Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ερώτηση: Γιατί η China Airlines, στα 747 της, διατηρεί το livery της Boeing, και βάφει με το λογότυπο της μόνο την ουρά???
 
Δεν το κάνει μόνο η συγκεκριμένη. Το έχει κάνει και η Ryanair και άλλοι.

Ο λόγος?

Έχεις δεί ποτέ ταξί στην Αθήνα, με μεγάλο αυτοκόλλητο στις πόρτες που να λέει (πχ) "MERCEDES ΛΑΙΝΟΠΟΥΛΟΣ" ?

Για τον ίδιο λόγο είναι και αυτό. Έκπτωση στην τιμή αγοράς.
 
...και να συμπληρωσω οτι η China AL δεν το κανει σε ολα τα 747 της, αλλα μονο σε ενα.
 
Γνωρίζετε αν η easy jet έχει δρομολόγιο που φθάνει το βραδάκι στην Αθήνα μιας και κατά τις 7 πέρασε πάνω από την περιοχή μας Αγιά Λάρισας ένα αεροσκάφος της.

Είδα ένα αεροσκάφος με κόκκινο κάθετο σταθερό και κόκκινους κινητήρες.
 
Μαλλον ηταν της Air Berlin και ειχε προορισμο την Αγχιαλο..η Easy εχει πορτοκαλι καθετο σταθερό και πορτοκαλι κινητηρες ενω η πρώτη τα εχει σε κοκκινο
 
Κοίτα τώρα κοιτώντας το από τα κιάλια μου φάνηκε κόκκινο αλλά τελικά μάλλον πορτοκαλί πρέπει να ήταν και μάλλον της easy jet για τους παρακάτω λόγους:

1) Ψάχνοντας στο google είδα ότι τα αεροσκάφη της Air Berlin είναι και στο κάτω μέρος τους ( στην κοιλιά ) βαμμένα με κόκκινο χρώμα κάτι που δεν είδα σήμερα.
2) Επίσης είδα ότι κάτω από τις πτέρυγες του αεροσκάφους ήταν κάτι μακρόστενα σε πορτοκαλί χρώμα ( εκείνα τα εξαρτήματα που βοηθούν στο κατέβασμα τον flaps χονδρικά σας το λέω αυτό μιας και δεν ξέρω ακριβώς πως ονομάζονται ).
3) Κατευθυνόταν μάλλον προς Σκόπελο( βορά-νότο η πορεία).
 
Λύστε μου ρε παιδιά μια απορία. Ξέθαψα μια παλιά φωτό, που είχα τραβήξει κατά την εκπαίδευσή μου στο Marignane. Απεικονίζει ένα AS-332 L1, Super Puma, Reg.No F-WQDG. Νόμιζα ότι προοριζόταν για VIP ελικόπτερο της Μεξικανικής Αεροπορίας, οπότε έκανα μια αναζήτηση στο νετ, να βρω τι απέγινε. Αυτό που μου βγάζει είναι πως ο κωδικός ανήκει σε equreile, AS-350 της Δανίας που συνετρίβη το 2007...Εντελώς άσχετο. Και η φωτό που έχω βγάλει τι είναι? Αυτοφωτοσοπιάστηκα? Έλεος...
Εσείς που ασχολείστε, μπορείτε να βρείτε τα whereabouts του αεροσκάφους της φωτό?

:7:


Με την ευκαιρία, πάρτε και μία φωτό με το F-WQDM, μετέπειτα ελικόπτερο της ΠΑ. Έκανα και γιαυτό μια αναζήτηση και μού 'βγαλε άλλ' αντ' άλλων.
ΥΓ. Ο μουσάτος μπροστά στο γκάζι εγώ είμαι, στη Γαλλία επιτρεπόταν το μούσι. :party:
 
Αυτό το sequence των νηολογίων ανήκει στα test registrations της Aerospatiale και άρα υπάρχουν δεκάδες ελικόπτερα με το ίδιο νηολόγιο πριν αυτό αλλάξει στο τελικό νηολόγιο του πελάτη. Το ίδιο συμβαίνει και στα Airbus, Boeing κλπ.
Στην σελίδα http://www.geocities.com/rotorspot/f-2.htm μπορείς να δεις προς το τέλος όλα τα ελικόπτερα με το προσωρινό νηολόγιο F-WQDG.
 
Αυτό εξηγεί το γεγονός οτι ΚΑΙ το νηολόγιο F-WQDM έβγαλε "άλλ'αντ'άλλων" στην αναζήτηση τού vassdel.Προφανώς,όταν το ελικόπτερο πρό τού οποίου φωτογραφήθηκε περιήλθε στην κυριότητα τής ΠΑ (ήδη στην φωτογραφία φαίνονται στίς πόρτες του οι ενδείξεις "ΠΑ" καί "HAF"),τό γαλλικό νηολόγιο "αποδεσμεύτηκε" γιά να δοθή κάπου αλλού.

Μιά καί μιλάμε γιά νηολόγια κλπ κλπ,έχω και εγώ μιά απορία:υπάρχει κάποιος διεθνής "αριθμός ταυτότητας" που να συνοδεύη ένα αεροπλάνο από την στιγμή τής κατασκευής του μέχρι την στιγμή τής διάλυσής του;Κάτι ανάλογο δηλαδή μέ τό IMO number,που δίνεται σέ ένα πλοίο και είναι ο διεθνής "αριθμός ταυτότητας" που έχει,ανεξάρτητα από το νηολόγιό του (το οποίο μπορεί να αλλάξη ανάλογα μέ τον ιδιοκτήτη τού πλοίου ή τον λιμένα νηολόγησής του)...

(Δέν μιλάω εδώ γιά τό hull number,που είναι-άς πούμε-το serial number τής κατασκευάστριας εταιρείας,αλλά γιά έναν αριθμό σέ κάποιο διεθνές "μητρώο" που θά τηρή ο ICAO).
 
Μάλλον αναφέρεσαι στο Selcal (ο αριθμός αναγνώρισης του αεροσάφους) που είναι ξεχωριστό για κάθε αεροσκάφος και είναι το ίδιο άσχετα με τους ιδιοκτήτες που αλλάζει κατά καιρούς.
http://en.wikipedia.org/wiki/SELCAL
 
Top