Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
QNH":2952bj28 said:
Σε ποιά περίπτωση όμως πετάει το αεροπλάνο 1000-15000 μίλια σε dct και GPS ? ..

Δεν με κατάλαβες. Δεν είπα για direct 1500 μιλίων. Αλλά όταν ένα αεροπλάνο παίρνει ένα direct, και πρίν φτάσει στο σημείο που πήγαινε, πάρει άλλο direct για άλλο σημείο και αυτό συνεχίζεται (ώς συνήθως), προφανώς θα περάσουν 2-3 ώρες πτήσεις για να περάσει το αεροπλάνο πάνω από σημείο του σχεδίου πτήσης. Η τεθλασμένη γραμμή, γίνεται όσο πιό ευθεία μπορεί να γίνει.

Προφανώς τα ραδιοβοηθήματα είναι απαραίτητα. Απλά με ξένισε η αποστροφή σου "Είναι το μοναδικό μέσο ναυτιλίας που χρησιμοποιείται"
 
QNH":3ftgepjo said:
Ότι γίνεται και στη περίπτωση που ένας ιδιώτης αγοράσει ένα μονοκινητήριο απ'την Αμερική :)
Το etops αφορά κυρίως την είσοδο στα ΝΑΤ ,όπου πρέπει να πληρούνται ορισμένες προυποθέσεις απτο α/π (http://en.wikipedia.org/wiki/North_Atlantic_Tracks).#
Οποιοσδήποτε άλλος,μπορεί να πετάει εκτός νατ, με κλασσική ναυτιλία, δηλαδή π.χ. απο τη διαδρομή Καναδάς -Γροιλανδία- Ευρώπη.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Είχα την εντύπωση οτι η απόσταση μεταξύ του ανατολικότερου αερδρομίου/σημείου ανεφοδιασμού στον Καναδά και του κοντινότερου στη Γροιλανδία είναι ενδεχομένως μεγαλύτερη από το range μικρών αεροσκαφών.

Έψαξα λίγο παραπάνω στο internet και διαπίστωσα οτι για τις περιπτώσεις πολύ μικρών μονοκινητήριων (π.χ. Cessna 152) η ενδεδειγμένη μεταφορά είναι με container μέσω θάλασσας αφότου πρώτα αποσυνδεθούν τα φτερά (δεδομένου οτι αυτό το μοντέλο π.χ. δύσκολα έχει range πάνω από 500nm).
 
Υπάρχουν και περιπτώσεις που σε τέτοια μικρά αεροπλανάκια βάζουν μια πρόχειρη παραπανίσια δεξαμενή και έναντι μιας καλής αμοιβής στο φέρνει επαγγελματίας στην Ευρώπη...Φαντάζομαι όμως πως το πακετάρισμα και η αποστολή...ταχυδρομικώς είναι οικονομικότερη όντως..
 
Ilyushin Il-96-300

Ilyushin Il-96-300.....τι άποψη έχετε για τον συγκεκριμένο τύπο? Τι χωρητικότητα έχει και γιατί δε χρησιμοποιείται ευρέως??
 
Re: Ilyushin Il-96-300

προσωπικά με το συγκεκριμένο αεροπλάνο δεν έχω πετάξει αλλα για κάποια φεγγάρια ερχοταν ενα τετοιο 86αρι στο SKG της εταιριας East Line(Russian sky) για τσαρτερ πτησεις απο και προς τη Μοσχα(DME)..οι εταιρίες που εχουν ιλιουισιν είναι οι περισσοτερες σοβιετικές..μεταξύ αυτών και η αεροφλότ..
Φυσικά τα θεωρώ παλιατζούρες όπως όλα τα κλασσικά ρώσικα αεροπλάνα και ίσως γι αυτό δεν ειναι διαδεδομένα ευρέως..σιγουρα πολλοι διαφωνούν εδω μέσα αλλα φυσικά αυτή ειναι η αποψη μου
μπορεις να διαβάσεις και το σχετικό άρθρο στη βικιπεδια

http://en.wikipedia.org/wiki/Ilyushin_Il-96
 
Tolisshow κατι εχεις μπερδεψει. Αλλο το 86αρι, αλλο το 96αρι.
 
οχι..Οι διαφορές 86 και 96 είναι λίγες..είναι σαν να λεμε α320 και α321..η βασική διαφορά τους εγκειται οτι το 96αρι εχει την δυνατότητα να καλύπτει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα απο το 86αρι
 
Καμμια σχεση. Μη παραπληροφορεις τον κοσμο. Το 96 εχει πιο συγχρονους κινητηρες, glass cockpit, winglets, ειναι πιο κοντο απο το 86αρι, με πολυ καλυτερες επιδοσεις. Δες τα παρακατω για λεπτομερειες. Το μονο κοινο που εχουν ειναι η μουρη τους,που ειναι ιδια.
ΙL-86: http://www.airliners.net/aircraft-data/ ... mit=Search
IL-96: http://www.airliners.net/aircraft-data/ ... mit=Search
 
Το καλοκαίρι η συχνότητα των πτήσεων μιας αεροπορικής εταιρίας αυξάνεται σωστα?

Με ποιους τρόπους η εταιρία ανταποκρίνεται σε αυτήν την αλλαγή???

Αυξάνει τις ώρες πτήσεων ενός αεροσκάφους per day? (αλήθεια υπάρχει περιορισμός στην ώρες πτήσεις ενός αεροσκάφους την ημέρα)

Προσλαμβάνει + εποχιακούς πιλότους για να καλύψουν το πρόγραμμα?

Νοικιάζει επιπλέον αεροσκάφη?

περιορίζει άλλα δρομολόγια και ρίχνει το βάρος στους καλοκαιρινούς προορισμούς.
 
H εταιρια μπορει να κανει ολα τα παραπάνω αναλογα με τις επιχειρησιακές αναγκες της..νοικιαζει αεροπλανα,προσλαμβανει εποχικο προσωπικό,αυξάνει τα προγραμματισμένα δρομολόγια..γι αυτο οι εταιριες βγάζουν χειμερινό προγραμμα και εαρινο(καλοκαιρινό) προγραμμα πτήσεων..προστίθενται νεοι προορισμοί και αυξάνονται οι υπαρχουσες πτήσεις..Αυτό που ξερω σίγουρα είναι για περιορισμούς στις πτητικές ώρες των πιλότων..για αεροσκαφη δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι δεν υπάρχει καποιο όριο στις ώρες που θα πετάει
 
Top