H Wizz ανακοίνωσε ότι ως το 2033 θα έχει στον στόλο της 379 αεροσκάφη, όλα Α321neo.
Από αυτά, τα 368 θα είναι A321neo και τα άλλα 11 θα είναι A321XLR.
Σήμερα έχει 243 αεροσκάφη σύμφωνα με το FlightGlobal, μεταξύ των οποίων 41 321ceo και έξι Α320ceo τα οποία θα αποσύρει σταδιακά.
Η εταιρεία είχε στόχο τα 500 αεροσκάφη ως το 2033, αλλά το κλείσιμο της βάσης στο Αμπού Ντάμπι και άλλες εξελίξεις μείωσαν τον στόχο. Επίσης, είχε παραγγείλει 47 A321XLR, αλλά τελικά θα παραλάβει 11.
Ανακοίνωσε κέρδη €323 εκατ. το εννιάμηνο του 2025.
--------------
Ως γενικότερο σχόλιο, φαίνεται ότι οι legacy εταιρείες "παράτησαν" ένα μεγάλο κομμάτι της ευρωπαϊκής αγοράς στις loco. Οι FR, EZY και Q6 έχουν σήμερα συνολικά κάπου 1.250 αεροσκάφη. Για σύγκριση, τα τρία μεγάλα γκρουπ (LH, IAG, AF-KLM) έχουν συνολικά 2.200 αεροσκάφη μοιρασμένα σε 16 εταιρείες. Με άλλα λόγια, τρεις loco παίκτες κατέχουν ήδη περισσότερο από το μισό narrow-body capacity.
FR, EZY και Q6 μετέφεραν το 2024 περίπου 350 εκατ. επιβάτες.
Τα τρία μεγάλα γκρουπ μετέφεραν το 2024... περίπου 350 εκατ. επιβάτες.
Let that sink in, που λένε και στα σόσιαλ.
Αν διαβάζω σωστά νούμερα και δρομολόγια, ό,τι δεν εξυπηρετεί άμεσα FRA, MUC, ZRH, CDG, AMS, MAD, LHR κ.λπ., το έχουν “παραδώσει” στις loco, είτε συνειδητά, είτε επειδή απλώς δεν μπορούν να το βγάλουν οικονομικά.
Συμπέρασμα:
Το ευρωπαϊκό short-haul είναι πλέον loco. Το legacy network υπάρχει για να γεμίζει τα widebodies.