Type rating αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter evarestos13
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γιαυτό, εάν και όταν δεν έχουμε "type rating" (το βάζω σε εισαγωγικά για να θυμίζει non-full type rating/simulator only/6 touch&goes pending), ψάχνουμε να βρούμε κάποιον πχ τον ίδιο τον Βασιλάκη ή τον ίδιο τον Βγενόπουλο και κάνουμε μαζί του ένα deal. "Aν με προσλάβετε θα πάω με τα δικά μου λεφτά και θα πάρω full type rating. Αυτή η δουλειά είναι το πολύ ένα μήνα. Θα σας επιστρέψω και τον μισθό μέχρι την ημέρα που θα έρθω με το type rating oπότε θ αρχίσει η κανονική μισθοδοσία μου. Κέρδος για σας 25000 ευρώ. How you like it, man?".
Mη σας φαίνεται παράξενο και ακατόρθωτο. Τα αφεντικά έχουν τον τελικό λόγο σε μια πρόσληψη κι από την τσέπη τους βγαίνουν οι εκπαιδεύσεις. Οταν ένας εργοδότης θέλει 30 χειριστές και αυτοί που θα έρθουν του κάνουν οικονομία 750000 ευρώ, θα του κακοπέσει το deal ή έχει ηθικές αναστολές να το κάνει? Σου κάνει την πρόσληψη κι όταν δει οτι δεν τηρείς αυτό που υποσχέθηκες φωνάζει το human resources, σου τραβάει μια ψυχομετρική εξετασούλα και σε πετάει στον σκουπιδοφάγο της κουζίνας του.
Για περιμένετε λίγο να δούμε τις προσλήψεις των διαφόρων εταιριών και τις επ αυτών μεθοδεύσεις δηλ το παιχνίδι γύρω από τα type ratings και τα ξαναλέμε...
 
Προφανώς φίλε hlias* εννοείς λιγότερες ώρες στο γενικό σύνολο ωρών.Τότε προβάδισμα έχει αυτός που έχει τον τύπο(διότι η εταιρεία θα γλυτώσει κάποιες χιλιάδες €) αλλά μόνο εφόσον η διαφορά τους στο γενικό σύνολο είναι σχετικά μικρή(διότι η μεγάλη γενική πτητική εμπειρία δεν βρίσκεται εύκολα,ενώ ένα type rating βρίσκεται εύκολα,αρκεί μόνο το χρήμα)....
 
evarestos13":e75v5mir said:
Oι ωρες της εκπαιδευσης δεν καταμετρουντε?

Οι περισσοτεροι οπως ειπαμε ζητανε ωρες επι τυπου, οποτε οι ωρες της υποχρεωτικης εκπαιδευσης δεν μετρανε. Το μονο που ισως βοηθαει ειναι να εχετε πολλες ωρες σαν εκπαιδευτης (ο μονος ανεξοδος τροπος να χετε ωρες) + ωρες σαν airliners για εταιρειες που πχ ζητανε 2500 ωρες εκ των οποιων οι 1000 σε τζετ. Αλλα αυτο βοηθαει στο μελλον σε αλλαγη εταιρειας αφου εχετε ηδη εργασθει καπου.
Δεν ειμαι κι εγω πολυ υπερ του type rating, γιατι κατα 99% καποιος θα υπαρχει που θα χει και ωρες στον τυπο.
Μην ξεχνατε οπως προανεφερα και την περιπτωση του line, που πληρωνεις για να πετας........
 
Τι ενοείς με το να πληρώνεις για να πετάς φίλε μου ? Υπάρχει τέτοια δυνατότητα απο κάποια εταιρεία ?
 
Ευχαριστώ φίλε KARTER . . . καλό ακούγετε, βασικά συμφέρει !
 
C421":2qfb80nu said:
πχ τον ίδιο τον Βασιλάκη ή τον ίδιο τον Βγενόπουλο και κάνουμε μαζί του ένα deal. "Aν με προσλάβετε θα πάω με τα δικά μου λεφτά και θα πάρω full type rating. Αυτή η δουλειά είναι το πολύ ένα μήνα. Θα σας επιστρέψω και τον μισθό μέχρι την ημέρα που θα έρθω με το type rating oπότε θ αρχίσει η κανονική μισθοδοσία μου. Κέρδος για σας 25000 ευρώ. How you like it, man?".


φιλε καλησπερα αν μπορεις δωσε καμια διευκρινηση γιατι ειμαι νεος κ παω για atpl....αλλα δεν καταλαβα καλα το deal σου....... ευχαριστω
 
Το επάγγελμα έχει πάει κατά διαόλου, και δεν φταίει κανείς άλλος από αυτόν που μόνο και μόνο επειδή του περισσεύουν, πέφτει στο επίπεδο να πληρώνει για προϋπηρεσία.

Ελάχιστες αερογραμμές πλέον θα παίρνουν άτομα χωρίς τύπο και ώρες.

Πολλοί πριν από σας σύρθηκαν στο χώμα για κάποιο διάστημα μέχρι να έρθει η σειρά τους να κάτσουν στην δεξιά θέση. Αυτοί που έχουν περισσότερα χρήματα από λογική δεν κάνουν τίποτα άλλο από να χαλούν την πιάτσα.

Κάποιοι ίσως να χαρακτήριζαν ένα τέτοιο άτομο και ως κακομαθημένο που μεγάλωσε με την αρχή πως όλα είναι εύκολα όταν υπάρχει χρήμα.

Μπορεί να ξεκινήσει το λιντσάρισμα. Ακούω.
 
Κανένα λιντσάρισμα. Μακάρι να είχαν όλοι αυτή τη λογική, θα δούλευαν οι πραγματικά ικανοί και θα υπήρχε αξιοκρατία. Δυστυχώς το πρόβλημα είναι global και τα βουτυρόπαιδα pay2fly και κάθονται στο RHS... Πάντως σε άλλα fora βλέπω πως οργανωμένα στέλνουν επιστολές διαμαρτυρίας στους αρμόδιους υπουργούς. Ίσως αν προσπαθούσαμε όλοι μαζί... (ξέρω, ξέρω. Είμαι υπερβολικά ρομαντικός).
 
Flynaked, κάλως όρισες στον αγγελικά πλασμένο χώρο της πολιτικής αεροπορίας του 21ου αιώνα!

Αυτά δυστυχώς αγαπητέ μου, δεν είναι καινούρια φαινόμενα. Χρονολογούνται στην Ευρώπη εδώ και 25 χρόνια και στην Ελλάδα τα τελευταία 18-20 χρόνια. Όπως ακριβώς τα περιγράφεις.

Και δεν χρειάζεται κάποιος να είναι και πολύ λεφτάς. Απλά και μόνο το γεγονός ότι δεν έχει υποχρεώσεις και ότι ζεί στο πατρικό και χαρτζιλικώνεται κιόλας, του δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει τις υπηρεσίες του έναντι πινακίου φακής, και ούτε κάν αυτό μάλιστα! Σε περιόδους κρίσης στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 90, ανοικτά νεαροί χειριστές μπροστά στο φάσμα της απόλυσης ή των περικοπών, προσφέρονταν να δουλέψουν παντελώς δωρεάν, κάνοντας τους εαυτούς τους "ικανότερους" χειριστές από τον παντρεμένο με δύο παιδιά στο νοίκι.

Οι νεαροί (τότε) αυτοί χειριστές, μεσήλικες πλέον, "γαυγίζουν" έντονα σήμερα για τις πενιχρές απολαβές και τις άθλιες συνθήκες εργασίας, για τις οποίες χωρίς διορατικότητα και αλτρουισμό, έθεσαν ωραία ωραία τα θεμέλια και για τις επόμενες γεννιές.

Όσο για τους πραγματικά λεφτάδες, κάποιοι παλαιότεροι θα θυμούνται χαρακτηριστικά το πάρκινγκ των Κ2 στο Δυτικό, που έμοιαζε (τί έμοιαζε....ήταν), η πιό γκλαμουράτη έκθεση αυτοκινήτων στην Αθήνα. Οι Λότους και οι Πόρσε σε όλα τα χρώματα και αποχρώσεις.
 
Top