TWA-800

  • Thread starter Thread starter Bookie
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πάνω που το ξεκινάς ωραία, το χαλάς μετά....
καλά είναι να εστιάσουμε στα ΕΛΔΑ και να αφήσουμε τα πορίσματα κατά μέρος...
Δεν μπορεί ένα piperάκι να βγάζει περισσότερη ίντριγκα από κοτζάμ 747...
 
Ναι πράγματι, την εποχή εκείνη το NTSB έδινε όλα τα συνημμένα της διερεύνησης στη σελίδα του και τα χάζευα. Ξαφνικά όταν έφτασα στα έγγραφα φόρτωσης της κεντρικής δεξαμενής, μου έκανε εντύπωση ότι τα διάβαζα με μεγαλύτερη άνεση. Τότε συνειδητοποίησα ότι διάβαζα ελληνικά. Ήταν από τα ΕΛΔΑ.
Το αμέσως προηγούμενο ταξίδι ήταν από την Ελλάδα.
 
Πρόστιμο $13 εκατ. πρότεινε ο FAA για τη Boeing
The Federal Aviation Administration proposed a $13 million fine Friday against Boeing for missing a deadline to improve fuel tanks after an explosion that killed 230 people aboard TWA Flight 800.

The fine would be the second-largest in agency history. It comes after the FAA ordered manufacturers to design changes and revise service instructions given to their airline customers as part of an effort to reduce the flammability of fuel tanks as one of 283 directives after the 1996 explosion off Long Island. The agency set a Dec. 27, 2010, deadline for the service instructions explaining how to install systems that would replace oxygen in fuel tanks with non-flammable nitrogen gas...
:arrow: http://travel.usatoday.com/flights/...ecord-13-million-fine-against-boeing/803374/1
 
16η επέτειος σήμερα του συμβάντος....
 
OA701":xlkl5523 said:
Πρόστιμο $13 εκατ. πρότεινε ο FAA για τη Boeing

Καλά, μην το παίρνουμε και τοις μετρητοίς, είναι απλώς επετειακό. Στην ουσία το NTSB παραδέχεται ότι δεν κατόρθωσε να εντοπίσει την αιτία της έκρηξης στην κεντρική δεξαμενή, συνεπώς η πιθανότητα να προήλθε από άλλη αιτία εκτός της αντλίας καυσίμου, παραμένει. Θα ήταν εύκολο για την Boeing να αποκρούσει τις αιτιάσεις του προστίμου (εξακολουθεί να "παίζει" και η πιθανότητα να προήλθε από πύραυλο).
 
Μάλλον 'τα παιδία' παίζει
 
AGV":k1hc4m55 said:
OA701":k1hc4m55 said:
Πρόστιμο $13 εκατ. πρότεινε ο FAA για τη Boeing

Καλά, μην το παίρνουμε και τοις μετρητοίς, είναι απλώς επετειακό. Στην ουσία το NTSB παραδέχεται ότι δεν κατόρθωσε να εντοπίσει την αιτία της έκρηξης στην κεντρική δεξαμενή, συνεπώς η πιθανότητα να προήλθε από άλλη αιτία εκτός της αντλίας καυσίμου, παραμένει. Θα ήταν εύκολο για την Boeing να αποκρούσει τις αιτιάσεις του προστίμου (εξακολουθεί να "παίζει" και η πιθανότητα να προήλθε από πύραυλο).

Το άρθρο είναι κάπως κακογραμμένο και οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα (ίσως και σκόπιμα, υπονοώντας οτι "αποδόθηκε δικαιοσύνη")
Το πρόστιμο αυτό δεν έχει άμεση σχέση με το ατύχημα της TWA800 αλλά με την εφαρμογή τροποποιήσεων στα αεροσκάφη της Boeing που ήδη πετούν ή πρόκειται να κατασκευαστούν ώστε να μην ξανασυμβεί ατύχημα απο την ίδια αιτία. Εχουν περάσει 16 χρόνια απο το ατύχημα και οι τροποποιήσεις δεν θα έχουν εφαρμοστεί σε όλα τα αεροσκάφη πριν το 2017. Μεχρι τότε θωρητικά υπάρχει πιθανότητα να ξανασυμβεί παρόμοιο ατύχημα σε αεροσκάφος που δεν έχει ακόμη τροποποιηθεί.

Boeing missed the deadline for 747 aircraft by 301 days and the deadline for 757 aircraft by 406 days, according to the FAA. The order affected 383 planes.
......
Boeing issued a statement that it developed and certified flame-reduction systems that is installed on all new 737, 747-8, 767, 777 and 787 planes, with the equipment on 1,805 planes worldwide. The equipment is ready for airlines to install on older planes, which are the subject of the FAA fine
......
The FAA order set other deadlines for replacing the fuel-tank equipment, with half due by 2014 and the rest by 2017
.......
Airbus, the other manufacturer required to develop instructions for retrofitting certain models of its airplanes, met the deadline, according to the FAA.
 
Προσωπικά πιστεύω ότι το άρθρο είναι straight και δεν αφήνει κανενός είδους υπονοούμενο για την TWA800. Αναφέρει μάλιστα (χωρίς να είναι υποχρεωμένο νομίζω) κ το πόρισμα το οποίο περιλαμβάνει την έκφραση "most likely" ενώ είναι εμφανές απ΄την αρχή ότι δεν αφορά καθαυτό το θέμα της TWA800. H παρανόηση ίσως να οφείλεται στο ότι το πόσταρα στο τόπικ της TWA800 αντί ίσως της Boeing...
 
Πραγματικα βλεπωντας το αναλογο επεισοδιο του air crash investigation για την πτηση δεν μπορω να καταλαβω πολλα πραγματα που 'βρομανε' αρκετα θα ελεγα. Θελουν να μας πουν οτι τοσα χιλιαδες 747 τοσα χρονια που κυκλοφορουν με τις ιδιες συνθηκες δηλ να καιει ο κλιματισμος για ωρες στο εδαφος σε συνθηκες ζεστης να ειναι σχεδον αδεια η κεντρικη δεξαμενη και να ειναι καποιων σχετικων ετων θα επρεπε να εχουν γινει πυροτεχνημα. Δεν μπορω να το πιστεψω μου μυριζει αλλη μια συγκαλειψη λαθους απο το ναυτικο τους με εκτοξευση πυραυλου. Αλλωστε τοσες εκατονταδες μαρτυριες απο το εδαφος δεν μπορει να ειναι ολες λαθος. Θα ηθελα την γνωμη σας πραγματικα.
 
Οι μαρτυρίες που κάνουν λόγο για κάποιο γρήγορο αντικείμενο που κτύπησε το αεροσκάφος είναι ελάχιστες και θολές. Μέσα στις εκατοντάδες των μαρτυριών θα μπορούσαν να ληφθούν σαν "υπερβολικές" και να απορριφθούν σαν αναξιόπιστες (αυτό και έγινε). Από την άλλη μεριά, το ίδιο το πόρισμα παραδέχεται ότι δεν έγινε δυνατό να προσδιοριστεί το αίτιο ανάφλεξης της κεντρικής δεξαμενής.
Από τη θέση στην οποία εντοπίστηκαν τα συντρίμια, είναι σίγουρο ότι το "κλιματιστικό" του αεροσκάφους αποσπάστηκε πρώτο από το αεροσκάφος και αργότερα έγινε η έκρηξη της κεντρικής δεξαμενής. Όμως η θέση του "κλιματιστικού" βρίσκεται ακριβώς κάτω από την κεντρική δεξαμενή. Αν το αεροσκάφος είχε κτυπηθεί από πύραυλο, θα είχε κτυπηθεί στο κέντρο της κοιλιάς του, συνεπώς στο "κλιματιστικό". Στη συνέχεια, κάποιο από τα θραύσματα θα μπορούσε άνετα να δημιουργήσει την ανάφλεξη της κεντρικής δεξαμενής. Αυτό όμως είναι μόνο ένα σενάριο κινηματογραφικής ταινίας που δεν μπόρεσε να αποδειχθεί. Από την άλλη πάλι μια πιθανή ανάφλεξη της δεξαμενής λόγω υπερθέρμανσης, θα έπρεπε να έχει συμβεί τη ώρα της μεγαλύτερης ατμοσφαιρικής θερμοκρασίας, και όχι το βράδι, όταν το αεροσκάφος κόντευε να φθάσει στο ύψος του πλήρους ψύχους ( -50 βαθμοί Κελσίου).
Συνεπώς, ισχύει ο ισχυρισμός του επιθεωρητή του NTSB που όταν ρωτήθηκε από κάποιον Έλληνα συνάδελφό του απάντησε "κάπως έπρεπε να κλείσουμε το ατύχημα!".
 
Top