1785962/M/ και http://www.airliners.net/photo/Turkish-Airlines-Cargo/Airbus-A330-243F/1785958/M/...εμείς στην Ελλάδα με τα 320 είμαστε καλυμένοι
				
			Τα νέα καμάρια της TURKISH!!!!http://www.airliners.net/photo/Turkish-Airlines/Boeing-777-3F2ER/1785962/M/ και http://www.airliners.net/photo/Turkish-Airlines-Cargo/Airbus-A330-243F/1785958/M/...εμείς στην Ελλάδα με τα 320 είμαστε καλυμένοι

 
				 
 
		
 
 
		 
 
 Βλέποντας την τρομερή (και τρομακτική?)ανάπτυξη της ΤΗΥ τα τελευταία χρόνια και τη σταδιακή εξέλιξη του IST-Ataturk σε hub μεταξύ Ανατολής και Δύσης, δεν μπορούσα να μην αναλογιστώ με λύπη πόσο μακάκες υπήρξαμε τις τελευταίες δεκαετίες που διαλύσαμε μια ΟΑ και τη φτάσαμε στον πάτο αντί της κορυφής, η οποία θα μπορούσε να έχει τις συνδέσεις της ΤΗΥ στο long-haul και να κάνει την ΑΤΗ πραγματικό κόμβο στη Μεσόγειο μεταξύ Ανατολής-Δύσης-Αφρικής κτλ..Θα μπορούσαμε να είμαστε επάξιοι ανταγωνιστές του IST,FCO...Δυστυχώς για μας, οι γείτονες φάνηκαν πιο έξυπνοι,πιο προσηλωμένοι σε μακροπρόθεσμο στόχο και με όραμα να δημιουργήσουν έναν, αν όχι mega-carrier,έναν sizeable carrier-ανταγωνιστή σε πανευρωπαϊκό κ παγκόσμιο επίπεδο, μέσω του οποίου (και με σκληρή δουλειά στον τομέα του τουρισμού) να αναδείξουν τη χώρα τους παγκοσμίως.Κι από,τι φαίνεται σιγά σιγά το καταφέρνουν..Για να μην πω το κατάφεραν..Εμείς από την άλλη με την αξιομνημόνευτη πολιτική της ρεμούλας και κομματικής λειτουργίας του εθνικού μας αερομεταφορέα,τον καταστρέψαμε, τον συρρικνώσαμε σε regional european carrier ο οποίος παλεύει και θα παλεύει για χρόνια για να φτάσει στο επίπεδο της ΤΗΥ έστω και μεσω συγχωνεύσεως με την Α3..Δεν είνα λυπηρό...;;
  Βλέποντας την τρομερή (και τρομακτική?)ανάπτυξη της ΤΗΥ τα τελευταία χρόνια και τη σταδιακή εξέλιξη του IST-Ataturk σε hub μεταξύ Ανατολής και Δύσης, δεν μπορούσα να μην αναλογιστώ με λύπη πόσο μακάκες υπήρξαμε τις τελευταίες δεκαετίες που διαλύσαμε μια ΟΑ και τη φτάσαμε στον πάτο αντί της κορυφής, η οποία θα μπορούσε να έχει τις συνδέσεις της ΤΗΥ στο long-haul και να κάνει την ΑΤΗ πραγματικό κόμβο στη Μεσόγειο μεταξύ Ανατολής-Δύσης-Αφρικής κτλ..Θα μπορούσαμε να είμαστε επάξιοι ανταγωνιστές του IST,FCO...Δυστυχώς για μας, οι γείτονες φάνηκαν πιο έξυπνοι,πιο προσηλωμένοι σε μακροπρόθεσμο στόχο και με όραμα να δημιουργήσουν έναν, αν όχι mega-carrier,έναν sizeable carrier-ανταγωνιστή σε πανευρωπαϊκό κ παγκόσμιο επίπεδο, μέσω του οποίου (και με σκληρή δουλειά στον τομέα του τουρισμού) να αναδείξουν τη χώρα τους παγκοσμίως.Κι από,τι φαίνεται σιγά σιγά το καταφέρνουν..Για να μην πω το κατάφεραν..Εμείς από την άλλη με την αξιομνημόνευτη πολιτική της ρεμούλας και κομματικής λειτουργίας του εθνικού μας αερομεταφορέα,τον καταστρέψαμε, τον συρρικνώσαμε σε regional european carrier ο οποίος παλεύει και θα παλεύει για χρόνια για να φτάσει στο επίπεδο της ΤΗΥ έστω και μεσω συγχωνεύσεως με την Α3..Δεν είνα λυπηρό...;;  
 
		
 
 
		