LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Καλημέρα και χρόνια πολλά. Τελικά και η δική μου πτήση Α3 717 από Μυτιλήνη μετά από δύο προσπάθειες προσγείωσης μας πήγανε Αθήνα και μετά σε ξενοδοχεία. Φύγαμε στις 7 το πρωί την επόμενη ως Α3 719. Ειδικά η πρώτη προσπάθεια ήταν καθαρά θέμα ατυχίας αφού μόνο ένα μικρό σύννεφο έκρυβε το line of sight του 34 το οποίο περάσαμε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα καθώς ακυρώσαμε ενώ βλέπαμε στην άνοδό μας και την αριστερή στροφή και τους δύο διαδρόμους. Στην Αθήνα μας λέγανε για τουλάχιστον 10 πτήσεις Θεσσαλονίκης που ήτανΑθήνα και διανυκτερεύσαμε εκεί για αυτό και έκαναν αρκετή ώρα να μας βρουν ξενοδοχείο /μεταφορά. Γενικά μας αντιμετώπισε πολύ καλά η A3 αν και υπήρχε έντονη δυσφορία στους επιβάτες κυρίως λόγω ότι είμαστε από τις 13.00 στο αεροδρόμιο στην Μυτιλήνη και μιλούσε η κούραση και η πείνα.
 
Χρονια πολλα xristo...ξερεις μηπως ποιο ειναι το ρεκορ συνολικης επιβατικης κινησης;
 
Thank you Δημήτρη.

4.169.559 (200:cool:
 
Γιατί σήμερα 12:00-14:00 δεν απαντούσε κανένα τηλέφωνο στα Airport Operation Section, Security Οffice, Support Section, αλλά ούτε και στο τηλεφωνικό κέντρο (και δεν εννοώ το ηχογραφημένο μήνυμα);;;!!! Μόνο στα Duty Free και στην Αστυνομία απάντησαν...! :rant: :with:
 
Ξέρει κανένας, ποιός ο λόγος της μετακίνησης υψηλόβαθμων στρατιωτικών με την ΟΑ 911 στις 12/01/2012;
 
Η ερωτηση ειναι γιατι πηγαν με ΟΑ(και οχι αλλη εταιρια), γιατι πηγαν SKG, η γιατι πηγαν με την ΟΑ911?
Για το πρωτο η απαντηση ειναι δε ξερουμε τι μπορει να σκεφτηκαν για το δευτερο μαλλον λογο αυτου http://www.sigmalive.com/news/greece/455037 και για το 3ο μαλλον επειδη τους βολευε η ωρα :D .
 
metanastis83":17ngs54d said:
Ξέρει κανένας, ποιός ο λόγος της μετακίνησης υψηλόβαθμων στρατιωτικών με την ΟΑ 911 στις 12/01/2012;
Επειδή βόλευε η ώρα αναχώρησης (14:40).
 
Αυτά σήμερα έκαναν divert από Σόφια λόγω poor breaking action:

26.01 12:45 EZY8973 320 London/Thessaloniki T1 Diverted
26.01 12:45 OS795 100 Vienna/Thessaloniki T2 Diverted
26.01 13:05 LH1426 E90 Frankfurt/Thessaloni T2 Diverted
26.01 13:10 FB450 143 Rome/Thessaloniki T2 17:57 Landed

LBSF 261300Z 35005MPS 1100 R27/1000V1400U SN OVC014 M07/M08 Q1013 R09/592091 NOSIG
LBSF 261200Z 35006MPS 0650 R27/0800N SN VV008 M09/M09 Q1012 R09/591092 NOSIG
LBSF 261100Z 34004MPS 310V010 0600 R27/0750V1100D SN VV009 M07/M08 Q1012 RESN R99/590195 NOSIG
LBSF 261008Z 32004MPS 1200 R27/P2000D SN SCT018 OVC029 M07/M08 Q1012 R99/590195 NOSIG
LBSF 261000Z 33004MPS 1800 SN SCT018 OVC030 M07/M09 Q1011 R99/590195 NOSIG
LBSF 260949Z 32005MPS 2800 SN SCT025 OVC030 M07/M09 Q1011 R99/590195 NOSIG
LBSF 260946Z 32005MPS 3600 SN SCT025 OVC030 M07/M09 Q1011 R99/590195 NOSIG
LBSF 260901Z 32004MPS 3500 SN SCT035 OVC058 M06/M08 Q1011 R99/590195 NOSIG
 
Προσωρινά στοιχεία για ολόκληρο το 2011:

Κίνηση εσωτερικού: 1.529.115 επιβάτες (-9.1%)
Κίνηση εξωτερικού: 2.532.596 επιβάτες (+13.6%)
Συνολική κίνηση: 4.061.711 επιβάτες (+3.9%)

Κινήσεις α/φ εσωτερικού: 20.830 (-10.5%)
Κινήσεις α/φ εξωτερικού: 22.020 (+1.7%)
Συνολικές κινήσεις αεροσκαφών: 42.850 (-4.6%)
 
Top