LGTS/SKG: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Η αλματώδης αύξηση της κίνησης με συνέπεια την αδυναμία εξυπηρέτησης είναι ο μόνος λόγος για την ολοκλήρωση του σχεδίου και την υλοποίηση του. Επειδή όμως ζούμε στην Ελλάδα γνωρίζουμε ότι τέτοιου είδους έργα γίνονται με ρυθμούς σημειωτόν οπότε είμαι επιφυλακτικός για την όποια αναβάθμιση του Μακεδονία.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Ποια στοιχεία αποδεικνύουν ότι υπάρχει αύξηση και είναι και αλματώδης;
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Αλματώδη δεν τη λές επ' ουδενί, ωστόσο είναι ενθαρρυντικά τα μηνύματα. Στοιχεία υπάρχουν στον ΣΕΤΕ, πρόχειρα απ' τις 1.130.000 αφίξεις του 2010 έφτασε το 2013 τις 1.350.000 ενώ τους 4 πρώτους μήνες του 2014 κινείται σχεδόν στο +20%.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Να κανω και εγω μια ερωτηση αφου συζηταμε για το αεροδρομιο Ηρακλειου.
Ποιος ειναι ο λογος που ολες οι πτησεις γινονται προς το αεροδρομιο Ηρακλειου ;
Γιατι δεν βλεπω απευθείας πτήσεις ας παρουμε παραδειγμα,απο Μοσχα,Αγια Πετρουπολη και απο αλλες πολεις προς Χανια .Το ιδιο και οι ξενες αεροπορικες εταιρειες ,λιγες ειναι που κανουν πτησεις προς Χανια.
Μου θυμιζει το Ελευθεριος Βενιζελος που προσπαθουν μεσω αυτου να γινονται ολες οι πτησεις.Κατι σαν εικονικη πραγματικοτητα.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Βασικα η συζητηση δεν ειναι για το Ηρακλειο αλλα για τη Θεσσαλονικη. Περα απο αυτο το Ηρακλειο ειναι η μεγαλυτερη αγορα στην Κρητη. Οι εταιριες για να μην εκτελουν εστω εποχιακες πτησεις Χανια-Ρωσια σημαινει οτι δεν υπαρχει η αντιστοιχη αγορα. Τωρα το σχολιο για την Αθηνα και την εικονικη πραγματικοτητα δεν το καταλαβα για να πω την αληθεια. Παντως ειναι λογικο η πλειοψηφια των ξενων εταιριων να πεταει πρωτα προς το ΑΤΗ και μετα προς τα περιφερειακα αεροδρομια γιατι οπως και να το κανουμε μιλαμε για τελειως διαφορετικες αγορες, το Βενιζελος εξυπηρετει μια αγορα περιπου 4,000,000 ανθρωπων. Ε δεν γινεται να εχει τις ιδιες πτησεις και συχνοτητες με αεροδρομια που εξυπηρετουν αγορες 100,000 ή 200,000 ανθρωπων.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Οι υπολογισμοί και τα σχέδια των Γερμανών για το α/δ
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πηγές της Voria.gr, η Fraport, βάσει των κυκλοφοριακών προβλέψεων που έχει κάνει για το «Μακεδονία», εκτιμά ότι σταδιακά, μέχρι και το 2020, η επιβατική κίνηση του αερολιμένα θα ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια, δηλαδή θα αυξηθεί κατά 20% και πλέον σε σχέση με τα 4,9 εκατομμύρια επιβατών του 2014 και τα περίπου τόσα του 2015.

Με την αύξηση της επιβατικής κίνησης(τα 2/3 της συνολικής κίνησης αφορούν διεθνείς επιβάτες) και τις άμεσες επενδύσεις που αφορούν, από πλευράς παραχωρησιούχου την επέκταση του αεροσταθμού αλλά, και την ολοκλήρωση το 2017 του δημοσίου έργου αναβάθμισης και επέκτασης του διαδρόμου προσαπογειώσεων 10-28, το «Μακεδονία» θα μπορέσει να απελευθερώσει τη δυναμική που έχει σε σχέση και με την εξυπηρέτηση της τουριστικής βιομηχανίας.

Ωστόσο, οι προβλέψεις είναι ακόμη θετικότερες αφού εκτιμάται ότι το «Μακεδονία», από τις αεροπορικές δραστηριότητες μπορεί να φτάσει να έχει, σταδιακά έως και άνω των 60 εκατ. ευρώ ετήσια έσοδα.
....
Το άλλο μεγάλο έργο, αφορά τον αεροσταθμό. Το σχέδιο για την κατασκευή νέου, έχει εγκαταληφθεί και έχει υιοθετηθεί η επέκταση του υφιστάμενου.

Η Fraport σχεδιάζει επέκταση με προσθήκη, έως το 2020, 35.000 τμ έτσι που η συνολική κάλυψη θα ξεπεράσει τα 62.400 τμ. Όπως έχει γράψει και σε προηγούμενο δημοσίευμα η Voria. gr, ο παραχωρησιούχος έχει καταθέσει, ότι ανάλογα με τις επιβατικές ανάγκες, ο αεροσταθμός σε βάρος 30ετίας και σταδιακά μπορεί να επεκταθεί στα 109.500 τμ, δηλαδή η χωρητικότητά του να αυξηθεί κατά 300% και πλέον.

Όπως φαίνεται, νέος αεροσταθμός γιόκ εκτός συγκλονιστικού απροόπτου. Στην επέκταση του υπάρχοντος ας προβλέψουν τουλάχιστον 2-3 φυσούνες για τον χειμώνα, μην κάνουν το λάθος της Ρόδου που στον νέο αεροσταθμό δεν προβλέφθηκαν 2 φυσούνες...
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πηγές της Voria.gr, η Fraport, βάσει των κυκλοφοριακών προβλέψεων που έχει κάνει για το «Μακεδονία», εκτιμά ότι σταδιακά, μέχρι και το 2020, η επιβατική κίνηση του αερολιμένα θα ξεπεράσει τα 6 εκατομμύρια, δηλαδή θα αυξηθεί κατά 20% και πλέον σε σχέση με τα 4,9 εκατομμύρια επιβατών του 2014 και τα περίπου τόσα του 2015.
Περιμέναμε την fraport για να μας τα πει αυτά; Κι αν όντως η fraport εκτιμά ότι το 2020 το Μακεδονία θα ξεπεράσει τους 6 εκ. επιβάτες, τότε προτείνω να ξαναμελετήσουν τα στοιχεία που έχουν στην διάθεσή τους. Ήδη το 2015 το Μακεδονία θα φτάσει τους 5,5 εκ. επιβάτες και αν συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς ... τότε φέτος ή το αργότερο το 2017 θα ξεπεράσει τα 6 εκ. Αλλά χωρίς υποδομές ... μάλλον θα πρέπει να διώχνει η fraport το διάστημα 2017-2019 τους πελάτες-αεροπορικές της.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Και γιατί να μην χρησιμοποιήσουν το κτίριο του εμπορευματικού, που αυτήν την στιγμή είναι το 1/3 του σε χρήση, στις θέσεις C1 C2 C3 μπαίνουν άνετα γέφυρες επιβίβασης, θα ρίξουν κάποια ντουβάρια, και θα το διαμορφώσουν.
 
Re: Ολοκλήρωση του σχεδίου του αερολιμένα

Έπρεπε να μετρήσω πόσες φορές χρειάστηκε να πω "συγγνώμη" για να περάσω με τη χειραποσκευή μου ανάμεσα από άλλους επιβάτες την προηγούμενη Κυριακή. Σε λίγο θα μας σπρώχνουν για να χωρέσουμε μέσα, όπως κάνουν στα τρένα στην Ιαπωνία. :banana:

Η αλήθεια είναι πάντως ότι το αεροδρόμιο χρειάζεται καινούριο διάδρομο 3,5 km για τα widebodies (λέμε τώρα) που θα το γεμίζουν με ακόμα περισσότερους επιβάτες. :twisted: :with:
 
Top