sv1xv":1tylzyug said:
.....Θεωρητικά τουλάχιστον, ναί. Τι γίνεται στην πράξη (αν και πότε τα εισπράττουν) το ξέρει μόνο το λογιστήριο....
Εδώ και αρκετά χρόνια
όλες οι πτήσεις VIP χρεώνονται και
πληρώνονται κανονικά από το Ελληνικό Δημόσιο. Στο κοστολόγιο τελευταία μπαίνει ακόμα και το κόστος των ACMI leases που γίνονται για να αντικατασταθεί το αεροπλάνο που λείπει. Δεν μπορεί βέβαια να υπολογισθεί το κόστος από την αναστάτωση στον προγραμματισμό των πληρωμάτων, αλλά ας ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα των ΟΑ. Άλλωστε στα 340 τα πληρώματα περισσεύουν και με το παραπάνω.
sv1xv":1tylzyug said:
.....Η απορία μου είναι: Γιατί δεν στέλνουν το Πρωθυπουργικό Gulfstream της 112 ΠΜ για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ας μείνει πίσω η ακολουθία για 2 ημέρες?.......
Δεν μιλάμε για ένα ταξιδάκι που έτσι απλά φεύγει το Gulfstream και επιστρέφει με τον ΠτΔ. Μιλάμε για ένα απρογραμμάτιστο γεγονός σε
μακρινό προορισμό εκτός εταιρικού δικτύου. Μόνο για να πάρεις τίς άδειες υπερπτήσεως παίρνει τουλάχιστον μία-δυό μέρες, (υπάρχουν χώρες που δεν έχεις καν απ' ευθείας διπλωματικές σχέσεις), άσε ανεφοδιασμούς κλπ και δεν θέλεις πίσω μόνον τον ΠτΔ, αλλά και το αεροπλάνο, που είναι
προγραμματισμένο για δρομολόγια. Η προσπάθεια λοιπόν γίνεται για να γυρίσουν όλοι μαζί.
......εχουμε αφήσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας προσωρινά στα "αζήτητα", λες και είναι διακοσμητικός έως ψιλοαδιάφορος.....
Δεν καταλαβαίνω γιατί ό Πρόεδρος (και όποιος Πρόεδρος), είναι στα αζήτητα, η αδιάφορος κλπ όταν
ένα έκτακτο γεγονός, δεν αντιμετωπισθεί σε όποιο συγκεκριμένο χρονικό όριο αποφασίζει κάθε ένας ότι είναι εύλογο. Κατ αρχάς
ποιός θα ήταν ας πούμε
ο ανεκτός χρόνος να περιμένει ο ΠτΔ ; Μετά, εάν πράγματι έπρεπε να είναι οπωσδήποτε αμέσως πίσω, πιός τον εμπόδισε να μπεί στο επόμενο αεροπλάνο της γραμμής και να γυρίσει ; Εάν ο Πρόεδρος κλπ μίας χώρας ταξιδεύει με το αεροπλάνο της γραμμής είναι διακοσμητικός ή λιγότερο σοβαρή η χώρα ; Αλλού είναι η σοβαρότητα μιάς χώρας, όχι με τί ταξιδεύουν οι Πολιτικοί της.