Vueling στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter saf79
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ίσως έχει να κάνει και με το ότι το χειμώνα η καθημερινή πτήση της Iberia για Βαρκελώνη δεν υπάρχει, οπότε ανταγωνίζονται μόνο Vueling + Click στη γραμμή.
 
Vueling on crisis

Παιδια, η Vueling, δυστυχως στα δρομολογια της τόσο σε Μαδριτη όσο σε Βαρκελώνη πάει χάλια. Ήμουν πιο αισιόδοξος για τη Μαδριτη μετά την αλλαγή του άβολου νυχτερινου καλοκαιρινου δρομολογίου αλλα και 3 πτήσεις την εβδομάδα δε φτουράνε όταν η ΙΒΕRIA έχει 2 καθημερινα. Πάντως αν μπει κανενας στο πλάνο της κάθε πτήσης και κοιταξει πόσες θέσεις είναι πιασμένες (βασιζόμαστε στο ότι όσοι κάνουν κράτηση, κρατάνε κ θέση μεσα στο αεροπλάνο αφου είναι δωρεαν) θα τον πιάσει κατάθλιψη.. 10-15% πληρότητα δε βγάζει ούτε τα σπασμένα απ την άνοδο της τιμής του πετρελαίου. Πάντως το καλοκαίρι που ταξιδεψα κ για Μαδριτη κ απο Βαρκελώνη παροτι η πληροτητα αγγιζε το 90% παρατηρησα ότι οι Ελληνες ήταν λιγοτεροι απο 10 στους 160-170 επιβατες. Σχεδον ολοι Ισπανοι backpackers που δε τους επηρεαζε η αφιξη στο ΑΤΗ στις 3.00 το πρωι. Τωρα το χειμωνα γι αυτο δεν παταει κάνεις, γιατι δεν ερχονται οι Ισπανοι Ελλαδα. Τα οικονομικα της προβληματα πάντως οφειλονται και στο γεγονος, οτι η Ισπανια είναι γεματη με αεροπορικες χαμηλου κόστους και ηδη η Easyjet και η Ryanair την ανταγωνίζονται με μεγαλα hubs σε Ισπανια, Γαλλια και Ιταλια. Η Ιberia είδατε τι έκανε, σχεδόν ολα τα δρομολογια της απο Βαρκελωνη και Βαλενθια τα έδωσε στην θυγατρικη της Clickair. Αλλες μεγαλες ισπανικες low-cost είναι η Air Europa, Spanair & Air Comet. Οντως το inflight-entertainment στη Vueling με εξεπληξε ευχαριστα σε low-cost carrier η μαλλον οπως αυτοαποκαλείται new generation airline, το θέμα είναι όμως ότι όλοι ψαχνουν τη φθηνοτερη και οι τιμες της γενικα είναι κατα μέσο ορο 10-20% ακριβότερες σε σχεση με την Easyjet η οποία με το hub στο CDG που εγκαινιάζει το Φλεβαρη τη χτυπαει άμεσα σε προορισμούς όπως MAD & VCE.
 
Flight052 νομίζω πως υπερβάλλεις όταν λες πως τα πάει χάλια στο δρομολόγιο της για Μαδρίτη και Βαρκελώνη. Η ίδια η εταιρεία με ανακοινώσεις της κάνει λόγο για μεγάλη επιτυχία της Αθήνας ως προορισμού και δεν έχω λόγο να μην πιστέψω κάτι τέτοιο αφού ως τακτικός πελάτης, ακόμα και όταν στο πλάνο επιλογής θέσης η πληρότητα είναι στο 20%-30%, η πτήση φεύγει με πάνω από 150-160 επιβάτες.

Επιπλέον, ως εργαζόμενος στον τουριστικό χώρο μέχρι πριν λίγες εβδομάδες, να αναφέρω πως ειδικά τα 2 τελευταία χρόνια ο τουρισμός από Ισπανία είναι εντυπωσιακός, τόσο σε νούμερα, όσο και στις περιόδους άφιξης. Δεν μπορείς να φανταστείς (ούτε και εγώ να πω την αλήθεια) πόσους Ισπανούς τουρίστες (όχι μόνο backpackers, αλλά και οικογένειες - αφού και αυτές πετάνε με Vueling & Easy κλπ) είχαμε στην Αθήνα τον περασμένο Φλεβάρη!

Θα συμφωνήσω πως ο ανταγωνισμός με τις άλλες εταιρείες είναι τεράστιος στην Ισπανία, ωστόσο μην ξεχνάς πως πρόκειται για τον Νο.1 προορισμό στην Ευρώπη! Όσο για τις τιμές της, νομίζω πως είναι εξευτελιστικά φθηνές, ειδικά αν πετάς από Ισπανία προς γειτονικές χώρες ή εντός αυτής (10ευρώ για Μαδρίτη ή Λισαβώνα είναι πιο φτηνό και από το ΚΤΕΛ!)
 
ToSofoPaidi":94uf1qoq said:
Flight052 νομίζω πως υπερβάλλεις όταν λες πως τα πάει χάλια στο δρομολόγιο της για Μαδρίτη και Βαρκελώνη. Η ίδια η εταιρεία με ανακοινώσεις της κάνει λόγο για μεγάλη επιτυχία της Αθήνας ως προορισμού και δεν έχω λόγο να μην πιστέψω κάτι τέτοιο αφού ως τακτικός πελάτης, ακόμα και όταν στο πλάνο επιλογής θέσης η πληρότητα είναι στο 20%-30%, η πτήση φεύγει με πάνω από 150-160 επιβάτες.

Φιλε μου, εγώ διευκρίνησα ότι την πληρότητα της Vueling την βλέπω από τα πλάνα για τις θέσεις, το αν 100 ατομα σε μια πτηση αποφασίζουν να μην κρατησουν την δωρεαν θέση τους στο αεροπλάνο μέσω ιντερνετ, δεν μπορώ να το ξέρω. Οι εκτιμήσεις μου πάντως βασίζονται στο ότι η έχω στείλει αρκετους φίλους μου ισπανία απ' το Σεπτέμβρη και μετα και γενικώς πετάει ψιλοαδεια, ειδικά για Μαδρίτη. Αλλώστε το γεγόνος ότι έκοψε την πτήση της Τετάρτης και όλες τις πτησεις για Ιαν-Φεβρ ένω τις είχε ήδη δώσει on sale σημαίνει ότι δεν βγαίνει. Εν τω μεταξυ άφησε και ξεκρέμαστη μια φίλη μου που τις είχα κλείσει για Τενερίφη με Spanair από Μαδριτη (αφού προσγειωνόταν με τη Vueling) και έχασε τελικά τα λεφτά της για το 2ο σκέλος. Όσον αφορά τους Ισπανούς που έρχονται Ελλάδα, αυτό είναι όντως γεγονος, σου λέω το καλοκαίρι είχα μείνει έκπληκτος με το πόσοι έφταναν Αθήνα στις 3 το ξημέρωμα, και οικογένεις οπως το λες. Εδώ προσπαθώ να πείσω φίλους μου, νέα παιδία να την παρούν (ΕΛΛΗΝΕΣ) και την απορίπτουν επειδή φτάνει 4.50πμ Βαρκελώνη. Μακάρι να είμαι υπερβολικός όπως λες και να συνεχίσουν κανονικά τα δρομολογιά της...
 
Η Ισπανια ειναι μια χωρα σαν την Ελλαδα δηλαδη δεχεται αριθμο τουριστων απο το εξωτερικο ο οποιος ξεπερναει τον πληθυσμο της κατα πολυ. Στην περιπτωση της Μαδριτης ενδεχομενως να παιζει ρολο και η κακη ωρα διοτι σιγουρα το μεγαλυτερο μερος ειδικα των Ελληνων δεν ειναι transit αρα δεν υπαρχει κανενας λογος να πεταει αγρια χαραματα οπως κανει π.χ η Skyeurope αλλα για Βιεννη και Πραγα!Επισης υπαρχει το ενδεχομενο να μην τραβαει η γραμμη παραπανω πτησεις περαν των 2 της Iberia και της 1 των ΟΑ. Η Ισπανια μαζι με την Πορτογαλια ειναι ισως οι μοναδικες χωρες της δυτικης Ευρωπης απο τις οποιες δεν ειχε η Ελλαδα εισερχομενο τουρισμο γιατι και αυτες δεχονται πολλους οργανομενους απο αλλες χωρες χωρις αυτοι οι ιδιοι να πετανε με πακετα στο εξωτερικο οπως και εμεισ οι Ελληνες. Το γεγονος οτι υπηρχε ειδικα φετος αυξηση του εισερχομενου τουρισμου απο την Ισπανια προς την Ελλαδα δεν φενεται μονο απο τις αυξανομενες ενδεχομενως πληροτητες των τακτικων πτησεων αλλα και απο καποιες πτησεις charter που βλεπαμε στο real time του ΑΙΑ αλλα και σε Ροδο,Σαντορινη,Ηρακλειο υπηρχαν τους 2 μηνες Ιουλιο Αυγουστο 2 και 3 πτησεις ισως και παραπανω charter εβδομαδιαιως των Air Europa,Spanair,Iberworld και Futura.
 
jetflight":8596852k said:
Επισης υπαρχει το ενδεχομενο να μην τραβαει η γραμμη παραπανω πτησεις περαν των 2 της Iberia και της 1 των ΟΑ.

Όντως δεν πρέπει να σηκώνει παραπάνω, ενδεχομένως όμως αν η Vueling είχε μια καθημερινή πτήση για Μαδρίτη να προσέλκυε σχεδόν όλους τους Ισπανούς που έρχονται Ελλάδα μιας και την ξερουν και την εμπιστεύονται. Οι Ελληνες είναι του πρακτορείου περισσότερο, τουλάχιστον οι 40αρηδες και άνω. Επιπλέον έχω την αίσθηση με αρκετούς που συναναστρέφονται ότι τρέφουν μια βλαμμενη και ανεξήγητη δυσπιστία προς στις αεροπορικές χαμηλού κόστους. Σου ακούγεται τελείως κουφό, αλλά δε φαντάζεσαι τι κουφες ηλιθιότητες ακούω απο μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων (πχ. αφού το εισητήριο κάνει 40 ευρώ, σκέψου καθε πότε συντηρούν το αεροπλάνο...). Σε κάθε περίπτωση, μια εταιρία που (η Vueling στην προκειμένη) που απ' όσο ξέρω δεν έχει κάνει συμφωνίες με ταξ. πρακτορεία για group, είναι δυσκολο να βολέψει κάποιον παρα μόνο για Σ/Κ. Επιπλέον, η Iberia δεν εκδίδει εισητηρια one-way (ή μαλλον εκδίδει αλλα είναι πιο ακριβα απ' το roundtrip, 400 ευρω περιπου) οποτε δεν δίνεται η ευκαιρία σε κάποιον να χρησιμοποιησει τη vueling στο ενα απο τα 2 σκέλη αν τον βολεύει έστω η μέρα. Για τη Βαρκελώνη μαλλον θετικό είναι ότι η Clickair εχει 3 δρομολόγια αντι για την καθημερινή μέχρι πρότινος πτήση της iberia, αν και η πτήση BCN-ATH 06.35am είναι πιο αβολη και απο την ATH-BCN 02.50am της Vueling.
 
Πρόσφατα πέταξα με την Vueling και για Βαρκελώνη και για Μαδρίτη. Από το πλάνο των θέσεων οπου και έκανα την κράτηση όταν αγόρασα το εισητήριο, είχα συμπεράνει οτι η πτήση (για Βαρκελώνη), δεδομένης και της ώρας αναχώρησης (σχεδόν 4 το πρωι του Σαββάτου), θα ηταν εντελώς άδεια. Βιάστηκα να το πω και στους άλλους με τους οποίους συνταξίδευα ως "ειδικός" του χώρου, και όταν μπήκαμε στο αεροπλάνο, διαψεύστηκα οικτρά. Ήταν σχεδόν γεμάτο. Είχα και τους άλλους να με κοροϊδεύουν.... Η Συγκεκριμένη πτήση βολευει πάντως για σαββατοκύριακο, γιατί την κυριακή το βράδυ επιστρέψαμε σχεδόν με τα ίδια άτομα στην πτήση.
Στην πτήση της Μαδρίτης τα πράγματα ήταν διαφορετικά μια και το αεροπλάνο και στα δυο σκέλη ήταν μισοάδειο, πράγμα καλό γιατι είχε πιάσει ο καθένας μας απο μια σειρα... Γενικό συμπέρασμα είναι πάντως οτι οι έλληνες δεν ενδιαφερονται και τόσο να κρατήσουν και την θέση τους όταν κλείνουν το εισητήριο. Πάντως οι πτήσεις ήταν καλές, το προσωπικό φιλικό, οι αναχωρήσεις στην ώρα τους και στο Αθήνα-Βαρκελώνη, το αεροπλάνο ήταν "του κουτιού".
 
Re: Vueling on crisis

flight052":11h88nd4 said:
παροτι η πληροτητα αγγιζε το 90% παρατηρησα ότι οι Ελληνες ήταν λιγοτεροι απο 10 στους 160-170 επιβατες.
Αν το καλοσκεφτείς, δεν έχει διαφημιστεί στην Ελλάδα καθόλου. Αν το συγκρίνεις με τη διαφήμιση που έκανε στο Παρίσι (όπου κι αν γυρνούσες, έβλεπες τις χαρακτηριστικές μικρές αφίσες της), εδώ είναι σα να μην υπάρχει.
 
Ωστόσο το ποσοστό των Ελλήνων σταδιακά αυξάνεται, όπως και όσοι πλέον κάνουν το Αθήνα-Βαρκελώνη ταξιδάκι για το Σαββατοκύριακο, μιας και οι ώρες βολεύουν αρκετά (όχι τόσο το 02.40 όσο το 03.50 μέχρι πριν λίγο καιρό). Φίλη η οποία έκανε το ATH-BCN-ATH το περασμένο Σ/Κ μου είπε πως η πτήση ήταν σχεδόν πλήρης.

Στο σκέλος ATH-MAD-ATH ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος και σίγουρα πολλοί Έλληνες που δεν γνωρίζουν ακόμα την Vueling σπεύδουν σε Iberia & ΟΑ.
 
Εορτασμός 1 έτους για το πρόγραμμα punto

Η Vueling διαθέτει για τους τακτικούς επιβάτες της το πρόγραμμα συγκέντρωσης πόντων Punto. Το εν λόγω πρόγραμμα συμπληρώνει ένα χρόνο ζωής και η εταιρεία διοργανώνει πενθήμερο χαράς και παιγνιδιού στην ιστοσελίδα της. :banana:

Ουσιαστικά εγγεγραμμένοι και μη μπορούν να παίζουν 3 διαφορετικά παιγνίδια και να κατατάσσονται ανάλογα με τις επιδόσεις τους! Οι τρεις πρώτοι κάθε μέρα κερδίζουν 5.000, 2.000 και 1.000 πόντους αντίστοιχα, ενώ ο μεγάλος νικητής του πενθημέρου θα λάβει ως δώρο τη χαρά να συμμετάσχει στην παραλαβή ενός νέου αεροσκάφους της Vueling από το εργοστάσιο της Airbus στην Τουλούζη! Στο δώρο συμπεριλαμβάνεται και το αεροπορικό εισιτήριο μετ' επιστροφής από το κοντινότερο αεροδρόμιο του νικητή, έως τη Βαρκελώνη, τα μεταφορικά από εκεί στην Τουλούζη (οδικώς με λεωφορείο - δεν ξέρω αν εννοούν ΚΤΕΛ :twisted: ) καθώς και μια διανυκτέρευση εκεί!

Όσοι έχετε χρονο ρίχτε μια ματιά. Τα παιχνίδια είναι χαζοχαρούμενα, αν και οι πόντοι μαζεύονται δύσκολα! Επίσης δύσκολα συνδέεσαι αφού οι server είναι πήχτρα! Μετά από μια ώρα προσπάθειας ανέβηκα από τη θέση 2.000+ στην 223. Έχω ελπίδες :D
 
Top