Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το χα παντα απορια πως διαβαζεται ο καιρος,αν μπορει καποιος ας μου το αναλυσει για να μαθω.

Ο καιρος της Λαρνακας.
LCLK 171830Z 03008KT 9999 FEW040 22/15 Q1014 NOSIG
Ο καιρος της Ροδου.
LGRP 171750Z 23011KT 8000 VCTS FEW018CB BKN025 BKN080 17/15 Q1013 RMK BKN180 CB W 15KM AND CB SW 15KMBECMG TSRA

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις εδώ http://www.flyingineurope.be/metar_taf_decode.htm

Για το παράδειγμα που αναφέρεις:
LGRP 171750Z 23011KT 8000 VCTS FEW018CB BKN025 BKN080 17/15 Q1013 RMK BKN180 CB W 15KM AND CB SW 15KMBECMG TSRA

Διαβάζεις:
LGRP = Ρόδος - Διαγόρας
171750Z= εκδόθηκε στις 17 (του μηνός) στις 17:50 ώρα Zulu
23011ΚΤ= άνεμος από 230 μοίρες, 11 κόμβοι
8000= ορατότητα 8 χιλιόμετρα
FEW018CB= Λίγα νέφη στα 1.800 πόδια Cumulonimbus (καταιγιδοφόρο)
ΒΚΝ025= Broken νέφη στα 2.500 πόδια
ΒΚΝ080= Broken νέφη στα 8.000 πόδια
17/15= θερμοκρασία 17 βαθμοί, σημείο δρόσου 15 βαθμοί
Q1013= Βαρομετρική πίεση 1013
RMK= Remark - Παρατήρηση
BKN180CB W 15KM= παρατηρούνται broken νέφη στα 18.000 πόδια Cumulonimbus 15 χιλιόμετρα δυτικά του σταθμού
CB SW 15KM= Υπάρχει ένα Cumulonimbus 15 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του σταθμού
BECMG TSRA= τα προαναφερθέντα νέφη αναμένεται να δώσουν καταιγίδα με ηλεκτρικά φαινόμενα (Thunderstorm)

Υπάρχουν και αυτόματοι αποκωδικοποιητές όπως αυτός εδώ http://heras-gilsanz.com/manuel/METAR-Decoder.html
 
Σας ευχαριστω πολυ,ειναι λιγακι δυσκολο στην αναγνωση αλλα μαθαινεται ευκολα.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Ίσως σας φανεί λιγάκι γελοία η απορία μου, αλλά πραγματικά το έχω απορία εδώ και καιρό. Γιατί σε ορισμένα αεροσκάφη η μύτη τους μπροστά είναι κάτασπρη (βλ. http://www.airliners.net/photo/Aegean-A ... c64f57b4ba) ενώ σε άλλα είναι βαμμένη κανονικά με τα αντίστοιχα χρώματα του αεροσκάφους(βλ. http://www.airliners.net/photo/Aegean-A ... c64f57b4ba)?
 
Το πρώτο είναι προσωρινή αντικατάσταση, μέχρι να βαφεί κανονικά.
 
Γνωρίζει κανείς αεροπορική (εξαιρείται βεβαίως η ΟpenSkies) με 1,2,3 άντε 4 α/φη που να έχει ως μόνη δραστηριότητα τη σύνδεση point(s) in Europe με point(s) in north America? Προσωπικά λίγο που το έψαξα δεν βρήκα κάτι...
 
Υπήρξαν, όμως. Έτσι ξεκίνησε η Virgin. Και εξελίχθηκε σε αυτό που είναι σήμερα. (γράφουμε στο κοντέρ 1 επιτυχία)

Έτσι ξεκίνησε και η Delsey. Ελάχιστη τη θυμούνται, και αν δεν ήταν η μάρκα με τις βαλίτσες (παραλίγο να γράψω Samsonite), θα την είχα ξεχάσει κι εγώ. Και αυτό δοκίμασε η ...Αυτοκρατορική. (γράφουμε στο κοντέρ 2 αποτυχίες).

Καταλαβαίνω που το πας, αλλά κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Δεν γίνεται όλες οι εταιρείες να ξεκινούν από πολύ μικρά βήματα.
 
Καιρό την έχω αυτή την απορία: τι είναι αυτή η "πορτούλα" αριστερά από το νηολόγιο, που είναι πάντα ανοιχτή; Μήπως είναι το vacuum για τον καθαρισμό των τουαλέτων;

http://www.airpics.net/photo/EI-DTI-Airbus-A320-200-Alitalia/29059/L
 
Είναι η "Outflow Valve", η θυρίδα μέσω της οποίας ρυθμίζεται η συμπίεση της καμπίνας του αεροσκάφους.
 
george_a":2kv5n8ct said:
Υπήρξαν, όμως. Έτσι ξεκίνησε η Virgin. Και εξελίχθηκε σε αυτό που είναι σήμερα. (γράφουμε στο κοντέρ 1 επιτυχία)

Έτσι ξεκίνησε και η Delsey. Ελάχιστη τη θυμούνται, και αν δεν ήταν η μάρκα με τις βαλίτσες (παραλίγο να γράψω Samsonite), θα την είχα ξεχάσει κι εγώ. Και αυτό δοκίμασε η ...Αυτοκρατορική. (γράφουμε στο κοντέρ 2 αποτυχίες).

Καταλαβαίνω που το πας, αλλά κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Δεν γίνεται όλες οι εταιρείες να ξεκινούν από πολύ μικρά βήματα.
Δεν έπιασε το καμουφλάζ, έ? :mrgreen:

Ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο και απάντησες, ομολογώ ότι μου έβαλες homework. Βασικά, με προβληματίζει ότι παρότι υπάρχει η συμφωνία open skies, τα εγχειρήματα είναι πολύ λίγα και μόνο απ΄τη μία πλευρά του Ατλαντικού. Κάτι σημαίνει αυτό, αναμφίβολα, και μάλιστα διαβάζοντας για τη Virgin και τη Delsey (το 3ο παράδειγμα το παραλείπω) -αν και σε διαφορετικές εποχές/συνθήκες- μαθαίνουμε και πραγματάκια. Η μία πέτυχε γιατί στηρίχτηκε απ' τον όμιλο της Virgin στην αρχή αλλά και απ' την επιτροπή ανταγωνισμού στη συνέχεια ενώ η άλλη αν και πήγε να αντικαταστήσει τη Sabena έσπασε τα μούτρα της μέσα σε 1 χρόνο, απ' την ανοργανωσιά της αν κατάλαβα σωστά.

Δεν θέλω να είμαι αρνητικός ούτε επικριτικός, θα ήταν άδικο άλλωστε χωρίς να μάθουμε μερικά πράγματα παραπάνω, ωστόσο το θεωρώ πολύ risky. Ακόμη κι η Νorwegian που ετοιμάζει long haul σκηνικό το θεωρεί επικίνδυνο αφού το όλο εγχείρημα θα πάει στα χαρτιά σε άλλη εταιρεία. Αν είχε καλές προοπτικές θα είχαμε σίγουρα κι άλλα πετυχημένα παραδείγματα, ίσως και ελληνικά...
 
Top