Angel Aviation
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/04/2009
- Μηνύματα
- 448
- Likes
- 163
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- FIN
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGSA
Πρώτο Trip Report λοιπόν. Λίγο αργοπορημένο.
20 Ιουνίου, CHQ-DUS με Condor 89 euro. Ώρα αναχώρησης 20.15, ώρα κατά την οποία η φωτογραφική δεν αποδίδει καλά. Το αεροδρόμιο στα χανιά δεν ξέρω τι να πώ αλλά κάθε χρόνο μου φαίνεται πάμε λίγο πίσω. (αλήθεια, γιατί έχει καθιερωθεί η βαλίτσα να παραδίδεται όχι στο check-in αλλά να την αφήνουμε στα drop off δίπλα? Περιμένει κανείς λοιπόν για το check in, περιμένει και για το drop off. Τέλος πάντων, έξω δεν το έχω δει αυτό, στη θεσσαλονίκη το είχα δει πάλι, δεν ξέρω πως είναι στα υπόλοιπα αεροδρόμια της Ελλάδος.
Το αεροπλάνο κλασσικά γεμάτο από στεναχωρημένους τουρίστες για τους οποίους τελείωσαν οι διακοπές. Είναι πάντα μια ευχάριστη σπόντα η ατάκα ότι οι δικές μου μόλις ξεκινάνε. Αναχώρηση με 15 λεπτά περίπου καθυστέρηση (δεν το θεωρώ καθυστέρηση). Μετά την απογείωση, αρχίζουν τα πρώτα καροτσάκια για χυμούς, αναψυκτικά, με την επιλογή να γέρνει στο καθιερωμένο Bitter Lemon, που δεν ξέρω πως που έχει κάτσει, αλλά με θυμάμαι να το ζητάω πάντα από παιδάκι που πετούσα με Lufthansa από ηράκλειο για Φρανκφούρτη. Anyway, λίγο μετά το φαγητό, το οποίο έπρεπε να φωτογραφίσω, αλλά για κάποιο λόγο δε…! Τορτελίνια με διάφορα λαχανικά, τα οποία παραδόξως και πολλά ήταν, και νόστιμα. Θεωρούσα πάντα ότι το κρέας ήταν must στις πτήσεις, αλλά μου φαίνεται οι Vegetarians μας έχουν κάνει ζημιά. Από την άλλη οκ, το μακαρόνι φτηνότερο, και περισσότερο, σε συνδυασμό με το νόστιμο, μια χαρά. Δεύτερη γύρα για ποτά/καφέ, μάζεμα, και ξεκινάει η ταινιούλα. Vicky Christina Barcelona, το οποίο ναι μεν είχα ξαναδεί, αλλά δε με χάλασε, ευχάριστη ταινιούλα. Φιλάκι Σκαρλετ-Πενελοπε, με κάποια χαχανητά στο αεροπλάνο από μικρά τουριστάκια! Από πλήρωμα, ευγενικές παρουσίες, σίγουρα η condor δεν έχει δώσει τόπο στα νιάτα, αλλά κανένα πρόβλημα, επαγγελματίες, με το χαμόγελο, με ίχνος ξινίσματος στην κλασσική μου «επιθυμία» για καφέ + ποτήρι νερό (ταιριάζει), αλλά μερικές φορές έχω συναντήσει ξίνισμα για τον «έξτρα κόπο».
Από seat pitch δεν είμαι σίγουρος για ίντσες, αλλά όπως και να χει δεν είναι εξαιρετικό, αλλά υποφερτώ για την 3ωρη πτήση περίπου. ΤΟ 753, είναι από τη φύση του λίγο στενάχωρο σωληνοειδής μακρυνάρι, αλλά από τη στιγμή που ξεφεύγει από τα B737, A320 είναι μια ευχάριστη έκπληξη. 289 άτομα σε single isle είναι αυτά!
Προσγείωση στον 23R, αποβίβαση και παραβή βαλίτσων γρήγορη. Τα αεροπλάνα δεν είναι καινούρια, και σίγουρα δείχνουν την ηλικία τους, και το ότι δεν παράγεται πια το 757, είναι λίγο κρίμα.
Αεροπλάνο 7/10
Εξυπηρέτηση 9/10 (φαι, καφές, ταινία)
On-time 9/10
Πλήρωμα 8/10
Στην Γερμανία λοιπόν (από όπου έχω μισή καταγωγή), ανέβηκα για διακοπές/αναζήτηση εργασίας, αλλά όσο είμουν πάνω είπα να το εκμεταλευτώ επιπλέον. Έτσι από νωρίτερα είχα κλείσει εισητήριο για 3 μέρες δουβλίνο με την μιχάλαίρ (Ryanair). Η Τιμή πρόκληση, 1 ευρώ το NRN-DUB (nrn=Weeze το αεροδρόμιο που αποκαλεί dusseldorf η ryanair), Η επίστροφη βέβαια ακριβή, ως συνήθως, 11 ευρώ (hehe). Οπότε 12 ευρώ το roundtrip. Μην έχοντας ξαναπετάξει με Ryanair διάβαζα και ξαναδιάβαζα τους όρους, περιπτώσεις, και case-studies, για να ξέρω τη να αντιμετωπίσω. Καταρχήν το λεωφορειάκι από το σταθμό του τρένου για NRN κοστίζει 14 ευρώ παραπάνω από το εισητήριο, αλλά και πάλι το ταξίδι ήταν φτηνό.Η απόσταση είναι καμιά 80αρία χιλιόμετρα. Και Πριν αρχίζουν να φωνάζουν μερικοί, επισημαίνω λίγο το τι συμβαίνει στα χανιά. Τα ξενοδοχεία αρκετών τουριστών βρίσκονται στην περιοχή πλατανιά, (την οποία οι τουρίστες την ξέρουν σαν χανιά). Στο αεροδρόμιο χανιών υπάρχει ένα λεωφορείο με 3 δρομολόγια τη μέρα, οπότε το ταξί είναι μονόδρομος, και τα λεφτά περισσότερα από τα 14 ευρώ που πλήρωσα, δεν είναι λοιπόν κάτι τραγικό. Για να μην αναφερθώ σε άτομα από ρέθυμνο (1 ώρα για αεροδρόμιο), πόσο μάλλον άτομα από λάρισσα (2 ώρες για Θεσσαλονίκη). Οπότε δεν το θεώρησα τόσο εξωπραγματικό όπως πολλοί κατηγορούν την Ρυαν. Anyway, το NRN λοιπόν, μέσα στην εξοχή στη μέση του πουθενά, την μέρα που έφευγα (30 Ιουνίου), είχε πτήσεις μόνο της Ρυαν, σε 21-22 προορισμούς. Check in είχε γίνει ονλινε, σακίδιο στη πλάτη, οπότε όλα ρόδινα. Ο χώρος στην αίθουσα αναμονής, περνάει υποχρεωτικά από τα Duty Free/Value Shop/όπως τα λένε πλεον/. (Κυριολεκτικά όμως). Το καλό με αυτές τις εταιρίες, πετάνε και πολλοί ταξιδευτές, οπότε συζήτηση πιάνεις αμέσως. Έτσι είχαμε έναν από Αμερική που πήγαινε ιταλία. (και ήταν από αυτούς που την πάτησε, και νόμιζε ότι η πτήση του φεύγει από το ίδιο αεροδρόμιο που έφτασε από αμερική). Και μια κοπέλα από Latvia που πήγαινε Pisa. Έτσι η ώρα στο αεροδρόμιο πέρασε ευχάριστα, μέχρι που επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο. 2 άτομα είχαν κλείσει Πγαιογιτη μπογντιν (Είπαμε, γερμανοί έχουν γαμάτη προφορά σε αυτά) (Priority). Έτσι έχοντας σηκωθεί αρκετά νωρίς, είμουν ο 3ος, 4ος, που επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο, οπότε η θέση ήταν μονόδρομος, η έξοδος κινδύνου. Τύπος, ο μοναδικός της ρυαν 737-800. Δεν έχει νόημα να βαθμολογήσω χώρο και άνεση, γιατί ήταν εξαιρετικά. Για κάποιο λόγο δεν τίμησε κανείς άλλος τις θέσεις δίπλα μου, οπότε και ένιωσα λες και πετούσα σε χλιδή. Πλήρωμα ευχάριστο. Ενημέρωσαν ότι καθόμουν σε έξοδο κινδύνου και τι να κάνω σε περίπτωση που γίνει κάτι. Κατά τα άλλα, Το φαγητό εξαιρετικό, το In Flight Entertainment Ανεπανάληπτο, δωρέαν μπύρες, σαμπάνια, και ντουζιέρες (χο..χο)! Έχοντας κρατήσει λοιπόν την πτήση στα bare minimum, προσγειωθήκαμε στο DUB, αρκετά δυνατά (και στην επίστροφή το ίδιο, δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση ή αν είναι πολιτική της εταιρίας οι δυνατές προσγειώσεις. (Νέοι πιλότοι? Ξέρω γω), πάντως όχι δυσάρεστες, εγώ τις ευχαριστήθηκα με το παραπάνω, απλά κάποιοι συνεπιβάτες ταράχθηκαν. Η εντύπωση γενικά ήταν άψωγη, καθώς η πτήση ήταν στην ώρα της. Το αεροπλάνο σε άριστη κατάσταση, με ενεργοποιημένη την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας στον αέρα. Δεν τόλμησα (δεν χρειάζεται κιολας), αν και είχα την απορία για την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας, σε αυτό. Δεν ρώτησα ο άχρηστος…). Κατά τα άλλα, τα κλασσικά, καροτσάκια με τα προς πώληση ποτά, ξυστά για φιλανθρωπικούς σκοπούς, φαγητό, κτλ.
2 μέρες δουβλίνο, έμεινα σε γνωστή μου από τις μέρες του Erasmus, η οποία δούλευε, οπότε η περιπάτηση στους δρόμους του λονδίνου ήταν μοναχική κατα κύριο λόγο. Έχει κάμποσα αξιοθέατα, αλλά πάνω κάτω είναι στο ίδιο καλούπι με πολλές ευρωπαικές πόλεις. Ο πεζόδρομος, Το πάρκο st.Stephens Park. To Guiness Storehouse, στο οποίο βρίσκεται και η ιστορική Άρπα, (σύμβολο και της Ρυαναιρ). Επίσης στο κέντρο, το άχρηστο μακρυνάρι που απλά έγινε για να πάρει τον τίτλο του υψηλότερου γλυπτού στο κόσμο..!
Για την επιστροφή ισχύουν τα ίδια πάνω κάτω. 02 ιουλίου, Ίδιος τύπος αεροπλάνου, ίδια ακριβώς θέση, εξίσου σκληρή προσγείωση, στην ώρα μας. Και λεωφορείο επιστροφής. Μετά την αποβίβαση, μέχρι να βγώ έξω, να πάρω έναν καφέ, να αγοράσω το εισητήριο για το λεοφωρείο, και να βγάλω την φωτογραφική από τη θήκη, η επιβίβαση είχε ξαναρχίσει στο 738
Αεροπλάνο 9/10
Εξυπηρέτηση -
On-time 10/10
Πλήρωμα 8/10
Value for Money : Priceless
Επίστροφή στο Dusseldorf. όποις επισκεφτεί, θεωρώ αδιανόητο να αμελήσει την παλία πόλη . Ενα ηλιοβασίλεμα στο ρήνο. Και όταν λέμε οτι οι άνθρωποι πίνουν μπύρα παντού, ε ναί.
Κάπου εδώ έκρινα οτι ήταν αναγκαία μια αναβάθμιση της φωτογραφικής μου. όπως προείπα, γερμανία ανέβηκα για εύρεση δουλείας, συνεπώς οι επιλογές για dSLR δυστυχώς δεν έπαιξαν καθόλου. Έτσι αποφάσισα για μια bridge camera, με 12χ οπτικό ζοομ, και βρίσκοντας αυτήν την Fuji ´gia 180 ευρώ, ε την πήρα, και δεν είναι άσχημη (φυσικά συνεχίζω να ζηλεύω όλες τις φωτογραφίες των ανωτέρων εδώ).
Και ο καιρός περνούσε, και εγώ πάνω βαρέθηκα, αποφάσισα να επιστρέψω στα χανιά, μιας και επικοινώνησαν μαζί μου για interviews στην αθήνα. Οπότε επιστροφή με condor την 1η αυγούστου. Απο DUS-CHQ στα 159 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Θέση 47A. Στο αεροδρόμιο 3 ώρες νωρίτερα, όποτε κάμποσος χρόνος για φωτό. Ένα Airbus της ΒΑ Ένα Dash 8 της Flybe με τους κυκλους της Ολυμπιακής στην ουρά
Ηολυμπιακή μας, άλλο ενα Dash8 της Air Berlin
Ένα Α330 της LTU (δηλαδή πάλι Air Berlin) , Ένα Embraer 190 της Air France
To753 Που με μετέφερε πίσω στα χανιά , είσοδος από πίσω ( :twisted: ). Η εξυπηρέτηση πάλι μια από τα ίδια, ευγένεια, φαί ικανοποιητικό, (πάλι μακαρονοειδή, με σάλτσες), και ταινία το Brides War, περισσότερο για γυναίκες, οπότε σε αρκετά σημεία με έχασε. Πτήση πάνω από το μόναχο MUC, το οποίο δεν θυμίζει LGAV?. Επιστροφή στα Χανιά, με θέα τον κόλπο της σούδας, και το μαράθι, και τέλος η έξοδος από το αεροπλάνο,
Ίδια βαθμολογία με πριν, με την ταινία να με αφήνει αδιάφορο
πριν 4 μέρες έκανα ενα αυθημερόν ταξιδάκι στην αθήνα για συνέντευξη, με Α3 και κάθοδος ΟΑ, αλλά δεν θα κουράσω άλλο
Have fun
20 Ιουνίου, CHQ-DUS με Condor 89 euro. Ώρα αναχώρησης 20.15, ώρα κατά την οποία η φωτογραφική δεν αποδίδει καλά. Το αεροδρόμιο στα χανιά δεν ξέρω τι να πώ αλλά κάθε χρόνο μου φαίνεται πάμε λίγο πίσω. (αλήθεια, γιατί έχει καθιερωθεί η βαλίτσα να παραδίδεται όχι στο check-in αλλά να την αφήνουμε στα drop off δίπλα? Περιμένει κανείς λοιπόν για το check in, περιμένει και για το drop off. Τέλος πάντων, έξω δεν το έχω δει αυτό, στη θεσσαλονίκη το είχα δει πάλι, δεν ξέρω πως είναι στα υπόλοιπα αεροδρόμια της Ελλάδος.
Το αεροπλάνο κλασσικά γεμάτο από στεναχωρημένους τουρίστες για τους οποίους τελείωσαν οι διακοπές. Είναι πάντα μια ευχάριστη σπόντα η ατάκα ότι οι δικές μου μόλις ξεκινάνε. Αναχώρηση με 15 λεπτά περίπου καθυστέρηση (δεν το θεωρώ καθυστέρηση). Μετά την απογείωση, αρχίζουν τα πρώτα καροτσάκια για χυμούς, αναψυκτικά, με την επιλογή να γέρνει στο καθιερωμένο Bitter Lemon, που δεν ξέρω πως που έχει κάτσει, αλλά με θυμάμαι να το ζητάω πάντα από παιδάκι που πετούσα με Lufthansa από ηράκλειο για Φρανκφούρτη. Anyway, λίγο μετά το φαγητό, το οποίο έπρεπε να φωτογραφίσω, αλλά για κάποιο λόγο δε…! Τορτελίνια με διάφορα λαχανικά, τα οποία παραδόξως και πολλά ήταν, και νόστιμα. Θεωρούσα πάντα ότι το κρέας ήταν must στις πτήσεις, αλλά μου φαίνεται οι Vegetarians μας έχουν κάνει ζημιά. Από την άλλη οκ, το μακαρόνι φτηνότερο, και περισσότερο, σε συνδυασμό με το νόστιμο, μια χαρά. Δεύτερη γύρα για ποτά/καφέ, μάζεμα, και ξεκινάει η ταινιούλα. Vicky Christina Barcelona, το οποίο ναι μεν είχα ξαναδεί, αλλά δε με χάλασε, ευχάριστη ταινιούλα. Φιλάκι Σκαρλετ-Πενελοπε, με κάποια χαχανητά στο αεροπλάνο από μικρά τουριστάκια! Από πλήρωμα, ευγενικές παρουσίες, σίγουρα η condor δεν έχει δώσει τόπο στα νιάτα, αλλά κανένα πρόβλημα, επαγγελματίες, με το χαμόγελο, με ίχνος ξινίσματος στην κλασσική μου «επιθυμία» για καφέ + ποτήρι νερό (ταιριάζει), αλλά μερικές φορές έχω συναντήσει ξίνισμα για τον «έξτρα κόπο».
Από seat pitch δεν είμαι σίγουρος για ίντσες, αλλά όπως και να χει δεν είναι εξαιρετικό, αλλά υποφερτώ για την 3ωρη πτήση περίπου. ΤΟ 753, είναι από τη φύση του λίγο στενάχωρο σωληνοειδής μακρυνάρι, αλλά από τη στιγμή που ξεφεύγει από τα B737, A320 είναι μια ευχάριστη έκπληξη. 289 άτομα σε single isle είναι αυτά!
Προσγείωση στον 23R, αποβίβαση και παραβή βαλίτσων γρήγορη. Τα αεροπλάνα δεν είναι καινούρια, και σίγουρα δείχνουν την ηλικία τους, και το ότι δεν παράγεται πια το 757, είναι λίγο κρίμα.
Αεροπλάνο 7/10
Εξυπηρέτηση 9/10 (φαι, καφές, ταινία)
On-time 9/10
Πλήρωμα 8/10
Στην Γερμανία λοιπόν (από όπου έχω μισή καταγωγή), ανέβηκα για διακοπές/αναζήτηση εργασίας, αλλά όσο είμουν πάνω είπα να το εκμεταλευτώ επιπλέον. Έτσι από νωρίτερα είχα κλείσει εισητήριο για 3 μέρες δουβλίνο με την μιχάλαίρ (Ryanair). Η Τιμή πρόκληση, 1 ευρώ το NRN-DUB (nrn=Weeze το αεροδρόμιο που αποκαλεί dusseldorf η ryanair), Η επίστροφη βέβαια ακριβή, ως συνήθως, 11 ευρώ (hehe). Οπότε 12 ευρώ το roundtrip. Μην έχοντας ξαναπετάξει με Ryanair διάβαζα και ξαναδιάβαζα τους όρους, περιπτώσεις, και case-studies, για να ξέρω τη να αντιμετωπίσω. Καταρχήν το λεωφορειάκι από το σταθμό του τρένου για NRN κοστίζει 14 ευρώ παραπάνω από το εισητήριο, αλλά και πάλι το ταξίδι ήταν φτηνό.Η απόσταση είναι καμιά 80αρία χιλιόμετρα. Και Πριν αρχίζουν να φωνάζουν μερικοί, επισημαίνω λίγο το τι συμβαίνει στα χανιά. Τα ξενοδοχεία αρκετών τουριστών βρίσκονται στην περιοχή πλατανιά, (την οποία οι τουρίστες την ξέρουν σαν χανιά). Στο αεροδρόμιο χανιών υπάρχει ένα λεωφορείο με 3 δρομολόγια τη μέρα, οπότε το ταξί είναι μονόδρομος, και τα λεφτά περισσότερα από τα 14 ευρώ που πλήρωσα, δεν είναι λοιπόν κάτι τραγικό. Για να μην αναφερθώ σε άτομα από ρέθυμνο (1 ώρα για αεροδρόμιο), πόσο μάλλον άτομα από λάρισσα (2 ώρες για Θεσσαλονίκη). Οπότε δεν το θεώρησα τόσο εξωπραγματικό όπως πολλοί κατηγορούν την Ρυαν. Anyway, το NRN λοιπόν, μέσα στην εξοχή στη μέση του πουθενά, την μέρα που έφευγα (30 Ιουνίου), είχε πτήσεις μόνο της Ρυαν, σε 21-22 προορισμούς. Check in είχε γίνει ονλινε, σακίδιο στη πλάτη, οπότε όλα ρόδινα. Ο χώρος στην αίθουσα αναμονής, περνάει υποχρεωτικά από τα Duty Free/Value Shop/όπως τα λένε πλεον/. (Κυριολεκτικά όμως). Το καλό με αυτές τις εταιρίες, πετάνε και πολλοί ταξιδευτές, οπότε συζήτηση πιάνεις αμέσως. Έτσι είχαμε έναν από Αμερική που πήγαινε ιταλία. (και ήταν από αυτούς που την πάτησε, και νόμιζε ότι η πτήση του φεύγει από το ίδιο αεροδρόμιο που έφτασε από αμερική). Και μια κοπέλα από Latvia που πήγαινε Pisa. Έτσι η ώρα στο αεροδρόμιο πέρασε ευχάριστα, μέχρι που επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο. 2 άτομα είχαν κλείσει Πγαιογιτη μπογντιν (Είπαμε, γερμανοί έχουν γαμάτη προφορά σε αυτά) (Priority). Έτσι έχοντας σηκωθεί αρκετά νωρίς, είμουν ο 3ος, 4ος, που επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο, οπότε η θέση ήταν μονόδρομος, η έξοδος κινδύνου. Τύπος, ο μοναδικός της ρυαν 737-800. Δεν έχει νόημα να βαθμολογήσω χώρο και άνεση, γιατί ήταν εξαιρετικά. Για κάποιο λόγο δεν τίμησε κανείς άλλος τις θέσεις δίπλα μου, οπότε και ένιωσα λες και πετούσα σε χλιδή. Πλήρωμα ευχάριστο. Ενημέρωσαν ότι καθόμουν σε έξοδο κινδύνου και τι να κάνω σε περίπτωση που γίνει κάτι. Κατά τα άλλα, Το φαγητό εξαιρετικό, το In Flight Entertainment Ανεπανάληπτο, δωρέαν μπύρες, σαμπάνια, και ντουζιέρες (χο..χο)! Έχοντας κρατήσει λοιπόν την πτήση στα bare minimum, προσγειωθήκαμε στο DUB, αρκετά δυνατά (και στην επίστροφή το ίδιο, δεν ξέρω αν ήταν σύμπτωση ή αν είναι πολιτική της εταιρίας οι δυνατές προσγειώσεις. (Νέοι πιλότοι? Ξέρω γω), πάντως όχι δυσάρεστες, εγώ τις ευχαριστήθηκα με το παραπάνω, απλά κάποιοι συνεπιβάτες ταράχθηκαν. Η εντύπωση γενικά ήταν άψωγη, καθώς η πτήση ήταν στην ώρα της. Το αεροπλάνο σε άριστη κατάσταση, με ενεργοποιημένη την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας στον αέρα. Δεν τόλμησα (δεν χρειάζεται κιολας), αν και είχα την απορία για την τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας, σε αυτό. Δεν ρώτησα ο άχρηστος…). Κατά τα άλλα, τα κλασσικά, καροτσάκια με τα προς πώληση ποτά, ξυστά για φιλανθρωπικούς σκοπούς, φαγητό, κτλ.
2 μέρες δουβλίνο, έμεινα σε γνωστή μου από τις μέρες του Erasmus, η οποία δούλευε, οπότε η περιπάτηση στους δρόμους του λονδίνου ήταν μοναχική κατα κύριο λόγο. Έχει κάμποσα αξιοθέατα, αλλά πάνω κάτω είναι στο ίδιο καλούπι με πολλές ευρωπαικές πόλεις. Ο πεζόδρομος, Το πάρκο st.Stephens Park. To Guiness Storehouse, στο οποίο βρίσκεται και η ιστορική Άρπα, (σύμβολο και της Ρυαναιρ). Επίσης στο κέντρο, το άχρηστο μακρυνάρι που απλά έγινε για να πάρει τον τίτλο του υψηλότερου γλυπτού στο κόσμο..!
Για την επιστροφή ισχύουν τα ίδια πάνω κάτω. 02 ιουλίου, Ίδιος τύπος αεροπλάνου, ίδια ακριβώς θέση, εξίσου σκληρή προσγείωση, στην ώρα μας. Και λεωφορείο επιστροφής. Μετά την αποβίβαση, μέχρι να βγώ έξω, να πάρω έναν καφέ, να αγοράσω το εισητήριο για το λεοφωρείο, και να βγάλω την φωτογραφική από τη θήκη, η επιβίβαση είχε ξαναρχίσει στο 738
Αεροπλάνο 9/10
Εξυπηρέτηση -
On-time 10/10
Πλήρωμα 8/10
Value for Money : Priceless
Επίστροφή στο Dusseldorf. όποις επισκεφτεί, θεωρώ αδιανόητο να αμελήσει την παλία πόλη . Ενα ηλιοβασίλεμα στο ρήνο. Και όταν λέμε οτι οι άνθρωποι πίνουν μπύρα παντού, ε ναί.
Κάπου εδώ έκρινα οτι ήταν αναγκαία μια αναβάθμιση της φωτογραφικής μου. όπως προείπα, γερμανία ανέβηκα για εύρεση δουλείας, συνεπώς οι επιλογές για dSLR δυστυχώς δεν έπαιξαν καθόλου. Έτσι αποφάσισα για μια bridge camera, με 12χ οπτικό ζοομ, και βρίσκοντας αυτήν την Fuji ´gia 180 ευρώ, ε την πήρα, και δεν είναι άσχημη (φυσικά συνεχίζω να ζηλεύω όλες τις φωτογραφίες των ανωτέρων εδώ).
Και ο καιρός περνούσε, και εγώ πάνω βαρέθηκα, αποφάσισα να επιστρέψω στα χανιά, μιας και επικοινώνησαν μαζί μου για interviews στην αθήνα. Οπότε επιστροφή με condor την 1η αυγούστου. Απο DUS-CHQ στα 159 ευρώ αν θυμάμαι καλά.
Θέση 47A. Στο αεροδρόμιο 3 ώρες νωρίτερα, όποτε κάμποσος χρόνος για φωτό. Ένα Airbus της ΒΑ Ένα Dash 8 της Flybe με τους κυκλους της Ολυμπιακής στην ουρά

Ηολυμπιακή μας, άλλο ενα Dash8 της Air Berlin
Ένα Α330 της LTU (δηλαδή πάλι Air Berlin) , Ένα Embraer 190 της Air France
To753 Που με μετέφερε πίσω στα χανιά , είσοδος από πίσω ( :twisted: ). Η εξυπηρέτηση πάλι μια από τα ίδια, ευγένεια, φαί ικανοποιητικό, (πάλι μακαρονοειδή, με σάλτσες), και ταινία το Brides War, περισσότερο για γυναίκες, οπότε σε αρκετά σημεία με έχασε. Πτήση πάνω από το μόναχο MUC, το οποίο δεν θυμίζει LGAV?. Επιστροφή στα Χανιά, με θέα τον κόλπο της σούδας, και το μαράθι, και τέλος η έξοδος από το αεροπλάνο,
Ίδια βαθμολογία με πριν, με την ταινία να με αφήνει αδιάφορο

πριν 4 μέρες έκανα ενα αυθημερόν ταξιδάκι στην αθήνα για συνέντευξη, με Α3 και κάθοδος ΟΑ, αλλά δεν θα κουράσω άλλο

Have fun