SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: SAS news

Όντως, και η Νορβηγική κυβέρνηση αναφέρει πλέον ότι αν υπάρξει πρόταση για αγορά του μερίδιου της στην SAS Scandinavian Airlines σε καλή τιμή, θα προχωρήσει. Για την ώρα έχουν εγκρίνει την ένεση κεφαλαίου που χρειάζεται η εταιρεία από την μεριά της Νορβηγικής κυβέρνησης.
 
Re: SAS news

Και ο ίδιος ο CEO της SAS δηλώνει ανοικτά την πεποίθηση του ότι μόλις ανακάμψει η αεροπορική θα ξεκινήσει και η διαδικασία πώλησης της. LH και AF ήδη έχουν ακουστεί...
:arrow: http://news.airwise.com/story/view/1267577620.html
Ο επόμενος για πούλημα?!?
 
Re: SAS news

χμμμμμμ...πρασινοι κυκλοι? :banana:
 
Re: SAS news

Σε αντίθεση με τους συναδέλφους της ΒΑ, οι ιπτάμενοι της SAS συμφώνησαν σε διάφορες περικοπές-ελαφρύνσεις που θα συμβάλουν στον περιορισμό του κόστους αλλά και θα ανοίξουν τον δρόμο για το "ζεστό" μετρητό απ' τους μετόχους της εταιρείας ώστε να προχωρήσει το σχέδιο αναδόμησης και (τελικώς) πώλησης ...
:arrow: http://www.reuters.com/article/industrialsSector/idUSLDE62B0AO20100312
 
Re: SAS news

Ξέρω πως το post μου θα καταλήξει στον κουβά, αλλά το γράφω για 2 λόγους:
:arrow: Δεν αντέχω να μην το γράψω, όσο off-topic και άσχετο κι αν είναι και
:arrow: δεν μπορεί η τελευταία καταχώρηση στο trash area να είναι 11 Μαρτίου. Οπότε βάζω και εγώ το λυχναράκι μου :mrgreen: για να διορθωθεί αυτό το σφάλμα.

OA701":2rxepds3 said:
οι ιπτάμενοι της SAS συμφώνησαν σε διάφορες περικοπές-ελαφρύνσεις που θα συμβάλουν στον περιορισμό του κόστους αλλά και θα ανοίξουν τον δρόμο για το "ζεστό" μετρητό απ' τους μετόχους της εταιρείας ώστε να προχωρήσει το σχέδιο αναδόμησης και (τελικώς) πώλησης ...
Ένα πράγμα σαν τους διοικούντες και τους μετόχους της ΕΡΤ δηλαδή, που ενώ το κράτος πάει για πτώχευση και προσπαθεί να βγάλει από τη μύγα ξύγγι (τη φτωχή μύγα όμως, μη ζορίσουμε την πλούσια μύγα που θα χρηματοδοτήσει την επόμενη προεκλογική μας καμπάνια), κάνουν διαγωνισμούς και φανφάρες τύπου Eurovision.

Ένα πράγμα εύχομαι ολόψυχα: Να μας τη δώσουν οι συμπολεμιστές μας ευρωπαίοι τη ρημάδα τη πρωτιά και να πρέπει να κάνουμε τη διοργάνωση της επόμενης Eurovision. Να δούμε πού θα τα βρούν μετά. Θα βάλουν φόρους και στο κλ@σιμο;
 
Re: SAS news

Παρ' όλα τα προβλήματά τους, οι Σκανδιναβοί προγραμματιζούν συντόμως ανανέωση του στόλου τους μιάς και παρέλαβαν το τελευταίο α/φος τους απο παλαιότερη παραγγελία. Δείγματα υγιούς σκέψης καθώς δεν τους νοιάζει αν, πότε και που θα πουληθούν (δλδ δεν κλαίνε την μοίρα τους) αλλά προσπαθούν ήδη να επαναφέρουν την εταιρεία σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο απ' όλες τις πλευρές...

Για τα "μακρινά" εξετάζονται 787 και 350 ενώ για τα "κοντινά" 320, 737 και C Series με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται απο την SAS για 2014-15.

Τέλος, εντύπωση μου προκάλεσε ο υπάρχων στόλος τους που είναι λίγο ότι κάτσει με το fleet commonality να αναζητείται κάπου στα φιόρδ...

:arrow: http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=19798

@vassdel
συμφωνώ μαζί σου 100%
 
Re: SAS news

Mακάρι να ήταν έτσι αγαπητέ ΟΑ701, όμως αναγκαστικά άρχισαν να περικόπτουν τον στόλο τον MD80 λόγω μεγάλου κόστους και δεν υπήρχε ούτε και υπάρχει μακροπρόθεσμο σχέδιο για τον στόλο της εταιρείας, κάτι που δημιούργησε προβλήματα στον σχεδιασμό των δρομολογίων της εταιρείας σε επίπεδο Ευρωπαϊκών και μακρινών δρομολογίων. Εκεί πόνταρε και η Νorwegian που με τα ολοκαίνουρια Β737-800 που παραλαμβάνει συνεχώς ξεκινά καινούρια δρομολόγια από Νορβηγία, Σουηδία και Δανία.

Ακόμα και τα τελευταία CRJ 900 που πήρε η SAS ήταν λόγω των προβληματικών D8-400Q ώς ανταλλαγή από την Βombardier.

Άρα μακάρι να είχαν μακροπρόθεσμα σχέδια στην κατά τα άλλα πολύ αγαπημένη μου εταιρεία που έχει καταντήσει πλέον φάντασμα σε σχέση με την υπόλοιπη Star Alliance Lufthansa φαμίλια.

Ελπίζω σύντομα να την αναλάβουν οι Γερμανοί για το καλό της...
 
Re: SAS news

Εγώ θα προτιμούσα να κλείσει η SAS παρά να την αναλάβει και αυτή η Lufthansa.

Όταν σκέφτομαι πόσα μέτωπα έχει παράλληλα ανοιχτά η DLH πελαγώνω. Προσπαθεί να δημιουργήσει έναν όμιλο από 4 brand-names (Lufthansa, Swiss, Brussels, Austrian και ίσως 5 αν τελικά κρατήσει την BMI), με 7-8 hubs και προοπτική να προσθέσει άλλο ένα αν αποφασίσει να υποστηρίξει το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου, με την κοινή γνώμη σε Αυστρία-Ελβετία έτοιμη να αρχίσει να γκρινιάζει αν διαπιστώσει ότι τα τοπικά τους hubs υποβαθμίζονται σε σχέση με τη Φρανγκφούρτη και με τα συνδικάτα να καιροφυλακτούν για απεργίες.
Το προϊόν της δεν είναι σε καμία περίπτωση ομοιογενές (βλ. παροχές εν πτήσει της Brussels και της Austrian σε economy) και πρέπει να κάνει κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση, καθώς επίσης να αρχίσει να χαράσσει κεντρικά τα δρομολόγια των θυγατρικών και όχι να τις έχει να δρουν η κάθε μια σαν αυτόνομη εταιρία.

Μέσα σε όλο αυτόν τον αχταρμά, καλύτερα να αφήσει την SAS να παραπέει, και απλά να κοιτάξει να επωφεληθεί ταΐζοντας όσο περισσότερους επιβάτες από τις σκανδιναβικές χώρες στα hubs της για long-haul flights, όπως η Aegean τόσα χρόνια επωφελήθηκε από την παραπέουσα κρατική Ολυμπιακή. Το ίδιο κάνει πολύ αποτελεσματικά η Norwegian.

Κατά τη γνώμη μου όποιος αγοράσει την SAS αγοράζει έναν εφιάλτη. Η Lufthansa και η Air France έχουν ήδη πολλά στο κεφάλι τους για να μπλέξουν.

Οι μόνες εταιρίες για τις οποίες θα είχε νόημα η αγορά της SAS είναι κατά τη γνώμη μου η Norwegian (αποκτά μεν έναν εφιάλτη αλλά χάνει τον σημαντικότερο -αν και εξασθενημένο- ανταγωνιστή της), η Ryanair ή η Easyjet (εντελώς τραβηγμένο από τα μαλλιά αλλά πιστεύω ότι μπορούν να την αλλάξουν σε lo-co και να ενσωματώσουν τα hubs της ως κερδοφόρες βάσεις), και ενδεχομένως η Finnair αν βαρεθεί να είναι η καλύτερη μεσαίου μεγέθους εταιρία στην Ευρώπη και αποφασίσει να δοκιμάσει την τύχη της στο club των μεγάλων.
 
Re: SAS news

LXSKLH":29ervyil said:
Mακάρι να ήταν έτσι αγαπητέ ΟΑ701, όμως αναγκαστικά άρχισαν να περικόπτουν τον στόλο τον MD80 λόγω μεγάλου κόστους και δεν υπήρχε ούτε και υπάρχει μακροπρόθεσμο σχέδιο για τον στόλο της εταιρείας, κάτι που δημιούργησε προβλήματα στον σχεδιασμό των δρομολογίων της εταιρείας σε επίπεδο Ευρωπαϊκών και μακρινών δρομολογίων...

Δεν μπορώ να έχω προσωπική άποψη, ωστόσο ο COO της SAS δήλωσε ότι μέχρι τέλος του επόμενου χρόνου θα έχουν καταλήξει. Ίσως μέχρι πρόσφατα να μην έκαναν τίποτα αλλά η ειλημμένη απόφαση των κυβερνήσεων-μετόχων να απεμπλακούν πουλώντας να τρέχει πλεόν τα πράγματα γρηγορότερα μιάς και πρέπει να εξυγιανθεί η εταιρεία πρίν αλλάξει χέρια...


lewton":29ervyil said:
Εγώ θα προτιμούσα να κλείσει η SAS παρά να την αναλάβει και αυτή η Lufthansa...Όταν σκέφτομαι πόσα μέτωπα έχει παράλληλα ανοιχτά η DLH πελαγώνω...Το προϊόν της δεν είναι σε καμία περίπτωση ομοιογενές (βλ. παροχές εν πτήσει της Brussels και της Austrian σε economy) και πρέπει να κάνει κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση, καθώς επίσης να αρχίσει να χαράσσει κεντρικά τα δρομολόγια των θυγατρικών και όχι να τις έχει να δρουν η κάθε μια σαν αυτόνομη εταιρία...

Σεβαστή η άποψη σου αλλά τι σε κάνει να πιστεύεις ότι οι Γερμανοί δεν ξέρουν τι κάνουν? Είναι προφανές ότι μαζεύουν slot για μελλοντική "συμμαχική" χρήση ενώ προς το παρόν για να μην τα χάσουν κρατάν αυτόνομες εταιρείες, οι οποίες και τους δίνουν περισσότερη ευελιξία σε πολλά μέτωπα... Κάποια στιγμή και όχι πολύ μακριά απο τώρα όλες αυτές θα πετάνε κάτω απο ένα κοινό brand...
Ακόμη αντηχούν στα αυτιά μου το "Welcome in a BMI-Star Alliance flight" και το "Thank you for flying with BMI-Star Alliance"...

lewton":29ervyil said:
Κατά τη γνώμη μου όποιος αγοράσει την SAS αγοράζει έναν εφιάλτη. Η Lufthansa και η Air France έχουν ήδη πολλά στο κεφάλι τους για να μπλέξουν...Οι μόνες εταιρίες για τις οποίες θα είχε νόημα η αγορά της SAS είναι κατά τη γνώμη μου η Norwegian (αποκτά μεν έναν εφιάλτη αλλά χάνει τον σημαντικότερο -αν και εξασθενημένο- ανταγωνιστή της), η Ryanair ή η Easyjet (εντελώς τραβηγμένο από τα μαλλιά αλλά πιστεύω ότι μπορούν να την αλλάξουν σε lo-co και να ενσωματώσουν τα hubs της ως κερδοφόρες βάσεις), και ενδεχομένως η Finnair αν βαρεθεί να είναι η καλύτερη μεσαίου μεγέθους εταιρία στην Ευρώπη και αποφασίσει να δοκιμάσει την τύχη της στο club των μεγάλων.

Για την Norwegian δεν γνωρίζω. Η AF/KLM απέχει μέχρις στιγμής αλλά είναι ήδη δυνατή σε επιβατική κίνηση και σίγουρα όταν ανακοινωθεί και η συγχώνευση ΒΑ/ΙΒ θα κάνει τις κινήσεις της. FR και U2 ακολουθούν το δικό τους μονοπάτι, χωρίς βλέψεις για εξαγορές αν εξαιρέσουμε μόνο την FR που πήγε να βγάλει απ' την μέση την Aer Lingus. Μπορούν να πάνε και μόνες τους στη Σκανδιναβία όποτε το θελήσουν... H Finnair έχει κι αυτή προβλήματα με τα εργασιακά της...

Άποψη μου είναι ότι θα κινηθούν/κονταροχτυπηθούν για την SAS όλες οι συμμαχίες με την Star όπου συμμετέχει να έχει ένα μικρό προβάδισμα... Είναι τέτοιο το εκτόπισμα της SAS αλλά και η δομή της σκανδιναβικής αγοράς που πολλοί θα ήθελαν τρείς feeder βάσεις με τη μία...
 
Top