Type rating αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter evarestos13
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Με 500 ωρες εισαι ηδη "εντος παιχνιδιου". Οχι σε μεγαλα μαγαζια αλλα κατα 90% θα βρεις ευκολα δουλεια σε καποιο μικρο-μεσαιο-μαγαζο
 
Απ τα πηγαδάκια μήπως ξέρετε και αν θα συνεχιστούν τα sessions το 2014 ή θα διακοπούν λόγω summer season?
 
Αφηστε τα "πηγαδακια".
Αν δεν παρεις συμβολαιο στα χερια σου δεν υπαρχει καμια εγγυηση παρα μονο αοριστες υποσχεσεις κ μισολογα.
Αυτο ισχυει για ολες τις εταιρειες κ σχολες, οχι μονο την Αιγαιου.

Οσο για τις ευκαιριες εργασιες με 500 ωρες μη νομιζετε οτι ειναι τοσο ευκολο επειδη το διαβαζετε ως βασικη απαιτηση στις αγγελιες.
Οσο υπαρχουν ατομα διατεθημενα να πληρωσουν για να βαλουν αυτες τις 500 ωρες τα πραγματα θα ειναι δυσκολα.
Γιατι να προσλαβει εσενα κ να σου δινει μισθο οταν μπορει να βρει καποιον αλλο ο οποιος θα τους πληρωσει 35-50 χιλιαρικα κ θα παει κ αμισθος;
 
21.000 € συν τα εξοδα στο εξωτερικο

Στην τιμή αυτή περιλαμβάνεται και το base training (με τα 6 touch n' goes) ή μόνο το type rating?
 
21000 ευρώ? Aeolus Θεσ/κης: Τype Rating A320 Ground school + 48 hrs sim Sofia (Bulgaria) + 6 landings ADRIA AIRLINES, 16000 euros. Αρχοντάδικα πράγματα...
 
Σε περίπτωση που κάποιος κάνει το type rating μαζί με το base training και εν' τέλει δεν βρεί δουλειά μέσα στον χρόνο, τί έξοδα και διαδικασίες χρειάζονται για την ανανέωση του?
 
Αν δεν περάσει το 12μηνο και κάνεις revalidation skilltest με 2 ώρες στο sim (εάν έχεις βρει και κάποιον άλλον να κάνει κι εκείνος το άλλο 2ωρο του sim session το οποίο είναι 4ωρο), κοστίζει πχ στη Σόφια το Α320 400 ευρώ η ώρα δηλ 2 ώρες η εξέταση=800+400 ο εξεταστής=1200+300 το παράβολο ΥΠΑ=1500+τα εισιτήρια, μετακινήσεις και ξενοδοχείο, έπιασες το διχίλιαρο άνετα.Αν σου λήξει το πτυχίο τότε θες εκπαίδευση (συνήθως ένα session) και εξέταση renewal skilltest δηλ σύν ένα χιλιάρικο ακόμα.
 
Απο περιέργεια...Γνωρίζει κάποιος πόσος κόσμος δήλωσε ενδιαφέρον και παρακολουθεί τον τύπο στην Aegean?

Γιατί αν είναι πολλοί, άραγε λεφτά υπάρχουν. Και να μην κατηγορούμε τις εταιρίες οτι θέλουν "έτοιμους" χειριστές ή τους χειριστές οτι είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για μια θέση στα δεξιά.
 
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για περίπου 90 αρχικά ενδιαφερόμενους εκ των οποίων τελικά προχώρησαν περί τους 35.
Εκ των υπολοίπων κάποιοι υπαναχώρησαν οικειοθελώς ενώ κάποιοι άλλοι κόπηκαν από την εταιρεία λόγω ηλικίας (κυρίως).
 
Top