Γερμανος "εκπαιδευτης-εξεταστης-κοψιματιας" στην Α3?

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
SCanavos":hmz2qsel said:
Τέλειαααα........!
Εγινα απολυτως αντιληπτος και κατανοητος....!
Δηλαδη οποιος με δικα του λεφτα παρει το πτυχιο του επαγγελματια χειριστη με ολα τα παρελκομενα δηλ ΠΔΟ,Εκπαιδευτου κλπ και μετα παει στην ΠΑ,οταν φυγει και παει στην πολιτικη αεροπορια πρεπει να πληρωσει την εκπαιδευση...!
Την όποια εκπαιδευση..!

Απο υφος και ηθος εδω μεσα θα σκασουμε,μη βασκαθουμε....



Καληνυχτα σας!!!!

Φαινεται οτι δεν καταλαβαινεις την Ελληνικη γλωσα...Λυπαμαι!

Akis":hmz2qsel said:
Θέλω να σας παρακαλέσω πάρα πολύ να προσέχετε πάρα πολύ το τι γράφετε εδώ στο φόρουμ. Μπορεί οι περισσότεροι από εσάς να κρύβονται πίσω από την ανωνυμία του διαδικτύου, αυτό όμως δεν σας δίνει το δικαίωμα να μην γράφετε με σωστό τόνο. Εκτός από τον τρόπο γραφής, παρακαλώ να προσέχετε και τι γράφετε. Το θέμα είναι πολύ λεπτό και μπορεί πολύ εύκολα να ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια. Να γνωρίζετε ότι μόλις αντιληφθώ κάτι τέτοιο θα παρέμβω με κλειδαριά. Ευχαριστώ.

Εχετε απολυτα δικιο. Λυπαμαι αν καποιες εκφρασεις μου παρεξηγηθηκαν απο καποιους.
Νομιζω οτι καποια απο τα θεματα που συζητιουνται εδω μεσα, ειναι αρκετα σημαντικα, και θα πρεπει να λεγονται αληθειες. για την σωστη πληροφορηση των μελων του φορουμ.
 
SCanavos":37ad571g said:
"ο καλος χειριστης δεν κοβεται ουτε απ τον ιδιο το θεο"

Αυτό δεν το είπε κανένας σε αυτό το τόπικ μέχρι στιγμής. Όσοι τοποθετήθηκαν επ'αυτού, ακριβώς το αντίθετο υποστήριξαν. Ξαναδιάβασε. :wink:

skyfox":37ad571g said:
Πολλές φορές και σε πολλές εταιρείες.
Ενας τουλαχιστον μηχανικος σχεδόν πάντα ταξιδέυει με το αεροσκάφος
στην περιπτωση overnight σε μέρος που δεν έχει μηχανικούς η εκάστοτε εταιρεία. Ακόμη και μικρότερες εταιρείες το κάνουν αυτό.

Skyfox, ένα αεροπλάνο ΔΕΝ χρειάζεται μηχανικό για να διανυκτερεύσει ένα βράδυ. Στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει μηχανικός ΑΛΛΑ δεν είναι απαραίτητο. Αυτό που λέω είναι ότι οι κυβερνήτες οφείλουν να γνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους σε αυτό το ενδεχόμενο.
Η Α3 δεν ξέρω τί κάνει κανονικά. Αλλά στην περίπτωση που αναφέρθηκε ότι έπεσε το φταίξιμο στον καπετάνιο επειδή έμειναν τα φώτα ανοιχτά όλη νύχτα, συμπεραίνω ότι δεν υπήρχε μηχανικός.
Πάρτε γενικώς χαμπάρι ότι η εποχή που υπήρχαν οι πολυτέλειες αυτού του είδους, φτάνει στο τέλος της. Το έργο το λένε "χαμηλό κόστος".
 
Δεν γνωριζω που τα μαθαινετε ολα αυτα και δεν με ενδιαφερει.

Η αληθεια ειναι μονο μια και οι μικροτεροι και εκτος του επαγγελματος φιλοι ας το ακουσουν εαν θελουν....

<ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΟΠΗΚΕ ΚΑΛΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΕΛΟΣ>

Ολα τα αλλα ειναι εκτος σημασιας και βεβαιως εκτος παροντος θεματος.
Προσπαθηστε να ειστε ηρεμοι και να γραφετε με ευγενεια και σωστο υφος προς τους υπολοιπους παρακαλω.
Επισης να ευχαριστησουμε και το site που μας δινει την ευκαιρια να τα πουμε γιατι το OSCAR οπως υποστηριζουν πολλοι καθε αλλο παρα τοπος συναντησης των συναδελφων ειναι.
Τα λεμε.
 
Αγαπητέ Talk To Me Goose,από το απόλυτο τού post σου βγάζω το συμπέρασμα οτι είσαι πιλότος τής A3 (ή έστω,εργαζόμενος στην Α3 μέ πρόσβαση σέ τέτοιου είδους πληροφορίες) καί επομένως έχεις την δυνατότητα να μάς ενημερώσης και να μάς διαβεβαιώσης αξιόπιστα οτι όντως κανένας καλός χειριστής δέν έχει κοπεί από τον εν λόγω εξεταστή.

Μέ προβληματίζει όμως το γεγονός οτι δέν παρενέβης νά το πής αυτό ευθύς εξ αρχής όταν ο CONFIG2 έθεσε το ερώτημα,αλλά χρειάστηκε να "παρέλθουν" τέσσερεις σελίδες σχολίων και να διαβάσουμε μέχρι και γιά ξεχασμένα φώτα καμπίνας επιβατών,μέχρι να αποφασίσης να κάνης αυτή την διαβεβαίωση,που αποτελεί ουσιαστικά απάντηση στο ερώτημα τού "Ολυμπιακού" συναδέλφου σου.

Οπως και να έχη,θέλω να πιστεύω οτι τά πράγματα είναι όντως όπως τά λές,καί να κλείσουμε την συγκεκριμένη συζήτηση εδώ.
 
Talk To Me Goose......":136zawye said:
<ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΟΠΗΚΕ ΚΑΛΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΕΛΟΣ>

Αγαπητέ Talk To Me Goose ευχαριστούμε για την διευκρίνιση και προσωπικά δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητίσω αυτά που λές. Δεν έχω καμμία τέτοια ένδειξη. Αν μου απαντήσεις στην επόμενή μου ερώτηση εγώ είμαι πλήρως καλυμμένος από το θέμα.

Μπορείς με τον ίδιο κατηγορηματικό και απόλυτο τρόπο να μας πείς ότι :

"ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ* ΤΗΣ Α3, ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ. ΤΕΛΟΣ"

:?:

*Συμπεριλαμβανομένων όσων έχουν μπάρμπα στην Κορώνη** και είναι ανεπαρκείς.

** Αν υπήρχαν ή υπάρχουν τέτοιοι στην Α3 βέβαια.
 
Θα προσπαθησω να απαντησω ετσι ωστε να καταλαβουν ολοι και οι εκτος του επαγγελματος φιλοι.

Στον κοσμο των αερομεταφορων για καθε ειδικοτητα και θεση ο εκαστοτε εκμεταλλευομενος (αερομεταφορεας) οριζει μια περιοχη μεσα στην οποια πρεπει να ευρισκεται η επιδοση των συγκεκριμενων ανθρωπων ειτε αυτοι ειναι χειριστες ειτε ειναι μηχανικοι κλπ.

Η περιοχη αυτη εχει ορια ελαχιστης και μεγιστης αποδοσης και ειναι οπως ειπαμε προγενεστερα καθαρα θεμα καθε εταιριας.
Ειναι ευνοητο οτι προσλαμβανονται λοιπον ανθρωποι συμφωνα με αυτες τις απαιτησεις.
Απαιτησεις οι οποιες σε καποιες εταιριες ειναι μεγαλες σε καποιες αλλες μικροτερες.
Στη συνεχεια ειναι χρεος της εταιριας με την απαραιτητη εκπαιδευση να διατηρει το προσωπικο σε τετοιο επιπεδο ωστε να ανταποκρινεται στις απαιτησεις επιδοσης, εντος παντα της περιοχης που ειπαμε (υψηλοτερα ναι χαμηλοτερα οχι)
Αν αρχισεις απο το Α μια εταιρια,αυτο ειναι ευκολοτερο παρα να το ξεκινησεις απο τη μεση η ακομα χειροτερα απο ενα μιγμα ανθρωπων τους οποιους κληρονομησες (συνενοση πολλων εταιριων) στην περιπτωση της Αιγαιου δηλαδη.
Η Aegean λοιπον προσπαθησε και προσπαθει να διατηρει τους χειριστες της οπως βεβαια και καθε αλλη εταιρια στο απαιτουμενο επιπεδο επιδοσης το οποιο ειναι αρκετα υψηλο.
Στην εταιρια δεν υπαρχουν ΚΑΚΟΙ χειριστες ουτε υπηρχαν απλα βρεθηκαν χειριστες εκτος απαιτουμενης εταιρικης επιδοσης και αυτοι αλλοι με την απαραιτητη εκπαιδευση εφτασαν το επιπεδο αυτο αλλοι δεν τα καταφεραν.
Και παλι το λεω οτι αυτοι δεν ηταν κακοι, απλα δεν μπορεσαν να φθασουν το απο την εταιρια πολυ υψηλο ζητουμενο επιπεδο.
Οι χειριστες αυτοι ολοι εργαζονται σημερα σε αλλες αεροπορικες εταιριες εκει που οι απαιτησεις ειναι τυχον μικροτερες.
Απαντωντας τωρα στο σχολιο για αυτους με τα μεγαλα μεσα θα ηθελα να σας πω με καθε ειλικρινια οτι ειναι εταιρικη πολιτικη αυτο το συγκεκριμενο θεμα να αποφευγεται τελειως και αποδειξη αυτου ειναι οτι στην εταιρια βρηκαν δουλεια παιδια που δεν τα ηξερε ουτε η μανα τους!
Ειναι πολυ ευκολο να λες αυτα που ακους και πολυ ευκολοτερα λεγονται οι αρνητικες κριτηκες.
Ευχομαι να μπορεσα να απαντησω στα ερωτηματα του φιλοu Gonso, θα ηθελα να το καταφερω με πιο λιγα λογια αλλα μερικες φορες οταν δεν ξερεις αν ο αλλος ειναι του επαγγελματος αυτο ειναι εξαιρετικα δυσκολο.
Βεβαια απο το ονομα και μονο ισως υπαρχει καποια σχεση (Gonso).

Καλο βραδυ.
 
Απαντωντας στον Hastaroth,

Προσπαθω να παρακολουθω τη συζητηση οσο περισσοτερο γινεται, το κανω οταν ειμαι σπιτι και εχω χρονο και οταν στο site υπαρχει μεταξυ μας ηρεμια και η ενταση εχει εκτονωθει, για κανενα αλλο λογο.
Ευχαριστω βεβαια για την ερωτηση.
Τα λεμε.
 
Ξαναθέτω το ερώτημα:υπάρχουν χειριστές οι οποίοι αν δεν έφεραν "βαρύ οικογενειακό επίθετο" δε θα εργάζονταν λόγω συγκεκριμένων συμβάντων για τα οποία άλλοι θα είχαν απορριφθεί;
 
Φανταστικα,

Ωραια ερωτηση στην οποια θα απαντησω με ερωτηση επισης και θα καταλαβεις Αλεχ96.

Ο εχων βαρυ οικογενιακο επιθετο περασε η οχι ; κανονικα ολη τη διαδικασια ελεγχου για την προσληψη του; ειναι στα καθηκοντα του εντος της αποδεκτης περιοχης επιδοσης απο την εταιρια;
Εχει ελεγχθει περιοδικα απο τους συμμαχους και εχει βρεθει οτι πληρει τις απαραιτητες προυποθεσεις (ικανοτητα) για να ασκει τα καθηκοντα του;
Βεβαια ΝΑΙ ετσι δεν ειναι;
Ολοι μπορουμε να γινουμε κριτες και οι περισσοτεροι φανταζονται τον εαυτο τους Her Lube με το παραμικρο που συμβαινει,αλλα οταν κληθουν επωνυμα να παρουν θεση δειλιαζουν γιατι τοτε σκεφτονται οτι ισως κανουν λαθος, ετσι γινεται φιλε μου.
Λαθη κανουμε και θα κανουμε ολοι γιατι ειμαστε ανθρωποι, αυτο που μετραει ειναι εαν τα λαθη αυτα ηταν ικανα να προκαλεσουν το χειροτερο και εαν τα λαθη αυτα διορθωνονται η οχι μεσα στο μυαλο του καθε ενα μας.
Πολυ ευστοχο το θεμα σου και ευχαριστω που το εθεσες με αυτο τον τροπο.
Για σου Αλεξ.
Θα τα πουμε.
 
Σε ευχαριστώ και εγώ για την απάντηση.Θεωρώ άκρως απαραίτητο να διευκρινίσω οτι δεν αναφέρομαι μόνο στην Α3.Στη διατύπωσή σου "Βεβαίως ΝΑΙ...." δε ξέρω τι να απαντήσω με σιγουριά,αναφέρω απλά οτι υπονοούνται ενδείξεις για το αντίθετο χωρίς να τις υιοθετώ.Επειδή δεν είναι δουλειά μου ούτε θεωρώ οτι είναι καλό να συνεχίσω σε διαδικασία "ανάκρισης" δε μπορώ να πω περισσότερα.Ας μιλήσουν σχετικότεροι με στοιχεία.
Υ.Γ. Θεωρώ πολύ επιτυχημένο το σχόλιο:"..φαντάζονται τον εαυτό τους HerLuebe....".Πραγματικά καταπληκτικό!
 
Top