Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όλα ξεκίνησαν όταν στις περιγραφές των προδιαγραφών των έργων του αεροδρομίου αναφερόταν πως "ο διάδρομος μετά την επέκτασή του θα μπορεί να δέχεται και υπερατλαντικές πτήσεις".
Δεν ήθελε πολύ. Οι "δημοσιογράφοι" άρχισαν να αναπαράγουν και οι τοπικοί καρεκλοκένταυροι βρήκαν ακόμα ένα επιχείρημα για να χαϊδεύουν αυτιά. Το "θα μπορεί να δέχεται" έγινε "θα δέχεται", και τις συνέπειες τις ζούμε σήμερα.

Λές και η κάθε Delta και η κάθε American περιμένουν απο τον Τζιτζικώστα να τους πει πως υπάρχει η Θεσσαλονίκη.

(Η Κατάρ με την ευκαιρία πως και δεν επέστρεψε;
Και με το άνοιγμα της ΤΚ στην Αυστραλία δεν το βλέπω να επιστρέφει.)
 
Ok, εσύ το διάλεξες. There is no alternative :1:
Post automatically merged:


Έχει νομιμοποιηθεί η κάνναβη για ψυχαγωγικούς λόγους και στην Θεσσαλονίκη;
Λίγο κρατεί με τα μπαφίδια αδέλφια.
Του είπαν ομορφαίνει δεν παχαίνει αλλά αυτός το παράκανε.
Post automatically merged:


Το DUS είχε και NYC και CUN κλπ.
Τουλάχιστον η LTU, air Berlin και αργότερα η Eurowings είχαν. Τώρα δεν έχω ιδέα τι πετάει από εκεί.
Τώρα δεν έχει τίποτα. Πετούσε και η Delta για Ατλάντα, πετούσε η Air Berlin και είχε κρατήσει και μια πτήση για EWR η LH.
Post automatically merged:

Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο ζόρι με τα μπλα-μπλα του Τζιτζικώστα λες και τον παίρνει κανείς σοβαρά για τις υπερατλαντικές πτήσεις, σαν τον Χατζηχρήστο που κατεβαινε από το χωριό στην Ομόνοια με τις κότες στην πλάτη. Το αν μια εταιρία βάλει υπερατλανικά δρομολόγια προς SKG σιγουρα δεν θα ειναι θέμα Περιφερειάρχη.
Σας παραπέμπω στις τελευταίες σοβαρές δηλώσεις του υπευθυνου της Fraport που είπε πως ειναι μια δύσκολη και απαιτητική σύνδεση και αν υπάρξουν εξελίξεις , σίγουρα θα ειναι για 2025+.

Υ.Γ Αν και δεν καταλαβαινω γιατί τόσο πρεμούρα για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη μια εποχική σύνδεση για 3-4 μήνες με ενα δρομολόγιο την εβδομάδα προς Ν.Υόρκη, όταν της λείπουν τοσο σημαντικές all year συνδέσεις με σοβαρές ευρωπαϊκες πόλεις.
Γιατί είναι flash-y και θα πουλήσουν αέρα κοπανιστό οι τοπικοί άρχοντες. Χίθροου, Φρανκφούρτη (με LH), Άμστερνταμ, Ζυρίχη δεν πουλάνε, ασχέτως αν η μετεπιβίβαση σε αυτά προσφέρει δεκάδες μακρινούς προορισμούς.
 
Last edited:
Υ.Γ Αν και δεν καταλαβαινω γιατί τόσο πρεμούρα για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη μια εποχική σύνδεση για 3-4 μήνες με ενα δρομολόγιο την εβδομάδα προς Ν.Υόρκη, όταν της λείπουν τοσο σημαντικές all year συνδέσεις με σοβαρές ευρωπαϊκες πόλεις.

Η Θεσσαλονίκη έχει μια ευάριθμη τοπική εκλογική πελατεία που χαρακτηρίζεται από ένα σύμπλεγμα κατωτερότητος έναντι των Αθηνών. Οι πολιτικοί το γνωρίζουν, το καλλιεργούν συστηματικά και το αξιοποιούν εκλογικά.
 
Συμφωνώ sv1xv. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας όπως λες, αν υπάρχει, δεν είναι αυτοδημιούργητο, αλλά προφανώς προέρχεται από τον τρόπο που αντιμετωπίζεται η Θεσσαλονίκη και η όποια Θεσσαλονίκη. Αλλά αυτή είναι πολιτική κουβέντα και δε θέλω να επεκταθώ.

Από την άλλη πλευρά θα ήθελα να επισημάνω ότι σε θεωρητικό επίπεδο τουλάχιστον κανείς -ούτε η Αθήνα-, δεν απαγορεύει στη Θεσσαλονίκη να ανοίξει απευθείας δρομολόγια προς Αμερική για παράδειγμα. Απλά όλο αυτό θέλει και κάποια ρύθμιση, προϋποθέσεις, γνώσεις και τίθενται κάποια ζητήματα ασφάλειας. Δεν μπορούμε να ανοίξουμε ένα δρομολόγιο και να αφήσουμε το μπούγιο να μπουκάρει όπως βρει, όπου βρει, όποτε βρει, να μπαινοβγαίνει όποιος θέλει όποτε θέλει με όποιον και ό,τι θέλει. Γι’ αυτό μερικά μέλη σωστά σημείωσαν ότι φέτος να μην περιμένουμε τέτοια δώρα.

Όσον αφορά το σχόλιο του Coach_tou_Kanape για τις μακρινές συνδέσεις μέσω κόμβων, νομίζω ότι είναι ένα από τα σοβαρά προβλήματα που έχουν οι σημερινές παραδοσιακές αεροπορικές. Αδυνατούν ή δε θέλουν να καταλάβουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες του επιβατικού κοινού. Προφανώς αυτό όποτε υπάρχει η δυνατότητα προτιμάει να πετάξει με απευθείας πτήση παρά να κάνει το γύρο του κόσμου. Όταν τα συμφέροντα της αεροπορικής συγκρούονται με τις ανάγκες των πελατών της (να μην αποδυναμώσουν τα hub τους δηλαδή), είναι επιτακτικό να αναληφθεί δράση. Σε αυτό τον τομέα, πολλές αεροπορικές τηρώντας αμυντική στάση έχουν χάσει πολλές ευκαιρίες. Ας ελπίσουμε να μην είναι αργά. Ο τολμών νικά έλεγαν παλιά. Απλά έχουμε λίγο την υπερβολή μέσα μας, είμαστε ή του ύψους ή του βάθους. Αν δε γίνει σοβαρή έρευνα για την κατάσταση και τις απαιτήσεις της αγοράς -όποια και αν είναι αυτή, δε μιλάω μόνο για τη Θεσσαλονίκη- δε μπορεί να έχει επιτυχία το εγχείρημα.

Αλλά η όλη κουβέντα ως εδώ είναι καθαρά θεωρητική και δεν ξέρω αν αυτό το φόρουμ είναι το κατάλληλο μέρος για να συζητηθεί. Αν δεν υπάρχουν στοιχεία με αριθμούς για τη ζήτηση είναι μάταια η κουβέντα. Εκτός των άλλων, διορθώστε με αν κάνω λάθος, δε γνωρίζω κάποια αεροπορική που να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για σταθερή, μακροπρόθεσμη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με κάποιο μακρινό προορισμό. Βέβαια το σκηνικό του κόσμου αλλάζει, και μερικές φορές γοργά. Αν πράγματι το μετρό της Θεσσαλονίκης ανοίξει το Νοέμβριο όπως λέγεται και φτάνει ως το αεροδρόμιο, είναι πιθανό, αν έχει γίνει καλή δουλειά, να προσελκύσει το ενδιαφέρον και άλλων φορέων. Ωστόσο, φοβάμαι ότι τα έργα στο Μακεδονία προχωρούν πολύ αργά. Στην τελευταία μου επίσκεψη ναι μεν είχε γίνει πρόοδος, όμως παράλληλα επικρατούσε μια εικόνα ακαταστασίας. Ενδεχομένως υπάρχει δυσκολία στη συνεννόηση μεταξύ των εργατών λόγω της πολυγλωσσίας. Ή απλά έτυχα σε μια στιγμή που το έργο είναι σε εξέλιξη και εφόσον δεν ολοκληρώθηκε θα πρέπει να περιμένουμε. Πάντως από την άποψη του επιβάτη ομολογώ ότι με δυσκόλεψε και με μπέρδεψε καθώς οι στήλες που δείχνουν ποιες εταιρίες εξυπηρετούνται σε ποιο τερματικό σταθμό είχαν ελλείψεις. Ίσως να υπήρχε και έλλειψη προσωπικού, δε γνωρίζω. Μάλλον είμαστε ακόμα στη φάση της «ανάρρωσης» από τις συνέπειες του κορονοϊού και των λοιπών αναταραχών που έζησε ο πλανήτης πρόσφατα. Ας επισπεύσουν οι άρχοντες τις διαδικασίες ανάκαμψης, νομίζω υπάρχει πληθώρα ανθρώπων που θέλουν να εργαστούν.
 
Αυτή τη στιγμή, οι μεγαλύτεροι αερομεταφορείς που εκτελούν διηπειρωτικές πτήσεις από και προς Ευρώπη είναι η American, United, Air Canada, Emirates, Etihad, Qatar, Singapore Airlines. Πιστεύετε ότι δεν έχουν εξετάσει τη σχετική προοπτική; Αν υπήρχε προοπτική, θα είχαν ξεκινήσει να πετούν και από τη Θεσσαλονίκη και από αντίστοιχου μεγέθους πόλεις όπως η Σμύρνη, η Νάπολη, η Μασσαλία (εκτός από το εποχικό της TS), η Άγκυρα κ.ά. Συνεπώς, ας αποβάλλουμε το σύνδρομο του Ομφαλού της Γης ως άμυνα στο υποβόσκον σύμπλεγμα κατωτερότητάς μας και ας αγνοήσουμε επιδεικτικά και αποδοκιμάσουμε τις εξαγγελίες των πολιτικάντηδων κάθε φορά που πλησιάζουν εκλογές.
 
Αν πράγματι το μετρό της Θεσσαλονίκης ανοίξει το Νοέμβριο όπως λέγεται και φτάνει ως το αεροδρόμιο, είναι πιθανό, αν έχει γίνει καλή δουλειά, να προσελκύσει το ενδιαφέρον και άλλων φορέων.
Το μετρό μάλλον θα ανοίξει σύμφωνα με τον προγραμματισμό, αλλά δυστυχώς δεν θα εξυπηρετεί το αεροδρόμιο.
 
Όσον αφορά το σχόλιο του Coach_tou_Kanape για τις μακρινές συνδέσεις μέσω κόμβων, νομίζω ότι είναι ένα από τα σοβαρά προβλήματα που έχουν οι σημερινές παραδοσιακές αεροπορικές. Αδυνατούν ή δε θέλουν να καταλάβουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες του επιβατικού κοινού. Προφανώς αυτό όποτε υπάρχει η δυνατότητα προτιμάει να πετάξει με απευθείας πτήση παρά να κάνει το γύρο του κόσμου. Όταν τα συμφέροντα της αεροπορικής συγκρούονται με τις ανάγκες των πελατών της (να μην αποδυναμώσουν τα hub τους δηλαδή), είναι επιτακτικό να αναληφθεί δράση. Σε αυτό τον τομέα, πολλές αεροπορικές τηρώντας αμυντική στάση έχουν χάσει πολλές ευκαιρίες. Ας ελπίσουμε να μην είναι αργά. Ο τολμών νικά έλεγαν παλιά. Απλά έχουμε λίγο την υπερβολή μέσα μας, είμαστε ή του ύψους ή του βάθους. Αν δε γίνει σοβαρή έρευνα για την κατάσταση και τις απαιτήσεις της αγοράς -όποια και αν είναι αυτή, δε μιλάω μόνο για τη Θεσσαλονίκη- δε μπορεί να έχει επιτυχία το εγχείρημα.
Όπου υπάρχει επαρκής ζήτηση, οι αεροπορικές μια χαρά προσθέτουν απευθείας πτήσεις, όπως έχουν προστεθεί αρκετές απευθείας συνδέσεις μεταξύ Αθήνας και ΗΠΑ (Σικάγο, Βοστώνη, Ουάσινγκτον κλπ).

Για την εξέλιξη του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης, και για τις επιλογές που αυτό δίνει στους ταξιδιώτες του, είναι προτιμότερες οι πυκνές συνδέσεις με τα hubs όλο το χρόνο, παρά μια ξεκάρφωτη πτήση για ΝΥ 3 φορές την εβδομάδα. Γιατί απο το LHR ή το AMS ή την FRA έχεις δεκάδες προορισμούς στις ΗΠΑ, στον Καναδά ή στην Ασία συν πόσους παραπάνω στην Ευρώπη που δεν εξυπηρετούνται σήμερα.
 
Εδώ καλά καλά δεν έχει συχνές πτήσεις με hubs (FRA, LHR, MAD, CDG) πλην Α3, για τις ευρωπαϊκές εταιρείες το SKG ίσα που υπάρχει.

Ας μη συντηρούμε μια συζήτηση χωρίς νόημα, και μάλιστα με ακατάσχετα φλύαρες τοποθετήσεις που αμφιβάλλω αν διαβάζει κανείς.
 
Εν τω μεταξύ το νήμα αυτό ξεκίνησε το 2006. Είναι 2024 (ήτοι 18 χρόνια μετά) και γράφουμε τα ίδια πράγματα. Αλλά, αυτοί είστε!
Το πιο πετυχημένο post εδώ και μέρες! Δεν ξέρω τι φαντασιώσεις υπάρχουν από τον κάθε πολιτικό εν όψη ευρωεκλογών αλλά μάλλον το πιο σωστό είναι να κλειδωθεί το θέμα γιατί εδώ και 18 χρόνια επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια στο παρόν topic και (φυσικά) δεν γίνεται τίποτα επί του πρακτέου.
Ίσως την επόμενη δήλωση να την γράψουμε στο Αεροπορικά μαργαριτάρια!
 
Αυτή τη στιγμή, οι μεγαλύτεροι αερομεταφορείς που εκτελούν διηπειρωτικές πτήσεις από και προς Ευρώπη είναι η American, United, Air Canada, Emirates, Etihad, Qatar, Singapore Airlines. Πιστεύετε ότι δεν έχουν εξετάσει τη σχετική προοπτική; Αν υπήρχε προοπτική, θα είχαν ξεκινήσει να πετούν και από τη Θεσσαλονίκη και από αντίστοιχου μεγέθους πόλεις όπως η Σμύρνη, η Νάπολη, η Μασσαλία (εκτός από το εποχικό της TS), η Άγκυρα κ.ά. Συνεπώς, ας αποβάλλουμε το σύνδρομο του Ομφαλού της Γης ως άμυνα στο υποβόσκον σύμπλεγμα κατωτερότητάς μας και ας αγνοήσουμε επιδεικτικά και αποδοκιμάσουμε τις εξαγγελίες των πολιτικάντηδων κάθε φορά που πλησιάζουν εκλογές.
H NAP φετος θα εχει double daily EWR με United. To DXB το εξυπηρετεί η FZ. H ADB εχει την XQ γιαυτο. Δεν εχει να κανει με το μεγεθος της πολης διοτι οι ΕΚ/FZ πετάνε σε Λυών, Πόζναν, Πίζα, Κρακοβία κτλ.. Αλλου χωλαινει η πολη (σε πολλά) που δεν ειναι της παρουσης για ανάλυση
 
Top