Αφού θές μία απάντηση εδώ, no problem.
Το πρόβλημα είναι πολύ πιό απλό από ότι φαντάζεσαι. Δεν χρειάζονται καθόλου γνώσεις φυσικής. Μόνο νομικές γνώσεις χρειάζονται. Για να επιτραπέι μία ηλεκτρονική συσκευή στο αεροπλάνο, (άσχετα αν λαμβάνει μόνο ή εκπέμπει), ο κατασκευαστής ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ γιά τέτοιες συσκευές. Γιατί? Γιατί για να τις επιτρέψει και να είναι liable απέναντι στον πελάτη και τον επιβάτη, πρέπει να δοκιμάσει ΟΛΕΣ τις συσκευές που υπάρχουν στο εμπόριο (ή και παλαιότερες) και φυσικά να εγκρίνει και ότι καινούριο βγαίνει. Όλων των ειδών τις συσκευές, όλες τις μάρκες και όλα τα μοντέλα.
Επίσης, αυτά πρέπει να δοκιμαστούν σε όλες τις φάσεις πτήσεως και σε όλους τους τύπους και εκδόσεις αεροσκαφών (και φυσικά όλα αυτά σε test flights, χωρίς επιβάτε$$$$$$$$)!
Δεν είναι πολύ πιό εύκολο να τα απαγορέυσει όλα και να ξεμπερδεύει?
Αν εσύ ανοίξεις ένα ραδιοφωνάκι κατά την προσέγγιση με ομίχλη και αυτόματη προσγείωση και πέσει το αεροπλάνο, θα κατηγορηθείς εσύ.
Αν η Boeing αύριο το πρωί, δώσει το ΟΚ στις εταιρείες (δηλ. πάρει την ευθύνη) και αυτές με την σειρά τους επιτρέψουν σε εμάς να χρησιμοποιούμε αυτές τις συσκευές και συμβέι το παραπάνω συμβάν, τότε φταίει η Boeing. ....Simple.