Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 05 Ιούλ 2017, 15:38

gonso έγραψε:Ειλικρινής ερώτηση:

Ποιος είναι αυτή τη στιγμή υπεύθυνος για τον αερολιμενικό έλεγχο στα 14 αεροδρόμια; Η Fraport ή η YΠΑ; Αν πχ προσγειωθεί ένα αεροπλάνο και ένας υπάλληλος handling παρατηρήσει ότι ένας κινητήρας χάνει λάδια και ενημερώσει τον προϊστάμενό του και το πλήρωμα. Αν το πλήρωμα τον "γράψει" και πάει να φύγει, ποιόν ενημερώνει από τις αρχές;

Ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι ο κυβερνήτης είναι μεθυσμένος. Ποιόν ενημερώνει;

'Η αν γενικά πιστεύει ότι το αεροσκάφος είναι ένα χάρχαλο. Ποιόν ενημερώνει;

Ή αν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί "βαθιά", βγει λίγο εκτός ασφαλτοστρωμένου τμήματος και ξαναμπεί. Ποιός κάνει την απαραίτητη αερολιμενική επιθεώρηση και αρχική συλλογή στοιχείων για την διερεύνηση (πχ. καταμέτρηση εκτροπής, έλεγχο ορθού υπολογισμού επιδόσεων προσγείωσης από το πλήρωμα κλπ.)?

Αν μη τι άλλο, οι αερολιμενικοί της ΥΠΑ είχαν κάποια στοιχειώδη κατάρτιση. Μερικοί μάλιστα, υψηλού επιπέδου. Έστω και αν μερικοί την έκαναν με το κομπολόϊ στο χέρι, για να μην διαφωνήσουμε επ'αυτού. Οι άνθρωποι που προσλήφθηκαν και οδηγούν τα μαύρα αυτοκίνητα της Fraport, έχουν τέτοια, έστω και στοιχειώδη κατάρτιση; Εμπειρικά σίγουρα δεν την έχουν. Την έχουν κάπως αλλιώς;

Η εντύπωσή μου από τα έξι εκ των δεκατεσσάρων α/δ που έχω επισκεφτεί, είναι ότι με κεντρική απόφαση, τα στελέχη της ΥΠΑ έχουν παντελώς απομακρυνθεί από την πίστα. Δεν ξέρω καν αν είναι στα α/δ ή είναι στα κεντρικά στην Αθήνα.

Πολύ θα με ενδιέφερε η απάντηση, αν κάποιος ξέρει να απαντήσει χωρίς παραπομπές στην Καθημερινή και στο Documento.


Χωρίς να ξέρω την απάντηση απλά ένα σχόλιο: Το οτι 14 αεροδρόμια δόθηκαν δεν σημαίνει πως η ΥΠΑ χάνει την αρμοδιότητά της ως ρυθμιστική, κανονιστική και εποπτική αρχή. Ελπίζω να μην έχουμε πάει από το ένα άκρο στο άλλο. Προσωπικά, άλλο η διαφωνία μου με το πως η ΥΠΑ έχει χειριστεί το θέμα της ιδιωτικοποίησης και άλλο ο θεσμικός της ρόλος.

Ας αυτό που λες gonso σχετικά με ενδεχομένως μειωμένη κατάρτιση ισχύει, τότε χρειάζεται άμεσα διερεύνηση.
0 x


Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Nontas » 05 Ιούλ 2017, 18:04

gonso έγραψε:Ειλικρινής ερώτηση:
Αν πχ προσγειωθεί ένα αεροπλάνο και ένας υπάλληλος handling παρατηρήσει ότι ένας κινητήρας χάνει λάδια και ενημερώσει τον προϊστάμενό του και το πλήρωμα. Αν το πλήρωμα τον "γράψει" και πάει να φύγει, ποιόν ενημερώνει από τις αρχές;

Ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι ο κυβερνήτης είναι μεθυσμένος. Ποιόν ενημερώνει;

'Η αν γενικά πιστεύει ότι το αεροσκάφος είναι ένα χάρχαλο. Ποιόν ενημερώνει;

Ή αν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί "βαθιά", βγει λίγο εκτός ασφαλτοστρωμένου τμήματος και ξαναμπεί. Ποιός κάνει την απαραίτητη αερολιμενική επιθεώρηση και αρχική συλλογή στοιχείων για την διερεύνηση (πχ. καταμέτρηση εκτροπής, έλεγχο ορθού υπολογισμού επιδόσεων προσγείωσης από το πλήρωμα κλπ.)?



Είναι εξοργιστικά λυπηρά αυτά που έγραψες gonso
Ο αναλώσιμος περαστικός ανειδίκευτος υπάλληλος handling θα κρίνει αν το αεροσκάφος είναι "χάρβαλο"; θα μετρήσει αν μια διαρροή λαδιού είναι εντός ή εκτός ορίων; θα κρίνει αν μια προσγείωση είναι βαριά ή εκτός διαδρόμου;
Κάποτε όλα αυτά ήταν αρμοδιότητα πρώτα από όλα των πιλότων και των μηχανικών, αυτοί πρώτοι ανέφεραν τη βλάβη, το λάθος ή την παράλειψή τους στις αρχές. Και όποιος προσπαθούσε να κρύψει κάτι ήταν η ξεφτίλα της αεροπορίας.
Τόσο χαμηλά έχει ξεπέσει πια το αεροπορικό επάγγελμα και η συνείδηση; να περιμένουμε από τον υπάλληλο του handling (!!) να "καρφώσει";;;;
Είναι να μην ξαναμπαίνουμε σε αεροπλάνο νομίζω....
0 x

Holy Dio
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 17:56

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Holy Dio » 05 Ιούλ 2017, 19:28

Δεν έγραψε τίποτα εξοργιστηκα λυπηρό και δεν υπάρχει κανένας ξεπεσμός του επαγγέλματος.

Ο υπάλληλος της εταιρίας handling δεν είναι ο αρμόδιος κριτης για πολλά από αυτά τα ζητήματα. Είναι όμως υποχρέωσή του να ενημερώσει αν δει κάτι που του φαίνεται εκτός της κανονικότητας ή τέλος πάντων ύποπτο. Οι αρμόδιοι στους οποίους θα αναφέρει αυτό που παρατήρησε θα κρίνουν αν έχει δίκιο ή όχι. Οι αρμόδιοι μπορεί να είναι ο προϊστάμενός του, ο κυβερνήτης, ένας μηχανικός το προσωπικό του φορέα λειτουργίας του αεροδρομίου κλπ.
2 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 05 Ιούλ 2017, 20:56

gonso έγραψε:Ποιος είναι αυτή τη στιγμή υπεύθυνος για τον αερολιμενικό έλεγχο στα 14 αεροδρόμια; Η Fraport ή η YΠΑ; Αν πχ προσγειωθεί ένα αεροπλάνο και ένας υπάλληλος handling παρατηρήσει ότι ένας κινητήρας χάνει λάδια και ενημερώσει τον προϊστάμενό του και το πλήρωμα. Αν το πλήρωμα τον "γράψει" και πάει να φύγει, ποιόν ενημερώνει από τις αρχές;

Ή αν έχει βάσιμες υποψίες ότι ο κυβερνήτης είναι μεθυσμένος. Ποιόν ενημερώνει;

'Η αν γενικά πιστεύει ότι το αεροσκάφος είναι ένα χάρχαλο. Ποιόν ενημερώνει;

Ή αν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί "βαθιά", βγει λίγο εκτός ασφαλτοστρωμένου τμήματος και ξαναμπεί. Ποιός κάνει την απαραίτητη αερολιμενική επιθεώρηση και αρχική συλλογή στοιχείων για την διερεύνηση (πχ. καταμέτρηση εκτροπής, έλεγχο ορθού υπολογισμού επιδόσεων προσγείωσης από το πλήρωμα κλπ.)?


H ΥΠΑ κρατάει τον εποπτικό ρόλο, σχεδόν για όλα τα παραπάνω που έγραψες gonso. Μόνη μικρή εξαίρεση η αερολιμενική επιθεώρηση για την κατάσταση του διαδρόμου. Τώρα το Follow-Me της Fraport κάνει ελέγχους για ολισθηρότητα, wildlife hazard management, κλπ κλπ. (για αυτούς που ενδιαφέρονται, για την μέτρηση της ολισθηρότητας θα χρησιμοποιείται το ASFT και το Wildlife Hazard Management βασίζεται στο CAP772 της CAA UK)
Συλλογή στοιχείων για την διερεύνηση, SAFA inspections, αλκοτέστ, ακόμα και η επιβολή όλων των χρηματικών προστίμων κλπ όλα μένουν στην ΥΠΑ. Τονίζω το "χρηματικών" γιατί πες ότι η Fraport για παράδειγμα δει ότι κάποιος στο handling από το airside τρέχει μόνιμα σαν τρελός στην πίστα με ένα τρακτεράκι, έχει θεωρητικά το δικαίωμα να του απαγορέψει την είσοδο στο airside.

Παρόλα αυτά, αν κάποιος θέλει να αναφέρει κάτι, σίγουρα με το να το αναφέρει στην Fraport δε θα πάει χαμένο. Το ramp safety και οι διαδικασίες έχουν περάσει στην Fraport (τις οποίες διαδικασίες τις έγραψαν consultants σε συνεργασία με πρώην αερολιμενικό της ΥΠΑ). Αλλά ο έλεγχος και η επικύρωση των διαδικασίων της Fraport γίνεται από την ΥΠΑ. Επίσης θα έλεγα ότι τα απλά incidents μάλλον θα πάνε... στον βρόντο από την ΥΠΑ. Τα Ελληνικά αεροδρόμια έχουν από τα χαμηλότερα ποσοστά καταγεγραμμένων incidents στην Ευρώπη, και όχι επειδή δε γίνονται :wink: .
Nontas έγραψε:Τόσο χαμηλά έχει ξεπέσει πια το αεροπορικό επάγγελμα και η συνείδηση; να περιμένουμε από τον υπάλληλο του handling (!!) να "καρφώσει";;;;

Το βρίσκω ελαφρώς υπερβολικό να θεωρούμε "κατώτερους" να κρίνουν περιστάσεις αυτούς που δουλεύουν στο handling ή οπουδήποτε. Είναι ουκ ολίγες οι φορές που από αναφορές των "βαλιτσάδων" έχουν αποφευχθεί άσχημες καταστάσεις. Εξάλλου ο αερολιμενικός/μηχανικός/κλπ δεν είναι 24/7 στην πίστα να βλέπει τι γίνεται. Αυτή η νοοτροπία του "ήρθε ο βαλιτσάς να μου πει εμένα" είναι πραγματικά κάτι που πρέπει να καταπολεμηθεί. Όλες οι αναφορές ακόμα και οι πιο χαζές, βοηθάνε, και στο τέλος με λίγο awareness training, θα μάθουν όλοι στην πίστα να βλέπουν τον (πιθανό) κίνδυνο. Εξάλλου αυτοί οι τουρίστες λένε "better safe than sorry", και για το airside safety, σίγουρα ισχύει και με το παραπάνω!

Υ.Γ. Ένας ME3 carrier είχε αντίστοιχο πρόβλημα με την έλλειψη safety reports, και για πολλά χρόνια έδινε χρηματικό μπόνους για κάθε incident/safety report, σε οποιονδήποτε την έκανε, ακόμα και στους ταπεινούς του handling. Στην αρχή πολλοί έγραφαν άσχετα μέσα, μόνο και μόνο για να πάρουν το μπόνους, αλλά σιγά σιγά τα reports γίνονταν όλο και πιο σχετικά, και όταν κατήργησαν το μπόνους, τα "καλά" reports έμειναν, και ο συγκεκριμένος carrier είναι πλέον σταθερά στις τοπ 10 αεροπορικές σε safety.
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1564
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό gonso » 06 Ιούλ 2017, 11:40

Nontas έγραψε: Είναι εξοργιστικά λυπηρά αυτά που έγραψες gonso
Ο αναλώσιμος περαστικός ανειδίκευτος υπάλληλος handling θα κρίνει αν το αεροσκάφος είναι "χάρβαλο"; θα μετρήσει αν μια διαρροή λαδιού είναι εντός ή εκτός ορίων; θα κρίνει αν μια προσγείωση είναι βαριά ή εκτός διαδρόμου;.


Απάντησαν επαρκώς Holy Dio και jj_lgkr

jj_lgkr έγραψε: H ΥΠΑ κρατάει τον εποπτικό ρόλο, σχεδόν για όλα τα παραπάνω που έγραψες gonso.


Ευχαριστώ πολύ. Κατατοπιστικότατη απάντηση. Συμπεραίνω δηλαδή ότι υπάρχει ακόμα σε όλα τα αεροδρόμια αερολιμενικός της ΥΠΑ, και δεν θα έρθει από Αθήνα μόνο αν γίνει στραβή.

jj_lgkr έγραψε: Επίσης θα έλεγα ότι τα απλά incidents μάλλον θα πάνε... στον βρόντο από την ΥΠΑ. Τα Ελληνικά αεροδρόμια έχουν από τα χαμηλότερα ποσοστά καταγεγραμμένων incidents στην Ευρώπη, και όχι επειδή δε γίνονται :wink: .


Αυτό δεν έχει να κάνει απλά με την ΥΠΑ και το "θάψιμο" αναφορών που υπονοείς. Είμαι βέβαιος ότι ξένα πληρώματα κάνουν αναφορές. Απλά σαν λαός δεν είμαστε της αναφοράς γιατί α) φοβόμαστε τις συνέπειες της ειλικρίνειάς μας, β) "δεν βαριέσαι που θα κάθομαι να γράφω, λες και θα αλλάξει τίποτα" γ) δεν θέλουμε να μας πουν ρουφιάνους αν καρφώσουμε τον συνάδελφο οδηγό ανυψωτικού που έχει 2 παιδάκια και θα μείνει στο δρόμο αν απολυθεί, επειδή βρωμάει Μαλαματίνα από 200 μέτρα.

Αλλά ακόμα και οι ξένοι. Πόσες φορές θα γράψει ο άλλος σε αναφορά: "Kos Airport is a horrible black hole. The lack of adequate approach lighting in combination with dark surroundings, results in late flare and possibility of hard landing"?

Θα αλλάξει τίποτα;

Αν αφαιρέσεις πάντως τις "ντόπιες" αναφορές, έχεις σαν αποτέλεσμα τις χαμηλότερες στην Ευρώπη.
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό george 150 » 07 Ιούλ 2017, 16:01

Ακόμη ένα σχετικό δημοσίευμα (ειδικά στην τελευταία παράγραφο του):

http://www.dimokratiki.gr/06-07-2017/afxisis-molis-2-4-petychan-xenodochi-stis-diapragmatefsis-symvoleon-gia-ti-sezon-tou-2018/

(Satcorfu πως σου ξέφυγε ;;; :lol: 8) ).
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

Flushing
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 13 Απρ 2017, 01:31

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Flushing » 12 Ιούλ 2017, 20:33

Όσο ανεβαίνουν οι αφίξεις πολλαπλασιάζονται τα προβλήματα δυστηχώς.

http://money-tourism.gr/rodos-aforiti-z ... z4mdguBGPZ
0 x


OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό OA702 » 13 Ιούλ 2017, 09:56

Ο κλιματισμός και οι τουαλέτες τι σχέση έχουν με την άνοδο των αφίξεων; Και τα 2 προβλήματα είναι διαχρονικά και παρόντα ανεξαρτήτως 10.000 ή 100.000 αφίξεων.

20 του μήνα θα είναι λέει εδώ οι γερμανοί για να μας ενημερώσουν. Για να δούμε τι θα δούμε κι ακούσουμε...
0 x

teris3
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό teris3 » 13 Ιούλ 2017, 15:25

Σύμφωνα με τα Omorfataxidia, εσπευσμένη άφιξη σήμερα στελεχών από τα κεντρικά γραφείας της Fraport στην Αθήνα(!) στην Θεσσαλονίκη για να εκτιμήσουν από κοντά την κατάσταση στο αεροδρόμιο μετά από σειρά ρεπορτάζ και δημοσιευμάτων που διαμαρτύρονται για την στασιμότητα στις εξελίξεις έργων. Ακούγεται πως θα συναστηθούν και με εκπρόσωπους φορέων της πόλης που έχουν εκφράσει παράπονα για την λειτουργία του αεροδρομίου.

Ενδεικτικό του μικρόκοσμου που ζει η Fraport στην Αθήνα είναι ότι ήδη έκανε το πρώτο της κοσμικό πάρτι σε γνωστό club της πρωτεύουσας, αντί να δίνει τη μάχη της στην περιφέρεια. Η ίδια άλλωστε είχε δηλώσει πως με προτροπές της κυβέρνησης επέλεξε την Αθήνα για τα κεντρικά γραφεία της διοίκησης λόγω του αθηνοκεντρικού συστήματος παρ΄όλο που όλα τα αεροδρόμια που παρέλαβε βρίσκονται στην περιφέρεια, ίσως αν η έδρα της ήταν στην επαρχία θα είχε πιο άμεση επαφή με την κατάσταση και τα προβλήματα και θα δρούσε διαφορετικά!
1 x

Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 14 Ιούλ 2017, 12:48

παρ΄όλο που όλα τα αεροδρόμια που παρέλαβε βρίσκονται στην περιφέρεια, ίσως αν η έδρα της ήταν στην επαρχία θα είχε πιο άμεση επαφή με την κατάσταση και τα προβλήματα και θα δρούσε διαφορετικά!
εγω παιδια απο οτι ακουω και καταλαβαινω φαινεται αλλου ειναι το προβλημα.
Τωρα το πως το καταφερνουμε ολοι μας εδω ο ενας να κοροιδευει τον αλλο αυτο φαινεται απο τον βαθμο που ο καθενας μας ειναι δεμενος η με το κομμα του η με το κρατος η με τις μυστικες υπηρεσιες η των ελληνικων(που δεν νομιζω να ειναι ελληνικες ) η των ξενων συμφεροντων.
Αλλου ειναι το προβλημα και καλυτερα το γνωριζετε εσεις αφου ασχολειστε χρονια με την αεροπορια και την πολιτικη.
Τωρα αν φοβοσαστε να γραψετε την αλληθεια τι να πω , να γραφετε στον ιδιο ρυθμο.Ο καθενας να ριχνει το μπαλακι στον αλλο.
Αν καποιοι οικονομολογοι μπορουσαν και μας πουν ολη την αληθεια απο πριν δεν θα ειχαμε φτασει εως εδω (και να ελεγαν αφου αποφασεις παντα βγαινουν απο εξω παλι εδω θα μας φερνανε,ομως καπου θα λεγαμε και οχι.Τωρα εχουμε μαθει στα ολα να λεμε μονο ναι).
Μας διελυσαν σαν κρατος και λογικο ειναι να αρπαζουν ο καθενας οτι μπορει.
Η δυστυχια ειναι οτι καθομαστε και συζηταμε αλλα πραγματα,πως να φτιαξουμε καινουργια αεροδρομια και πως να βαλει ενας ξενος παραγοντας στην χωρα μας την ταξη στα αεροδρομια.Τοσο δυσκολο ειναι να βαλουμε οι ιδιοι αυτην την ταξη;
Απλως καποιοι ποτε δεν θελαν να υπαρχει αυτη η ταξη στην Ελλαδα. Εσεις τα γνωριζετε καλυτερα.
Αυτα μην γραψω παραπανω γιατι δεν θελω να ξεφηγω απο το θεμα μας που δεν θα με πειραζε και αν γραφοταν ποιο σωστα " Παρανομη ιδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων απο την Fraport ".
2 x


OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό OA702 » 15 Ιούλ 2017, 11:02

teris3 έγραψε:Ενδεικτικό του μικρόκοσμου που ζει η Fraport στην Αθήνα είναι ότι ήδη έκανε το πρώτο της κοσμικό πάρτι σε γνωστό club της πρωτεύουσας, αντί να δίνει τη μάχη της στην περιφέρεια. Η ίδια άλλωστε είχε δηλώσει πως με προτροπές της κυβέρνησης επέλεξε την Αθήνα για τα κεντρικά γραφεία της διοίκησης λόγω του αθηνοκεντρικού συστήματος παρ΄όλο που όλα τα αεροδρόμια που παρέλαβε βρίσκονται στην περιφέρεια, ίσως αν η έδρα της ήταν στην επαρχία θα είχε πιο άμεση επαφή με την κατάσταση και τα προβλήματα και θα δρούσε διαφορετικά!

Βασικά κι εγώ διαφωνώ με αυτό τον τρόπο διοίκησης, κανονικά θα έπρεπε να υπάρχουν 2 "κεντρικά", ένα για κάθε γκρούπ α/δ, όμως σε αυτή τη χώρα όλοι γνωρίζουμε πως τα πάντα περνάνε απ' την Αθήνα οπότε λογική μου φαίνεται η απόφαση τους. Θέλω να ελπίζω πως αργότερα, σε 2-3 χρόνια, οι γερμανοί θα είναι σε θέση να κάνουν αποκέντρωση κι ίσως κρατήσουν ένα μικρό γραφειάκι στην Αθήνα για τους CEO, ΨΕΟ, ΜΕΟ που θέλουν χλιδές κλπ σαχλαμάρες...
0 x

Ulrike
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 394
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 15 Ιούλ 2017, 13:57

Μάλλον επέλεξαν την Αθήνα και για τον λόγο ότι από εκεί μπορούν να φτάσουν εύκολα σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια. Ενώ από Θεσσαλονίκη θα έπρεπε σχεδόν πάντα να πετάνε μέσω Αθήνας.

Και όσον αφορά τα συνεχιζόμενα προβλήματα σε πολλά από τα περιφερειακά αεροδρόμια: Δεν είμαι ειδικός ούτε έχω σχέση με τη Fraport (απλά βλέπω τα πράγματα ως τακτικός επιβάτης), αλλά για μένα το κύριο πρόβλημα είναι ο (μη ρεαλιστικός) προγραμματισμός των πτήσεων. Όλοι – Fraport, αεροπορικές εταιρίες, τουριστικές ενώσεις, tour operators κλπ. – θέλουν περισσότερες πτήσεις και περισσότερους τουρίστες (και τα λεφτά τους). Μόνο που με τις υπάρχουσες υποδομές στα αεροδρόμια δύσκολα γίνονται.

Ιδιαίτερα όταν δεν μοιράζονται ίσια ανά την ημέρα, αλλά συγκεντρώνονται εντός λίγων ωρών (όπως π.χ. στη Θεσσαλονίκη Κυριακή πρωί), προφανώς γιατί στις ευρωπαϊκές εταιρίες τους βολεύει να φύγουν από κεντρική / βόρεια Ευρώπη γύρω στις 5-6 (όταν ανοίγουν τα αεροδρόμια μετά το νυχτερινό κλείσιμο). Άλλες, όπως γράφτηκε αλλού, πετάνε εκτός των slots…

Εκεί τί να κάνει η Fraport (ή οποιοσδήποτε άλλος φορέας) εκτός από το να προσπαθήσει να διοργανώσει κάπως καλύτερα τις ουρές και κάποιες μικρές επεμβάσεις (σαπούνι και χαρτί στις τουαλέτες, άλλο ένα ζαχαροπλαστείο κπλ.); Δεν μπορεί εντός της σαιζόν να κάνει μεγάλες επεμβάσεις έτσι ώστε θα μπορούσε να αυξήσει τον αριθμό των check in counters, security checks, gates κλπ. Ίσως του χρόνου, για φέτος με την παράδοση στα μέσα Απριλίου ήτανε πολύ αργά.
1 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό OA702 » 17 Ιούλ 2017, 11:55

Είναι πολύ δύσκολο να γίνει ο προγραμματισμός όπως ενδεχομένως εμείς θεωρούμε σωστότερο. Οι περισσότερες πτήσεις φτάνουν την ίδια για διάφορους λόγους. Ας πούμε αεροπλάνα απο Γερμανία και Αγγλία βγάζουν 2 r/t την ημέρα που σημαίνει ένα πρωινές ώρες κι ένα μεσημεριανές. Οι ΤΟ ειδικά έχουν κι άλλα να λάβουν υπ' όψιν όπως τα ground handling αλλά και μια παράμετρο που περνάει απαρατήρητη. Μετά την άφιξη υπάρχουν και τα τράνσφερ με τα τουριστικά λεωφορεία για τα ξενοδοχεία. Οπότε τους βολεύει να έρχονται 5-6 πτήσεις μαζί και να γεμίζουν 10 λεωφορεία που κι αυτά με τη σειρά τους έχουν φέρει κόσμο για να αναχωρήσει με τις επόμενες πτήσεις παρά ας πούμε να έχεις ένα μισογεμάτο λεωφορείο που θα κάνει 150 χλμ από/προς νότια Ρόδο.

Περιθώρια για βελτίωση πάντως υπάρχουν ειδικά αν η φραπορτ πατήσει πόδι κι απαιτήσει παραπάνω τσεκιν διότι αν δουλεύουν 5-6 γκισέ για 10 πτήσεις μέσα σε 2 ώρες τότε ζημιώμενο βγαίνει το α/δ αφού οι επιβάτες τρέχουν μετά σαν τρελοί και φυσικά δεν καταναλώνουν...
1 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 360
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 17 Ιούλ 2017, 18:11

Τα παράπονα είναι πολλά , ακόμα και από τους φανατικούς της ιδιωτικοποίησης, που τώρα βλέπουν τι γίνεται, αλλά «πολύ αργά για δάκρυα». Απο «δημοσιογράφο» του Corfu TV, που τη προηγούμενη χρονιά, δεν έχανε ευκαιρία να καυτηριάζει τα κακώς κείμενα του α/δ της Κέρκυρας, προετοιμάζοντας την τοπική κοινωνία για την υποδοχή της νέας διαχειρίστριας εταιρείας :
http://corfutvnews.gr/%ce%ba%ce%ad%cf%8 ... %ac%ce%bd/
Στο παρακάτω δημοσίευμα αναφέρονται και εργασιακά θέματα των security, η εταιρεία, όπως επισημαίνεται, πληρώνεται με το έξτρα 1,5 ευρώ ανά επιβάτη και δεν επιβαρύνεται η Fraport με το κόστος της σύμβασης, αλλά ούτε και με τη συντήρηση των X-rays
https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %81%ce%b7/
Συμπληρώθηκαν ήδη 3 μήνες από την ανάληψη των 14 αδ/. Οι ισχυρισμοί μου, ότι δεν θα γίνει κάτι από τη Fraport, μέχρι να εισπραχθούν τα κέρδη της σαιζόν και από αυτά θα βάλουν ένα ποσοστό, για τις όποιες επενδύσεις, πιστεύω ότι επαληθεύονται. Κεφάλαιο της εταιρείας δεν υπάρχει.
Υ.Γ. Ο λόγος της απουσίας μου είναι η 15ημερη αποβολή μου από το forum, με τη δικαιολογία επί λέξει : «αγνόηση 3 προειδοποιήσεων σχετικά με όρο του φόρουμ (μη παράθεση του αμέσως προηγούμενου post). Μια από τις 11/2/2017, μια από 28/1 και μια παλαιότερη από 29/11/2014». Τις επίμαχες αναρτήσεις ψάχνω αλλά δεν τις βρίσκω. Δεν πειράζει, θα κρατάω screenshots από εδώ και πέρα !!
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH

Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 17 Ιούλ 2017, 19:16

Το άρθρο για γέλια (τουλάχιστον). Πάμε λοιπόν σε αυτά που δεν έχουμε πει πάνω από 10 φορές:
Χαρακτηριστική είναι προσπάθεια αποδόμησης της διαδικασίας πιστοποίησης των υπαλλήλων φύλαξης στα αεροδρόμια των επονομαζόμενων security, προκειμένου να καταστρατηγηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και έτσι να φτάσουν οι μισθοί στα επίπεδα των 600 ευρώ.

Η διαδικασία πιστοποίησης εώς τώρα γινόταν 2 εβδομάδες στην Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας στο Ελληνικό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα απο τα περιφερειακά οι ενδιαφερόμενοι να πρέπει να βάλουν +500€ από την τσέπη τους. Η Fraport ζήτησε (και γίνονται αυτές τις μέρες) τα ίδια μαθήματα στα περιφερειακά.
Οι μισθοί ήταν πέρσυ στα ~650€ και πρόπερσυ στα 550€. Φέτος από όσο μαθαίνω είναι στα ίδια πάνω κάτω με πέρσυ. Γενικά η σύμβαση με το security δεν άλλαξε σε σχέση με πέρσυ σχεδόν καθόλου.

To γιατί είναι κακό να χτιστούν ξενοδοχεία και εμπορικά κέντρα στα αεροδρόμια δεν κατάλαβα γιατί είναι κακό, ας μου το εξηγήσει όποιος το κατάλαβε.
1 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 1 επισκέπτης