Γερμανος "εκπαιδευτης-εξεταστης-κοψιματιας" στην Α3?

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: y

pilot767":7r14upmt said:
Λοιπον θα σας πω τη γνωμη μου που ειμαι σιγουρος οτι καποιοι εδω θα με κατακρινουν.

Αν ειχα περασει εκπαιδευση,ειχα αλλαξει πτυχια απο αμερικανικα σε ευρωπαικα(οι περισσοτεροι στην αιγαιου ειναι εξ αμερικης),παιρνουσα στις εξετασεις της εταιριας και μετα εκοβε ο γερμαναρας επειδη <<επρεπε>>να με κοψει η με εκοβε για λογο του στιλ<<επρεπε να στριψεις 1 μοιρα ακομα στο τροχοδρομο>>και για οποιοδοιποτε βλακεια λογο,ειλικρινα δεν ξερω που μπορει να εφτανε η οργη μου,και σε τι μορφη ξυλου θα μου εβγαινε.

Το θεωρω ηλιθιοτητα,να εχει περασει καποιος τοσες εξετασεις να τον εχει εμπειστευθει η εταιρια,κι επειδη ο γερμαναρας ειναι ιδιοτροπος και μπορει το βραδυ να μην καλοκοιμηθηκε,να κοβει για να ηρεμησει.
Θα μου πεις δεν μπορει να κοβει ετσι... αλλα...

επισης αλλο ειναι αυστηροτητα και αλλο ειναι ιδιοτροπια.

ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ

Ο Γερμαναρας, δεν ειναι ο ιδιος ιδιοτροπος. Ειναι "οργανο εκτελεστικο" της διοικησης της εταιριας στην οποια δουλευει. Λαμβανει και εκτελει εντολες. Οποτε αλλου ειναι το "προβλημα", και απορω που κανενας απο τα παιδια που πετανε εκει δεν εχουν γραψει καμμια "ιστοριουλα".....Μονο στα "καφε" της Γλυφαδας τα λενε!
 
Δεν έχει ακούσει κανείς τίποτα για "βύσμα" στην Α3;Εργάσθηκα για ικανό διάστημα στην εταιρεία αυτή (όχι ως πιλότος) ωστέ να δουν πολλά τα μάτια μου!Δεν εννοώ οτι εργάζονται πιλότοι που δε θα έπρεπε αλλά οτι για κάποιους παραβλέπονται γεγονότα τα οποία για άλλους θα ήταν αιτία να μη ξαναπετάξουν!Βλέπε γόνοι διάσημων προσωπικοτήτων!Το συμπέρασμα είναι οτι μομφές που ισχύουν πρός τις Ο.Α ισχύουν ακέραιες και για την Α3 τόσο για το ιπτάμενο όσο και για το επίγειο προσωπικό.Γνωρίζει κάποιος το περιστατικό με το κουκούτσι σε ναυλωμένη πτήση απο την Ελβετία πρός τη Κρήτη;
 
alex96":309s3xqi said:
Δεν έχει ακούσει κανείς τίποτα για "βύσμα" στην Α3;Εργάσθηκα για ικανό διάστημα στην εταιρεία αυτή (όχι ως πιλότος) ωστέ να δουν πολλά τα μάτια μου!Δεν εννοώ οτι εργάζονται πιλότοι που δε θα έπρεπε αλλά οτι για κάποιους παραβλέπονται γεγονότα τα οποία για άλλους θα ήταν αιτία να μη ξαναπετάξουν!Βλέπε γόνοι διάσημων προσωπικοτήτων!Το συμπέρασμα είναι οτι μομφές που ισχύουν πρός τις Ο.Α ισχύουν ακέραιες και για την Α3 τόσο για το ιπτάμενο όσο και για το επίγειο προσωπικό.Γνωρίζει κάποιος το περιστατικό με το κουκούτσι σε ναυλωμένη πτήση απο την Ελβετία πρός τη Κρήτη;

Oxi gia pes mas
 
Υπήρξε μερική αποσυμπίεση καμπίνας μέσω της service-door επειδή μέλη του πληρώματος δε τήρησαν τους κανόνες FOD.Αυτο που συνέβει ήταν ένα κουκούτσι φρούτου να σταθεί στο αυλάκι της πόρτας και όταν το α/φος πήρε ύψος να προκληθεί ελάχιστα μικρό κενό ικανό όμως για ζημιά.'Ακουσε κάποιος ποτέ κάτι;Έτσι εννοούν την ασφάλεια πτήσεων;Μέσω "αυστηρών" εξετάσεων;Κατά τα άλλα,απολύθηκε ιπτάμενη επειδή όταν είδε τη πληρότητα κάποιας πτήσης "παραπονέθηκε" οτι ήταν πολλοί οι επιβάτες.Ίσως όμως και να κινούμαστε στα όρια δεοντολογίας του site και παρακαλώ τους συντονιστές,αν συμβαίνει κάτι τέτοιο,να το επισημάνουν.Ευχαριστώ.
 
Οι Γερμανοι Ξαναρχονται&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;

Λοιπον κυριοι,

Οπως ειναι οι λυκοι και τα τσακαλια στη φυση, για να διατηρειται η ισοροπια δηλαδη, ετσι ειναι και ο Her Lube.
Τα αρρωστα και τα αδυναμα ζωα δυστηχως με το να πεθαινουν προσφερουν αυτη την τελευταια λειτουργια στη φυση.
Να ειστε λοιπον προσεκτικοι και να ψαχνετε παντα για την αληθεια, η οποια ειναι η παρακατω: ΠΟΤΕ δεν κοπηκαν καλοι χειριστες παρα μονο αδυναμοι και επαγγελματικα αρρωστοι, κατι που επρεπε να γινει απο καιρο.
Αυτα τα ολιγα για την ωρα.
Καλο σας απογευμα.
Μπαμπης.
 
Νομιζω κυριε Μπαμπη, οτι δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τα λετε. Δυστυχως, αριστοι χειριστες, επεσαν "θυματα" του "κυριου" αυτου, κατοπιν "ανωθεν" εντολων, προς παραδειγματισμον των υπολοιπων. Ο λαος, λεει, "ο κοσμος το εχει βουκινο, και εμεις κρυφο καμαρι"!
Ας μην κοροιδευομαστε. Διοτι με τα λεγομενα σας, εσεις ο ιδιος εκθετετε την εταιρια, οτι δεν ξερει να "διαλεξει" χειριστες. Η μηπως πιστευετε, οτι κυβερνητης 4 ετων, με την συμφωνη γνωμη συναδελφων του στην εταιρια, ξαφνικα στολαρισε, και κοπηκε???? Δηλαδη, 4 η 5 χρονια ηταν απο τους καλυτερους, αλλα οταν αρχισε να συζηταει για αυξησεις και αλλα ¨κακα¨" επεσε κοψιμο????
Ο Γερμανος, παιρνει εντολη απο την εταιρια, και ειναι γνωστο σε ολους αυτο!
 
Δυστιχως δεν συμβαινει μόνο στα πληρώματα πιλοτηριου.Συμβαίνει και στα πληρωματα καμπίνας.Είναι καθώς φαινετε πολιτική της εταιρείας.
Παρα πολυ λυπηρό.

skyfox
 
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται&gt;&gt;&gt;&gt;&gt;

Talk To Me Goose......":39k6zt3a said:
Λοιπον κυριοι,
Οπως ειναι οι λυκοι και τα τσακαλια στη φυση, για να διατηρειται η ισοροπια δηλαδη, ετσι ειναι και ο Her Lube.
Τα αρρωστα και τα αδυναμα ζωα δυστηχως με το να πεθαινουν προσφερουν αυτη την τελευταια λειτουργια στη φυση.
Να ειστε λοιπον προσεκτικοι και να ψαχνετε παντα για την αληθεια, η οποια ειναι η παρακατω: ΠΟΤΕ δεν κοπηκαν καλοι χειριστες παρα μονο αδυναμοι και επαγγελματικα αρρωστοι, κατι που επρεπε να γινει απο καιρο.
Αυτα τα ολιγα για την ωρα.
Καλο σας απογευμα.
Μπαμπης.
Χειριστές οι οποίοι δεν κάνουν, δεν πρέπει να πετάνε. Το πιστεύω απόλυτα, έχω βρεθεί στο δίλημμα, και, πίστεψέ με, έχω κάθε δικαίωμα να το λέω. Αλλά τους απομακρύνεις με όλη την αξιοπρέπεια που δικαιούνται σαν άνθρωποι. Και με πόνο ψυχής που τους καταστρέφεις την ζωή που ονειρεύτηκαν. Όχι σαν "επαγγελματικά άρρωστα" σκυλιά.
Να μην ξεχάσεις ποτέ ότι ο κακός πιλότος δεν είναι κακό πράγμα για την κοινωνία. Ο κακός άνθρωπος, όμως, είναι.
Δεν ασχολούμαι καθόλου με το αν έχεις δίκιο ή άδικο γι' αυτόν τον "περίφημο" γερμανό. Ασχολούμαι με τον απίθανα εμπαθή και κάκιστο τρόπο που βρήκες για να εκφραστείς.
 
O "περίφημος" ή μάλλον "διαβόητος" (πίο σωστή λέξη) Γερμανός, έχει πτυχίο εκπαιδευτή ή πτυχίο κόφτη?

Αν ήταν τόσο μάγκας, να ΕΚΠΑΙΔΕΥΕ τους εν λόγω χειριστές να έρχονταν στα ίσια τους. Κόφτης γίνετε ο καθένας. Εκπαιδευτής όμως είναι ΠΟΛΥ πιό δύσκολο.

Κάθε κόψιμο είναι πρώτα αποτυχία του τμήματος εκπαίδευσης της εταιρέιας και ύστερα του χειριστή.

Δεν θέλω να μπώ πιό μέσα στα της Α3 καθώς δεν γνωρίζω. Αυτό όμως που έχω ακούσει από μέσα, είναι η βρώμα περί απομαγνητοφωνήσεων της "ρουφιάνας" (CVR, cockpit voice recorder) πρός ....αλλώτριες χρήσεις.

:cry:
 
Μπορεί να μας πει ο "Talk to me Goose" σε ποιά κατηγορία κατατάσσεται χειριστής που ξεχνάει φώτα θαλάμου επιβατών αναμμένα ολόκληρη νύχτα σε overnight εκτός Αθήνας και το α/φος το πρωί δε μπορεί να εκκινήσει με αποτέλεσμα η εταιρεία να πρέπει να στείλει άλλο για να παραλάβει τους επιβάτες;
 
Top