Αυτό εξηγεί το γεγονός οτι ΚΑΙ το νηολόγιο F-WQDM έβγαλε "άλλ'αντ'άλλων" στην αναζήτηση τού vassdel.Προφανώς,όταν το ελικόπτερο πρό τού οποίου φωτογραφήθηκε περιήλθε στην κυριότητα τής ΠΑ (ήδη στην φωτογραφία φαίνονται στίς πόρτες του οι ενδείξεις "ΠΑ" καί "HAF"),τό γαλλικό νηολόγιο "αποδεσμεύτηκε" γιά να δοθή κάπου αλλού.
Μιά καί μιλάμε γιά νηολόγια κλπ κλπ,έχω και εγώ μιά απορία:υπάρχει κάποιος διεθνής "αριθμός ταυτότητας" που να συνοδεύη ένα αεροπλάνο από την στιγμή τής κατασκευής του μέχρι την στιγμή τής διάλυσής του;Κάτι ανάλογο δηλαδή μέ τό IMO number,που δίνεται σέ ένα πλοίο και είναι ο διεθνής "αριθμός ταυτότητας" που έχει,ανεξάρτητα από το νηολόγιό του (το οποίο μπορεί να αλλάξη ανάλογα μέ τον ιδιοκτήτη τού πλοίου ή τον λιμένα νηολόγησής του)...
(Δέν μιλάω εδώ γιά τό hull number,που είναι-άς πούμε-το serial number τής κατασκευάστριας εταιρείας,αλλά γιά έναν αριθμό σέ κάποιο διεθνές "μητρώο" που θά τηρή ο ICAO).