Βλάβη σε αεροσκάφος της Ολυμπιακής

  • Thread starter Thread starter lawfighter
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
sv1xv":1tylzyug said:
.....Θεωρητικά τουλάχιστον, ναί. Τι γίνεται στην πράξη (αν και πότε τα εισπράττουν) το ξέρει μόνο το λογιστήριο....
Εδώ και αρκετά χρόνια όλες οι πτήσεις VIP χρεώνονται και πληρώνονται κανονικά από το Ελληνικό Δημόσιο. Στο κοστολόγιο τελευταία μπαίνει ακόμα και το κόστος των ACMI leases που γίνονται για να αντικατασταθεί το αεροπλάνο που λείπει. Δεν μπορεί βέβαια να υπολογισθεί το κόστος από την αναστάτωση στον προγραμματισμό των πληρωμάτων, αλλά ας ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα των ΟΑ. Άλλωστε στα 340 τα πληρώματα περισσεύουν και με το παραπάνω.
sv1xv":1tylzyug said:
.....Η απορία μου είναι: Γιατί δεν στέλνουν το Πρωθυπουργικό Gulfstream της 112 ΠΜ για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ας μείνει πίσω η ακολουθία για 2 ημέρες?.......
Δεν μιλάμε για ένα ταξιδάκι που έτσι απλά φεύγει το Gulfstream και επιστρέφει με τον ΠτΔ. Μιλάμε για ένα απρογραμμάτιστο γεγονός σε μακρινό προορισμό εκτός εταιρικού δικτύου. Μόνο για να πάρεις τίς άδειες υπερπτήσεως παίρνει τουλάχιστον μία-δυό μέρες, (υπάρχουν χώρες που δεν έχεις καν απ' ευθείας διπλωματικές σχέσεις), άσε ανεφοδιασμούς κλπ και δεν θέλεις πίσω μόνον τον ΠτΔ, αλλά και το αεροπλάνο, που είναι προγραμματισμένο για δρομολόγια. Η προσπάθεια λοιπόν γίνεται για να γυρίσουν όλοι μαζί.
......εχουμε αφήσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας προσωρινά στα "αζήτητα", λες και είναι διακοσμητικός έως ψιλοαδιάφορος.....
Δεν καταλαβαίνω γιατί ό Πρόεδρος (και όποιος Πρόεδρος), είναι στα αζήτητα, η αδιάφορος κλπ όταν ένα έκτακτο γεγονός, δεν αντιμετωπισθεί σε όποιο συγκεκριμένο χρονικό όριο αποφασίζει κάθε ένας ότι είναι εύλογο. Κατ αρχάς ποιός θα ήταν ας πούμε ο ανεκτός χρόνος να περιμένει ο ΠτΔ ; Μετά, εάν πράγματι έπρεπε να είναι οπωσδήποτε αμέσως πίσω, πιός τον εμπόδισε να μπεί στο επόμενο αεροπλάνο της γραμμής και να γυρίσει ; Εάν ο Πρόεδρος κλπ μίας χώρας ταξιδεύει με το αεροπλάνο της γραμμής είναι διακοσμητικός ή λιγότερο σοβαρή η χώρα ; Αλλού είναι η σοβαρότητα μιάς χώρας, όχι με τί ταξιδεύουν οι Πολιτικοί της.
 
jkar":1mvhqnp4 said:
Κατ αρχάς ποιός θα ήταν ας πούμε ο ανεκτός χρόνος να περιμένει ο ΠτΔ ;
Μηδενικός. Και φυσικά μπορεί να προγραμματισθεί πτήση του 678 σε σχετικά μικρό χρόνο. Είμαι σίγουρος πως θα το έκαναν για τον Πρωθυπουργό, Να διευκρινίσω δε ότι ο σημερινός ΠτΔ δεν μου είναι καθόλου συμπαθής, αλλά αυτό δεν παίζει ρόλο.
 
sv1xv":2y43zef8 said:
.......Μηδενικός........
Γιατί μηδενικός ; υπάρχει μήπως κάποια απειλή εναντίον του σε εκείνη την χώρα και δεν την ξέρουμε ;
"Ανάγκα και Θεοί πείθονται" έλεγαν οι αρχαίοι και σε κάποιες πολύ πιό οργανωμένες από εμάς χώρες, οι πολιτικοί πάνε με το λεωφορείο στο γραφείο τους.

sv1xv":2y43zef8 said:
....Και φυσικά μπορεί να προγραμματισθεί πτήση του 678 σε σχετικά μικρό χρόνο. Είμαι σίγουρος πως θα το έκαναν για τον Πρωθυπουργό, ......
Μπορείς να είσαι όσο θέλεις σίγουρος, αλλά δεν είναι έτσι. Και τα VIP χρειάζονται άδεια υπερπτησεως. Και ξαναλέω ότι μιλάμε για μιά σειρά μικρών κρατών, κάποια από τα οποία, τα προσεγγίζεις μέσω διπλωματών τρίτων χωρών, οι οποίοι δεν στέκονται στο ένα πόδι περιμένοντας τις διαταγές σου.

sv1xv":2y43zef8 said:
....Να διευκρινίσω δε ότι ο σημερινός ΠτΔ δεν μου είναι καθόλου συμπαθής, αλλά αυτό δεν παίζει ρόλο.
Προφανώς αυτό δεν ενδιαφέρει, μιλάμε για τον θεσμό και όχι το πρόσωπο.
 
michalisx":17on5flk said:
2.τοσο δυσκολο ειναι να εκμισθωσεις ενα αεροσκαφος για μια και μοναδικη πτηση?



H ΕΕ έχει ανακοινώσει μια black list με αεροπορικές εταιρίες οι οποίες δεν πληρούν τους κανόνες ασφαλείας με σκοπό την απαγόρευσή τους να πετάξουν σε οποιαδήποτε ευρωπαικό αεροδρόμιο..Αυτές οι εταιρίες είναι επικίνδυνες όχι μονο για τους επιβάτες που πετούν με αυτή αλλά ακόμα και για τα ίδια τα αεροδρόμια και όσους βρίσκονται σ αυτά...Απ ότι φάνηκε η ΟΑ αναζήτησε αεροπορικές εταιρίες του Βιετνάμ για εκμισθωση αλλά παρόλα αυτα καμμία δεν βρέθηκε αξιόπιστη με αποτέλεσμα την όποια ταλαιπωρία και καθυστέρηση...(απόσο θυμάμαι η μεγαλύτερη εταιρία του βιετνάμ η Vietnam Airlines βρίσκεται στην black list της ΕΕ...δεν θέλω να φαντάζομαι την ασφάλεια των low-cost και leasing εταιριών που δρουν και νοικιάζουν αεροπλάνα σ αυτη τη χώρα) :?
 
jkar":2rqpt759 said:
Γιατί μηδενικός ; υπάρχει μήπως κάποια απειλή εναντίον του σε εκείνη την χώρα και δεν την ξέρουμε ;
Αν δεν θέλεις να καταλάβεις την τριτοκοσμική εικόνα που προκαλεί ένας αρχηγός κράτους να έχει ξεμείνει μερικές ημέρες πέραν του προγράμματος σε κάποια άλλη χώρα, τι να πώ? Υπάρχει πρόβλημα και αλλού θα έπεφταν κεφάλια. Και ότι και να λές, και για τον Πρωθυπουργό θα έκαναν τα αδύνατα δυνατά, και για το Ρουσόπουλο. Ίσως όμως την Ντόρα να την άφηναν λίγο να τσουρουφλιστεί :) .

Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσαν να κλείσουν αεροπλάνο από Ιαπωνία ή Σιγκαπούρη. Μήπως το Βιετνάμ είχε αντιρρήσεις?
 
Πάει και αυτό, μιας και το αεροσκάφος μαζί με τον ΠτΔ έφτασαν πριν λίγες ώρες:
Code:
OA	4779	DAD	2000	2000	DFC	LANDED
Και όσον αφορά τα παραπάνω ποστ σε άρθρο της Καθημερινής (ναι αυτό με το Α320 ...) λέει:

Πηγές του υπουργείου Μεταφορών ανέφεραν ότι προτάθηκε στον κ. Παπούλια η επιστροφή του με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος, το οποίο όμως ο ίδιος απέκλεισε ως ενδεχόμενο υποστηρίζοντας ότι επιθυμεί να επιστρέψει με την αποστολή που μετέβη στο Βιετνάμ. Εξ αρχής μάλιστα δεν επιθυμούσε λύση η οποία θα ανέτρεπε το πτητικό πρόγραμμα της Ολυμπιακής, καθώς επιθυμούσε την αποφυγή ταλαιπωρίας επιβατών της εταιρείας.
 
sv1xv":2fh3d09h said:
.... ένας αρχηγός κράτους να έχει ξεμείνει μερικές ημέρες πέραν του προγράμματος σε κάποια άλλη χώρα....
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν μπόρεσαν να κλείσουν αεροπλάνο από Ιαπωνία ή Σιγκαπούρη. Μήπως το Βιετνάμ είχε αντιρρήσεις?

Γιατί τα μεγαλοποιούμε τόσο τα πράγματα δεν ξέρω. Δεν έμεινε μερικές μέρες. Δεν ξέρω ακριβώς τί ώρα έφυγαν, αλλά ουσιαστικά μιλάμε για μία μέρα η και κάτι ώρες παραπάνω.
Και ένα ACMI Lease από εκεί, δεν είναι κάτι που τελειώνει σε ώρες, μπορεί να πάρει ακόμα και μια-δυό μέρες, πέραν του προβλήματος αξιοπιστίας που γράφτηκε παραπάνω. Δεν είναι γνωστός ο χώρος εκεί κάτω, το ποιόν βρίσκεις, το τί είναι και πώς τον ελέγχεις είναι πολύ δύσκολα και λεπτά θέματα. Δεν λύνονται σε χρόνο μηδεν από χιλιάδες μίλια μακριά με το τηλέφωνο.
Ξαναλέω, ένα VIP ταξείδι, είναι γνωστό πρίν από ένα μήνα και παραπάνω, και οργανώνεται εντατικά επί τουλάχιστον 7-10 ημέρες πρίν.
 
:deadthread:

Αφού ο Akis μας έδωσε την είδηση τι συνέβη πραγματικά (ήταν επιθυμία του Προέδρου να μην επιστρέψει μόνος με το Gulfstream της Π.Α., αν και προτάθηκε από την Κυβέρνηση), τι το βασανίζεις με υποθέσεις ?
 
Αφού απαντήθηκαν οι ερωτήσεις σχετικά με την "προεδρική βλάβη", θα ήθελα να επαναλάβω ένα ερώτημα που έθεσα σχετικά με μια άλλη βλάβη σε αεροσκάφος των ΟΑ (διότι υποπτεύομαι ότι η ερωτησή μου "χάθηκε" ανάμεσα στα "προεδρικά ποστ").
fotis":15yg93m8 said:
Μήπως γνωρίζει κάποιος τι είδους βλάβη είχε το αεροσκάφος που θα εκτελούσε την ΟΑ 514 από ATH για HER την Τετάρτη 15 Οκτώβρη;
Είχαν προγραματίσει το SX-BKC (αν δεν κάνω λάθος), αλλά η πτήση ακυρώθηκε για τεχνικούς λόγους και τελικά ταξιδέψαμε με την ΟΑ 518 τρεις ώρες αργότερα.
 
Από το άρθρο που παρέθεσε ο φίλος SK:

Συγκεκριμένα, στο πιλοτήριο άναψε ένδειξη πυρανίχνευσης σε έναν από τους δύο κινητήρες...

Δεν ξέρουν ότι το Α340 έχει 4 κινητήρες; Μ' αρέσει που τους κράζουμε που λένε τον διάδρομο απο/προσγείωσης αεροδιάδρομο και πόσα άλλα...
Όσο για το Α320 τι να πει κανείς. :rant:
 
Top