Argo Airways

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Συμπαθητική η εταιρεία με το 9θεσιο υδροπλάνο, αλλά εκτός από τους προορισμούς ίσως να έγραφε από πού για πού μεταξύ αυτών πετάει στο site της. Εκτός αν δεν μπορώ να δω κάτι λόγω browser.
 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ARGO AIRWAYS & DIDAVIA AVIATION ACADEMY

Η ArGo Airways ανέθεσε στην DIDAVIA Aviation Academy το σύνολο των Εκπαιδεύσεων απαραίτητων για την έναρξη λειτουργίας της, αλλά και την ομαλή συνέχειά της. Οι Θεωρητικές Εκπαιδεύσεις υλοποιούνται στην έδρα της ArGo στον Βόλο, αλλά και στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της DIDAVIA στα Σπάτα. Οι συμμετέχοντες είναι επί το πλείστον χειριστές, αλλά και επίγειο προσωπικό της πρόσφατα συσταθείσας ArGo Airways. Βασικός άξονας της συνεργασίας αποτελεί η Εκπαίδευση στο αμφίβιο αεροσκάφος DHC-3 Turbo Otter με το οποίο επιχειρεί η ArGo. Η Πτητική Εκπαίδευση του DHC-3 λαμβάνει χώρα καταρχάς στον Κρατικό Αερολιμένα Νέας Αγχιάλου (ΚΑΝΑ) όπου διατηρεί την βάση της η ArGo.

Η ArGo Airways είναι μια Ελληνική αεροπορική εταιρεία που ιδρύθηκε με έδρα την πόλη του Βόλου, η οποία προτείνει την χρήση υδροπλάνων ως εναλλακτικό μέσο μεταφοράς. H ArGo συνδέει την ηπειρωτική Ελλάδα αρχικά με τα νησιά Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο. Περισσότεροι νησιωτικοί προορισμοί θα ακολουθήσουν, σε μια προσπάθεια να αξιοποιηθεί η ιδιομορφία της μορφολογίας της χώρας που ενδείκνυται για την χρήση υδροπλάνων καθότι αποτελείται από σχεδόν 200 κατοικημένα νησιά, προσφέροντας συγχρόνως μια πολύτιμη και μερικές φορές απαραίτητη επιλογή μεταφοράς στους συμπατριώτες μας. Πέρα από τον Βόλο, στους προορισμούς που ήδη εξυπηρετεί η ArGo συμπεριλαμβάνονται η Θεσσαλονίκη κι η Αθήνα.

Tα εγκεκριμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα που διενέργησε η DIDAVIA για λογαριασμό της ArGo περιλαμβάνανε επίσης: Crew Resource Management, Dangerous Goods Regulations, First Aid, Safety Regulations κ.α.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ArGo Airways, κύριος Κωνσταντίνος Παναγιώτου, δήλωσε: «Επιλέξαμε την DIDAVIA καθώς είχε την δυνατότητα όχι απλώς να προσφέρει την απαιτούμενη εγκεκριμένη Εκπαίδευση, αλλά επίσης ένα υψηλό επίπεδο customer service και εξειδικευμένης υποστήριξης καθ’όλη την περίοδο κατά την οποία η ArGo προετοιμαζότανε για την έναρξη λειτουργίας της, αλλά και στα πρώτα βήματα μας. Στόχος μας είναι η διεύρυνση της συνεργασίας μας και σε περαιτέρω αεροπορικά θέματα εκπαίδευσης.»

Η Αεροπορική Ακαδημία DIDAVIA, με άδεια λειτουργίας GR-FTO/TRTO-007, ιδρύθηκε το 2007 ως η πρώτη αντίστοιχη ιδιωτική πρωτοβουλία προσφέροντας εξιδεικευμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες για Αεροπορικές Εταιρείες. Η DIDAVIA συνεχίζει να πρωτοπωρεί προσφέροντας καινοτόμα αεροπορικά προγράμματα κατάρτισης, που σε πολλές περιπτώσεις διενεργούνται για πρώτη φορά στην χώρα μας. Πέρα από την ArGo Airways, στο πελατολόγιο της DIDAVIA συμπεριλαμβάνονται αεροπορικές εταιρείες όπως η Olympic Air, η Aeroland, η Elite Airlines, η Hellenic Imperial Airways, κ.α.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Γραφείο Τύπου DIDAVIA
Τηλέφωνο Επικοινωνίας 210.66.35.639, Φαξ 210.66.35.639
Ηλεκτρονική Διεύθυνση info@didavia.com
Κεντρικά Γραφεία: Δημάρχου Χρ. Μπέκα & Βας. Παύλου, 19004 Σπάτα, GR
 
Αναστολη των δρομολογιων ανακοινωσε η argo airways λογο συντηρησης του υδροπλανου , αναφερεται σημερα στη ''Θεσσαλια''. Ηταν να γινει το καλοκαιρι αλλα αποφασιστηκε να γινει τωρα που δεν εχει αρχισει ακομη η τουριστικη περιοδος..... και δεν εχει πολυ δουλεια να συμπληρωσω
 
Ενώ θα έπρεπε να έχει (δουλειά).Ακριβώς το ίδιο είχε κάνει και η ASL το 2007........
 
θα αποκτήσει, αφού τελειώσει η κωμωδία με το υδατοδρόμιο της Αθήνας,η οποία για μένα θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον 3,αυτή τι στιγμή ενεργά.3 γιατί τόσα χρειάζεται...
 
alex96":3j5htxax said:
Ενώ θα έπρεπε να έχει (δουλειά).Ακριβώς το ίδιο είχε κάνει και η ASL το 2007........

Κοιτα δε νομιζω να θα εχει την ιδια καταληξη με την ASL . Πιστευω οτι ηταν σε λαθος χρονο στο λαθος μερος... Οριακα το προλαβε η ΑRGO και πιστευω οτι αν δεν ηταν η ARGO και το κλεισιμο(δυστηχως) της ASL δε θα βλεπαμε τωρα δημόσιες διαβούλευσεις για νομοσχεδια για υδατοδρομια.
 
Ευθύνη έχει ΚΑΙ η εταιρεία.
Η δυσλειτουργία του κράτους είναι δεδομένη.
 
Ρε παιδιά,χωρίς δίκτυο και χωρίς στόλο ακόμα και γεμάτο να πηγαινοέρχοταν το υ/πλάνο,τι περιμένατε να γίνει;
Και,στο κάτω-κάτω,θα πηγαίνατε σε μια χώρα που γνωρίζετε οτι δεν έχει υποδομές να επενδύσετε με τη προοπτική των υποσχέσεων απο οποιοδήποτε πολιτικό;Και το τραγικό είναι οτι στους επενδυτές-σχεδιαστές περιλαμβάνονται και Έλληνες που ξέρουν............κρίμα............
 
Top