Skygreece Airlines

off topic mode -ON Αγαπητέ sxoaa, αν και ξεφεύγουμε τελείως από το θέμα, η Α3 κάνει ό,τι της πει η "μαμά Lufthansa" και η νΟΑ ακολουθεί κουτσαίνοντας. Για τη νΟΑ, ας μη συζητάμε, εδώ παράτησε όλα τα καλά δρομολόγια της Ευρώπης, η Αμερική τη μάρανε. Όσο για την A3, δε νομίζω να μπορέσει ν' ανοίξει διηπειρωτικό δρομολόγιο. Είναι μια καλή regional εταιρία και το βασικότερο, λειτουργεί ως feeder για τον κολοσσό Lufthansa. Αυτό τα λέει όλα.

Είπαμε, καλός ο ρομαντισμός, της Ελλάδας των 5 ηπείρων, αλλά δυστυχώς ο Αριστοτέλης πέθανε και μαζί και τ' όνειρό του.

off topic mode -OFF
 
sxoaa":3jsh0mhs said:
Οι ομογενείς η άλλοι επιχειρηματίες θά μπορούσαν να στήρηξουν τη νέα ΟΑ/Αιγαίου οστε να μπορέσουν αυτές να κάνουν επανέναρξη τών μακρινών δρομολογίων. Μία παραγγελεία νέων αεροσκαφών σαν το 787 θά έπρεπε να είχε γίνει από χρόνια πρίν και να μην παραγγελθουν αεροσκάφη δευτερο χέρι. Είναι πράγματι ωραίο να βλέπει κανείς τη LOT που πέταγε για χρόνια με παλαιά καί επικίνδυνα IL-62 να έχει τώρα στό στόλο της τα 787. Η ΟΑ δέν έπρεπε ποτέ να είχε πουλήσει τα πολύτημα slots. Η LOT ομως σέβεται και την ιστορία της και διαθέτει ακόμη και τα ιστορικά της χρώματα που δεν τα χάλασε για να κάνει το χατίρι νεόπλουτου επιχειρηματία!
Ας καμαρώσουμε τα 787 της LOT και τους προορισμούς στά μέρη της παλαιάς ΟΑ.
http://www.lot.com/us/en/web/newlot/pro ... promo=2113

Πρώτα απόλα ούτε παλιά ούτε επικίνδυνα ήταν τα IL-62 όταν τα πέταγε η LOT... από εκεί και μετά χαλάρωσε λίγο με τους Πολωνούς... αν είχες πετάξει με τα ερείπια τα 767 της δεν θα είχες την ίδια γνώμη...μια εταιρία της σειράς είναι η LOT δεν είναι και παράδειγμα προς μίμηση... χάλια σέρβις, χάλια αεροσυνοδοί, χάλια αεροπλάνα (για τα μακρινά μιλάω πάντα) κάποτε θα έπαιρνε και καινούργια αεροπλάνα, γιατί τα 767 αν είχαν φωνή θα γκάριζαν από τις ώρες που έχουν πετάξει... ε κανόνισαν να πάρουν 787, σιγά την πρωτοπορία...

Τώρα για το θέμα μας... το έχουμε χιλιοσυζητήσει... δεν μπορώ να καταλάβω πως μια εταιρία κομήτης με 3-4 παλιά αεροπλάνα θα ενώνει την Ελλάδα του 2012-13 με την Αμερική σε ετήσια βάση... όποιοι το επιχείρησαν όχι βέβαια στην Ελλάδα αλλά έξω απέτυχαν παταγωδώς... σε loco μορφή η Air Madrid φέσωσε τον κόσμο και έκλεισε, σε χλίδα μορφή η EOS , η Silverjet , η Maxjet το ίδιο και όλοι αυτοί ξεκίναγαν από Λονδίνο , Παρίσι και Μαδρίτη, πόλεις που καμιά σχέση δεν έχουν με την Αθήνα του σήμερα.

Μακάρι με την βοήθεια του Κυρίου και την εθνική ομοψυχία των απανταχού Ελλήνων η Skygreece να τα καταφέρει... επειδή όμως ο Κύριος αυτή την στιγμή βοηθάει τον Σαμαρά να πάρει την δόση και οι απανταχού Έλληνες δεν έχουν ούτε για τα ναύλα μέχρι την Σαλαμίνα συγνώμη αλλά δεν το πολυβλέπω...
 
Ακομη δεν δωδηκε μορφη και ηδη παρουσιαστηκαν πολλοι γνωστες και ξεραολες οσον αφορα τα ποιστοποιητικα και τις δυνατοτητς εκτελεσης υπερατλαντικων δρομολογιων. Και αν η οχι πρεπει να χρησιμοποιηθουν προσωπικο και υλικο της πρωην Ολυμπιακης. Απο οτι ειναι γνωστο μεχρι τωρα, προκειτε για μια προσπαθεια επιχειρηματιων απο τον Καναδα προκειμενου αφενος να ικανοποιησουν την ζητηση και το προβλημα της χωρας οσον αφορα την συνδεση και βεβαιως αφετερου να εξασφαλισουν και καποια κερδη για την επενδυση τους. Τι κακο ειναι σε αυτο ? Και τι κακο ειναι εαν χρησιμοποιησουν το δυναμικο και τεις γνωσεις της πρωην Ολυμπιακης . βλακειες ειναι αυταπου γραφει καποιος για τους πιλοτους , ειναι οι καλυτεροι και πιο εμπιστοι διεθνως. Οι μηχανικοι και πολλα ατομα πωλησεων κλπ το ιδιο και με εκπαιδευσεις αξιας πολλων χιλιαδων ευρω. Γιατι να μην τους αξιοποιησουν εαν βεβαιως πληρουν τις απαιτησεις της καινουργιασ εταιριας ?
Ελληνες δειξτε συμπαρασταση σε μια καινουργια προσπαθεια και αφηστε τα αλλα στους υπευθηνους που επενδυουν και τα χρηματα τους.
Εχουν αναγκη μονο απο συμπαρασταση και οχι συμβουλες, θα βρουνε μονοι τους λυσεις και θα ζητησουνε οι ιδιοι συμβουλες και βοηθεια εαν χρειαζονται. Ολα τα αλλα προτεινωμενα σχεδια, ιδεες, για το τι εκανε AEGEAN κλπ ειναι χαμηλου επιπεδου, αναξια να γραφονται και επιβεβαιωνουν για μια ακομη φορα οτι ειμαστε καχυποπτοι και παντα θελουμε να λεμε κατι.
Καλη ημερα σας
Ηλιας
( Εργασθηκα στην Ολυμπιακη για 39 χρονια και μεχρι που εκλεισε στις 29-9-2009, σε χωρα εξωτερικου και σε ολες τεις θεσεις, απο βοηθος στο αερδρομιο μεχρι και Γενικος Διευθηντης χωρας για τα τελευται 8 χρονια, αρα ξερω λιγο γιατι μιλαω και πως λειτουργει μια Αεροπορικη Εταιρια)
 
Με πoιο κριτήριο είναι οι πιλότοι της πΟΑ οι καλύτεροι και πιο έμπιστοι στον κόσμο;

Θα προτιμούσα να μας πεις Ηλία, μιας που γνωρίζεις τον χώρο, τα ερωτήματα που καίνε και που αναφέρθηκαν παραπάνω, παρά το να στηρίζουμε και να μην είμαστε καχυποπτοι. Όλοι εδώ γουστάρουν να βλέπουν wide bodies με SX ή ακόμα και καναδέζικα χρώματα στο ΑΤΗ.

Για παράδειγμα με ποιον κόσμο θα γεμίσουν τα Α343 και πως θα ανταγωνιστούν μια LH που πουλάει κάτω του κόστους στην Υ και έχει τεράστια οικονομικά πλεονεκτήματα λόγω κλίμακας. Αυτές είναι οι ερωτήσεις μας, εύλογες φαντάζομαι.
 
flying Doc":36raz0lm said:
Thanos-K":36raz0lm said:
Thanos-K":36raz0lm said:
γιατί τα δικηνητήρια γιά τέτοιες πτήσεις χρειάζονται άδεια ETOPS που μία νέα εταιρεία δεν μπορεί να αποκτήσει.

Τα 330-300 είναι ETOPS-180 από κατασκευής (ETOPS type approval). Το να πάρει η εταιρεια άδεια ETOPS εξαρτάται από το προσωπικό (πιλότοι,μηχανικοί). Αν υποθετικά μιλώντας, η Skygreece πάρει πρωην Ολυμπιακάριους των 340, τότε έχει και type rated πιλότους και ETOPS rated.

Είχε ποτέ η ΟΑ ETOPS approval ; Αφού δεν είχε ποτέ δικινητήριο σε υπερατλαντικό δρομολόγιο :?:
 
Η ΟΑ δεν ειχε ETOPS ποτε απ' οσο ξερω........ δεν ειναι ομως και πηρηνικη φυσικη για μια εταιρια να εχει ETOPS approval. :idea:

Τα σχολια των παιδιων στα παραπανω ποσταρισματα ιδιαιτερα με τα μακρο-οικονομικα projections ειναι αψογα.
Δυστυχως ειναι και ακριβη........ :cry:

Οσο για το προηγουμενο σας θεμα 330 εναντια στο 340 ειναι απλη. :arrow:
Ποσοι ελληνες χειριστες εχουν πτυχιο/ εμπειρια 330? :with:

Ποσο θα ξοδευαν να βρουν πιλοτους/ καμπινα απο το εξωτερικο?
 
http://www.hellasnews-radio.com/newspap ... ber_24.pdf .Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα της από κει πλευράς του Ατλαντικού είναι αισιόδοξοι,όσοι δεν γνωρίζουμε πολλά ή και τίποτα εκφράζουμε δικαιολογημένες απορίες.Ένα σας λέω,"λεφτά υπάρχουν" και μην πάει το μυαλό σας στο κακό ΓΑΠ.Θα ξοδευθούν σωστά όμως και τα πρώτα νούμερα μισθών που ακούγονται είναι ενδεικτικά αυτού που μόλις έγραψα.
 
Καλησπερα σε ολους!!!ξερει κανεις αν θα παρει πληρωματα καμπινας Ελληνες-ιδες?οι πιλοτοι θα ειναι μονο παλιοι της οα η θα παρει και low timers οπως εχει κανει και η imperial στο παρελθον? :mrgreen:
 
Από την σελίδα τους στο Fb

SkyGreece Airlines is proud to announce the addition of Athanasios Triplis to the SkyGreece Airlines team. Athanasios takes on the role of Quality Manager at SkyGreece. He is an aircraft engineer certified by British Institute of Engineering Technology in Aeronautical Engineering (England) and Private School of Aircraft Engineers and Foreman “AKMI”. He started his career in 1971 at OLYMPIC AIRWAYS as Airframe and Power plant mechanic in the Technical Operation Department, following, CRONUS AIRLINES as A&P mechanic, HELLENIC STAR AIRWAYS as Line Maintenance Manager, PLANET AIRLINES as Maintenance Manager , HELLENIC CIVIL AVIATION AUTHORITY as Airworthiness Inspector at Flight Standards Division and MINOAN AIR as Quality Manager & Airworthiness Reviewer. During his long working experience he has performed duties such as: Aircraft Overhaul, Engines Overhaul, Line Maintenance, Aircraft inspector for Heavy and Line Maintenance, Aircraft Troubleshooting (SERVICE ENGINEER) Specialty ENGINES & A.P.U.’s. Welcome Athanasios to the SkyGreece family!

https://www.facebook.com/SkyGreeceAirlines?ref=stream
 
Να και μια πρώτη ιδέα για τις συχνότητες των δρομολογίων.........

Απευθείας σύνδεση Αθήνας-Καναδά σχεδιάζει η Skygreece Airlines.

Απευθείας αεροπορική σύνδεση του Καναδά με την Ελλάδα προωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία Skygreece Airlines. Οι πτήσεις θα ξεκινήσουν το Μάιο του 2013 και το εβδομαδιαίο πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο πτήσεις (μία προς Τορόντο και μία προς Μόντρεαλ), καθώς και τρεις πτήσεις προς Νέα Υόρκη.

Στόχος της εταιρείας είναι και η απευθείας σύνδεση της Αθήνας με τη Νότια Αφρική.

Η συμφωνία οριστικοποιήθηκε σε συνάντηση που έγινε χθες στο Τορόντο, στην κατοικία του Έλληνα πρεσβευτή στον Καναδά, Ελ. Αγγελόπουλου με τα στελέχη της εταιρείας. Την προσεχή εβδομάδα, η εταιρεία (ελληνοκαναδικών συμφερόντων) θα λειτουργήσει τα γραφεία της στο Μόντρεαλ και λίγο αργότερα στο Τορόντο, ενώ στη Νέα Υόρκη θα λειτουργήσουν το Φεβρουάριο. Ήδη, λειτουργεί παράρτημα στην Αθήνα (στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος»).

Η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια το Γενάρη, ενώ για τη θερινή περίοδο σκοπεύει να συνδυάσει τις πτήσεις στον ελληνικό χώρο με κρουαζιέρες σε ελληνικά νησιά.


Πηγή:www.capital.gr
 
Top