Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Eχω και εγω μια απορια:

Ας πουμε οτι σε μια υπερατλαντικη πτηση , για παραδειγμα Παρισι - Νεα Υορκη , υπαρχει αναμεσα στους επιβατες μια γυναικα σε εγκυμοσυνη.
Εστω , λοιπον, οτι ξαφνικα η γυναικα γενναει προωρα μεσα στο αεροπλανο. Ειναι κατι που εχει συμβει.
Τελος παντων , η απορια μου ειναι η εξης , ποιος θα ειναι ο τοπος που θα αναφερεται σαν τοπος γεννησης του παιδιου.
Καπου διαβασα οτι αναφερεται σαν τοπος γεννησης η χωρα που εχει νηολογηθει το αεροπλανο που γεννηθηκε.
Ισχυει αυτο;

Ευχαριστω προκαταβολικα!
 
connie":25gzyh2r said:
Καπου διαβασα οτι αναφερεται σαν τοπος γεννησης η χωρα που εχει νηολογηθει το αεροπλανο που γεννηθηκε.

Αυτό είναι σωστό :wink:
 
Connie,

Υπάρχει ειδική φόρμα που συμπληρώνεται σε τέτοιες περιπτώσεις από τον κυβερνήτη, ο οποίος ασκεί καθήκοντα και δικαιώματα ληξίαρχου.

Στην φόρμα (όπως ακριβώς φαντάστηκες) δεν αναφέρεται τόπος γεννήσεως αλλά το νηολόγιο του αεροσκάφους. Άρα.....

By the way που λέει και ο Κουλούρης, υπάρχει τέτοια φόρμα και για θανάτους, όπου ισχύει το ίδιο. Όμως τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιείται, καθώς πρέπει να βεβαιωθεί ο θάνατος από γιατρό. Άρα στο έδαφος (εκτός και αν υπάρχει γιατρρός στο αεροπλάνο).
 
kai me tous gamous ti ginete?
mporei o kivernitis na kanei oti enas kapetanios? kai an nai... tote pou pantreutikane? ischiei to idio me to niologio?
 
Όχι, δεν ισχύει το ίδιο. Γάμους , γιόκ. Μόνο επείγοντα περιστατικά.
 
δεν ειμαι σιγουρος αλλα σε γυνεκες με εγκυμοσηνη μετα απο καποιο μηνα απαγορευεται να μπουν σε αεροπλανο αληθεια?
 
Σαν ο κατ'εξοχήν αρμόδιος για να απαντήσω (πολύτεκνος !), ισχύουν οι κάτωθι όροι γιά πτήση εγγύου.

1) Μέχρι 6μιση μηνών , κανένας περιορισμός

2) Μέχρι 8 μηνών , επιτρέπεται με χαρτί γιατρού (βεβαιώνοντας την διάρκεια της εγγυμοσύνης, και ότι είναι σε καλή κατάσταση για να πετάξει και δεν έχει επιπλοκές)

3) Μέχρι 7 μηνών για δίδυμα (πάλι με χαρτί γιατρού)

Αυτά νομίζω ότι πάνω κάτω ισχύουν σε όλο τον κόσμο.
 
seven4seven":12oykngx said:
Ερωτηση: Ξερει κανεις ποιος ειναι ο μεγαλυτερος αριθμος αποσκευων που εχει φορτωθει ποτε σε επιβατικη πτηση? Δεν θελω υποθεσεις, μονο αν ξερει καποιος κατι συγκεκριμενο. Θενξ.

Κανένας για αυτό??????
......................................................

Επίσης, άλλη απορία:

Με ποιό κριτήριο δίνονται οι ονομασίες στα μοντέλα που βγάζει η κάθε εταιρεία? Πχ, η σειρά 7 της Boeing γιατί να ξεκινάει με 707 και όχι λχ με 705 ή 701 ή κάτι τέτοιο? (Έπαιξε ρόλο οτι υπήρχαν οι 3γράμματες συντομεύσεις του ICAO?)

Ακόμα, γιατι έχουν όλοι παρεκκλίσεις? Γιατί το 747SP δέν το είπαν -300? Ή η Airbus γιατί ονόμασε τις εκδόσεις του 320 318,319 και 321 αντί για 320-100, -200, 300 κ.ο.κ όπως έγινε με τα 330 και 340? Γιατί το πρώην MD95 το είπαν 717-200 αλλα το ίδιο (αλλα μακρύτερο) MD-90 το άφησαν έτσι αντί να το πούν 717-300?

ΓΙΑΤΙ? ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ? :D
 
e

Μην το ψαχνεις..........
Λογικα μπορει η εταιρια να ειχε αλλα σχεδια στο μυαλο της.δηλ να βγαζει ενα ποιο εξελιγμενο μοντελο απο καποιο αλλο που στο μελλον να θελει να το εξελιξει και αλλο.Ετσι αλλαζοντας το κωδ.ονομα του μοντελου να φαινεται οτι η εταιρια εχει μεγαλυτερη παραγωγη διαφορετικων α/φων ενω στην ουσια εργαζονται πανω στο ιδιο βασικο μοντελο και απλα αλλαζουν oxi kai τοσο ζωτικα πραγματα.
 
Ενας φιλος μου μου ειπε πως τα charts τα πληρώνουν οι ίδιοι οι πιλοτοι, και μου φανηκε λιγο περιεργο. αληθέυει?
μαλιστα μου ειπε και πως γινονται τσατσιες,πχ οι πιο πολλοι τα εχουν σε φωτοτυπίες...
 
Top